Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 08:41 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2015, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Καλησπερα στη παρεα. Ειμαι καινουργιος στο club και προσφατος κατοχος ενος μεταχ/νου c3 2007 1.1. Καλο χρυσο οικονομικο αλλα εχει και τα κομπλεξικα του. Τα πρωινα με το που το βαλω εμπρος δεν εχω γκαζι. Πνιγεται. Οταν μαρσαρω κανα δυο καλες τοτε αρχιζει να συνερχεται. Επισης οταν ο καιρος ειναι βροχερος και με υγρασια, στην πορεια και σε κατηφορικο κομματι οταν αφηνω γκαζι αυτο σκορτσαρει σαν χαζο. Μονο στο ασε. Στο πατα δεν κανει τιποτα. Επισης ..... :D .....οταν παω ταξιδακι μετα απο καποια χλμ 250 στο συνολο περιπου αναβει το check της μηχανης. Το φυσωνω και μου βγαζει σφαλμα Ρ0420. powertrain catalyst system efficiency below threshold (bank 1). Εχω αλλαξει αισθητηρα λαμδα....τιποτα...
Εχω παει στην αντιπροσωπεια,εχω δοκιμασει 2 πεταλουδες γκαζιου τις εχω σεταρει....μηπως....αλλα τιποτα. Εχω κανει αναβαθμιση εγκεφαλου γιατι οπως μου ειπαν χρειαζοταν γιατι δεν ειχε γινει ποτε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...αλλα τιποτα.....εχω αλλαξει μπαταρια....τιποτα...εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη....τιποτα....εχω αλλαξει αισθητηρα ψυχρης εκκινησης....τιποτα. Παρακαλω τα φωτα σας.

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2015, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Ιουν 2014, 09:39
Δημοσιεύσεις: 257
Καλημέρα.
Τον κωδικό σφάλματος Ρ0420 μου τον είχε βγάλει το καλοκαίρι για κάποιες μέρες κ έσβησε μόνος του.Μου έχει εμφανιστεί κανά 2 φορές πρόσφατα και με το που βάζω κατοστάρα εξαφανίζεται.
Όλα αυτά σε xsara όμως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2015, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Δεν ξερω.... :hmm ενα μελος απο εδω μεσα μου ειπε για μπεκ. Την αλλη εβδομαδα θα τα αλλαξω να δουμε τι θα γινει....

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2015, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Κατ αρχήν, ας μάθουμε ότι περιβόητος "αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης" είναι ένας θερμοστατικός διακόπτης προστασίας από υπερθέρμανση (118ο). Αν εμπιστεύεσαι το όργανο θερμοκρασίας, μπορείς να του βγάλεις το καλωδιάκι (ειδικά το χειμώνα) προκειμένου να επιβεβαιώσεις ότι δεν τρέχει τπτ.
τώρα, εμένα που είχε "πάθει" μπεκ, στο lexia έβγαλε "προβλημα μπεκ νο4". Δν νομίζω μπεκ.
Θα πρότεινα να το περάσεις ένα έλεγχο καυσαερίων να δεις (με όργανο εκτός αυτοκινήτου) πώς πάει η καύση.
Γενικά ψάξε και για καμμιά τρυπίτσα από την πολλαπλή μέχρι και τον δεύτερο αισθητήρα (χαμηλα).

καλή συνέχεια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Φεβ 2015, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Oταν σου ειχε παθει μπεκ τι σου εκανε?

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Φεβ 2015, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Διακοπές. Το πρόβλημα δεν ήταν μόνιμο (είχε κοπει η άκρη από το πηνιόσυρμα από άλατα -οξείδωση). Όποτε το έκανε μπορούσα να παρατηρήσω ότι με σταθερό γκάζι η επιτάχυνση δεν ήταν συνεχής. Σε κάποιες περιπτώσεις άναβε το λαμπάκι του κινητήρα (1.4 2004).
Το lexia είχε βγάλει
α "μπεκ νο4"
β πεταλούδα εισαγωγής (αυτή αποκλείστηκε γιατι το σφάλμα οφειλόταν στο ότι είχα προσπαθήσει να την κινήσω με το χέρι)
όλο το post είναι :
viewtopic.php?f=33&t=9404


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Τελικα λυση δεν βρεθηκε. Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο γειωση αυτα τα χαζα που κανει? στον αρνητικο πολο εχει ενα τραβησμενο καλωδιο και πηγαινει προς τα κατω στο σασι. Φαινεται οτι εχει μπει χερι εκει γιατι δεν ειναι εργοστασιακο.

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
apo γειωσεις δεν νομιζω να εχεις θεματα...ΑΛΛΑ απο καποιο μπεκ που ΔΕΝ κλεινει σωστα και ψιλοκατουραει βενζινη...και γιαυτο πνιγεται κρυο και γιαυτο σκορτσαρει με κλειστο γκαζι και επισης το τσεκ και απο κει δικαιολογειται μιας και ειδηκα κρυο περναει καυτες στον καταλυτη και κανει νιαου....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Για μπεκ δεν θα επρεπε να το βγαζει στο διαγνωστικο ως σφαλμα?

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ 2015, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
καλημερα....αλλαχτηκαν και τα μπεκ το Σαββατο αλλα τιποτα.....τα ιδια.

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Καλησπερα και παλι παιδια. Το σκορτσαρισμα σταματησε. Το προβλημα ηταν απο τον δυναμο. Δεν ηταν ο δικο του. ΕΙχε διαφορετικα νουμερα και εστελνε αλλα ρευματα. Μπηκε ο δικος του πανω και σταματησε το σκορτσαρισμα. Τωρα εχω να ασχοληθω μονο με το πρωινο ξεκινημα. Βαζοντας εμπρος τη μηχανη παρπαριζει λιγο ανεβοκατεβαινουν οι στροφες μεταξυ 400-800 μεχρι να πατησω μια ξερογκαζια και να συνελθει. Εχω αλλαζει πεταλουδα γκαζιου με αλλη μεταχειρισμενη αλλα παλι τα ιδια.

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
[quote="salakvι. Εχω αλλαζει πεταλουδα γκαζιου με αλλη μεταχειρισμενη αλλα παλι τα ιδια.[/quote]

Tην οποία καθάρισες ευλαβικα στο χέρι με προσοχή και την αρχικοποίησες με λέξια?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 METAX/NO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Φεβ 2015, 15:45
Δημοσιεύσεις: 12
Ετσι ακριβως.

_________________
be cool be racing...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια