M.M έγραψε:
Απο την στιγμή που κρατάει ρελαντί για παράδειγμα,παροχή υπάρχει,πίεση για να δουλέψει σωστά,δεν υπάρχει.
όταν λέω παροχή εννοώ cc/sec, γιαυτό εμπλέκω και το φίλτρο. Δλδ, μπορεί να έχει πίεση και ικανότητα για μικρή παροχή (ρελαντί) αλλά στις πολλές στροφές να "κολώνει".
mrbell έγραψε:
Αμα ηταν αντλια θα επρεπε να το κανει συνεχεια.Εμενα το κανει καποιες φορες και για λιγα δευτερολεπτα.
Σκεφτηκα και τα σκουπιδια στο φιλτρο της αντλιας αλλα παλι θα επρεπε να το κανει παντα οταν ηθελα να επιτανχεινω.
Οταν το κανει ειναι σαν να μην δουλευει καποιος κυλινδρος για λιγο και μετα να ξεκολαει και να δινει ολη τη δυναμη του.
Δεν ήταν κατανοητό αυτό στο αρχικό σου μήνυμα. Λαμπάκι κινητήρα ανάβει?
simos έγραψε:
Πανε στο συνεργειο να σου μετρησουνε την αντλια την πιεση της κτλ και βλεπεις
Αρκεί η μέτρηση της πίεσης?
Ξέρει κανεις πόσα km "βγάζει" (εμπειρικά) η αντλία?