Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 13:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 05:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26
Δημοσιεύσεις: 40
Καλημέρα σε όλο το forum.
Κάτοχος αρκετών αυτοκινήτων του ομίλου vwgroup από το 20vt fwd , 20vt4 , Cupra tfsi και κάποιων αλλιώς μικρών.
Μετά από ανανέωση των οχημάτων αγόρασα στην σύζυγο μου και το περιμένουμε τέλη του Ιουλίου το C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6.
Κάναμε καλά; Πρέπει να προσέξω κάτι;
Το αμάξι αγοράστηκε επειδή της άρεσε και επειδή ήθελε ένα αμάξι για κάθε μέρα άνετο και να μην καίει. (Προσωπικά ήθελα το νέο golf )
Θα σας ήμουν υπόχρεος εάν θα έπρεπε να προσέξω κάτι στην συντήρηση του και γενικός σαν αμάξι.

Εύχομαι να τα λέμε μόνο για καλό !


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 06:49 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Καλώς ήρθες στο "αντίπαλο" στρατόπεδο! :D
Μπορεί αρκετές φορές να κοροιδεύουμε τις γερμανικές λαδιέρες εδω μέσα αλλά υπάρχουμε και αρκετοί που εκτιμούμε τη γερμανική ποιοτητα και τελειομανία ειδικά σε θεματα συναρμογής-συναρμολογησης. Προσωπικά εκτιμώ τα VAG σαν κατασκευες απλά εμεις εδω μεσα δινουμε πολυ σημασια στο design, στο στυλ, στην ανεση και στις χαλαρες βολτες, ενιοτε με στριφτερες διαδρομες. Το C3 ειναι πολύ καλό για αυτο που είναι και θα το χαρειτε αν προσέχετε τα σερβις ευλαβικα. Καλή διαμονή και καλά ποστ στο γαλλικο στρατόπεδο! Μην τρομάζεις και τα δικά μας αρχισανε να γινονται λαδιέρες.... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δε βρισκω το λογο να δυναμιτίζεις το κλιμα Νικο.
Καινουργιο αυτοκινητο είναι Θοδωρή, απλα ευχαριστησου το!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Όντως... Ρε Νίκο τι αντίπαλα στρατόπεδα και λαδιερες, πρώτο ποστ του ανθρώπου...

Καλοταξιδο το όχημα, δεν νομίζω ότι θα σε απασχολησει κατι, ήδη η επιλογή κινητήρα κιβωτίου είναι η καλύτερη που μπορούσε να γίνει, αφού αρέσει και της γυναίκας, τελείωσε. Εμένα η δικιά μου δεν το αλλάζει για κανένα.

Ότι χρειαστείς, ότι σε απασχολησει η κοινότητα είναι ενεργή, προθυμη να βοηθήσει.




Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Θοδωρή, καλωσήρθατε στο club, και να χαρείτε το C3 απροβλημάτιστο για χρόνια! Τα σέρβις του ευλαβικά, και θα το αγαπήσετε, και οι δυο... ;)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 646
Ε τα βασικά. Σέρβις στην ώρα τους, προσοχή στις βενζίνες και πολλές βόλτες και φωτό!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ποιό κλίμα δυναμιτίζω...πλάκα κάνω...αμα δεν εχετε ιδεα απο γαλλικό χιούμορ.... :P :laugh :laugh :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το ίδιο ακριβώς πήρε και η αδελφή μου, 1.6HDi σε Shine, ως δεύτερο/πόλης. Πολύ μανιτζέβελο, οικονομικό, πολύ "όρθιο" σαλόνι αλλά με αρκετούς χώρους (για το μέγεθός του), και φυσικά πολύ μαλακό, σε αναρτήσεις, τιμόνι, στήσιμο κλπ. Και εγώ προσωπικά δεν θα το επέλεγα, το είχα κοιτάξει όταν ήταν να πάρουμε το Fiesta, αλλά για γυναίκα ίσως είναι η καλύτερη επιλογή.

Το αντίστοιχο του C3 σε VW είναι το Polo, όχι το Golf, οπότε αν παίρνατε το Golf θα ήταν καλύτερα μεν, αλλά πιο δύσκολο για την σύζυγο δε :)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2021, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ 2016, 10:34
Δημοσιεύσεις: 360
Καλορίζικο και καλοτάξιδο.Να το χαρείτε όπως πρέπει.Το αυτοκίνητο είναι κουκλί και απλά τα...σπάει....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26
Δημοσιεύσεις: 40
Καλησπέρα παιδιά ! Ο Νίκος δεν δυναμιτίζει κανένα κλίμα η αλήθεια αλήθεια είναι αυτή.
Σαν κάτοχος πολλών vag κανένα μα κανένα όμως ποτε δεν έκαψε λάδι. Όταν λέω δεν έκαψε εννοώ σε κάθε αλλαγή πάνω από 100-150ml. Και όλα είχαν αρκετά άλογα από τα εργοστασιακά τους.
Όπως είπα είναι της γυναίκα μου, ως δεύτερο αμάξι για εδώ μέσα ,γιατί εάν παίρνει το μεγάλο μάλλον θα πάθω καρδιά..... , Εγω λόγου δουλειάς με βολεύει πολύ η μηχανή και για την εργασία μου έχω το αμάξι δουλειάς.
Τώρα έχω κάποιες ερωτήσεις που από τις απαντήσεις σας με τους δημιουργήσατε .
1. Όταν λέμε τακτικά τα service τι εννοούμε ; 1 service κάθε έτος όπως μου είπαν ; Γιατί εγώ βαριά στα 5000-6000κμ τα λάδια τα αλλάζω πάντα με φίλτρο .

2. Καεί σαν μοτέρ λάδι γενικά; Σε νορμαλ οδήγηση ή όταν το καμουτσικωνεις;

Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας. Λόγο δουλειάς δεν μπαίνω συχνά γιατί δουλεύω πολλές ώρες .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
na το χαρεις...ειμε σθγουρος τι θα μπεις σε συγκριση αναμεσα στους 2 κατασκευαστικους ομιλους....καποια πραγματα θα εκτιμησεις στο νεο αμαξι καποια οχι παντα σε συγκριση διοτι απο οτι καταλαβαινω εχεις γνωσεις ψαγμενες στα αμαξια μιας και οι επιλογες σου στο παρελθον σου δεν ηταν απλα αυτοκινητα...
καλοταξιδο λοιπον...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26
Δημοσιεύσεις: 40
xantiamanolis έγραψε:
na το χαρεις...ειμε σθγουρος τι θα μπεις σε συγκριση αναμεσα στους 2 κατασκευαστικους ομιλους....καποια πραγματα θα εκτιμησεις στο νεο αμαξι καποια οχι παντα σε συγκριση διοτι απο οτι καταλαβαινω εχεις γνωσεις ψαγμενες στα αμαξια μιας και οι επιλογες σου στο παρελθον σου δεν ηταν απλα αυτοκινητα...
καλοταξιδο λοιπον...


Ένα χόμπι που άρχισε από νεανική @@@@@@ και έφτασε σε βελτιώσεις αρκετών χιλιάδων ευρώ και να λύνω ειδικά το 20vt μοτέρ στο γκαράζ μου για να το κάνω σφυρί με το manual της εταιρίας μπροστά μου για να βλέπω κιλά και αντικατάσταση σε ότι έδινε.
Ωραίες εποχές , αλλα τώρα μεγαλώσαμε και δεν έχω χρόνο για τέτοια πράγματα αλλα και ούτε όρεξη . Τώρα απλά θέλω να μπαίνω στο αμάξι μέσα και αυτό που πληρωσα για την δουλειά που το αγορασα θέλω να κάνει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιούλ 2021, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26
Δημοσιεύσεις: 40
Μετά από 900κμ μέσα σε πόλη αλλα και σε ταξίδι που έκανε με το νέο απόκτημα της οικογένειας ( 1/7 παρέλαβα ) έχω να πω ότι ο Γερμανός τελικά δεν παίζεται ! :)

Είναι καθαρά ένα αμάξι για κάθε μέρα εντός πόλης και τίποτα περισσότερο.
Η καταναλώσεις του δεν είναι σε αυτά που δηλώνει η εταιρία αλλά δεν είναι και φαγάνα.

Η ποιότητα κατασκευής του μπορώ να πω την περίμενα καλύτερη ( είδη θα γίνει αντικατάσταση αεραγωγών ).

Στα πίσω καθίσματα εάν έχεις παιδικό κάθισμα και το παιδί είναι στο καθισματάκι και εσυ μπροστά απλά δεν είσαι άνετα ( ύψος 1.80 )

Το πορτμπαγκάζ ανοίγει και κάνει ένα θόρυβο σαν να θέλει ρύθμιση αλλα τελικά έτσι κάνει ( έτσι είπαν στην αντιπροσωπία ).

Από θέμα πατήματος στο δρόμο ναι είναι άνετο αλλα παίρνει μεγάλες κλήσεις το σασί .

Από θέμα καυσίμου με 6η και 130 έχει καλές καταναλώσεις μετά είναι να σε κλαίνε η ρέγκες ( λογικό )

Ένα άλλο που με ενόχλησε είναι ότι έβαλα συναγερμό της εταιρίας που συνεργάζεται ( ΜΕΤΑ) και όταν ζήτησα να γίνει να ανεβαίνουν και τα παράθυρα μου είπαν ότι δεν γίνεται δεν το δέχεται ο μηχανισμός στις πόρτες .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιούλ 2021, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
thodoris20vt έγραψε:
Μετά από 900κμ μέσα σε πόλη αλλα και σε ταξίδι που έκανε με το νέο απόκτημα της οικογένειας ( 1/7 παρέλαβα ) έχω να πω ότι ο Γερμανός τελικά δεν παίζεται ! :) Για πες μας ενα γερμανο με τον ιδιο εξοπλισμο σε αυτα τα λεφτα? Υποψην τα full led που εχει στανταρ το c3 στο polo εχουν +1000ευρω

Είναι καθαρά ένα αμάξι για κάθε μέρα εντός πόλης και τίποτα περισσότερο. Η κατηγορια supermini για αυτο προσφερεται, παρ'ολα αυτα εγω εχω κανει πολυ περισσοτερα, το εχω παει σε βουνα στα Αγραφα με χωματοδρομους χωρις να βρει κατω, εχω ανεβει Παρνασσο για σκι περασε απο σημεια με παγο που αλλοι γυρισανε πισω ή και τζιπαδες ειχαν πεσει εξω, το εχω παει στα χωραφια, εχω κουβαλησει μπολιαματα (ελιες), τωρα κανω μετακομισεις με μπακαζιερα πανω
Η καταναλώσεις του δεν είναι σε αυτά που δηλώνει η εταιρία αλλά δεν είναι και φαγάνα.
Ποια εταιρια καίει αυτα που δηλωνει;;

Η ποιότητα κατασκευής του μπορώ να πω την περίμενα καλύτερη ( είδη θα γίνει αντικατάσταση αεραγωγών ).Και οι καινουργιοι ιδιοι ειναι παλι θα μαλακωσουν, δυστηχως. Εχω 60000χμ δεν τριζει τουλαχιστον.

Στα πίσω καθίσματα εάν έχεις παιδικό κάθισμα και το παιδί είναι στο καθισματάκι και εσυ μπροστά απλά δεν είσαι άνετα ( ύψος 1.80 )

Το πορτμπαγκάζ ανοίγει και κάνει ένα θόρυβο σαν να θέλει ρύθμιση αλλα τελικά έτσι κάνει ( έτσι είπαν στην αντιπροσωπία ).Τον κακο τους το καιρο που ολα κανουν ετσι!!! Εμενα δεν ακουγεται κατι

Από θέμα πατήματος στο δρόμο ναι είναι άνετο αλλα παίρνει μεγάλες κλήσεις το σασί .Εχω παρατηρισει οτι με μονο οδηγο πανω δεν γερνει τοσο και εχει ωραια αναλαφρη αισθηση. Αν φορτωθει στρεσσαρεται πολυ και παιρνει κλισεις, καποιοι θα τρομαζαν αλλα δεν κουναει απο το δρομο.

Από θέμα καυσίμου με 6η και 130 έχει καλές καταναλώσεις μετά είναι να σε κλαίνε η ρέγκες ( λογικό )Εσυ μας ελεγες οτι το πετρελαιο συμφερει για 30000χμ τον χρονο, μπορεις να αναθεωρησεις τωρα προς τα κατω. Και με 180 να πηγαινεις πανω απο 6,5 δεν θα δεις την ωρα που η βενζινη θα ειναι 9+, το ιδιο και μεσα στην πολη

Ένα άλλο που με ενόχλησε είναι ότι έβαλα συναγερμό της εταιρίας που συνεργάζεται ( ΜΕΤΑ) και όταν ζήτησα να γίνει να ανεβαίνουν και τα παράθυρα μου είπαν ότι δεν γίνεται δεν το δέχεται ο μηχανισμός στις πόρτες .
Δυστηχως κατι παραξενες δικαιολογιες ειπαν και σε μενα, την ωρα που στο polo απλα κρατας το κουμπι πατημενο....

Εγω πιστευω πως μολις το συνηθισεις λιγο μπορει και να το συμπαθησεις περισσοτερο. Για τα λεφτα του ειναι καλο. Αν και θεωρω το πιο value for money το clio με δωρεαν συστημα υγραεριου, τρεχει μια καλη προσφορα.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο μέλος νέος κάτοχος C3 1.2 110 pure tech s&s BVM6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιούλ 2021, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26
Δημοσιεύσεις: 40
barimagas έγραψε:
thodoris20vt έγραψε:
Μετά από 900κμ μέσα σε πόλη αλλα και σε ταξίδι που έκανε με το νέο απόκτημα της οικογένειας ( 1/7 παρέλαβα ) έχω να πω ότι ο Γερμανός τελικά δεν παίζεται ! :) Για πες μας ενα γερμανο με τον ιδιο εξοπλισμο σε αυτα τα λεφτα? Υποψην τα full led που εχει στανταρ το c3 στο polo εχουν +1000ευρω

Είναι καθαρά ένα αμάξι για κάθε μέρα εντός πόλης και τίποτα περισσότερο. Η κατηγορια supermini για αυτο προσφερεται, παρ'ολα αυτα εγω εχω κανει πολυ περισσοτερα, το εχω παει σε βουνα στα Αγραφα με χωματοδρομους χωρις να βρει κατω, εχω ανεβει Παρνασσο για σκι περασε απο σημεια με παγο που αλλοι γυρισανε πισω ή και τζιπαδες ειχαν πεσει εξω, το εχω παει στα χωραφια, εχω κουβαλησει μπολιαματα (ελιες), τωρα κανω μετακομισεις με μπακαζιερα πανω
Η καταναλώσεις του δεν είναι σε αυτά που δηλώνει η εταιρία αλλά δεν είναι και φαγάνα.
Ποια εταιρια καίει αυτα που δηλωνει;;

Η ποιότητα κατασκευής του μπορώ να πω την περίμενα καλύτερη ( είδη θα γίνει αντικατάσταση αεραγωγών ).Και οι καινουργιοι ιδιοι ειναι παλι θα μαλακωσουν, δυστηχως. Εχω 60000χμ δεν τριζει τουλαχιστον.

Στα πίσω καθίσματα εάν έχεις παιδικό κάθισμα και το παιδί είναι στο καθισματάκι και εσυ μπροστά απλά δεν είσαι άνετα ( ύψος 1.80 )

Το πορτμπαγκάζ ανοίγει και κάνει ένα θόρυβο σαν να θέλει ρύθμιση αλλα τελικά έτσι κάνει ( έτσι είπαν στην αντιπροσωπία ).Τον κακο τους το καιρο που ολα κανουν ετσι!!! Εμενα δεν ακουγεται κατι

Από θέμα πατήματος στο δρόμο ναι είναι άνετο αλλα παίρνει μεγάλες κλήσεις το σασί .Εχω παρατηρισει οτι με μονο οδηγο πανω δεν γερνει τοσο και εχει ωραια αναλαφρη αισθηση. Αν φορτωθει στρεσσαρεται πολυ και παιρνει κλισεις, καποιοι θα τρομαζαν αλλα δεν κουναει απο το δρομο.

Από θέμα καυσίμου με 6η και 130 έχει καλές καταναλώσεις μετά είναι να σε κλαίνε η ρέγκες ( λογικό )Εσυ μας ελεγες οτι το πετρελαιο συμφερει για 30000χμ τον χρονο, μπορεις να αναθεωρησεις τωρα προς τα κατω. Και με 180 να πηγαινεις πανω απο 6,5 δεν θα δεις την ωρα που η βενζινη θα ειναι 9+, το ιδιο και μεσα στην πολη

Ένα άλλο που με ενόχλησε είναι ότι έβαλα συναγερμό της εταιρίας που συνεργάζεται ( ΜΕΤΑ) και όταν ζήτησα να γίνει να ανεβαίνουν και τα παράθυρα μου είπαν ότι δεν γίνεται δεν το δέχεται ο μηχανισμός στις πόρτες .
Δυστηχως κατι παραξενες δικαιολογιες ειπαν και σε μενα, την ωρα που στο polo απλα κρατας το κουμπι πατημενο....

Εγω πιστευω πως μολις το συνηθισεις λιγο μπορει και να το συμπαθησεις περισσοτερο. Για τα λεφτα του ειναι καλο. Αν και θεωρω το πιο value for money το clio με δωρεαν συστημα υγραεριου, τρεχει μια καλη προσφορα.


Kάτσε γιατί έχεις πολλές παραθέσεις.

Πραγματικά το polo ήταν ακριβότερο εάν σκεφτείς ότι ήθελα το golf να αγοράσω καταλαβαίνεις ότι δεν είχα θέμα στο 1000ευρω , γιατί δεν το πήρα ; Απλά όχι δικιά μου επιλογή.

Αεραγωγός καινούργιος και να πέφτει πίσω δεν λέει είναι αστείο.

Για την κατανάλωση τώρα σύμφωνα με αυτά που σηκώνει η εταιρία είναι αρκετά λίτρα περισσότερα , όσο για το πετρέλαιο συνεχίζω και θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να κάνει πάνω από 30.000κμ τον χρόνο όπως και γενικός όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές στην Ελλάδα δεν έχουν ασχοληθεί με τον πετρελαιοκινητήρα όσο θα έπρεπε άρα πάνε στο ψάξε ψάξε θα το πετύχω.

Όσο για τον συναγερμό θα μιλήσω με την εταιρία ΜΕΤΑ γιατί δεν μου άρεσε αυτό που άκουσα μπέσα .

Το πήραμε ως δεύτερο για πηγαίνουμε πουθενά εντός πόλης γιατί με το το μεγάλο suv δεν μπορώ ούτε να παρκάρω στον χαμό που γίνεται Αθήνα και τελικά δεν αξίζει τόσο μεγάλο .

Πραγματικά για τα λεφτά του είναι καλό , απλά είμαι άλλης φιλοσοφίας ή μάλλον τόσα χρόνια οδηγούσα αλλα αυτοκίνητα και μου φαίνεται κάπως .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 iTOUCH (ΝΕΟΣ)
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: amargar
Απαντήσεις: 3
Κλοπη ζαντων απο μελος του club με saxo
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: georgio3gr
Απαντήσεις: 5
Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: harisman
Απαντήσεις: 41
Νέος!Καλώς σας βρήκα!
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: dJ_nikodemus
Απαντήσεις: 6
Νέο μέλος
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ