Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 09:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Ιαν 2014, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
demkat1 έγραψε:
gournods3 έγραψε:
ειναι προβλημα της πλακετας του βεντιλατερ! εμφανιζεται καποιες στιγμες και οχι παντα!


α! της πλακέτας. οκ.
Βέβαια μή νομίζει κάποιος αναγνώστης ότι με τους πρόσθετους αισθητήρες περιμένω να λύσω το πρόβλημα. Αυτό που επιδιώκω είναι κατά κύριο λόγο, να έχω μια αντικειμενική ένδειξη θερμοκρασίας όταν το σύστημα έχει βλάβη. Μην πάθουμε καμιά λαχτάρα στα καλά καθούμενα. Αν τώρα μου δώσει κάποιες παρατηρήσεις και οδηγηθώ στη λύση, έ δεν θάναι και άσχημα!
Πάντως τα 200€ που είδα ότι κάνει το βεντιλατερ ΔΕΝ θα τα δώσω. Προτιμώ να βάλω ένα σύστημα να ελέγχει-ρυθμίζει "το θέμα" και ταυτόχρονα να "κοροϊδεύει" τον εγκέφαλο (αν δεν μπορέσω να το φτιάξω), παρά να δώσω 200 για ένα τρανζίστορ.
Αυτό βέβαια που κάνω εγώ για το αυτοκίνητό μου δε σημαίνει ότι το υποδεικνύω να το κάνουν όλοι. Να εξηγιόμαστε.


συμφωνω μαζι σου φιλε μου! θα μπορουσες και με ενα οργανο θερμοκρασιας του εμποριου να κανεις τον ελεγχο σου αλλα με 3 αισθητηρες που το εχεις κανει ειναι ακομα καλυτερο!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
%$!@#&^%@!*^%@$
Ο συν-φορουμίτης "Tzakos", στο παρακάτω :
viewtopic.php?f=33&t=9956&start=15

είχε γράψει
"Στα ηλεκτρολογικά είσαι καλός,στα μηχανολογικά είσαι μη χειρότερα."

Αφού διαπιστώθηκε ο ελλατωματικός θερμοστάτης ροής (πέρα από το κύριο πρόβλημα, είπα να τον αλλάξω. Όλα καλά μέχρι την εξαέρωση, στο βιδάκι κάτω από τον αισθητήρα θερμοκρασίας. Το μισό βιδάκι έμεινε στον κορμό, το άλλο μισό στο bit της καστάνιας..........

(πρέπει να τόχει η κούτρα σου να κατεβάζεις ψείρες........)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλησπέρα. Δεν ευκαίρησα να σας γράψω τα νεότερα τα οποία είναι :
Φυσικά εντάξει με το βιδάκι. Βγήκε πολύ εύκολα. "Προσωρινά" μπήκε ένα άλλο στη θέση.
Ο αλλαγμένος θερμοστάτης ροής έδειξε αμέσως χαρακτήρα :clap . Η θερμοκρασία του κινητήρα σταθερά 3 λαμπάκια και φυσικά τα πρόσθετα όργανα οκ. Τέτοια σταθερότητα, που άφησα μόνο τον αισθητήρα ψηλά, δίπλα από τον "δικό του". Τις δυό ελεύθερες "εισόδους" σημάτων, τις σύνδεσα με τα 2 καλώδια από το βεντιλατερ, για να βλέπω τι γίνεται εκει πέρα. Μέχρι εδώ καλά.
Το πρόβλημά μου (πέρα από την βλάβη) είναι στο τι έχει επάνω του το αυτοκίνητο δλδ το ηλεκτρικό του κύκλωμα. Γιατί αυτό? Γιατί συζητάμε τόσες μέρες για 2 αισθητήρες (ένα για τη μηχανή και ένα για τα led). Ανοίγοντας το βιβλίο (Haynes 4197), στα ηλεκτρολογικά βλέπω στη σελ 12*24 επάνω (air condition KFV) τον αισθητήρα 99 και τον θερμοστάτη 100, που τροφοδοτούνται από τα καλώδια 1357, 1366Α, 1366Β. Στη σελ 12*25 επάνω (instrument panel) έχει τον αισθητήρα 113 και τον υδροστάτη (low coolant level) 115, που τροφοδοτούνται ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (σορρυ για τα κεφαλαία) καλώδια 1357, 1366Α, 1366Β. Πάνω στη μηχανή βλέπω ένα αισθητήρα (ψηλά στην κεφαλή, προς το φιλτροκούτι) με 2 καλώδια (είναι βέβαιο ότι τα λεντάκια ανταποκρίνονται σε αυτό τον αισθητήρα) και ένα άλλο εξάρτημα με 1 καλώδιο (μάλλον ο θερμοστάτης) πιό πίσω και πιο κάτω.
Ξέρει κανείς τελικά πόσοι αισθητήρες θερμοκρασίας υπάρχουν και πού είναι?
Υ.Γ. Για τον καφέ στη Νέα Μάκρη που έλεγα χμμμ....μου είπαν ότι οι πολλοί καφέδες πειράζουν στα νεύρα :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
αισθητηρας πρασινος με δυο καλωδια ειναι ο αισθητηρας που στελνει σημα στον εγκεφαλο τα οργανα περνουν οδηγια απο τον εγκεφαλο του κινητηρα οποτε απο την ιδια βαλβιδα! αν θυμαμαι καλα δεν εχει αλλο αισθητηρα σε θεμα θερμοκρασιας νερου τωρα για τον αλλο αισθητηρα με το ενα καλωδιο μια φοτο θα βοηθουσε!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
gournods3 έγραψε:
αισθητηρας πρασινος με δυο καλωδια ειναι ο αισθητηρας που στελνει σημα στον εγκεφαλο τα οργανα περνουν οδηγια απο τον εγκεφαλο του κινητηρα οποτε απο την ιδια βαλβιδα! αν θυμαμαι καλα δεν εχει αλλο αισθητηρα σε θεμα θερμοκρασιας νερου τωρα για τον αλλο αισθητηρα με το ενα καλωδιο μια φοτο θα βοηθουσε!


ευχαριστώ.
Το ότι έχει δύο αισθητήρες (και και και) μου είχε μείνει μάλλον από απαντήσεις χρηστών σε φόρουμ εξωτερικού (ίσως διαφορές σε μοντέλλα) σε συνδυασμό με το ότι τούς έβλεπα και στα σχέδια.
Αισθητήρας πράσινος με δυο καλωδιάκια (ένα μπλέ ένα άσπρο). -> Ναι αυτόν τον βλέπω και εγώ.
Υπάρχει και ένας μπλέ, με ένα μόνο μπλέ καλωδιάκι και βρίσκεται 15 εκατοστά κάτω και 15 εκατοστά πίσω από τον πράσινο. Για να τον δεις πρέπει να κυττάξεις προσεκτικά ανάμεσα στον κινητήρα και το φιλτροκούτι (ή να βγάλεις το φιλτροκούτι). Αυτός πρέπει (?) να είναι "βαλβίδα" υπερθέρμανσης.
Μάλλον τα σχέδια του haynes είναι για άλλο μοντέλλο....

Ξέρεις αν υπάρχει "βαλβίδα" χαμηλής στάθμης ψυκτικού (και πού είναι)?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
για σταθμη δεν εχεις βαλβιδα! οσο για τους αισθητηρες εχεις δικιο αυτος με τα δυο καλωδια ειναι του εγκεφαλου και αυτος με το ενα καλωδιο ειναι του οργανου! μπερδευτικα με τα πιο καινουργια μοντελα!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
gournods3 έγραψε:
για σταθμη δεν εχεις βαλβιδα! οσο για τους αισθητηρες εχεις δικιο αυτος με τα δυο καλωδια ειναι του εγκεφαλου και αυτος με το ενα καλωδιο ειναι του οργανου! μπερδευτικα με τα πιο καινουργια μοντελα!


!!!!!!!!!!εντάξει, πάνω που τα ξεδιαλύνω εγώ τα μπερδεύεις εσύ.
Μοντέλο 2004, 1.4, κινητήρας KFV.
Αυτό που μέτρησα - παρατήρησα είναι :
1. για πράσινο αισθητήρα : Είναι αντίσταση NTC (Negative temperature coefficient) δηλαδή η τιμή της μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας. Βγάζω το connector, συνδέω πάνω στο connector (αντι για αισθητήρα) μεταβλητή αντίσταση και πράγματι τα λεντάκια ανάβουν - σβήνουν όπως θέλω ( στα 900Ω 1 led, στα 600Ω 2, στα 400Ω 3, κάτω από 240Ω 4led). Τώρα αν η πληροφορία χρησιμοποιείται και για τις υπόλοιπες λειτουργίες (ρυθμίσεις κινητήρα, βεντιλατερ κλπ), δεν ξέρω.

2. Ο μπλέ δεν ξέρω (προς το παρον) τι είναι.

Αυτό με τη βαλβίδα στάθμης το σκέφτηκα αφού το είδα στο σχέδιο (είπαμε ότι μάλλον είναι λάθος) γιατι λέω μήπως με την κατηφόρα αλλάζει η θέση και δίνει λάθος σήμα. Αλλά αφού λες ότι δεν έχει, τέλειωσε κι αυτό.
Οπότε μένουμε ψάχνοντας και παρατηρόντας τα επιπλέον όργανα και...καλά νάμαστε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Στο παρακάτω link
http://www.bba-reman.com/forums/topic93462-1-1.aspx

βρήκα:
Posted 3/3/2010 7:34:04 PM
mc
You're assuming that the single-wire blue sensor [actually a 118o switch] is for the gauge - it isn't.

Άρα ο τύπος λέει ότι ο μπλέ "αισθητήρας" είναι ένας διακόπτης προστασίας από υπερθέρμανση 118οC.
Θα τον τσεκάρουμε κι αυτόν, δε θα γλυτώσει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
Τωρα μαλιστα!!! Καναμε σαλατα!!! Θα το δω την δευτερα και θα σου πω!!!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2014, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Το απόγευμα ξεκίνησα για Νέα Μάκρη, για το γνωστό... "test drive".
Ο εχθρός είναι απρόβλεπτος. Μου έκανε παρεμβολή στα όργανα (!!!) και με ανάγκασε σε άτακτη υποχώρηση.
Αρκέστηκα σε καφέ στο "escape" (Ίλιον - Αγ Ανάργυροι).

I'll come back.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν 2014, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Το test drive έγινε σήμερα (22/1).
Η βλάβη άφαντη.....λες και κάποιος της το σφύριξε ότι πάω οργανωμένος (χαχαχα).
Θερμοκρασία ανεβαίνει - σταματάει κανονικά, βεντιλατερ δουλεύει...τι να πω.
Μήπως λογω προηγούμενου - χαλασμένου θερμοστάτη υπήρχε μεγάλος ρυθμός πτώσης θερμοκρασίας στην κατηφόρα ή κάτι άλλο λογικο- αλλά παράξενο που κυττάει ο εγκέφαλος?
Δεν ξέρω.

Μήπως έχει κανεις τη λίστα με τα error codes? (οι λίστες που βγαίνουν απο γκουγκλάρισμα δε με "καλύπτουν", λέω μήπως υπάρχει κάτι πιο σίγουρο).
Επίσης, ξέρει κανείς σίγουρα
τι είναι ο μπλέ "αισθητήρας" που αναφέρθηκε νωρίτερα
και αν το αμάξι έχει ή όχι αισθητήρα στάθμης ψυκτικού υγρού?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2014, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
σταθμη ψυκτικου υγρου δεν εχει σιγουρα! οσο και αν εψαξα ο μπλε δεν βρηκα ακριβως τι ειναι στο c3! στα προηγουμενα μοντελα(saxo xsara κτλ) ηταν για το οργανο θερμοκρασιας! τα οργανα στο c3 παιρνει μεσω εγκεφαλου απο την πρασινη! αν μπορεις κανε μια βολτα σε ενα διαγνωστικο θα εχει πιασει σιγουρα βλαβη μπορει να φταιει και η βαλβιδα!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2014, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Σε ευχαριστώ και πάλι. Κύττα, δεν θα μου φάει και το μυαλό.
Ο λόγος που ζητάω τα προηγούμενα είναι ότι στα error codes που βρίσκω, αυτά που έχουν σχέση με τη θερμοκρασία ψυκτικού - μηχανής, είναι :
P1114 Engine coolant temperature (ECT) sensor circuit Intermittent low voltage / IAT - B sensor circuit low input
P1115 Engine coolant temperature (ECT) sensor circuit Intermittent high voltage / IAT - B sensor circuit high input
P1116 Engine coolant temperature (ECT) sensor out of range
P1117 Engine coolant temperature (ECT) sensor circuit Intermittent
Σε όλες δλδ τις περιπτώσεις, μιλάει για αισθητήρα. (τελεία και παύλα). Άρα αλλάζει κανεις αισθητήρα και καθάρισε.
Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Γιατί?
1. Γιατι σέβομαι και την άποψή σου για πλακέτα βεντιλατερ, όμως δεν βρίσκω κάτι ανάλογο στα error codes.
2. Γιατι βλέπω τα "error codes" να "μπερδεύουν" και τον ΙΑΤ (intake air temperature).
3. Γιατι, ακόμα κι αν τα αλλάξω όλα, δεν θα είμαι σίγουρος ότι το πέτυχα αφού η βλάβη πάει κι έρχεται. Δλδ, αν το διαγνωστικό βγάλει error P1116 (μέτρηση εκτός ορίων) ή P1117 (διακοπή κυκλώματος αισθητήρα) φταίει ο αισθητήρας ή το καλώδιο? Ή το connector του αισθητήρα? Ή το connector του εγκέφαλου? Ή κάποια διαρροή (1116)? Στα 1114, 1115 τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα γιατι εκει έχει κανεις να ασχοληθεί με 2 αισθητήρες (+καλώδια +connectors....). Γι αυτό απο τη αρχή έσω γράψει ότι δέχομαι το διαγνωστικό έχω όμως κάποιες επιφυλάξεις. Αν λοιπον τα error codes είναι αυτά, τότε σόρρυ, αλλά δεν βλέπω να μου δίνει λύση το διαγνωστικό.

Γι αυτό λοιπόν ζήτησα αν έχει κανείς "σίγουρη" λίστα με error codes.

Δε βλέπω όμως φως.
Είπαμε όμως :Δε θα μου φάει και το μυαλό ή (με άλλα λόγια) αρκετό μυαλό μου έφαγε μέχρι τώρα.
Χτες το σύστημά μου κατέγραψε 320 μετρήσεις (16 φορές που πήρε μπροστα το βεντιλατερ Χ 10 μετρήσεις κάθε φορά Χ 2 σήματα). Μπορεί να καταγράφει επ άπειρον και τελικά να έχει αποθηκευμένες τις τελευταίες 1000 μετρήσεις. Και όποτε θέλω μπορώ να τις κατεβάζω στον υπολογιστή να τις αναλύσω.
Όταν ξαναφανεί η βλάβη ......δεν θα περάσει απαρατήρητη.
Κανεις όμως δεν έχει λίστα με error codes??? Κανείς!!!!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2014, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
οταν βλεπεις καποια βλαβη μπορει εχει διαφορα θεματα απο τον αισθητηρα την καλωδιωση και τον εγκεφαλο! δεν ειναι τοσο εξυπνος ο εγκεφαλος να σου λεει και που ακριβως ειναι το προβλημα! θα επιμεινω στο να το συνδεσης με ενα διαγνωστικο να δουμε τι θα βγαλει! βλεποντας τι βλαβη εχει βγαλει θα μπορεις να κινηθεις προς καποια κατευθυνση! μπορει να σε παει προς τον αισθητηρα μπορει να σε παει προς το βεντιλατερ!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιαν 2014, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
demkat1 έγραψε:
.......
Γι αυτό λοιπόν ζήτησα αν έχει κανείς "σίγουρη" λίστα με error codes.
.....
Δε βλέπω όμως φως.
.....
Κανεις όμως δεν έχει λίστα με error codes??? Κανείς!!!!!!!!!


απέσβετο και λάλον ύδωρ
:hmm :hmm :hmm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περίεργος θόρυβος στον κινητήρα с2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
θερμοκρασια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: XSARA16V
Απαντήσεις: 7
SOS Διαροή λαδιού-πετρελαίου ανω μερος Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
C3 1.1 2012 πρόβλημα στην εκκίνηση κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 27
Θερμοκρασία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: V_T_S
Απαντήσεις: 44
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια