Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 19:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Σεπ 2018, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
barracuda έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Επίσης θα πρότεινα να μη βάλεις Total.


Γιατί Σταύρο εσύ είχες κάποιο πρόβλημα? εγώ στο thp μου είμαι ενθουσιασμένος με τη λειτουργία του μοτέρ απο τη στιγμή που έβαλα ineo first...
Δημήτρη δεν αντιμετώπισα πρόβλημα όχι. Παρατηρώ όμως μεγάλη διαφορά στον θόρυβο και στην κατανάλωση στις ίδιες διαδρομές. Η κατανάλωση δε,

Επίσης αναλύοντας τα δύο data sheet το Valvoline είναι πρακτικά ΠΟΛΥ ανώτερης ποιότητας. Από πού προκύπτει;

Στο 5w-30 το κινηματικό ιξώδες στους 40C είναι 54 mm2/s για το Valvoline σε σχέση με τα 63,5 του Total. Σε απλή γλώσσα το Total είναι πιο παχύρευστο (20% περισσότερο) στην ίδια θερμοκρασία. Αυτό σημαίνει πως όταν το αμάξι μας είναι κρύο το Valvoline λιπαίνει πολύ πιο αποτελεσματικά.

Στους δε 100C το Valvoline είναι επίσης λεπτότερο, λίγο πάνω από 10%. Που επίσης σημαίνει λιγότερη τριβή στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

Κάποια highlight είναι ακόμη το πολυ υψηλό TBN(Total Base Number)του Valvoline που πρακτικά αντικατοπτρίζει την αντοχή του λαδιού στην χρήση. Χοντρικά και πάλι, ένα λάδι με υψηλότερο TBN διατηρεί τις ικανότητες του περισσότερο από ένα άλλο με χαμηλότερο. Αυτός είναι ο αριθμός που στις δειγματοληψίες όταν πλησιάζει το μηδέν χρειαζόμαστε αλλαγή (εφόσον δεν υπάρχει μόλυνση κλπ). Αυτό το στοιχείο η total δε μας το παρέχει.

Τελευταίο πράγμα. Pour Point (το σημείο μέσα στο λάδι εξαιτίας χαμηλών θερμοκρασιών αρχίζει να γίνεται κηροποιηση μέσα στο λάδι). -30 για το Total -50 το Valvoline.

Το Total Κερδίζει μόνο στο σημείο αυτανάφλεξης, που είναι στους 236C σε σχέση με τους 227C του Valvoline.

Επομένως για μένα είναι ανώτερο το Valvo

Εγώ λοιπόν προσωπικά από αυτά κρίνω. Έχω ρίξει πολύ διάβασμα για να δω την σημασία του κάθε στοιχείου και πλέον με βάση αυτά καταλήγω και όχι με οποιοδήποτε άλλο υποκειμενικό τρόπο. Ωστόσο σίγουρα δεν είμαι αυθεντία, ούτε λέω πως αυτά είναι ολοσωστα, γιατί στην ουσία είναι μια οπτική απ'τη δική μου σκοπιά.



Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Σεπ 2018, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Lohias^ έγραψε:
barracuda έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Επίσης θα πρότεινα να μη βάλεις Total.


Γιατί Σταύρο εσύ είχες κάποιο πρόβλημα? εγώ στο thp μου είμαι ενθουσιασμένος με τη λειτουργία του μοτέρ απο τη στιγμή που έβαλα ineo first...
Δημήτρη δεν αντιμετώπισα πρόβλημα όχι. Παρατηρώ όμως μεγάλη διαφορά στον θόρυβο και στην κατανάλωση στις ίδιες διαδρομές. Η κατανάλωση δε,

Επίσης αναλύοντας τα δύο data sheet το Valvoline είναι πρακτικά ΠΟΛΥ ανώτερης ποιότητας. Από πού προκύπτει;

Στο 5w-30 το κινηματικό ιξώδες στους 40C είναι 54 mm2/s για το Valvoline σε σχέση με τα 63,5 του Total. Σε απλή γλώσσα το Total είναι πιο παχύρευστο (20% περισσότερο) στην ίδια θερμοκρασία. Αυτό σημαίνει πως όταν το αμάξι μας είναι κρύο το Valvoline λιπαίνει πολύ πιο αποτελεσματικά.

Στους δε 100C το Valvoline είναι επίσης λεπτότερο, λίγο πάνω από 10%. Που επίσης σημαίνει λιγότερη τριβή στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

Κάποια highlight είναι ακόμη το πολυ υψηλό TBN(Total Base Number)του Valvoline που πρακτικά αντικατοπτρίζει την αντοχή του λαδιού στην χρήση. Χοντρικά και πάλι, ένα λάδι με υψηλότερο TBN διατηρεί τις ικανότητες του περισσότερο από ένα άλλο με χαμηλότερο. Αυτός είναι ο αριθμός που στις δειγματοληψίες όταν πλησιάζει το μηδέν χρειαζόμαστε αλλαγή (εφόσον δεν υπάρχει μόλυνση κλπ). Αυτό το στοιχείο η total δε μας το παρέχει.

Τελευταίο πράγμα. Pour Point (το σημείο μέσα στο λάδι εξαιτίας χαμηλών θερμοκρασιών αρχίζει να γίνεται κηροποιηση μέσα στο λάδι). -30 για το Total -50 το Valvoline.

Το Total Κερδίζει μόνο στο σημείο αυτανάφλεξης, που είναι στους 236C σε σχέση με τους 227C του Valvoline.

Επομένως για μένα είναι ανώτερο το Valvo

Εγώ λοιπόν προσωπικά από αυτά κρίνω. Έχω ρίξει πολύ διάβασμα για να δω την σημασία του κάθε στοιχείου και πλέον με βάση αυτά καταλήγω και όχι με οποιοδήποτε άλλο υποκειμενικό τρόπο. Ωστόσο σίγουρα δεν είμαι αυθεντία, ούτε λέω πως αυτά είναι ολοσωστα, γιατί στην ουσία είναι μια οπτική απ'τη δική μου σκοπιά.



Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΜΠΡΑΒΟ! Τίποτα άλλο δεν θα πω!
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :no1 :no1 :no1 :no1 :no1 :no1 :no1 :no1 :no1 :no1

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
λοχία μου κατρχάς χρόνια σου πολλά..!
αυτά που λες ισχυουν για το 5w30 και όχι για το ο-30 που αναφέρθηκα εγώ..το 0w30 ineo first δεν έχει αντίπαλο στα χαρακτηριστικά απο καμία μάρκα λαδιού..το σημείο αυτανάφλεξης είναι πολύ σημαντικό εχει να κάνει και με το πόσο εύκολα την ακούει το λάδι απο της θερμοκρασίες.. μην ξεχνάς η total εξελίσσει τα λάδια της απο κοινού με το group δεκαετίες τώρα σε ένα μεγάλο πλαίσιο δοκιμών αγώνες κτλπ ...εγώ βάζω τα data του 0-30 να κάνετε συγκρίσεις με τα λάδια της καρδιά σας και να δει ο κόσμος οτι είναι φτιαγμένο καθε αυτού για μοτέρ psa..
https://catalog.lubricants.total.com/ga ... 3000/23441

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παιδια το θεμα ειναι C3 II, οχι τα λαδια.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σταύρο,αυτά που λές λίγοι τα γνωρίζουν και ακόμη πιο λίγοι τα παρατηρούν.

Όπως επίσης,υπάρχουν και οι εγκάθετοι πονηρίδηδες,που δεν πρόκειται να παραδεχτούν ποτέ τίποτα και για κανέναν λόγο.

Άποψή μου λοιπόν,μην ασχολείσαι.
Κάνε αυτό που νομίζεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου και άσε τους άλλους στον ύπνο τους.

Έτσι κι αλλιώς και να τους ξυπνήσεις,δεν θα ξέρουν να σου πουν καλημέρα ή καληνύχτα,γιατί απο την μ@λακία που τους δέρνει,δεν ξέρουν αν είναι νύχτα ή μέρα.

Υ.γ Ζητάω συγνώμη Πράκτορα,αν δεν βαριέσαι μετέφερέ τα.
Ευχαριστώ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τι έπαθες βρε Μάνθο ποιος σε πείραξε και παντού γράφεις για πονηρακιδες και εγκάθετους?
Και εγώ total βάζω τι είμαι απ' όλα αυτά τα επίθετα??
Βλέπεις δεν ασχολούμαι τι κάνετε δέκα χρόνια τώρα που είμαι στο φόρουμ αλλά από τι άλλη χαλαρώστε λίγο και αφήστε ο καθένας να τραβήξει τον δρόμο του χωρίς ειρωνεία!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Η εύλογη απορία, που κάθε άλλο παρά off topic είναι και για εδώ και για οποιοδήποτε μοντέλο BlueHDI 100, είναι γιατί να βάλει κάποιος στο αυτοκίνητό του 5W30 αντί 0W30!
Είναι άλλο πράγμα το προτεινόμενο, και άλλο το προβλεπόμενο.
Το προτεινόμενο από την Citroen (PSA) είναι η φίρμα, σου λέει "βάλε Total", αλλά αν βάλεις λιπαντικό άλλης φίρμας που καλύπτει τις προδιαγραφές της δεν θα σου ζητήσει και τον λόγο.
Το προβλεπόμενο όμως και ουσιαστικά απαιτητό από την Citroen είναι να κρατάς την προδιαγραφή, που σε ότι αφορά το ιξώδες σου λέει "βάλε 0W30" και πρέπει να βάλεις 0W30, δίνοντάς σου και τη νόρμα αποδοχής "B71 τάδε" που πρέπει να τηρεί το λιπαντικό της όποιας φίρμας βάλεις.
Και δεν υπάρχει τίποτα περίεργο ή παράλογο από πλευράς Citroen σ' αυτά, ούτε στο προτεινόμενο μιας και είναι η βιομηχανία λιπαντικών με την οποία αλληλοεξελίσσει προϊόντα, ούτε στο προβλεπόμενο/απαιτητό μιας και βάσει αυτού πιστοποιεί και εγγυάται τα αυτοκίνητά της. Όπως δεν υπάρχει και για καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που προτείνει και προβλέπει/απαιτεί.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Τι έπαθες βρε Μάνθο ποιος σε πείραξε και παντού γράφεις για πονηρακιδες και εγκάθετους?
Και εγώ total βάζω τι είμαι απ' όλα αυτά τα επίθετα??
Βλέπεις δεν ασχολούμαι τι κάνετε δέκα χρόνια τώρα που είμαι στο φόρουμ αλλά από τι άλλη χαλαρώστε λίγο και αφήστε ο καθένας να τραβήξει τον δρόμο του χωρίς ειρωνεία!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Πρώτον είμαι χαλαρότατος,δεύτερον καλά κάνεις και βάζεις οτι θέλεις,τίποτα απο τα επίθετα που ανέφερα δεν πάει σε σένα,τρίτον σαφώς και ο καθένας να τραβήξει τον δρόμο του,αλλά να ξέρουμε και τι λέμε.
Πολύ σημαντικό,δεν νομίζεις?

Valvoline Syn power xtreme env 0w30

SAE Viscosity Grade 0W-30
Viscosity, mm2/s @ 100 ºC.
ASTM D-445
9.65
Viscosity, mm2/s @ 40 ºC.
ASTM D-445
54.8
Viscosity Index
ASTM D-2270
162
Viscosity, mPa.s –35ºC.
ASTM D-5293
<6600
TBN, mg KOH/g
ASTM D-2896
6.4
Pour Point, ºC
ASTM D-5949
-51
Specific Gravity@ 15.6°C.
ASTM D-4052
0.843
Flash Point, COC, ºC.
ASTM D-92
226

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 03:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Ιουν 2018, 06:46
Δημοσιεύσεις: 57
παιδια, το ποστ για τα λαδια το βαλα εδω για να μην ενοχλησω το φορουμ ανοιγοντας νεο θεμα, για κατι που μπορει να εχει συζητηθει χιλιαδες φορες.
χτυπησα πρωτα στην αναζητηση και εβγαλε χιλιαδες ποστ και χαθηκα.
δεν ηξερα οτι ενοχλει, αλλα δεν εχω καταλαβει τι μπορουμε να συζητησουμε εδω τοτε.
γενικη κουβεντα κανουμε. σημερα μιλαμε για λαδια, αυριο για κατι αλλο.

ναι, Μακρυνιτσα ανεβαινα κυριως με 2α, και λιγο πρωτη. πίκρα!

στο θεμα μας τωρα, ευχαριστω για τις απαντησεις.
να ξερετε οτι υπαρχει μια μεριδα ανθρωπων (οπως εγω δηλαδη) που οταν εχει παρει καινουριο αμαξι και δεν εχει τις απαραιτητες τεχνικες γνωσεις η εμπειρια στα μηχανολογικα ενος αμαξιου, μένει προσκολλημένη ευλαβικά στις προσταγες της εταιριας χωρις να πειραματιζεται,
γιατι δεν εχει και την αυτοπεποιθηση για να το κανει.
απ αυτη την αποψη θα εμενα προσκολλημένος στα Τοταλ. για κανεναν αλλο λογο. ειδικα τωρα που ειν ακομη φρεσκο 2 μηνων.
σιγουρα μπορει να χασεις καλυτερες επιλογες αλλα σε τελικη αναλυση δεν εγινε και τιποτε.

καπου ειχα διαβασει πριν καναν μηνα, σε ελληνικο η σε ξενο φορουμ (εψαξα αλλα δεν το βρισκω γμτ) περιπτωσεις ιδιοκτητων C3 που δοκιμασαν αλλα εξισου καλης ποιοτητας λαδια (δεν θυμαμαι ποια) και ειχαν θεματα με ανεβασμενη θερμοκρασια νερου. κι αυτο με φοβισε λιγο στο ν αλλαξω μαρκα, οποτε ψαχτηκα μονο για τα προτεινομενα.

οπως και να χει ευχαριστω ολους. η αναλυση του Λοχια εξαιρετικη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
DarK_HumOuR έγραψε:
στο θεμα μας τωρα, ευχαριστω για τις απαντησεις.
να ξερετε οτι υπαρχει μια μεριδα ανθρωπων (οπως εγω δηλαδη) που οταν εχει παρει καινουριο αμαξι και δεν εχει τις απαραιτητες τεχνικες γνωσεις η εμπειρια στα μηχανολογικα ενος αμαξιου, μένει προσκολλημένη ευλαβικά στις προσταγες της εταιριας χωρις να πειραματιζεται,
γιατι δεν εχει και την αυτοπεποιθηση για να το κανει.
απ αυτη την αποψη θα εμενα προσκολλημένος στα Τοταλ. για κανεναν αλλο λογο. ειδικα τωρα που ειν ακομη φρεσκο 2 μηνων.
σιγουρα μπορει να χασεις καλυτερες επιλογες αλλα σε τελικη αναλυση δεν εγινε και τιποτε.

καπου ειχα διαβασει πριν καναν μηνα, σε ελληνικο η σε ξενο φορουμ (εψαξα αλλα δεν το βρισκω γμτ) περιπτωσεις ιδιοκτητων C3 που δοκιμασαν αλλα εξισου καλης ποιοτητας λαδια (δεν θυμαμαι ποια) και ειχαν θεματα με ανεβασμενη θερμοκρασια νερου. κι αυτο με φοβισε λιγο στο ν αλλαξω μαρκα, οποτε ψαχτηκα μονο για τα προτεινομενα.

οπως και να χει ευχαριστω ολους. η αναλυση του Λοχια εξαιρετικη

Να μείνεις στα Total, και για έναν ακόμη λόγο: Είναι εξαιρετικά και μεταξύ των κορυφαίων!
Ιδίως, όπως πολύ σωστά είπες, που το C3 σου είναι μόλις 2 μηνών και θα πρέπει να ακολουθήσεις τα προβλεπόμενα της εγγύησης και της εντός αυτής συντήρησης, όπου το αυτοκίνητο είναι κατά κάποιο τρόπο υπό την ευθύνη της Citroen και μπορείς να απαιτείς πλήρη αποκατάσταση αν κάτι δεν πάει καλά ενώ εσύ ακολουθείς τις οδηγίες της.
Και είπαμε, πρόταση της Citroen είναι μόνο η φίρμα (Total), προσταγή είναι η προδιαγραφή που σου λέει ότι για τον BlueHDI 100 σου πρέπει να βάζεις 0W30 με την νόρμα αποδοχής κατασκευαστή PSA PEUGEOT CITROEN B71 2312 & B71 2302.
Ρώτησα και παραμένει προς απάντηση, γιατί να βάλει κάποιος (όπως εσύ) στο C3 BlueHDI 100 του 5W30 (όπως πρότεινε ο Λοχίας) αντί 0W30;
Με πιθανολογούμενο ότι ο Λοχίας κάπου μπερδεύτηκε (και στο απαιτούμενο ιξώδες και στη σύγκριση των χαρακτηριστικών που έκανε), και με δεδομένο ότι το Total Quartz Ineo First 0W30 (που θα σου βάλει η Citroen) είναι στα επιμέρους χαρακτηριστικά του από εφάμιλλο έως ανώτερο από το Valvoline Syn Power Xtreme ENV 0w30 (*) που παρουσίασε πριν ο Tzakos (και είναι άλλο από αυτό που είπε ο Λοχίας), δες εσύ και κρίνε αν υπάρχει ανάγκη με ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο να μην εμπιστευτείς το service της επίσημης Citroen και να πειραματιστείς πριν λήξει η εγγύηση!

(Το τι έβαλαν οι ιδιοκτήτες στα C3 τους και τους ανέβηκε η θερμοκρασία, ένας θεός ξέρει! Το "εξίσου καλής ποιότητας" δεν λέει τίποτα, σημασία έχει να είναι της απαιτούμενης προδιαγραφής από το ιξώδες έως τα επιμέρους χαρακτηριστικά. Αν μπει λάδι που πληροί τις προδιαγραφές, όπως το κάνουν και το συγκεκριμένο Total και το συγκεκριμένο Valvoline και κάμποσα άλλα, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα.)

(*) Για τη σύγκριση με το Valvoline δες το τεχνικό φυλλάδιο του Total, εδώ: https://catalog.lubricants.total.com/ga ... 3000/23441
Για το τι είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά και πως η μεταβολή τους επηρεάζει την ποιότητα ενός λαδιού, δες εδώ: http://www.pantherlubes.com/tl_2.html

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 11:07 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Mεγάλη συζήτηση για τα λάδια χρόνια τώρα.
Καλοδεχούμενες και σεβαστές οι γνώμες των ειδικών και των διαβασμένων.
Παίζει όμως ρόλο η χρήση που κάνει ο καθένας στο αυτοκίνητο, τα χιλιόμετρα ανά έτος αλλά και πόσα συνολικά χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο, πόσο ταλαιπωρημένος η όχι είναι ο κινητήρας κλπ.
Εγώ οδηγώ δικά μου Citroen απο το 1987 και ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα λάδια που μου βάζανε στα επίσημα συνεργεία είτε αυτά ήταν Total είτε Valvoline. Τηρούσα πάντα ευλαβικά το χρονοδιάγραμμα των service και λόγω στυλ οδήγησης (ήρεμη, οικονομική οδήγηση) δεν είχα ποτέ προβλήματα ούτε με κατανάλωση λαδιού, ούτε με διαρροές. Βέβαια δεν κάνω πάνω από 15000 χιλιομετρα τον χρόνο, αλλά δεν μου έχει τύχει να κάνω πάνω από 150000 χιλιόμετρα με κανένα αυτοκίνητο αφού μέχρι τώρα κάπου εκεί τα άλλαζα. Ίσως αν κράταγα ένα αυτοκίνητο για πάνω από 15 χρόνια και αν πήγαινα συνέχεια με 160-180 τότε ίσως πράγματι όλα αυτά τα τεχνικά στοιχεία των λαδιών να είχαν σημασία. Ο καθένας επιλέγει ανάλογα με το πορτοφόλι του, τις γνώσεις του και τις ανάγκες του.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παιδιά επειδή έχει ξεφύγει το θέμα, για να το κρατήσουμε καθαρό μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση B4%CE%B9%CE%B1&start=480" class="postlink">Λάδια/Τεχνικά Θέματα

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
jalbanis έγραψε:
DarK_HumOuR έγραψε:
στο θεμα μας τωρα, ευχαριστω για τις απαντησεις.
να ξερετε οτι υπαρχει μια μεριδα ανθρωπων (οπως εγω δηλαδη) που οταν εχει παρει καινουριο αμαξι και δεν εχει τις απαραιτητες τεχνικες γνωσεις η εμπειρια στα μηχανολογικα ενος αμαξιου, μένει προσκολλημένη ευλαβικά στις προσταγες της εταιριας χωρις να πειραματιζεται,
γιατι δεν εχει και την αυτοπεποιθηση για να το κανει.
απ αυτη την αποψη θα εμενα προσκολλημένος στα Τοταλ. για κανεναν αλλο λογο. ειδικα τωρα που ειν ακομη φρεσκο 2 μηνων.
σιγουρα μπορει να χασεις καλυτερες επιλογες αλλα σε τελικη αναλυση δεν εγινε και τιποτε.

καπου ειχα διαβασει πριν καναν μηνα, σε ελληνικο η σε ξενο φορουμ (εψαξα αλλα δεν το βρισκω γμτ) περιπτωσεις ιδιοκτητων C3 που δοκιμασαν αλλα εξισου καλης ποιοτητας λαδια (δεν θυμαμαι ποια) και ειχαν θεματα με ανεβασμενη θερμοκρασια νερου. κι αυτο με φοβισε λιγο στο ν αλλαξω μαρκα, οποτε ψαχτηκα μονο για τα προτεινομενα.

οπως και να χει ευχαριστω ολους. η αναλυση του Λοχια εξαιρετικη

Να μείνεις στα Total, και για έναν ακόμη λόγο: Είναι εξαιρετικά και μεταξύ των κορυφαίων!
Ιδίως, όπως πολύ σωστά είπες, που το C3 σου είναι μόλις 2 μηνών και θα πρέπει να ακολουθήσεις τα προβλεπόμενα της εγγύησης και της εντός αυτής συντήρησης, όπου το αυτοκίνητο είναι κατά κάποιο τρόπο υπό την ευθύνη της Citroen και μπορείς να απαιτείς πλήρη αποκατάσταση αν κάτι δεν πάει καλά ενώ εσύ ακολουθείς τις οδηγίες της.
Και είπαμε, πρόταση της Citroen είναι μόνο η φίρμα (Total), προσταγή είναι η προδιαγραφή που σου λέει ότι για τον BlueHDI 100 σου πρέπει να βάζεις 0W30 με την νόρμα αποδοχής κατασκευαστή PSA PEUGEOT CITROEN B71 2312 & B71 2302.
Ρώτησα και παραμένει προς απάντηση, γιατί να βάλει κάποιος (όπως εσύ) στο C3 BlueHDI 100 του 5W30 (όπως πρότεινε ο Λοχίας) αντί 0W30;
Με πιθανολογούμενο ότι ο Λοχίας κάπου μπερδεύτηκε (και στο απαιτούμενο ιξώδες και στη σύγκριση των χαρακτηριστικών που έκανε), και με δεδομένο ότι το Total Quartz Ineo First 0W30 (που θα σου βάλει η Citroen) είναι στα επιμέρους χαρακτηριστικά του από εφάμιλλο έως ανώτερο από το Valvoline Syn Power Xtreme ENV 0w30 (*) που παρουσίασε πριν ο Tzakos (και είναι άλλο από αυτό που είπε ο Λοχίας), δες εσύ και κρίνε αν υπάρχει ανάγκη με ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο να μην εμπιστευτείς το service της επίσημης Citroen και να πειραματιστείς πριν λήξει η εγγύηση!

(Το τι έβαλαν οι ιδιοκτήτες στα C3 τους και τους ανέβηκε η θερμοκρασία, ένας θεός ξέρει! Το "εξίσου καλής ποιότητας" δεν λέει τίποτα, σημασία έχει να είναι της απαιτούμενης προδιαγραφής από το ιξώδες έως τα επιμέρους χαρακτηριστικά. Αν μπει λάδι που πληροί τις προδιαγραφές, όπως το κάνουν και το συγκεκριμένο Total και το συγκεκριμένο Valvoline και κάμποσα άλλα, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα.)

(*) Για τη σύγκριση με το Valvoline δες το τεχνικό φυλλάδιο του Total, εδώ: https://catalog.lubricants.total.com/ga ... 3000/23441
Για το τι είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά και πως η μεταβολή τους επηρεάζει την ποιότητα ενός λαδιού, δες εδώ: http://www.pantherlubes.com/tl_2.html
Όχι ξέρω ποιο λάδι παίρνουν οι νέοι κινητήρες, απλά έκανα μια σύγκριση ποιότητας για το 5W-30, κάτι που είχα κάνει πρόσφατα και επειδή δεν έβρισκα το data sheet του 0-30 της Total. Ενώ ακόμη και στο PDF που ειδαμε, η Total δε μας δίνει TBN που είναι πολύ πολύ σημαντικό κριτήριο.

Απλά έχουμε μπερδευτεί πολύ, γιατί δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τι σημαίνει η "προδιαγραφή", τι ουσιαστική διαφορά έχει το 5w-30 για τα PSA σε σχέση με το 5w-30 για τα VAG (τουλάχιστον κατά 20% πιο παχύρευστο σε όλες τις θερμοκρασίες).

@Barracuda
Δημήτρη καταρχήν σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Όσον αφορά τη γενικότητα που λες για το 0-30 της Total δεν ισχύει. Δεν κρατάει τα σκήπτρα. Δες εδώ 0-30 της Valvoline με κινηματικό στους 40C 46 mm2/s και σταους 100
Όχι ξέρω ποιο λάδι παίρνουν οι νέοι κινητήρες, απλά έκανα μια σύγκριση ποιότητας για το 5W-30, κάτι που είχα κάνει πρόσφατα και επειδή δεν έβρισκα το data sheet του 0-30 της Total. Ενώ ακόμη και στο PDF που ειδαμε, η Total δε μας δίνει TBN που είναι πολύ πολύ σημαντικό κριτήριο.

Απλά έχουμε μπερδευτεί πολύ, γιατί δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τι σημαίνει η "προδιαγραφή", τι ουσιαστική διαφορά έχει το 5w-30 για τα PSA σε σχέση με το 5w-30 για τα VAG (τουλάχιστον κατά 20% πιο παχύρευστο σε όλες τις θερμοκρασίες).

@Barracuda
Δημήτρη καταρχήν σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Όσον αφορά τη γενικότητα που λες για το 0-30 της Total δεν θα έλεγα απόλυτα ότι ισχύει. Δεν κρατάει τα σκήπτρα γιατί αυτό δε μπορούμε να το πούμε για κανέναν, αν δε δοκιμάσουμε αυτό που βγάζει. Δες εδώ για παράδειγμα το 0-30 της Valvoline με κινηματικό στους 40C 46 mm2/s και στους 100C 9.4 με τον viscocity index να ανεβαίνει στο 194 και TBN στο 8mg KOH/g.

Επίσης, δεν ισχύει ΑΠΟΛΥΤΑ αυτό για το flashpoint , ότι είναι κριτήριο αντοχής. Ισχύει εν μέρει, αλλά όχι πάντα.

Εγώ λοιπόν είπα ότι η Valvoline ήταν η τελευταία δοκιμή που από εδώ και πέρα θα μονιμοποιηθεί στο αμάξι μου. Είδα σημαντική διαφορά στην κατανάλωση, ακόμη και από τα Yacco. Μιλάμε τώρα στην ίδια διαδρομή να είμαι άνετα 10% κάτω, τα οποία ήταν κι αυτά κάτω από τα Total. Μέσα σε αυτά ο θόρυβος χαμηλότερος. Από αυτό το κρίνω. Συν του γεγονότος ότι το dpf δείχνει προσδόκιμο ζωής τα 210.000χλμ.

Όσον αφορά το νέο 0-30 για τα diesel της Total όντως φαίνεται καλό. Εγώ δε μπορώ να το δοκιμάσω όμως για να δω στην πράξη την εφαρμογή των αριθμών, επομένως μένω με αυτό που με κάλυψε και εκρινα με εκείνα που έχω δοκιμάσει και έμεινα ευχαριστημένος.

Θα κλείσω λέγοντας πως το θέμα λίπανσης δεν είναι "άσπρο/μαύρο" για να μπορείς να κρίνεις. Θέλει διάβασμα, διαβάσματα από πειράματα και έρευνες και δοκιμή στην πράξη. Επομένως πονάει το ζήτημα σε πολλά πράγματα. Τι εννοώ. Δε μπορείς να κρίνεις αν το Total/Valvoline/Yacco είναι ή δεν είναι καλό, αν δε τα δοκιμάσεις πρώτα!

Εδώ μια ωραία έρευνα για όποιον έχει όρεξη. https://1drv.ms/b/s!Aid7BSh0bwkmh5VzNvdevECdyRTl0wΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
jalbanis έγραψε:
Να μείνεις στα Total, και για έναν ακόμη λόγο: Είναι εξαιρετικά και μεταξύ των κορυφαίων!
:clap :clap :clap :clap

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Παιδια παντως αλλο να σου γραφει μια σελιδα ο αλλος αναλυση εξηγωντας και αλλο ν αγοραζουμε κατι πετωντας ενα ''ειναι απλα μεταξυ των κορυφαιων''. Και για να μη παρεξηγηθω κι εγω total βαζω επειδη εχω εντελως τυπικες απαιτησεις και παλιοτερα αυτοκινητα λιγοτερα ευεπηρεαστα απο το λαδι αλλα αν ειχα πιο καινουργιο ή εκανα 20.000km το χρονο θα το εψαχνα πολυ περισσοτερο. Ισως οχι τοσο οσο ο Βαγγελης, γιατι προσωπικα το θεωρω ψυχαναγκασμο, αλλα σιγουρα δε θα επαιρνα ''την ασφαλη'' οδο της total κοιτωντας και παραεξω.

Υ.Γ. Τα yacco τι εγινε τα ξεχασαμε? Εχω να δω εστω και καποιον ν αναφερεται σ αυτα πολυ καιρο. :hmm

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 21 από 24 [ 352 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική συζητηση Xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 675
Γενική Συζήτηση C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 180
Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 14
Γενική Συζήτηση Xantia I & II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1081
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια