Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιούλ 2013, 12:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Έμαθα περισσότερο για το φαινόμενο του πάγου: λέγεται "παγοφραγή" εβαπορέτας. Στην ουσία, η εβαπορέτα έπιασε θερμοκρασία κάτω του μηδενός με αποτέλεσμα να πιάσει πάγο και να μην δουλεύει σωστά. Για αυτό και δεν είχα πολύ ψύξη από το κατά τα άλλα πολύ δυνατό αυτόματο κλιματιστικό σύστημα του C3.
Αυτό είναι περισσότερο καλό παρά κακό, τάδε έφη Νίκος Καλούμενος. Παρ'όλα αυτά, θα πάω να το ρίξει μια ματιά από εβδομάδα.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιούλ 2013, 15:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Πράκτορας έγραψε: Στην ουσία, η εβαπορέτα έπιασε θερμοκρασία κάτω του μηδενός με αποτέλεσμα να πιάσει πάγο και να μην δουλεύει σωστά. Για αυτό και δεν είχα πολύ ψύξη από το κατά τα άλλα πολύ δυνατό αυτόματο κλιματιστικό σύστημα του C3. Καθε φορα που εσβηνες το κλιμα, εστω σε οποια ενταση και αν ηταν πριν, το αφηνες να στεγνωσει με τον τροπο του αερα απ'εξω για λιγα λεπτα? Πως επιασε παγο αλλιως? Σκεψου επισης ποσο ασχημο ηταν αυτο καθως αν δε στεγνωνει να καλα μετα απο ψυξη, ο μυκητας θα παει διακοπες φετος στην εβαπορετα. Επισης κατι τελευταιο, μη δημιουργητε μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας απο αυτη που ρυθμιζετε στο κλιματιστικο και σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος. Ειναι λαθος αυτο και ειδικα αν ειναι πανω απο 10 βαθμους η διαφορα. Χτες το απογευμα ειχα το κλιμα ρυθμισμενο στους 25, εξω σε καμια περιπτωση δεν ειχε 35 το απογευμα. 10 λεπτα πριν φτασω στον προορισμο μου, εσβησα τα παντα να στεγνωσει καλα.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
eliask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 22:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Οκτ 2012, 23:56 Δημοσιεύσεις: 67
|
Καλησπέρα , Να επαναφέρω το θέμα για ένα προβλημα που μου βγάζει το c3 μου. Εδώ και 2-3 εβδομάδες περίπου μου άναψε το λαμπάκι του service και το μηνυμα στην οθόνη RISK OF FILTER CLOGGING . Στη αντιπροσωπεία μου είπαν να το βγάλω και να το τρέξω για 30-40 χιλ. για να κάνει αναζωγονηση το φίλτρο . Το εκανα αυτό τη Παρασκευή ( βγήκα αττικη οδό μέχρι αεροδρόμιο και από εκει κορωπί μέχρι γλυφαδα ) και ενώ έκανα αυτή τη διαδρομη στην επιστροφή αναβέ και έσβηνε το λαμπάκι ανα 2-3 λεπτά μέχρι που έσβησε εντελώς . Το Σαββατο το έκανε μία φορά ακόμα και από τη κυριακή και μέτά δεν ξαναάναψε . Το θέμα είναι πως και τις προηγούμενες φορές δεν έμενε αναμένο και έσβηνε 2-3 μέρες και πάλι ξανα . Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να το πάω από εκει να του κάνουν αναζωογονηση φίλτρου. Εχεί τύχει σε κάνεναν αλλο ? Εκτίμηση για κόστος ? Συμβουλές ? Ευχαριστώ :-)
_________________ Ηλίας. C3 1.6 e-hdi eco chic λευκό.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ 2014, 11:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ηλία, ρίξε μια ματιά εδώ και στη προηγούμενη σελίδα που παίζει το θέμα σου: viewtopic.php?f=33&t=9354&start=3270
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
eliask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 22:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Οκτ 2012, 23:56 Δημοσιεύσεις: 67
|
Ευχαριστώ πράκτορα. Το θέμα μου είναι πως ένω τη Παρασκευή έκανα μια μεγάλη διαδρομή συνέχισε να μου βγάζει την ένδειξη . Από τη κυριακή και μετά δεν την ξαναέγβαλε όποτε έυχομαι να έχει γίνει η αναγέννηση και μην εμφανιστεί ξανά το μήνυμα.
_________________ Ηλίας. C3 1.6 e-hdi eco chic λευκό.
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 23:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Ηλία για regeneration του FAP πηγαινέ το με 4η ψηλά για 15 χλμ και θα κάνεις την δουλειά στα σίγουρα.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2015, 18:35 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Επίσκεψη στον "Γιατρό" Καλούμενο Νίκο για πολλά πράγματα. 25 μήνες και 40.166 χλμ από την αγορά του. Ξεκινήσαμε με αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (purflux). Οι μόνες βρωμιές που υπήρχαν στο φίλτρο μετά από 20.000χλμ ήταν τα μαυράκια αριστερά στη δεύτερη φώτο: Φίλτρο καμπίνας (επίσης purflux άνθρακα) ποζάρει με το φίλτρο πετρελαίου: Καθαρισμός αεραγωγών με ειδικό αφρό και έλεγχος υγρών A/C. Έλεγχος επίσης του κολλάρου intercooler που οδηγεί στη τουρμπίνα για υπολείμματα λαδιού. Αυτός πρέπει να είναι ο μεγάλος φόβος όλων όσων έχουμε τουρμποπετρελαιοκίνητα. Μεγάλες ποσότητες υποδηλώνουν μηχανικό θέμα και κυρίως πρόβλημα στη τουρμπίνα. Πέραν λοιπόν κάποιων φυσιολογικών "λεκέδων", εμένα ήταν ΟΚ. Ηλεκτρονικός έλεγχος για τυχόν updates και βλάβες. Βρέθηκαν τα παρακάτω στοιχεία: Μπαταρία τύπου VRLA/VRLA2 70Ah: υπόλοιπο ζωής 78%. FAP: γεμάτο κατά 22% (αναγέννηση πριν από 430χλμ) Μέσος όρος τελευταίων 10 αναγεννήσεων: ανά 747χλμ Eolys: υπόλοιπο 924ml από τα συνολικά 1100ml, ή αλλιώς 84% υπολειπόμενο. Τέλος, όσον αφορά τον θόρυβο/τρίξιμο του ηλεκτρικού παραθύρου, δώσαμε και εκεί βάρος: Λιπάνθηκε με γράσο χεράτα -και όχι με σπρέι η γλύστρα- και η ντίζα ενώ σφίχτηκαν οι βίδες του μηχανισμού στην πόρτα. Δεν έκανε κρύο για να διαπιστωθεί διαφορά σε θόρυβο, δυστυχώς. Πάντως, ο θόρυβος προέρχεται από κατασκευαστική "γυφτιά", καθώς η μία πλευρά έχει γλύστρα ενώ η άλλη δύο υποδοχές τύπου "V" επενδεδυμένες με τσόχα για να συγκρατούν το παράθυρο στο κατέβασμα της. Και εκεί συνιστάται το πρόβλημα, δυστυχώς, στη ελλιπή συγκράτηση. Αυτά τα ολίγα από μένα.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2015, 20:05 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Ποσο τυχερή αυτή η C3 sent from a shiny silver Citroen
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2015, 21:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Πράκτορας έγραψε: Έλεγχος επίσης του κολλάρου intercooler που οδηγεί στη τουρμπίνα για υπολείμματα λαδιού. Αυτός πρέπει να είναι ο μεγάλος φόβος όλων όσων έχουμε τουρμποπετρελαιοκίνητα. Μεγάλες ποσότητες υποδηλώνουν μηχανικό θέμα και κυρίως πρόβλημα στη τουρμπίνα. Πέραν λοιπόν κάποιων φυσιολογικών "λεκέδων", εμένα ήταν ΟΚ.
Για elaborate λιγο σε παρακαλώ για ακαδημαικες γνώσεις. Γνωστό το θέμα, αλλά εννοείς το λύσατε απο την τουρμπίνα και κοιτάξατε μέσα, η εξωτερικά εάν έχανε δεν το κατεχω για ανελυσε
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.6 e-hdi. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2015, 22:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
grekoulis έγραψε: Πράκτορας έγραψε: Έλεγχος επίσης του κολλάρου intercooler που οδηγεί στη τουρμπίνα για υπολείμματα λαδιού. Αυτός πρέπει να είναι ο μεγάλος φόβος όλων όσων έχουμε τουρμποπετρελαιοκίνητα. Μεγάλες ποσότητες υποδηλώνουν μηχανικό θέμα και κυρίως πρόβλημα στη τουρμπίνα. Πέραν λοιπόν κάποιων φυσιολογικών "λεκέδων", εμένα ήταν ΟΚ.
Για elaborate λιγο σε παρακαλώ για ακαδημαικες γνώσεις. Γνωστό το θέμα, αλλά εννοείς το λύσατε απο την τουρμπίνα και κοιτάξατε μέσα, η εξωτερικά εάν έχανε δεν το κατεχω για ανελυσε Εσύ ρε παλικάρι,Ελληνικά δεν ξέρεις? Οι εδώ μέσα διαβάζουν μόνο απόφοιτοι του Χάρβαρντ?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|