Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:50 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Μάιος 2017, 08:42
Δημοσιεύσεις: 22
Έχοντας διανύσει αισίως 50.000km με το CITROEN C3 1.2 110HP EAT6 αγορασμένο τον Ιούλιο του 2017
ήρθε η ώρα να γράψω ένα review για να ανταποδώσω, να συμβάλλω με την σειρά μου στο forum αλλά και να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές!

Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι όπως όλες οι κριτικές έτσι και η δική μου είναι καθαρά υποκειμενική (για να αποφυγώ επιθετικά σχόλια).

CITROEN C3 1.2 110HP EAT6 2017 αγορασμένο τελική τιμή 17.500€

Έκσοση: FEEL

Extra:
· Bi-ton
· Ηλιοροφή
· 16΄΄ ζάντες από έκδοση SHINE (απέφυγα την 17'' για λόγους άνεσης και λόγω της περίεργης διάστασης του ελαστικού – καλύτερα μην δείτε τιμές ελαστικών για την 17'')
· Υποβραχιόνιο (απαραίτητο αν ταξιδεύετε)
· Πατάκι μπαγκάζ
· Bumpers
· Εσωτερικό METROPOLITAN GREY (αλλάζει όλο το εσωτερικό)
· Χρώμα ALMOND GREEN
· 5 χρόνια εγγύηση
· Αισθητήρες παρκαρίσματος

Δεν ανέβηκα στην έκδοση SHINE γιατί λόγο αλλαγής κλίμακας στα τέλη ταξινόμησης έβγαινε ένα 1000€ πάνω αντί για 500€.

Έχω τοποθετήσει εκ των υστέρων:


    αντιηλιακές μεμβράνες LUMAR (πολύ ευχαριστημένος – απαραίτητο για το κλίμα της Ελλάδας)

    πλατοκαθίσματα πετσετέ για την αλμύρα από τα μπάνια (ήθελα τα ψάθινα – πολύ ανώτερα – δεν σε ζεσταίνουν αλλά είναι πολύ ακριβότερα)

    ΜΕΓΑΛΗ ηλιοπροστασία που την βάζω σε κάθε στάση (προσοσχή θέλει πολύ μεγάλη για να πιάνει σωστά)

Προφίλ οδήγησης:

είμαι 30 χρονών και έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα και για αρκετά χιλιόμετρα

Συντηρητική - χαλαρή - κρατάω αποστάσεις - λίγο φρένο

πάντα περιμένω να ολοκήρωθεί το cold start πριν ξεκινήσω

πάντα χαλαρά μέχρι ο δείκτης της θερμοκρασίας φτάσει στην μέση

μετά από ταξίδι πάντα 2 λεπτά ρελαντί πριν σβήσω για προστασία του turbo (φύλα τα ρούχα σου να χεις τα μισά)



Συνθήκες (μένω εκτός Αττικής):


90% επαρχιακό (70-90km/h) και εθνική οδό (110-130km/h )
10% πόλη


Έψαχνα αυτοκινήτο σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:


· Βενζίνη
· Αυτόματο κιβώτιο
· Design
· 4 μέτρα περίπου
· Καλή κατανάλωση
· Μεγάλη ροπή
· Καλό after sale support
· Οικονομικά ανταλλακτικά – service
· Μεγάλη εγγύηση

Κατέληξα στο CITROEN C3 μετά από πολύ έρευνα.

Παρακάτω θα δούμε που έπεσα μέσα και που όχι.

Βάζω πάντα βενζίνη SHELL 95αρα σε ένα συγκεκριμένο εταιρικό πρατήριο.

Η αγορά μετά από έρευνα επίσης έγινε στην OMEGA HELLAS στον Κηφισό.



SERVICE:

*κάνω αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κάθε 12.500km αντί για 25.000 που προτείνει ο κατασκευαστής

*αναφέρω παρκάτω και τιμές – θα τις διορθώσω μόλις τσεκάρω το αρχείο μου - αν θέλετε θα επισυνάψω και αποδείξεις

*δεν θα τοποθετηθώ προσωπικά για τις τιμές για να μην θεωρηθεί διαφήμιση ή δυσφήμιση – απλά αναφέρω τι γίνεται στο service– τα συμπεράσματα δικάς σας

*στο service μιλάω με τον Σοφοκλή

12.500km

αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 70€)

(σπρέυ σιλικόνης στο δεξί παράθυρο στα λάστιχα)


25.000km

αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο καμπίνας

(μου έκαναν προληπτικά κάποια στεγανοποίηση στα πίσω φανάρια είχε έρθει οδηγία από μέσα) (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 114€)

(σπρέυ σιλικόνης στο δεξί παράθυρο στα λάστιχα)


37.500km

αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 70€)

45.000km

αλλαγή μπροστινά τακάκια και υγρά φρένων

(μου πέρασε και με λίγο χρώμα 3 τελείες που ελιχε φύγει χρώμα από το καπό πολύ μικρές από πετραδάκια από φορτηγό μάλλον)

(έσκουζαν από τις 25.000km – επίσης είχα δει μια γραμμή στην δεφιά δισκόπλακα – πρέπει να δω αν υπάρχει ακόμα) (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 116€)


50.000km

κάρτα καυσαερίων αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο καμπίνας και μπουζί

(δεν είχε μπουζί η αντιπροσωπεία και πρέπει να περάσω μια μέρα να μου τα περάσουν) (160€ (160€-10€ κάρτα καυσαερίων= 150€ - πλήρωνα χοντρικά 114€ για τα ίδια στις 25.000km) και 60€ τα μπουζί μου είπαν – όταν ρώτησα την διαφορά τιμής που υπέδειξαν ότι έχω μικρότερες εκπτώσεις στα ανταλλακτικά – τυχαίνει από την εταιρία την συγκεκριμένη χρονική στιγμή – κάποιος καχύποπτος θα έλεγε ότι είναι ταρίφα το service των 50.000km – δεν θυμάμαι δηλωμένες εργατοώρες – είδα πάντως ότι ξεβίδωνε τα μπουζί ο τεχνικός παρόλο που δεν αλλάχτηκαν -μπορεί για έλεγχο αν υφίσταται κάτι τέτοιο)



Θετικά:

· Δυνατός κινητήρας (πιο αδύναμος από το χειροκίνητο – λογικό λόγω αυτόματου κιβωτίου μετατροπέα ροπής – αλλά αρκετός προς το παρόν για μένα – 2 άτομα φιλοξενεί πάντα)

· Αρκετά γραμμικός

· Καλή κατανάλωση (μέση 6lt/100 – είχα μηδενίσει τον μετρητή 8.000km πριν – άρα αντιπροσωπευτικό δείγμα)

· Δυνατός κλιματισμός (θορυβώδης ανεμιστήρας έχω την εντύπωση)

· Απίστευτο DESIGN μέσα και έξω (έχοντας δει και μπει σε πολλά αυτοκίνητα – θεωρώ ότι πλέον τα περισσότερα είναι ίδια και βαρετά και άσχημα – υποκειμενικό )

· 3 θέσεις ISOFIX (και μπροστά)

· Πολύ καλά φρένα

· Κιβώτιο διαμάντι (AISIN JAPAN – μετατροπέα ροπής – θεωρητικά πιο αξιόπιστος τύπος αυτόματου κιβωτίου – μένει να το αποδείξει – και με λίγη συντήρηση – σου κάνει την ζωή εύκολη σε ανηφόρα κατηφόρα παρκάρισμα – μένει εκέι που είναι σε ανηφόρα – δεν μυρίζει δίσκος αφού δεν υπάρχει δίσκος – ομαλές αλλαγές – καλό kick down)

· Ελαφρύ τιμόνι για μανούβρες και παρκάρισμα μέσα στην πόλη

· 5 χρόνια εγγύηση

· Κανονική ρεζέρβα

· Λίγα τέλη

· Το μικρότερο δυνατό τεκμήριο λόγο κυβισμού

· Φθηνές ασφάλειες

· Δυνατά φώτα

· Υποστηρίζει ANDROID AUTO

· Ωραία χροιά κινητήρα στις ψηλές στροφές

· Αρκετό εσωτερικό χώρο κατά πλάτος για τους μπροστινούς

· Οι πόρτες κλείνουν σχεδόν από μόνες τους με ένα ωραίο γκουπ (είχα χρόνια να το δω αυτό από παλιά μοντέλα του VAG GROUP)

· οθόνη multimedia που δεν κάνει αντανακλάσεις

· αναλογικό καντράν (το ήθελα)

· κανονικό χειρόφρενο

· Το κιβώτιο έχει επιλογή sport (κρατάει μικρότερη σχέση για στριφτερές διαδρομές)

· Το κιβώτιο έχει επιλογή SNOW (ξεκινάει με μεγαλύτερη σχέση για να μην σπινιάρουν οι τροχοί σε ολισθηρά οδοστρώματα – μπορείτε να το κάνετε και χειροκίνητα βέβαια)

· άβαφοι προβυλακτήρες (σε περίπτωση μικρό επαφών μικρό κόστος – μακριά από μας φτου φτου)

· σε διακυμάνσεις του δρόμου (όχι λακούβες) όντως η ανάρτηση είναι σαν να είσαι χαλί – έχει πολύ καλή απόσβεση – το καταλαβαίνουν ειδικά οι πίσω επιβάτες

Αρνητικά:

*γνωρίζω την φιλοσοφία του αυτοκινήτου - μικρό-μεσαίο πόλης - και της εταιρίας απλά θα πω τι δεν μου αρέσει ανεξάρτητα από αυτό

*αναφέρω αρνητικά χωρίς να έχω κατά νου ανταγωνισμό, κατηγορία και τιμή αυτοκινήτου – χωρίς υπερβολές βέβαια – ήξερα τι έπαιρνα περίπου

*είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και θα το αγόραζα πάλι

*τα περισσότερα τα θεωρώ ασήμαντα
γράφω περισσότερα αρνητικά για τους υποψήφιους αγοραστές – δεν μπορούν να τα βρουν σε κανένα review

· Κουραστικά καθίσματα σε πολύωρη χρήση (στην αρχή σας ξεγελάει όταν κάθεστε – είναι σαν πολυθρόνα αλλά δεν ενδείκνυνται για πολύωρη χρήση – δεν είναι καθόλου μπάγκετ – σε αποθαρρύνει για γρήγορη οδήγηση – δεν έχουν οσφυική στήριξη – σε στριφτερή διαδρομή κουδουνίζεις - είναι σκληρά)

· Το πίσω μέρος σε εγκάρσεις ανωμαλίες και στροφή μαζί χοροπηδάει (χαμογέλασα την πρώτη φορά που συνέβη – κάποιος άπειρος μπορεί να φοβηθεί)

· σε δυνατό φρενάσρισμα βουτάει μούτρα μπροστά λόγω μαλακού set-up (μια φορά ένιωσα να σηκώνεται το πίσω μέρος χαχαχαχαχαα)

· Κλίσεις στις στροφές (το όριο των ελαστικών είναι πολύ μεγαλύτερο αλλά σε αποθαρρύνει να το βρεις)

· κάθισμα συνόδηγού δεν ρυθμίζεται καθ' ύψος (ζαλίζομαι όταν κάθομαι στον συνοδυγό – ψηλό κέντρο βάρους)

· θα ήθελα pads αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι (καλό το sport πρόγραμμα αλλά δεν μπορεί να ακολουθήσει ακριβώς όπως θέλει – αλλάζω χειροκίνητα πάντα σε στριφτερή διαδρομή – αλλά λόγω και τον καθισμάτων είναι πολύ άβολη η κατάσταση – θα ήθελα και τα 2 χέρια στο τιμόνι)

· Δεν έχει χερούλια πάνω στην οροφή για συνεπιβάτες (ανεπίτρεπτο – έχει απλά γαντζάκια)

· Νομίζω πως δεν έχει ούτε φως για τους πίσω επιβάτες (εμένα δεν έχει έτσι και αλλιώς γιατί έχω ηλιοροφή)

· Χαράζονται πολύ εύκολα τα πλαστικά στο εσωτερικό (πρώτη μέρα χάραξα κατά λάθος την περιοχή γύρω γύρω που βάζουμε το κλειδί – προσπάθησα να το βάλω χωρίς να δω – από τότε προσέχω)

· Πολύ ψηλό στρώμα βαφής-βερνίκι – έχω δει 2-3 σημεία πάρα πολύ μικρά από πετραδάκια από νταλίκα προφανώς στο καπό (διορθώθηκαν με χρώμα από αντιπροσωπεία)

· δεν έχει καλή ορατότητα στις μπροστινές γωνίες (λόγω DESIGN μην τα θέλουμε όλα δικά μας)

· Τριγμοί στο εσωτερικό (στις πόρτες μέσα μου ακούγεται – προσέχω πάρα πολύ τις λακούβες)

· ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ συντονισμός στο δεξί παράθυρο (κλειστό – και όχι πάντα) με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές ή σε λίγο κακό οδόστρωμα (το έχω πει κατ' εξακολούθηση στο service αλλά μου έχουν ρίξει κάνα 2 φορές λάδι σιλικόνης στα λάστιχα – φεύγει για κανα 2 μέρες αλλά επανέρχεται – όταν κρατάω τον διακόπτη και σφραγίζει καλά το τζάμι σταματάει μετά από λίγο ξανα ξεκινάει)

· ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ μετά από πολύωρο παρκάρισμα (το κάνει μία φορά όταν στρίβω και ξεπαρκάρω), σε φουρκέτες (δεξιά και αριστερή ανηφορική και κατηφορική με μικρή ταχύτητα) και σε στενά μέσα σε πόλη σε στροφή με ανωμαλίες ακούγεται ένα γκαπ μια στο τόσο στον πίσω άξονα όχι πολύδυνατό (στην αντιπροσωπεία έχουμε πάει βόλτα να το ακούσουν αλλά εκεί τυχαίνει να μην ακούγεται – δυστυχώς) – δεν ξέρω αν ακούγεται η αντιστρεπτική πίσω – δεν ξέρω ειλικρινά

· Κακή ηχομόνωση σε ταξίδι – αεροδυναμικός θόρυβος (είπαμε DESIGN) και θόρυβος κινητήρα

· αριστερός αεραγωγός χαλαρός (κλασσικό πρόβλημα– είμαι σε δίλλημα να τους πω να τον αλλάξουν ή όχι – φοβάμαι γρατζουνιές από εξωλκείς χαχαχαχα)

· δεν κάνει πάντα το τσεκ στο καντράν – οι βελόνες τρεμοπαίζουν χωρίς να κάνει τσεκ (κλασσικό πρόβλημα – μου είπαν από service ότι αν βγει οδηγία και κάποιο update από μέσα θα το διορθώσουν)

· όχι πολύ αέρα για τα κεφάλια λόγω DESIGN και ηλιοροφής (δεν με ενοχλεί)

· χαμηλή γραμμή οροφής (λόγω DESIGN - μερικοί χτυπάνε όταν προσπαθούν επιβιβαστούν χαχαχαχααχ)

· δεν αποσυνδέεται μόμιμα το start-stop (κάθε φορά που βάζω μπρος μπαίνω στο menu για να το απενεργοποιήσω – προστασία μίζας - μπαταρίας)

· κακή συναρμογή πλαστικών σε κάποια σημεία είναι εμφανή

· κακής ποιότητας πλαστικά στις πόρτες

· σκληρός λεβιές

· μερικές φορές το τιμόνι κατά την εκκίνηση τραβάει μόνο του δεξιά (κλασσικό πρόβλημα υπερβολικής υποβοήθησης – μερικές φορές και εν κινήσει - μου είπαν από service ότι αν βγει οδηγία και κάποιο update από μέσα θα το διορθώσουν)

· δεν ανοίγουν 90 μοίρες οι πόρτες

· όχι πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι

Τι με ανησυχεί:
Το γνωστό πρόβλημα επικαθίσεων στους αυλούς εισαγωγής – γνωστό πρόβλημα σχεδίασης τον κινητήρων άμεσου ψεκασμού βενζίνης.

Θα ήθελα από σας σχολιασμό για:


το service πως σας φαίνεται

αν πρέπει να προσέξω κάτι

γενικώς την γνώμη σας για το review

αν καλύπτομαι από την εγγύηση αν κάνω αλλού service σε εξουσιοδοτημένο

ποιό εξουσιοδοτημένο προτείνεται αν κάποια στιγμή θέλω να αλλάξω
(μπορείται να στείλετα και p.m.)

από moderators και power members εδώ μέσα την συμμετοχή τους και οποιαδήποτε καλοδεχούμενη βοήθεια




Θα προσθέσω και άλλα στην συνέχεια ή θα διορθώσω.

Ξανα λέω το review είναι υποκειμενικό (τα θετικά και αρνητικά έπρεπε να έιναι μάλλον ''τί μου αρέσει'' και ''τι δεν μου αρέσει'').

Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίντητο – είναι αγχολυτικό, δυνατό, ασφαλές και πανέμορφο, ότι ζητούσα!

Ευχαριστώ όλα τα μέλη του forum εκ των προτέρων για την υπομονή σας (μεγάλο κείμενο) και για την υποστήριξη!!!

Θα προσθέσω και άλλα στην συνέχει ή θα διορθώσω.

_________________
CITROEN C3 1.2 110HP EAT6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Για το τιμονι που στριβει μονο του εχει βγει ηδη η οδηγια πριν 2 εβδομαδες περαστηκε και φτιαχτηκε στο δικο μου.
Για τις βελονες που τρεμοπαιζουν ακομα περιμένουμε...
Πολυ γεματο review, ευχαριστουμε για τον χρονο σου.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Μάιος 2017, 08:42
Δημοσιεύσεις: 22
barimagas έγραψε:
Για το τιμονι που στριβει μονο του εχει βγει ηδη η οδηγια πριν 2 εβδομαδες περαστηκε και φτιαχτηκε στο δικο μου.
Για τις βελονες που τρεμοπαιζουν ακομα περιμένουμε...
Πολυ γεματο review, ευχαριστουμε για τον χρονο σου.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Πού κάνεις SERVICE?

Έγω πήρα την απάντηση ότι δεν έχει βγει κάτι από ΩΜΕΓΑ HELLAS την προηγούμενη Τετάρτη.

_________________
CITROEN C3 1.2 110HP EAT6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Μαλλον βαριουνται εκει στην ωμεγα. Πηγαινε στον Μακρη στο Γαλάτσι, εγω φαντασου αλλου ειχα κανει το service και πήγα εκει και με εξυπηρετησε, να ειναι καλα. Πρωτα παιρνάνε μια αναβαθμιση, εαν δεν την δεχτει τοτε αλλαζουν κρεμαργιερα. Επισης ζητα να σου αλλάξουν και τον αεραγωγο, εγω περιμενω ανταλλακτικο στην εγγυηση εννοειται. Οσο για τα τζάμια που τριζουν το χειμωνα, με ενα σπρεϋ σιλικονης κυκλοφορω.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Τελευταία επεξεργασία από barimagas και Τετ 26 Ιουν 2019, 14:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: trika9
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πολύ λεπτομερής παρουσίαση. Εγώ θα σου έλεγα να αλλάξεις οτι χρειάζεται τώρα που είναι τζάμπα γιατί αν χειροτερέψει μετά θα το πληρώσεις (και θα έχεις και τις ίδιες πιθανότητες γρατζουνιάς).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 18:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Πολύ λεποτμερης και περιεκτικη περιγραφή.

Εχοντας ενα ιδιο C3 απο τον Ιουνιο του 17 με τις μονες διαφορες στο χρωμα (μπεζ) και την εκδοση (shine), θα συμφωνησω σχεδον σε ολα. Ιδιως στα θετικα. Στα αρνητικα, καποια απο αυτα εχω παρατηρησει.

Το αμαξι αυτο το εχω μεσω εταιριας ενοικιασεων οποτε το service το κανω στο χωρο τους. Οδηγω κυριως πολη (εχω την ΒΧ για τα ταξιδια) και εχω κανει μολις 20000 χλμ. Αλλα και στα ταξιδια μου φαινεται ανετο.

Τρεις παρατηρησεις εχω:

1. Το κιβωτιο καποιες φορες κανει αποτομα κατεβασματα, ιδιως οταν κουμπωνει η 2α. Το εκανε απο την αρχη αλλα εχω την εντυπωση οτι τωρα ειναι πιο εντονο. Παρατηρεις το ιδιο?

2. Στο τιμονι, καποιες φορες (3-4 μου το εχει κανει), βξαινοντας με οπισθεν απο το parking (κατι που κανω καθε μερα), κανει ενα τρανταγμα σα να ειναι σκασμενο το λαστιχο. Ισως να οφειλεται στο ιδιο προβλημα που αναφερεις.

3. Δεν εχω καλη επικοινωνια με το android μεσω bluetooth. Καποιες φορες σβηνει και η οθονη και επανεκκινει. Η αλθηεια ειναι οτι δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα να δω σε τι οφειλεται.

Κατα τα αλλα στα ταξιδια ειναι ανετο και δε με εχει κουρασει (το πιο μεγαλο ταξιδι που εχω κανει ειναι Αθηνα - Θεσσαλονικη)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.2 110HP αυτόματο EAT6 review LONG TERM TEST 50.000km!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιούλ 2019, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Μάιος 2017, 08:42
Δημοσιεύσεις: 22
Giorgos έγραψε:
Πολύ λεποτμερης και περιεκτικη περιγραφή.

Εχοντας ενα ιδιο C3 απο τον Ιουνιο του 17 με τις μονες διαφορες στο χρωμα (μπεζ) και την εκδοση (shine), θα συμφωνησω σχεδον σε ολα. Ιδιως στα θετικα. Στα αρνητικα, καποια απο αυτα εχω παρατηρησει.

Το αμαξι αυτο το εχω μεσω εταιριας ενοικιασεων οποτε το service το κανω στο χωρο τους. Οδηγω κυριως πολη (εχω την ΒΧ για τα ταξιδια) και εχω κανει μολις 20000 χλμ. Αλλα και στα ταξιδια μου φαινεται ανετο.

Τρεις παρατηρησεις εχω:

1. Το κιβωτιο καποιες φορες κανει αποτομα κατεβασματα, ιδιως οταν κουμπωνει η 2α. Το εκανε απο την αρχη αλλα εχω την εντυπωση οτι τωρα ειναι πιο εντονο. Παρατηρεις το ιδιο?

2. Στο τιμονι, καποιες φορες (3-4 μου το εχει κανει), βξαινοντας με οπισθεν απο το parking (κατι που κανω καθε μερα), κανει ενα τρανταγμα σα να ειναι σκασμενο το λαστιχο. Ισως να οφειλεται στο ιδιο προβλημα που αναφερεις.

3. Δεν εχω καλη επικοινωνια με το android μεσω bluetooth. Καποιες φορες σβηνει και η οθονη και επανεκκινει. Η αλθηεια ειναι οτι δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα να δω σε τι οφειλεται.

Κατα τα αλλα στα ταξιδια ειναι ανετο και δε με εχει κουρασει (το πιο μεγαλο ταξιδι που εχω κανει ειναι Αθηνα - Θεσσαλονικη)


1.Το κάνει μερικές φορές, σε μένα δεν έχει γίνει πιο έντονο

2. Μου το έχει κάνει 2-3 φορές (την πρώτη φορά ήμουν σε κατηφορικό δρόμο με τσιμέντο στρωμενος και μεγάλη κλίση - λογικό μέχρι ένα σημείο αλλά ένιωθα να τραντάζεται ολόκληρη η κολώνα του τιμονιού - κατέβαινα με ελάχιστη ταχύτητα - έκανε σαν τρακτέρ - κατέβηκα και ήλεγξα τα ελαστικά), τις υπόλοιπες 2 φορές σε κανονικό οδόστρωμα - δεν το ανέφερα λόγω της μικρής συχνότητας

3. Επίσης το έχει κάνει 2-3 φορές (έχω παρατηρήσει ότι όταν προσπαθή να δουλέψεις την οθόνη ΑΜΕΣΩΣ μόλις βάλεις μπρος και ολοκληρωθεί το boot - μόλις σβήσει το λοχιόσημο - υπάρχει η πιθανότητα να lagarei για λίγα δευτερόλεπτα το σύστημα)

_________________
CITROEN C3 1.2 110HP EAT6


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αυτοματο ανοιγμα πορτας πορτμπαγκαζ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 2
Σερβις 10.000km
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 15
Crash Test...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: anestakos
Απαντήσεις: 7
Αυτόματο Ανέβασμα στο Παράθυρο Συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: salas07
Απαντήσεις: 11
Αυτοματο C1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Insomniac
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ