Tricky78 έγραψε:
Kαλες βολτες με το νεο σου αμαξι ...
Ετσι κανει το κιβωτιο, οπως ακριβως περιγραφεις ...ο μονος τροπος να αλλαξει συμπεριφορα ειναι να βγαλει καποιο update για το κιβωτιο η citroen ...ειναι ξεκαθαρα θεμα προγραμματος αφου αλλα ρομποτικα με παρομοιο εξοπλισμο, εχουν καλυτερη συμπεριφορα στις ανηφορες απο το BMP (ακομα και το smart). Πηγα να ανεβω τις προαλες ανηφορικο τσιμεντενιο δρομο και το χαζοκιβωτιο αλλαξε πρωτη-δευτερα-πρωτη-δευτερα 10 φορες σε μια διαδρομη 300 μετρων ...αν ακολουθουσε κανεις απο πισω θα τρωγαμε μεγαλη μουντζα
Σε ευχαριστώ.
Κάτι πρέπει να κάνει μ'αυτό η Citroen οπωσδήποτε...
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Εχεις κάνει τις ρυθμίσεις του ραδιοφώνου απο το μενού που ρυθμίζεις ολες τις παραμέτρους (μπάσα-πρίμα κλπ) και δεν σου κάνει αυτό που ακούς?
aenaos15 έγραψε:
Καλημερα και καλοταξιδο το C3 σου. Εχω ακριβως την ιδια εκδοση αλλα το προηγουμενο μοντελο. Ειμαι σιγουρος οτι κατι δεν εχεις ρυθμισει σωστα στο ηχοσυστημα και δεν παιρνεις σωστο αποτελεσμα. Τα του κιβωτιου δυστηχως ειναι ακριβως οπως τα λεει ο φιλος πιο πανω. Εχει θεμα στην αλλαγη 1ης-2ας. Λυνεται το θεμα γυρνωντας το σε manual στις ανηφορες. Απο στρωσιμο απλα μην το ανεβαζεις στις 3000 στρ.
GeoC4Madness έγραψε:
Σωστός!!
Βάλε το loud on στο ηχοσύστημα και παίξε λίγο με ρυθμίσεις μπάσα-πρίμα-equalizer κτλ..
Αν πάλι δε σου κάνει βγάλε όλα τα μαμίσια, μέτρησέ τα και άλλαξέ τα με μια καλή τετράδα επώνυμων ηχείων.
Ευχαριστώ.
Έχω κάνει διάφορες ρυθμίσεις αλλά ο ήχος εξακολουθεί να μην είναι αυτό που θέλω - η τουλάχιστον αυτό που έχω συνηθίσει.
Οδηγούσα πριν ένα Renault Clio και ο εργοστασιακός ήχος είναι καλύτερος, αισθητή διαφορά.
Θα δοκιμάσω να το πάω για αλλαγή ηχείων. Γνωρίζει κάποιος που θα μπορούσα να πάω ωστέ να γίνει
καλή και προσεκτική δουλειά χωρίς ζημιές;diesoulas έγραψε:
Καλοτάξιδο φίλε!
Δεν έχεις θέμα με το στρώσιμο, φυσιολογική οδήγηση, όχι ατζαμίδικη.
Αλλαγές μεταξύ 2000-3000 στροφές και μετά από τα πρώτα 1000-1500 χιλιόμετρα, ...γυμναστικούλα προς τα πάνω, δηλαδή πού και πού σε προσπεράσεις 3500 στροφές, και φυσικά σε εθνική ....άσ'το να δουλέψει.
Super, σ'ευχαριστώ!