Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 09:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Καλό δρόμο να έχεις

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
alex_nous έγραψε:
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει άλυτο! Το αυτοκίνητο πήγε πάλι στον ηλεκτρολόγο, ο οποίος επιμένει πως δεν μπορεί να είναι θέμα προγραμματισμού-τηλεφόρτωσης εγκεφάλου, ούτε εγκεφάλου. Αν ήταν λέει θα το έκανε συνέχεια. Δεν έχει όμως και γενικώς ηλεκτρολογικό θέμα, καθώς τα πάντα σχεδόν έχουν αλλαχτεί και ελεγχθεί. Επίσης ούτε μηχανικό μπορεί να είναι και να στρώνει σβήνοντας και ξαναβάζοντας μπρος! Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! :bounce :angr
Το άγχος μου είναι πως αύριο φεύγω ταξίδι οικογενειακώς με το C3 και μάλιστα μακρινό και νυχτερινό! Καλού κακού έκανα την περασμένη εβδομάδα και οδική γιατί δεν το πολυεμπιστεύομαι! Οπότε αν καταφέρω να γυρίσω θα δούμε τι θα γίνει και με την βλάβη!
ΒΥΕ! :shift


Καλό σου ταξίδι,αλλά εγώ επιμένω,κάπου παίρνει αέρα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Σεπ 2013, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μάιος 2013, 14:47
Δημοσιεύσεις: 22
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Τέλος καλό όλα καλά με το ταξίδι. Έκανα περίπου 1800 χλμ σε 4 ημέρες! Τα προβλήματα συνεχίστηκαν βέβαια, αλλά χωρίς να φτάσουν σε βαθμό τόσο μεγάλο ώστε να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.
Τελικά όπως διαπίστωσα οι διακοπές παρουσιάζονται με το ''πρωινό'' ξεκίνημα. Όταν δηλαδή το αυτοκίνητο είναι κρύο. Στη συνέχεια και μετά από κάποια χλμ και άναψε σβήσε εξαλείφεται. Λέτε να είναι κανένας αισθητήρας θερμοκρασίας νερού? Υπάρχει τέτοιος στο αυτοκίνητο μου? Θα μπορούσε αυτό να μπερδεύει το μείγμα και να συμπεριφέρεται έτσι το αυτοκίνητο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30
Δημοσιεύσεις: 850
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Πιθανόν. Το απόγευμα άλλαξα στο δεύτερο αμάξι,ενα polo τον αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης οπως λέγεται. Δεν έπαιρνε με τίποτα όταν ήταν κρύο. Έβγαζα την φύσα έπαιρνε μπροστά και μετα την ξανακούμπωνα. Μπέρδευε λίγο στην αρχή μεχρι να ανεβάσει θερμοκρασία.

Στάλθηκε από το IFQM712HCNF μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

_________________
C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic
VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
alex_nous έγραψε:
Τέλος καλό όλα καλά με το ταξίδι. Έκανα περίπου 1800 χλμ σε 4 ημέρες! Τα προβλήματα συνεχίστηκαν βέβαια, αλλά χωρίς να φτάσουν σε βαθμό τόσο μεγάλο ώστε να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.
Τελικά όπως διαπίστωσα οι διακοπές παρουσιάζονται με το ''πρωινό'' ξεκίνημα. Όταν δηλαδή το αυτοκίνητο είναι κρύο. Στη συνέχεια και μετά από κάποια χλμ και άναψε σβήσε εξαλείφεται. Λέτε να είναι κανένας αισθητήρας θερμοκρασίας νερού? Υπάρχει τέτοιος στο αυτοκίνητο μου? Θα μπορούσε αυτό να μπερδεύει το μείγμα και να συμπεριφέρεται έτσι το αυτοκίνητο?



Ναί,θα μπορούσε να το μπερδεύει,γιατί κρύο ζητάει περισσότερο καύσιμο και ζεστό λιγότερο,οπότε,πιθανόν,αν και εγώ συνεχίζω να λέω οτι κάπου παίρνει αέρα.
Μέτρα του λίγο τα καυσαέρια σε έναν αναλυτή.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Σεπ 2013, 01:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
alex xepa έγραψε:
Ναι εχω... Ημουν κι εγω ενημερωμενος λαθος, και οταν εμαθα την αληθεια απογοητευτηκα... Δεν θελω να παθουν κι αλλοι το ιδιο... Εχω ενα c3 1.4 8v σε αριστη κατασταση μηχανικα γιατι εχω αλλαξει τα παντα με καινουρια και γνησια... Η γυναικα του πατερα μου εχει ενα C3 με τον ιδιο κινητηρα με εμενα, αλλα στην χειροτερη κατασταση που μπορει να ειναι ενας κινητηρας λογω συντηρησης.. λαδια καθε 20000χμ κλπ κλπ.... Εβαλε υδρογονο φιλε μου και καιει μεσα στην πολη 6,5 και εκτος 3,5!! Ενω εγω που το πηγαινω σχετικα νορμαλ καιω στην πολη 11,6 και εκτος 8,5.... Και εκτος απο αυτο πηγε μια μερα να αλλαξει κατι δεν θυμαμαι ακριβως τι, και χρειαστηκε να ανοιχτει η μηχανη... Το αποτελεσμα? Εμειναν ολοι με το στομα ανοιχτο!! Εχει το μοτερ 200000χμ και ηταν ολο ΑΣΗΜΙ.. Πεντακαθαρο!!!! Και κατι τελευταιο.. Μου λεει μια μερα παρ'το μια βολτα να δεις διαφορα στην επιταχυνση... Ε, τρελαθηκα! Στην πρωτη δεν καταλαβα διαφορα γιατι και εν κινησει με 20χμ οταν πατας τερμα το γκαζι τα αφηνει ολα κατω και δεν σταματαει να σπιναρει... στην 2α και στην 3η ομως ειδα... Η 2α ειδικα απο τα 70 μεχρι τα 100 στον κοφτη σε κολλαει λιγο πισω... Η 3η μεχρι τα 140 μεχρι τον κοφτη δηλαδη, δεν κολλαει πουθενα...! Επισης η 4η μου εμενα μετα τα 170 ζοριζεται λιγο.. Αυτο κατεβασε τα 178 χωρις τοσο ζορι.. 5η δεν εχω μπορεσει να δοκιμασω ακομη λογω κινησης... Θα γινει και αυτο και θα σου πω και εκει την διαφορα.... Αυτα ''πρακτικα'' για το υδρογονο.. Αν εχετε καποια απορια, δεν εχω κανενα προβλημα, αν γνωριζω κατι να σας την λυσω... Ευχαριστω πολυ!


Δεν συνηθιζω να σχολιαζω αλλα post αλλά είσαι προκλητικός τουλάχιστον. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς: την κατανάλωση? 11.6 δεν καίει ούτε το μάζντα μου! 3.5 δεν καίει ούτε ντήζελ "χιλιαράκι" του 2013. Η πρωτη τα αφήνει όλα κάτω εν κινήσει, η δευτέρα σε κολλάει λιγο πίσω... Σίγουρα αναφέρεσαι σε citroen c3 ή μήπως σε corvette c3? ΥΓΡΑΕΡΙΟ=ΠΑΤΕΝΤΑ: σίγουρα σηκωνει πολλη συζήτηση αλλά τουλάχιστον δουλεύει αποδεδειγμένα και κυρίως ΝΟΜΙΜΑ. Αντιθέτως το Υδρογόνο δεν περνάει πλέον ΚΤΕΟ. Τώρα κρίνοντας από τα λεγόμενα σου θα πιστευα οτι μάλλον εμπορεύεσαι και το σύστημα αλλά δεν θέλω να το πιστεψω. Ακου εκει καταργήθηκε το υγραέριο σε ΟΛΗ την Ευρώπη, ναι καλά οπως έχει "καταργηθεί" και η θητεία σε όλη την Ευρώπη. Στο θέμα του alex_nous θα συμπλήρωνα οτι δυστυχως μπορει να είναι και εγκεφαλος και να το κάνει "που και που"(ψυχρή κόλληση) όπως επίσης σε φίλο με c3 1.4 2003 kfv οπως εγραψα και παλιοτερα μετα την αναβάθμιση χειροτέρεψε αντι να στρώσει και του ζητούσαν νέα πεταλούδα-σου θυμίζει κάτι? Σε φίλο με Στίλο(!) με παρόμοια θέματάκια, τον είχα πρήξει να δεί τα ρέυματα του και αυτός αφου άλλαξε τα πάντα πλην πολλαπλασιαστων το έδωσε στον μπαμπάκα του και πήρε Λεόν 1.6 ντήζελ και παιδευεται! Αντιθέτως ο μπαμπάκας του έβαλε ενα μεταχειρισμένο πολλαπλασιαστη απο Πούντο και ηρέμησε.. Εσυ αφού τον άλλαξες ηδη μήπως να δοκίμαζες και κάμια νεα πλεξούδα? Μπαταρία άλλαξες ποτέ? Είχες μήπως κανα ψιλοτρακαρισματάκι και σου αλλάξανε κάτι εν αγνοία σου? Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά που ξέρεις πάλι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Σεπ 2013, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μάιος 2013, 14:47
Δημοσιεύσεις: 22
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο τελευταία. Για την ακρίβεια δεν έκανε και πολλά νούμερα τελευταία. Είχε να το κάνει καμιά εβδομάδα, μέχρι εχθές που ξαναπαρουσιάστηκε. Η πλεξούδα ελέγχθηκε και η μπαταρία μετρήθηκε. Όλα δείχνουν μια χαρά.
Εδώ να αναφέρω ότι παρατήρησα κάτι ακόμη δυσάρεστο για το αυτοκίνητο! Δυστυχώς είδα λίγη ''μαγιονέζα'' στο δοχείο παραφλού. Μερικές σταγόνες είναι αλλά μάλλον σιγά σιγά πάμε για φλάντζα κεφαλής! Υπάρχει περίπτωση κάπως να επηρεάζει κατά την γνώμη σας. Ο μηχανικός μου πάντως είπε πως μπορεί να παίξει ρόλο. Επίσης να ρωτήσω, πόσο περίπου θα μου κοστίσει η επισκευή? Να αρχίσω να μαζεύω λεφτά...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Σεπ 2013, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όταν εγώ φωνάζω εδώ καί 15 σελίδες,οτι κάπου παίρνει αέρα,δεν με ακούς φίλε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μάιος 2013, 14:47
Δημοσιεύσεις: 22
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Τελικά βρέθηκε ο ένοχος και ονομάζεται φλάντζα κεφαλής. Περνούσε παραφλού στα μπουζί και εμπόδιζε τον σπινθήρα. Οπότε μέχρι να στεγνώσει έκανε διακοπές και δούλευε σαν τρικύλινδρο. Τα μπουζί και ιδίως το ένα είχε σκουριά στο σπείρωμα. Επίσης το δοχείο πλήρωσης αντιψυκτικού είχε μεγάλη πίεση που δείχνει πως από κάπου έπαιρνε πίεση, αν και για να πω την αλήθεια δεν συμπλήρωσα και πολύ, ελάχιστο θα έλεγα, πριν 2-3 μήνες. Μάλλον σταγονίτσες έκαναν την ζημιά.
Εν τω μεταξύ δεν ανέφερα πως αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής και ο αισθητήρας στροφάλου, καθώς και τα μπουζί. Τέλος τις εβδομάδας το c3 μπαίνει για φλάντζα κεφαλής-πλανιάρισμα, καθαρισμό ψυγείου κλπ. Ελπίζω πλέον να τελειώσω εδώ γιατί έχω εξαντληθεί και οικονομικά. Δουλεύω για να φτιάχνω το αυτοκίνητο. Ευχαριστώ όλους τους φίλους για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές τους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Eπιτελους βρεθηκε το προβλημα.περαστικα φιλε!! :salute

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πόσο καιρό το έλεγα ρε φούστη μου......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Αρκετό :)


:ot Τώρα που σ' εμενα στο C5 σφυράει το ρουλεμαν του συμπλέκτη ... και δεν πατινάρει ,ούτε σκορτσάρει τι να κάνω ; :hmm Γιατί το 300 αρι δεν το γλυτώνω αλλά και ούτε το έχω εύκαιρο αυτή τη στιγμή ,βλέπε βαφτίσια της μικρής ,(οχι ότι θα το ΄χω αργότερα αλλά λέμε τώρα ...) .Εδώ σε θέλω φίλε Μανθο .... Μου λές :hmm

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το αφήνεις να σφυράει καλέ μου,που είναι το πρόβλημα?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ο σκοπος που τραγουδαει..... :P :D :D

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανεξήγητη Βλάβη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Οκτ 2013, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Ακριβώς αυτό , δεν κάνει το κλασικό κρακ κρακ κρακ αλλά ενα εκνευριστικό υψισυχνο τσικτσικτσικτσικ :P :D :D

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 6 [ 79 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σοβαρή βλάβη C2 VTR1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Βλαβη αισθητηρα σταθμης αντιψυκτικου και αποκατασταση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: dimitris1964
Απαντήσεις: 2
Βλάβη στη βάση φίλτρου λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: vasiliskar
Απαντήσεις: 1
Βλαβη δυναμο c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: jimkary131
Απαντήσεις: 2
Βλάβη ιμάντα χρονισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 58
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια