Lohias^ έγραψε:
Η συντήρηση είναι ένα τεράστιο θέμα. Είναι αρκετά απαρχαιωμένος ο τρόπος υπολογισμού των διαστημάτων καθως υπολογίζεται μόνο με βάση δυο παράγοντες. Την διανυθεισα χιλιομετρική απόσταση και το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα. .
Υποτιθεται πως αυτα τα δυο θα ''βρεθουν'' ... αν ο κατασκευαστης σου πει σερβις καθε 20.000 χλμ ή καθε ετος (οποιο ερθει πρωτο) , τα χιλιομετρα συνηθως αφορουν αυτον που κινειται εκτος και το ετος αφορα αυτον που κινειται εντος πολης (εκτος αν ειναι ταξι οπου εκει ειναι αλλη κουβεντα).
Οι ωρες λειτουργιας του μοτερ επισης δεν μπορουν να λαβουν υποψη τις συνθηκες χρησης ωστε να εξαγουν διαστηματα σερβις αναλογως και πλεον με τα start-stop συστηματα διαφοροποιουνται οπως και να εχει ... (αλλωστε αλλη ρυπανση τρωει το μοτερ αν μεινεις ακινητοποιημενος στην Εθνικη και αλλη στη Σταδιου, αλλη το καλοκαιρι και αλλη το χειμωνα κλπ)
Το ολο θεμα εχει να κανει με το αν αξιζει τελικα ενα citroen diesel για καποιον που κατεβαινει πχ καθε μερα απο το Μαρουσι στην Πειραιως ή απο την Τριανδρια στα Τρενα και πισω ... θα γλυτωσει λεφτα σε σχεση με μια απλη βενζινα ή θα δωσει μαζεμμενα πισω οσα με κοπο γλυτωσε στις 100.000 χλμ για turbo, σωληνακια, dpf , αντλια , eolys, αλλα προσθετα κλπ ? Το βιβλιο service και τα συνεργεια ειναι αυτα που ειναι και (ξαναλεω) πως ενα
απλο οικογενειακο αμαξι ΔΕΝ πρεπει να χρειαζεται ουτε συνδρομη σε φορουμ, ουτε να πινει καφε με συνεργειαδες,αντλιαδες ή εμπορους λιπαντικων για να δουλευει σωστα (εκτος και αν αυτο αναγραφεται ρητα στο εγχειριδιο χρησης
)
Το δικο μου τωρα δουλευει σε ιδανικες συνθηκες (90% εκτος πολης καθε μερα, σε δρομο χωρις κινηση) αλλα επειδη συντομα μετακομιζω σε συνθηκες κεντρου και σχετικης ασφυξιας ενω τα χιλιομετρα θα πεσουν στα μισα, προβληματιζομαι εντονα για το αν αξιζει
Συντηρηση του κανω τακτικη ακομα και τωρα, θεματα πετρελαιου τα ξερω καλα αφου ειναι μερος της δουλειας μου κλπ κλπ αλλα δεν θελω να το νταντευω κιολας σαν να το κραταγα για 250.000 χλμ αν δεν προκειται τελικα να το κρατησω για τοσα