Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Το Lexia μίλησε ¨
P1116 Engine coolant temperature (ECT) sensor out of range.

Καμμιά ιδέα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Αλλαγή μήπως.... :? :?

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
vpafi έγραψε:
Αλλαγή μήπως.... :? :?


νωρίτερα έγραψα :
3. Γιατι, ακόμα κι αν τα αλλάξω όλα, δεν θα είμαι σίγουρος ότι το πέτυχα αφού η βλάβη πάει κι έρχεται. Δλδ, αν το διαγνωστικό βγάλει error P1116 (μέτρηση εκτός ορίων) ή P1117 (διακοπή κυκλώματος αισθητήρα) φταίει ο αισθητήρας ή το καλώδιο? Ή το connector του αισθητήρα? Ή το connector του εγκέφαλου? Ή κάποια διαρροή (1116)? Στα 1114, 1115 τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα γιατι εκει έχει κανεις να ασχοληθεί με 2 αισθητήρες (+καλώδια +connectors....). Γι αυτό απο τη αρχή έσω γράψει ότι δέχομαι το διαγνωστικό έχω όμως κάποιες επιφυλάξεις. Αν λοιπον τα error codes είναι αυτά, τότε σόρρυ, αλλά δεν βλέπω να μου δίνει λύση το διαγνωστικό.

επιμένεις?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Οι κωδικοί μήπως είναι ΡΟ116 και ΡΟ117?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
demkat1 έγραψε:
vpafi έγραψε:
Αλλαγή μήπως.... :? :?


νωρίτερα έγραψα :
3. Γιατι, ακόμα κι αν τα αλλάξω όλα, δεν θα είμαι σίγουρος ότι το πέτυχα αφού η βλάβη πάει κι έρχεται. Δλδ, αν το διαγνωστικό βγάλει error P1116 (μέτρηση εκτός ορίων)

Για εμένα αισθητήρας.

demkat1 έγραψε:
ή P1117 (διακοπή κυκλώματος αισθητήρα) φταίει ο αισθητήρας ή το καλώδιο? Ή το connector του αισθητήρα? Ή το connector του εγκέφαλου? Ή κάποια διαρροή (1116)? Στα 1114, 1115 τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα γιατι εκει έχει κανεις να ασχοληθεί με 2 αισθητήρες (+καλώδια +connectors....). Γι αυτό απο τη αρχή έσω γράψει ότι δέχομαι το διαγνωστικό έχω όμως κάποιες επιφυλάξεις. Αν λοιπον τα error codes είναι αυτά, τότε σόρρυ, αλλά δεν βλέπω να μου δίνει λύση το διαγνωστικό.

επιμένεις?


Για εμένα αισθητήρας. Αν έχεις πρόβλημα σε καλωδίωση ή connectors ή διαρροή που σημαίνει γη τότε δεν βγαίνεις εκτός ορίων, είσαι ή ΟΝ ή OFF. Τώρα αν έχεις και άλλη βλάβη αυτό είναι άλλο πράμα αλλά για μένα αισθητήρας. Εγώ αν ήμουν στην θέση σου πρώτα αυτόν θα άλλαζα, θα έριχνα και ένα spray επαφών στους connectors (και επειδή εγώ σε κάτι τέτοια είμαι μουτζαχεντίν , θα έβαζα WD40, ναι οπως το άκουσες) και μετά θα τραβιώμουνα με καλωδιώσεις και connectors και εγκεφάλους.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Tzakos έγραψε:
Οι κωδικοί μήπως είναι ΡΟ116 και ΡΟ117?

:hmm Φίλε μου δεν είμαι σίγουρος για τον εξης λόγο. Όπως είχα γράψει είχα βρει στο διαδίκτυο λίστες με error codes για citroen, οι οποίοι ήταν όπως έγραφα Ρ1116 κλπ. (όλη η λίστα άρχιζε από Ρ1100).
Με το 116 που άκουσα και την περιγραφή (που είναι ίδια) μούπεσε η κεραμίδα στο κεφάλι και δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία.
Έχεις λεπτομέρειες για το τί πιθανές λύσεις δίνει το 0116?

Μόλις γκουγκλάρισα το Ρ0116 :
Possible causes
- Low engine coolant level
- Faulty Engine Coolant Temperature (ECT) sensor
- Faulty engine coolant thermostat
- Engine Coolant Temperature (ECT) sensor harness is open or shorted
- Engine Coolant Temperature (ECT) sensor circuit poor electrical connection

- Faulty engine coolant thermostat!!!!!
Μ΄αρέσειιιιιι!!!!!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
το lexia μιλησε! αισθητηρας ψυκτικου υγρου! ο πρασινος! αν ηταν καποιο προβλημα που ηθελε ψαξιμο και στην καλωδιωση θα εβγαζε βλαβη βραχυκυκλωμα στο θετικο ή στην γειωση ή θα εβγαζε διακοοη εποικινωνιας με τον αισθητηρα! τωρα που εβγαλε εκτος οριων καποι στιγμη ο αισθητηρας βγαζει οτι να ναι!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 08:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Λοιπόν συν-φορουμίτες : Τον αισθητήρα προς το παρον ΔΕΝ θα τον αλλάξω. Αφενός δεν έχω πειστεί (σας θυμίζω : πάντα στην κατηφόρα!!!) αφετέρου από τη στιγμή που με το συστηματάκι μου παρακολουθώ ακριβώς την τιμή που βλέπει και ο εγκέφαλος (δλδ την τάση του αισθητήρα), αν ξανασυμβεί η βλάβη θα ξέρω σίγουρα αν φταιει ο αισθητήρας ή όχι.

Έτσι, για τη συζήτηση όμως και την ανταλλαγή απόψεων, ας θέσω μια λίγο πραγματική - λίγο υποθετική κατάσταση :
Έχουμε ένα δεδομένο κινητήρα (C3 KFV), με βλάβη στον θερμοστάτη ροής (αυτό είναι η πραγματική όψη) Ας υποθέσουμε τώρα ότι στον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχει και μια μικρή συγκέντρωση αέρα (αυτή την επιπλοκή τη βάζω για να κάνω τα πράγματα πιο "δραστικά"). Σε άλλες περιπτώσεις, αυτος ο αέρας δεν θα γινόταν αντιληπτός, απλά ο αισθητήρας θα έδειχνε λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία και θα είχε μια μικρή καθυστέρηση στην απόκρισή του. Στην περίπτωση όμως που συνδυαστει με τον θερμοστάτη προκύπτει (νομίζω) το εξής : Στην ανηφόρα, ο αισθητήρας είναι στον αέρα, δεν βλέπει σωστή θερμοκρασία. Αν η πραγματική είναι 80ο (σχετικά χαμηλή λόγω θερμοστάτη) αυτός βλέπει έστω 70. Με το που γυρνάει σε κατηφόρα, ο αισθητήρας κολυμπάει στο καυτό νερό, μέσα σε (...5 ?..) δευτερόλεπτα βλέπει 80 και αμέσως μετά, μέσα σε ένα λεπτό (λόγω ρολαρίσματος και ανοιχτού θερμοστάτη) βλέπει 60.
Αυτό σε ένα σύστημα που σκέφτεται έξυπνα είναι αστάθεια αισθητήρα.
Εσεις τι λέτε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
ναι μεν αλλα!
αν πεσει ξαφνικα η θερμοκρασια δεν ειναι τοσο εξυπνο να καταλαβει αν ανοιξε ο θερμοστατης εκεινη την στιγμη η αν εχει αερα! δεν εχει καποιο ποτενσιομετρο πανω στον θερμοστατη για να ξερει σε ποια θεση βρισκεται ανοιχτος η κλειστος! και ολα αυτα γιατι οι θερμοκρασιες που αναφερεις ειναι πολυ κοντα και εντος οριων! αν ξαφνικα απο 80 δει -40(ειναι η θερμοκρασια που βλεπει οταν αποσυνδεσης την βαλβιδα)η ξαφνικα δει 140 που ειναι το ανωτερο που μπορει να δειξει ο αισθητηρας τοτε το βγαζει εκτος οριων! αν ομως πιστευεις οτι εχει εγκλωβισει αερα στο κυκλωμα μπορεις να κανεις μια εξαερωση ξανα για να εισαι σιγουρος!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
@Xantiamanolis
@MeddlingMageGR
ευχαριστώ για την υπόδειξη "θερμοστάτη". Τότε δεν την πήρα σοβαρά, σήμερα όμως.....

@gournods3 : Σε κάποια απάντηση έγραφες : "Σε διαγνωστικο το εχεις βαλει?? λογικα θα σου εχει βλαβη "ενσωματομενη ψυξη στον εγκεφαλο" και τοτε πας για βεντιλατερ και λυνεται το προβλημα σου!!"
Άσχετα από το τι έβγαλε το διαγνωστικό, έχεις την καλοσύνη να μου γράψεις σε ποιό κωδικό λάθους αναφέρεται η "ενσωματομενη ψυξη στον εγκεφαλο"?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
αν θυμαμαι καλα ειναι P0483!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
P0483 - Cooling Fan Rationality Check Malfunction

Μπάαααα. Δε λέει. Κύττα μήπως το θυμηθείς -> πέρασέ το (οκ?)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 14
κομπιασμα κινητηρα!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: px2
Απαντήσεις: 9
Μπορώ με αριθμό κινητήρα-πλαισίου να "ψάξω" ένα αυτοκίνητο;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: dap
Απαντήσεις: 3
Προβλημα με θερμοκρασια σε berlingo
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: sakil13
Απαντήσεις: 6
θορυβος κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια