Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2014, 19:59
Δημοσιεύσεις: 510
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία, Αθήνα
vpafi έγραψε:
stergios.s. έγραψε:
! Το σώζω ξαναρωτώ το δικό μου?

Ναι μην μασάς. Αν χαλάσει παίρνεις άλλο. :thumb

:c4 Δεν μασάω έχω αφάγωτο...... εφάπαξ. Αλλά ρε Βαγγελάκι τι αλλαγή φίλτρου αέρα,λαδιών λένε αυτοί στα 40000 και 30000... :D Εμείς τα ΠΑΝΤΑ αλλαγή στο χρόνο άντε στα 12 με 13000χλμ :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Δεν ξέρουν αυτοί...

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Η συντήρηση είναι ένα τεράστιο θέμα. Είναι αρκετά απαρχαιωμένος ο τρόπος υπολογισμού των διαστημάτων καθως υπολογίζεται μόνο με βάση δυο παράγοντες. Την διανυθεισα χιλιομετρική απόσταση και το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα.

Έτσι, αφήνονται έξω δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Οι ώρες λειτουργίας του αυτοκινήτου και η καταπόνηση που έχει υποστει με βάση την χρήση του.

Για παράδειγμα. Εγώ έχω 35.000χλμ τα οποία είναι με μέση ταχύτητα περί τα 40χλμ/ω. Αυτό σημαίνει πως έχω περίπου 870 ώρες λειτουργίας (ΩΛ) του κινητήρα. Από την άλλη, ενα αμάξι που κινείται κατά βάση μεσα στην πόλη μπορεί να έχει 10.000χλμ που θα είναι με ΜΩΤ περίπου 20χλμ/ω. Αυτο σημαίνει 500ΩΛ που όμως είναι σε ένα πολύ πιο "βλαβερό" περιβάλλον και όπου ο κινητήρας και αλλα μηχανικα μέρη έχουν υποστη σημαντική καταπόνηση, ίσως μεγαλύτερη του δικού μου, άσχετα με το ότι εγώ μπορεί να έχω 3+ φορές παραπάνω χιλιόμετρα.

Για αυτούς τους λόγους κυρίως χρειάζεται η προληπτική συντήρηση. Στην αυτοκινητοβιομηχανία ακόμη όμως δεν έχει εισαχθεί ευρέως κάποιο σύστημα που να αναλύει όλα αυτά τα στοιχεία και να βγάζει ένα αποτέλεσμα. Αυτο προφανώς θέλει χρημα και ως εκ τούτου χρησιμοποιούνται ακόμη συμβατικοί τρόποι συντήρησης αντί για δυναμικούς.

Σε όλα αυτά ας μην αναφέρουμε καθόλου την επιλογή λανθασμένων προδιαγραφών λιπαντικού και την ελλιπή συντήρηση.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2014, 15:41
Δημοσιεύσεις: 348
Εικόνες: 0
Lohias^ έγραψε:
Η συντήρηση είναι ένα τεράστιο θέμα. Είναι αρκετά απαρχαιωμένος ο τρόπος υπολογισμού των διαστημάτων καθως υπολογίζεται μόνο με βάση δυο παράγοντες. Την διανυθεισα χιλιομετρική απόσταση και το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα.

Έτσι, αφήνονται έξω δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Οι ώρες λειτουργίας του αυτοκινήτου και η καταπόνηση που έχει υποστει με βάση την χρήση του.

Για παράδειγμα. Εγώ έχω 35.000χλμ τα οποία είναι με μέση ταχύτητα περί τα 40χλμ/ω. Αυτό σημαίνει πως έχω περίπου 870 ώρες λειτουργίας (ΩΛ) του κινητήρα. Από την άλλη, ενα αμάξι που κινείται κατά βάση μεσα στην πόλη μπορεί να έχει 10.000χλμ που θα είναι με ΜΩΤ περίπου 20χλμ/ω. Αυτο σημαίνει 500ΩΛ που όμως είναι σε ένα πολύ πιο "βλαβερό" περιβάλλον και όπου ο κινητήρας και αλλα μηχανικα μέρη έχουν υποστη σημαντική καταπόνηση, ίσως μεγαλύτερη του δικού μου, άσχετα με το ότι εγώ μπορεί να έχω 3+ φορές παραπάνω χιλιόμετρα.

Για αυτούς τους λόγους κυρίως χρειάζεται η προληπτική συντήρηση. Στην αυτοκινητοβιομηχανία ακόμη όμως δεν έχει εισαχθεί ευρέως κάποιο σύστημα που να αναλύει όλα αυτά τα στοιχεία και να βγάζει ένα αποτέλεσμα. Αυτο προφανώς θέλει χρημα και ως εκ τούτου χρησιμοποιούνται ακόμη συμβατικοί τρόποι συντήρησης αντί για δυναμικούς.

Σε όλα αυτά ας μην αναφέρουμε καθόλου την επιλογή λανθασμένων προδιαγραφών λιπαντικού και την ελλιπή συντήρηση.

:agree Τα ίδια χιλιόμετρα πχ 20000 είναι εντελώς διαφορετικά αν τα κάνεις στην επαρχία ή στο κέντρο σταμάτα-ξεκίνα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 11:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Επίσης ο χιλιομετρητης για το σέρβις όσο και αν σας φαίνεται παράξενο μετράει και αυτό. Από εμπειρία πάντα. πχ σε μια μέρα κάνω 200χλμ,αυτά θα μου τα αφαιρέσει. Σε μια μέρα κάνω 100χλμ τα οποία όμως δεν είναι μονορούφι όπως στο πρώτο παράδειγμα αλλά μέσα στην πόλη και με μεγάλα διαστήματα παύσης και πολλές εκκινήσεις λόγο εργασιών. Στον μετρητή την επόμενη μέρα στην πρώτη εκκίνηση θα μου έχει κατεβάσει περισσότερα και από την πρώτη περίπτωση. Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός. Τα νούμερα είναι τυχαία για το παράδειγμα αλλά εγώ που έχω κάτι τέτοιες περίεργες κινήσεις με το αμάξι,πότε ανοιχτά, πότε κλειστά χλμ και αρκετή χρονική στάση στο πάρκινγκ, το έχω παρατηρήσει.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Lohias^ έγραψε:
Η συντήρηση είναι ένα τεράστιο θέμα. Είναι αρκετά απαρχαιωμένος ο τρόπος υπολογισμού των διαστημάτων καθως υπολογίζεται μόνο με βάση δυο παράγοντες. Την διανυθεισα χιλιομετρική απόσταση και το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα. .


Υποτιθεται πως αυτα τα δυο θα ''βρεθουν'' ... αν ο κατασκευαστης σου πει σερβις καθε 20.000 χλμ ή καθε ετος (οποιο ερθει πρωτο) , τα χιλιομετρα συνηθως αφορουν αυτον που κινειται εκτος και το ετος αφορα αυτον που κινειται εντος πολης (εκτος αν ειναι ταξι οπου εκει ειναι αλλη κουβεντα).

Οι ωρες λειτουργιας του μοτερ επισης δεν μπορουν να λαβουν υποψη τις συνθηκες χρησης ωστε να εξαγουν διαστηματα σερβις αναλογως και πλεον με τα start-stop συστηματα διαφοροποιουνται οπως και να εχει ... (αλλωστε αλλη ρυπανση τρωει το μοτερ αν μεινεις ακινητοποιημενος στην Εθνικη και αλλη στη Σταδιου, αλλη το καλοκαιρι και αλλη το χειμωνα κλπ)

Το ολο θεμα εχει να κανει με το αν αξιζει τελικα ενα citroen diesel για καποιον που κατεβαινει πχ καθε μερα απο το Μαρουσι στην Πειραιως ή απο την Τριανδρια στα Τρενα και πισω ... θα γλυτωσει λεφτα σε σχεση με μια απλη βενζινα ή θα δωσει μαζεμμενα πισω οσα με κοπο γλυτωσε στις 100.000 χλμ για turbo, σωληνακια, dpf , αντλια , eolys, αλλα προσθετα κλπ ? Το βιβλιο service και τα συνεργεια ειναι αυτα που ειναι και (ξαναλεω) πως ενα απλο οικογενειακο αμαξι ΔΕΝ πρεπει να χρειαζεται ουτε συνδρομη σε φορουμ, ουτε να πινει καφε με συνεργειαδες,αντλιαδες ή εμπορους λιπαντικων για να δουλευει σωστα (εκτος και αν αυτο αναγραφεται ρητα στο εγχειριδιο χρησης :D )

Το δικο μου τωρα δουλευει σε ιδανικες συνθηκες (90% εκτος πολης καθε μερα, σε δρομο χωρις κινηση) αλλα επειδη συντομα μετακομιζω σε συνθηκες κεντρου και σχετικης ασφυξιας ενω τα χιλιομετρα θα πεσουν στα μισα, προβληματιζομαι εντονα για το αν αξιζει :hmm
Συντηρηση του κανω τακτικη ακομα και τωρα, θεματα πετρελαιου τα ξερω καλα αφου ειναι μερος της δουλειας μου κλπ κλπ αλλα δεν θελω να το νταντευω κιολας σαν να το κραταγα για 250.000 χλμ αν δεν προκειται τελικα να το κρατησω για τοσα :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
@Tricky78
Τα εξελιγμένα συστήματα συντήρησης περιλαμβάνουν ενα σύστημα παρακολούθησης του κινητήρα το οποίο "διαβαζει" τις καταπονήσεις. Αυτο μέχρι στιγμής υπάρχει στα αεροπλάνα.

Για μένα δεν πρέπει να αγχώνεσαι. Αν διαλέξεις ενα καλό συνεργείο δεν χρειάζεται να σε τρομάζει τίποτα από όλα αυτά που περιέγραψες. Όμως πρέπει να μην ξεχνάμε και ποτε πως "για να έχεις, πρέπει να προσέχεις"!!!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κάθε τι, έχει τη χρήση του και τη συγκεκριμένη συντήρηση του. Αν για Τριανδρία-Σταθμό τραίνων πάρεις πετρέλαιο, είσαι άξιος της μοίρας σου. Έχει με 45€/μήνα ωραιότατο λεωφοριάκι.

Τραγική η σύγκριση που κάνω αλλά είναι και η πραγματικότητα. Ο συνειδητοποιημένος αγοραστής κάνει έρευνα αγοράς πριν πάρει οποιοδήποτε καταναλωτικό προϊόν ώστε να δει αν αυτό που θέλει ταιριάζει με αυτό που χρειάζεται.

Έγινε μόδα το πετρέλαιο γιατί ήταν απαγορευμένο. Όπως έγινε μόδα το καινούριο ΙΧ το 90 με την απόσυρση. Και τρέξανε όλοι και τα πήραν/παίρνουν.

Τεσ πα, όλα όσα έγραψα ως θέμα είναι για να καταδείξω τη σημαντικότητα της σωστής συντήρησης. Αν γίνονται σωστά όλα, κοιμάσαι ήσυχος και τα ξεχνάτε.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Tricky78
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - SERVICE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 43
Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: FUBU
Απαντήσεις: 49
Μοτέρ καλοριφέρ στο max
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 33
grand picasso και συντηρηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ