Συγγραφέας |
Μήνυμα |
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Φεβ 2022, 12:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2225
|
Με φωνάξατε ?
Οπως έχω γράψει και παλιότερα , το πρώτο αμάξι που έμαθα να οδηγώ , το μακρυνό 1977, πέρα από ένα καντέτ του δάσκαλου, ήταν ένα γκόλφ 1 που είχε αγοραστεί καινούργιο 1 χρόνο πριν. Είχαμε και ένα βόλβο 122 1.8, αλλά πουλήθηκε το 1977 και έτσι μόνο κάτι βόλτες σε οικόπεδα του έκανα , αφού δεν είχα δίπλωμα ακόμα.
Αυτό το γκόλφ ήταν ο ορισμός των προβλημάτων από την αρχή, μέχρι το 1987 που το κρατήσαμε και πήραμε μία ΒΧ ατού. Με την BX έμαθα τι σημαίνει φρένο, γιατί το γκόλφ, φρενάριζε σαν τρένο , με άμμο στις ρόδες...
Ενδιάμεσα είχα πάρει το πόνυ που ήταν το πρώτο δικό μου αμάξι.
Οσα σιτροέν είχα, κανένα δεν μου έβγαλε βλάβη πριν την δεκαετία. Ουσιαστικά τα τρία τελευταία πριν τα αιρκρός κρατήθηκαν πάνω από 10 χρόνια. Τα προηγούμενα όλα είχαν πουληθεί και μόνο με τα σέρβις.
Και τι βλάβες ?
Η ΧΑΝΤΙΑ μόνο σφαίρες γιατί δεν κινείται πολύ και ξεραίνονται. και δίσκο . 24 χρόνια και 110000 χλμ Το 4 ένα πολλαπλασιαστή , ένα ψυγείο καλοριφέρ και ένα δίσκο. 17 χρόνια και 95000 χλμ Το 5 μόνο την αντλία της ανάρτησης στα 10 χρόνια και πουλήθηκε 11 χρόνων με 160000 χλμ. Το βενζίνη 3 αιρκρός έκανε 50000 χλμ χωρίς κανένα θέμα.
Ελπίζω και το 3 πετρέλαιο να είναι το ίδιο αξιόπιστο.
Τώρα αν στρίβουν .
Δεν στρίβουν.
Απλά ταξιδεύουν ...
Ανετα και ευρύχωρα ...
Και με καλό εξοπλισμό, για τα λεφτά που κοστίζουν ...
Τουλάχιστον μέχρι πέρσι.
Αν σου αρέσουν τα παίρνεις...
Αν δεν σου αρέσουν αυτά που δίνουν δεν τα παίρνεις...
Τώρα γιατί πλέον τα νέα αμάξια δεν στρίβουν , για μένα δεν χρειάζεται να στρίβουν.
Γιατί μην κοιτάτε τι γίνεται στο ελληνικό μπάχαλο.
Εξω με τις ταχύτητες που επιτρέπεται να πας , μια χαρά στρίβουν .
Και κάμερες και δορυφόροι , σε έχουν πάντα λοκαρισμένο...
Ο κουμπάρος μου πέρσι το καλοκαίρι πήρε ένα πούμα βενζίνη, υβριδικό του κώλου.
Εντάξει εγώ δεν χωράω μέσα, παρά μόνο για λόγους ανάγκης, η κατανάλωση του είναι 7,3 λίτρα, σχεδόν όσο το αυτόματο βενζίνη αιρκρος.
Ωραία στρίβει. Αν ήμουν 1.70 ύψος , θα το κοίταγα. Με 1,94 αιρκρος και μόνο αιρκρος. Ούτε το 2008 με βόλεψε. Μόνο το Στόνικ, σχετικά και όχι ιδιαίτερα.
Επίσης θέλω να αναγνωρίσω την Τογιότα. Κάθισα και στο γιάρις και στο γιάρις κρος. Πολύ άνετα για το μέγεθος τους, τουλάχιστον μπροστά. Και τελικά σε κάπως υποφερτές τιμές. Αν ήθελα να πάρω κάτι εκτός σιτροέν , αυτά τα δύο θα τα κοίταγα.
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Φεβ 2022, 13:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Εντάξει, ξεκίνησε ένα ωραίο θέμα ο Νίκος βγάζοντας τα σώψυχά του για τον δικό του "μικρό ήρωα της καθημερινότητας", που δεν γεννήθηκε αθληταράς της ασφάλτου, ασφαλέστατος καθημερινός κουβαλητής της οικογένειας γεννήθηκε. Και όπως πάμε, θα φτάσει να αναλυθεί και να κριθεί το καημένο C3 με όρους ...αγωνιστικού! Μαζί, ήδη έσκασε μύτη και η αποψάρα πόσο για τα μπάζα είναι, και καλά, συνολικά η μάρκα. Ωραία τα βιντεάκια του km77.com, που εδώ που τα λέμε, καλύτερο δείχνουν (σε γενικές γραμμές, με τον όποιο ρόλο της διαφοράς βάρους και κατανομής του) το τελευταίας γενιάς C3. Σωστά μέσα στην όποια αλήθεια τους κι όσα αναφέρονται για βλάβες, αλλά δεν είναι να "σέρνονται" σε κάθε άσχετη συζήτηση. Και δεν είναι και να γενικεύονται, δημιουργώντας λάθος εντυπώσεις για την οποιαδήποτε μάρκα, ιδίως όταν πρόκειται για μια ευπάθεια που αφορά όλες τις μάρκες. Για τον "μικρό του ήρωα" μίλησε τρυφερά ο άνθρωπος, και για μιά ακόμη φορά, αλλού πάει το "έργο". Βγάζω ποτά και ξηροκάρπια να το απολαύσω δεόντως. Μιας και δεν είμαι μέτοχος, απλά συμμέτοχος...
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
NikosC3Pro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2022, 22:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2022, 22:23 Δημοσιεύσεις: 10
|
Μερικές ακόμα εντυπώσεις από το μικράκι. Τονίζω και πάλι ότι η εργονομία του είναι πολύ προσεγμένη και τα μόνα ψεγάδια που παρατήρησα είναι ο περιστροφικός διακόπτης της ταχύτητας του καλοριφέρ ο οποίος δεν έχει δυνατά κλικ και γυρνάει στο ψιλοπερίπου, οι μπροστινές ποτηροθήκες θα μπορούσαν να απέχουν λίγο περισσότερο μεταξύ τους για να χωράνε δυο ποτήρια άνετα και τέλος στα κουμπιά του τιμονιού θα ήθελα και ένα κουμπί με λειτουργία back. Τον υπολογιστή ταξιδίου τον χειρίζεσαι και από το κουμπί των καθαριστήρων και από το αριστερό ροδάκι του τιμονιού (!). Αυτό μπορώ να το αποδώσω στην βασική έκδοση και φαντάζομαι σε άλλες εκδόσεις με navy κτλ θα κάνει κάτι άλλο. Αααα και κάτι αστείο! Όταν ξεπαρκάρεις γρήγορα με πατημένο φλας π.χ. αριστερά στην επαναφορά κουμπώνει δεξιά! Πραγματικά δεν με ενοχλεί όμως ,δεν ξέρω γιατί, το βρίσκω χαριτωμένο κουσούρι χαχαχα. Και τέλος μ'αυτά. Βλέπω C3 απλά εταιρικά με led ημέρας και απλά τα υπόλοιπα φώτα. Επίσεις εταιρικά με όλα led. Τα δικά μας enterprise έχουν απλά ημέρας και led μεσαία/μεγάλα αλλά και της πινακίδας πίσω led (έχει και ομίχλης μπροστά απλά βέβαια). Αν βρω κανένα ζευγάρι led ημέρας μπαίνουν plug and play ή θέλει προγραμματισμούς και τέτοια;;
|
|
|
|
|
NikosC3Pro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μαρ 2022, 21:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2022, 22:23 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα σχετικό για την συγκεκριμένη αλλαγή στα led ημέρας, αν κάποιος το έχει κάνει ας πει παρακαλώ! Άλλο θέμα. Χρειάστηκε να μετακινηθώ για λίγες μέρες με ένα Seat Arona diesel επειδή το C3 είναι διθέσιο και μπορώ να πω ότι μου έλειψε το citroen! Έτσι κι αλλιώς δεν με εκφράζουν τα VAG και τα αρνητικά τους υποσυνείδητα τα μεγαλοποιώ ίσως. Η μεγαλύτερη τους διαφορά είναι η λειτουργία του μοτέρ και το 'πάντρεμα' με το σαζμαν. Στο Seat το μοτέρ είναι τραχύ ειδικά στις χαμηλές και αργεί πολύ να τουρμπίσει και να πάρει φόρα όταν πέσουν οι στροφές. Επίσης όταν αλλάζεις σβέλτα ταχύτητες λαγκάρει το γκάζι και κόβεται απότομα η ροή της επιτάχυνσης. Το C3 είναι σε όλα ακριβώς το αντίθετο. Το μοτεράκι του γουργουρίζει γλυκά (για ντιζελ έτσι;) αρπάζει και φορτώνει γρήγορα και όσο σβέλτα και αν αλλάξεις ταχύτητα δεν αγχώνεται. Έυγε στους μηχανικούς για το σετάρισμα και το fine tuning της λειτουργίας. Ειδικά σε ορεινή διδρομή με πολλές κλειστές στροφές βγαίνει σφέρα το τερατάκι!
Τελευταία επεξεργασία από NikosC3Pro και Δευτ 14 Μαρ 2022, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μαρ 2022, 22:10 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 647
|
Δεν υπάρχει σύγκριση των δύο μοτέρ. Είναι σαφώς ανώτερο το PSA . Νίκο αν μπεις σε polo κ καθίσεις σε πίσω κάθισμα (η αν είσαι άτυχος κ καθίσεις πίσω σε καμιά οκτάβια) θα κάνεις τατουάζ λοχιοσημο!
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
|
|
|
|
|
NikosC3Pro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2022, 21:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2022, 22:23 Δημοσιεύσεις: 10
|
Και μια των ημερών σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά το stop start. Λίγο πριν κλείσει χρόνο και παέι για το σέρβις. Το αναφέρω στον τεχνικό σύμβουλο στο σέρβις της leasing και στην παραλαβή μου είπαν ότι αλλάξαν μπαταρία. Τιπτις.. εξακολουθεί να μην δουλεύει. Δεν σκάω για την οικονομία καθώς είναι απειροελάχιστη αλλά όσο να ναι γλυτώνεις κάποια γραμμάρια καυσαερίου από το δύσμοιρο το περιβάλλον μας και δεύτερον ησυχάζει και λίγο η καμπίνα από το γαρ γαρ στο μποτιλιάρισμα. Μήπως θέλει κάποια κωδικοποίηση μετά την αλλαγή της μπαταρίας?
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβίωση με το C3 1.5 Enterprise 2021 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2022, 11:20 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2445 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Ξέρω ότι η μπαταρία πρέπει να δηλωθεί με το γνήσιο διαγνωστικό. Δεν ξέρω όμως αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kostask για την δημοσίευση του/της: NikosC3Pro
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|