Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιουν 2021, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
jalbanis έγραψε:
Σωστές οι επιφυλάξεις, όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο με πολλά χιλιόμετρα και δεν ξέρεις αν τα γραφόμενα δείχνουν την πραγματική εικόνα.
Και η Citroen, στον Οδηγό Συντήρησης έδινε (στον δικό μου δεν υπάρχει η σελίδα) γι' αυτό τον κινητήρα και το 5W30 και το 0W30, σελίδα 25:

https://docplayer.gr/11694220-Odigos-syntirisis-kai-oroi-eggyisis.html

Θεωρητικά, σημαίνει ότι σ' ένα σωστά συντηρημένο πας ανά πάσα στιγμή και σε 0W30. Και επιβεβαιώνεται πρακτικά, από τα λεγόμενα του Βαγγέλη.
Ο Βαγγέλης ήταν οριακός για τα χλμ που έβαλε πήγε 0-30. Εγώ όταν είχα ρωτήσει τον Μάνθο (Tzakos) για 0-30 στο δικό μου και είχα 120.000+, μου είχε απαντήσει ξεκάθαρα όχι.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιουν 2021, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ξέρετε ότι δεν είμαι άνθρωπος που ακολουθώ το βιβλιαράκι σε όλα.

Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτός ο φόβος με το εκπληκτικό 0W30 που υπερκαλύπτει σε πάρα πολλά πράγματα το 5W30 και είναι αντιστρόφως συμβατό με όλα τα παλιά πετρελαιοκίνητα μοντέλα της PSA... Οι ΤΗΡ, είναι άλλη, ιδιάζουσα περίπτωση. Οι πετρελαιοκινητήρες όμως, όχι.

Εγώ από προσωπική εμπειρία το 0W30 σε Euro 5 και μάλιστα με πολλά χιλιόμετρα, δεν υπήρξε κανένα θέμα.
Το δικό μου αμάξι, πες ότι είχε λίγα χιλιόμετρα ο κινητήρας, δεν έγινε και κάτι τραγικό με την αλλαγή.

Εγώ θα ήθελα μια σαφή απάντηση μ εξήγηση για ποιο λόγο δεν συνίσταται η αλλαγή σε 0W30.

Υ.Γ.: Ας μεταφερθούν όλα τα posts όπως είναι σε ένα ανάλογο θέμα, αν γίνεται.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιουν 2021, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
bakevang έγραψε:
Ξέρετε ότι δεν είμαι άνθρωπος που ακολουθώ το βιβλιαράκι σε όλα.

Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτός ο φόβος με το εκπληκτικό 0W30 που υπερκαλύπτει σε πάρα πολλά πράγματα το 5W30 και είναι αντιστρόφως συμβατό με όλα τα παλιά πετρελαιοκίνητα μοντέλα της PSA... Οι ΤΗΡ, είναι άλλη, ιδιάζουσα περίπτωση. Οι πετρελαιοκινητήρες όμως, όχι.

Εγώ από προσωπική εμπειρία το 0W30 σε Euro 5 και μάλιστα με πολλά χιλιόμετρα, δεν υπήρξε κανένα θέμα.
Το δικό μου αμάξι, πες ότι είχε λίγα χιλιόμετρα ο κινητήρας, δεν έγινε και κάτι τραγικό με την αλλαγή.

Εγώ θα ήθελα μια σαφή απάντηση μ εξήγηση για ποιο λόγο δεν συνίσταται η αλλαγή σε 0W30.

Υ.Γ.: Ας μεταφερθούν όλα τα posts όπως είναι σε ένα ανάλογο θέμα, αν γίνεται.
Βαγγέλη δεν διαφωνώ μαζί σου. Ο λόγος που μου είχε δώσει ο Μάνθος (που προσωπικά σέβομαι την γνώση του στο θέμα λίπανσης) είναι ότι αν ο κινητήρας έχει δουλέψει με 5w-30, έχει "χτίσει" τις ανοχές του γύρω από αυτό το λάδι. Δεν είναι τόσο άτοπο καθώς αν δούμε τις λεπτομέρειες μιας ανάλυσης θα διαπιστώσουμε ότι τα δύο λάδια (ασφαλώς μιλώντας για τις γνωστές προδιαγραφές PSA B...) έχουν μια διαφορά στην ρευστότητα της τάξης του 15% σε θερμοκρασίες κρύου κινητήρα (40°C). Δηλαδή το μεν 5-30 έχει κινηματικό ιξώδες γύρω στα 58-60mm²/s, το δε 0-30 50mm²/s. Οι αριθμοί τώρα είναι ενδεικτικοί για το Total ας πούμε, χωρίς να θυμάμαι λεπτομέρειες...

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μάιος 2022, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 25 Φεβ 2021, 16:41
Δημοσιεύσεις: 5
Ενημέρωση με 1 χρόνο κατοχής του!

Δεν έχω εμπειρία καθώς είναι το 1ο μου αυτοκίνητο αλλά έχω να πω τα εξής:

ΤΟ ΑΓΑΠΩ!

22000 χιλιόμετρα στον 1ο χρόνο , απροβλημάτιστα.

2 Σέρβις στην ώρα τους όπως όριζε το βιβλίο σέρβις.

Έλεγχος άλλες 2 φορές που περνούσα από citroen , όλα καλά, το αυτοκίνητο πεντακάθαρο.

Στα συν του σαν μοντέλου γενικά αλλά και ειδικά λόγω της έκδοσής του:

1) Αρκετά σπιρτόζικο - γρήγορο όταν θέλεις και εγώ προσωπικά το νιώθω άνετο.

2) Πολύ οικονομικό , συχνά κάνω το δρομολόγιο Χαλκίδα - Αθήνα και Χαλκίδα - Τρίπολη. Με cruise control κατά ένα 90% και αυξομείωση ταχύτητας από τα κουμπάκια,
με περίπου 115-120 χιλιόμετρα , δεν βλέπω κατανάλωση πάνω απο 4lt/100. Σε περιπτώσεις που το πατούσα ~ 150-160 ήμουν στα 8lt /100 αλλά δεν οι περιπτώσεις ελάχιστες
και δεν παίζουν και ρόλο.
Εντός πόλης που πηγαινοέρχομαι στην δουλειά μου, και με μια βόλτα 3ων χιλιομέτρων κάθε μέρα μετά τη δουλειά , η κατανάλωση είναι γύρω στα 5,3 εντός πόλης.

3) Δεν του συμπεριφέρομαι τέλεια, είμαι λίγο νευρικός στην οδήγηση σε κάτι πρώτες δευτέρες για λίγα δευτερόλεπτα. Αλλαγές στις 1800-2100 στροφές κάνω συνήθως.

4) Εξωτερικά είναι κουκλί.

5) Εσωτερικά πανέμορφο. Αυτά τα πορτοκαλί λεντάκια καθώς και τα φωτάκια της ράγας οροφής αν και όχι φωτεινά σε συνδυασμό με την πανοραμική είναι τέλεια το βράδυ.

6)Ο ήχος του με το εργοστασιακό ηχοσύστημα + sub εργοστασιακό είναι τέλειος. Δεν θα του αλλάξω το εργοστασιακό του media , αρκούμαι σε mp3 cd και bluetooth -> radio για να
ακούω ότι μουσική θέλω.

----------------------------

Αρνητικά για μένα στα οποία θέλω και τα φώτα σας + θέματα που θέλω να αντιμετωπίσω γενικώς:

1) Τα φρένα αν και πολύ καλά από την αρχή "στριγγλίζουν"¨, άλλαξα τακάκια και 15000 χλμ μετά ακόμα έτσι κάνει και μου σπάει τα νεύρα. Τι να κάνω; Τι άλλο μπορεί να φταίει;
Ο μηχανικός της citroen μου είπε ότι θα έφτιαχνε με τα καινούργια (brembo) αλλά δεν.

2) Ο μηχανισμός παραθύρου συνοδηγού έκανε στην κυριολέξία ΜΠΑΜ . Έσκασε το μοτέρ του όπως πήγα να το κατεβάσω και έγινε αντικατάσταση με εργοστασιακό μεταχειρισμένο και όχι με aftermarket.

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο αρνητικό.

Θέλω τα φώτα όσων γνωρίζουν για τα εξής :

--Τα λάστιχά μου είναι σε κακή κατάσταση και θέλω να αλλάξω . Τι μου προτείνετε και γιατί; Θέλω να είναι καλά και αξιόπιστα και θα έδινα μέχρι 400 για την 4άδα. (17αρες ζάντες)

--Το μεσαίο ηχείο πάνω στο ταμπλό δηλαδή μάλλον κάηκε (μόνο τρίζει) , πριν το πάω για να το ανοίξουν, έχετε κάποια πρόταση; Το είχα αναφέρει σε έναν ηλεκτρολογοηχειά αυτοκινήτων και μου είπε ότι πρώτα πρέπει να το ανοίξουν να δουν τι ηχείο φοράει. Δεν θέλω να κάνω τον εργοστασιακό ήχο χειρότερο οπότε όποιος ξέρει και μπορεί ας με ενημερώσει!!

--Οι ζάντες μου είναι λίγο χτυπημένες. Θέλω να τις γεμίσω, πιστεύετε ότι αξίζει / κρατάει;

--οι "γκριλιέρες" - αεραγωγοί ( μεσσαίοι) έχουν λίγο σπάσει ( από τοποθέτηση βάσεων για κινητό κτλπ) , ήταν ήδη κάπως από τον προηγούμενο κάτοχο. Όσοι έχουν το μοντέλο , υπάρχει εναλλακτική; μου φαίνεται ότι δεν θα μπορεί λόγω του τύπου επένδυσης του ταμπλό να μπει βεντούζα.

--Πως μπορώ να το περιποιηθώ ; Υπάρχουν "στιλιστικές" επιλογές για το c3? Δεν έχω δει ποτέ!
Να το κάνω ακόμα πιο όμορφο!!

Σας κούρασα με το κείμενο αλλά μετά από 1 χρόνο χαρούμενης χρήσης αυτά είχα να πω!!
Δεν το αλλάζω!!

Σας ευχαριστώ !


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μάιος 2022, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Να χαίρεσαι το C3 σου, πάντα απροβλημάτιστα με ευχάριστες διαδρομές!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιουν 2022, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 25 Νοέμ 2015, 13:19
Δημοσιεύσεις: 37
Εικόνες: 0
gregs3 έγραψε:

--Τα λάστιχά μου είναι σε κακή κατάσταση και θέλω να αλλάξω . Τι μου προτείνετε και γιατί; Θέλω να είναι καλά και αξιόπιστα και θα έδινα μέχρι 400 για την 4άδα. (17αρες ζάντες)


Καλησπέρα.

Άπαξ και δεν το «κυνηγάς» το αυτοκίνητο θα σου προτείνω το εξής:

Βρες μια 4άδα ζαντολάστιχα (με μπουλόνια) 185/65R15 από C3 ή Peugeot 208 (αλουμινίου ή σιδερένια με τάσια) και βάλ' τα.

Είχα τα αλουμινίου 195/55R16 και έκανα ακριβώς αυτό.

Η συνολική διάμετρος (βήμα) του τροχού είναι πρακτικά η ίδια αλλά το κέρδος σε βάρος ήταν 4,2 κιλά !!! στο ζαντολάστιχο (17 κιλά μη αναρτώμενο βάρος συνολικά).
Καλύτερη άνεση σε λακκούβες, ανωμαλίες, λίγο πιο ζωντανό στις ρεπρίζ (μιλάμε για το 1,2 82 hp) και ΜΕΙΩΣΗ κατανάλωσης ΠΑΝΩ από 0,5 λίτρα/100 χλμ.

Μία ακόμα διαφορά που θα δεις είναι σε κάθε αλλαγή ελαστικών που θα σου κοστίζει η 4άδα 30-40% φθηνότερα.

Είναι ένα ελαφρύ αυτοκίνητο και πιστεύω ότι το 195 πέλμα είναι απλά υπερβολικό,
ενώ οι 17άρες/16άρες ζάντες στους κ@λόδρομους που έχουμε και με την ανάρτηση «σούπα» του C3 είναι μόνο για εμφάνιση και βαθιές (πλέον) τσέπες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιουν 2022, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
gregs3 έγραψε:
1) Τα φρένα αν και πολύ καλά από την αρχή "στριγγλίζουν"¨, άλλαξα τακάκια και 15000 χλμ μετά ακόμα έτσι κάνει και μου σπάει τα νεύρα. Τι να κάνω; Τι άλλο μπορεί να φταίει;
Ο μηχανικός της citroen μου είπε ότι θα έφτιαχνε με τα καινούργια (brembo) αλλά δεν.

--Τα λάστιχά μου είναι σε κακή κατάσταση και θέλω να αλλάξω . Τι μου προτείνετε και γιατί; Θέλω να είναι καλά και αξιόπιστα και θα έδινα μέχρι 400 για την 4άδα. (17αρες ζάντες)

--Το μεσαίο ηχείο πάνω στο ταμπλό δηλαδή μάλλον κάηκε (μόνο τρίζει) , πριν το πάω για να το ανοίξουν, έχετε κάποια πρόταση; Το είχα αναφέρει σε έναν ηλεκτρολογοηχειά αυτοκινήτων και μου είπε ότι πρώτα πρέπει να το ανοίξουν να δουν τι ηχείο φοράει. Δεν θέλω να κάνω τον εργοστασιακό ήχο χειρότερο οπότε όποιος ξέρει και μπορεί ας με ενημερώσει!!

--Οι ζάντες μου είναι λίγο χτυπημένες. Θέλω να τις γεμίσω, πιστεύετε ότι αξίζει / κρατάει;


Απαντώ σε αυτά που είναι γενικά, έχω προσωπική εμπειρία και μπορώ να σε βοηθήσω

1) Αν στριγγλίζουν συνεχώς, τότε κάτι δεν έχει πατήσει καλά, αν στριγγλίζουν όταν φρενάρεις, τότε μάλλον δεν έχει μπει καλά το λαμάκι ή δεν έχουν βάλει πάστα. Επίσης οι δίσκοι είναι καθαροί ?
2) Για τέτοιο αυτοκίνητο προφανώς θα πας σε σχετικά άνετο, μαλακό λάστιχο, όχι επιδόσεων, ούτε προφανώς ειδικό (all-season, all-terrain κλπ). Me 400€ για τετράδα 17αρια πας μέχρι και σε tier-1 κατασκευαστή (οριακά σε Pirelli, με λίγο τέντωμα πας και στο Michelin), αλλιώς Falken ή Nexen. Δεν προτείνω Toyo γιατί είναι σχετικά σκληρά.
3) Τα specs των ηχείων μπορείς να τα βρεις από κάποιο site με ανταλλακτικά (π.χ. 7zap) ή από μεταχειρισμένα (π.χ. eBay). Πάντως ότι aftermarket και να βάλεις, χειρότερο δεν μπορείς να το κάνεις, αντιθέτως θα πρότεινα αν θέλεις να ρίξεις και 100-150 ευρώ, να βάλεις ένα σετάκι σχετικά καλό aftermarket (γνωστή μάρκα)
4) Ναι αξίζει, ειδικά αν έχουν σημαδάκια, γρατζουνιές ή ακόμα και αν έχουν φύγει μικρά κομμάτια. Υπολόγιζε περί τα 50€ ανά ζάντα, με γέμισμα και γυάλισμα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Απωλεια κλειδιου και αγορα νεας πλακετας κλειδιου..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Tsitourman
Απαντήσεις: 7
Ομαδική αγορά για πρόγραμμα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 0
SPECIALIZED Crosstrail 2012 by Geo
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Ποδηλάτων
Συγγραφέας: GeoC4Madness
Απαντήσεις: 23
Αγορά citroen grand picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron