Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ξεκίνησα το ΣΚ που πέρασε μία μικρή έρευνα για πιθανές αιτίες προβλημάτων 2-στα HDI μοτέρ. Το μεγαλύτερο θέμα επικεντρώνεται στην τουρμπίνα του μοτέρ από κακή και ελλιπή συντήρηση. Διάβασα αρκετά, πολλοί μπορεί ήδη να τα γνωρίζετε από παράλληλη έρευνα.

Όλα όσα θα γραφτούν, αφορούν τα μοντέλα C2-C3-C4-C5-Berlingo-Xsara-Xsara Picasso-C4 Picasso, ασχέτου τύπου μοτέρ 1.6 λίτρων (DV6ETED4, DV6TED4, DV6ATED4, DV6DTED κλπ) μιας και στην ουσία είναι ο ίδιος κορμός και πολύ κοινά μηχανικά μέρη. Τα ίδια πάνω κάτω αφορούν και τα 2.0 HDI, πιθανώς και το 1.4HDI.


Εστιάζοντας στη ζημιά της τουρμπίνας, ο πιο βασικός είναι οι επικαθήσεις καρβουνιάς, ΜΕΣΑ στο μοτέρ.

Με τη μεγάλη δημιουργία επικαθήσεων, σταματάει η σωστή κυκλοφορία του λαδιού. Τα μοτέρ αυτά έχουν σωληνώσεις λαδιού από και προς την τουρμπίνα οι οποίες την λιπαίνουν. Αν μπλοκάρουν οι σωληνώσεις, δεν υπάρχει σωστή λίπανση και πλέον καταστρέφεται η τουρμπίνα. Άλλος ένας λόγος, είναι η αντλία λαδιού, εξαιτίας και πάλι των επικαθήσεων.
Επίσης, και κυρίως στα μοτέρ της προηγούμενης 10ετίας, το κεντρικό παξιμάδι της τουρμπίνας χαλάρωνε ή έβγαινε. Το παξιμάδι αυτό ήταν (είναι;) "αυτοσφιγγόμενο" και κατασκευαστικά από την αρχή έσφιγγε με το χέρι και μόνο. Σε περίπτωση που φύγει, ο λόγος είναι πάλι οι επικαθήσεις. Αν ρωτάτε πως, η απάντηση είναι απλή: οι επικαθήσεις δυσκολεύουν στο να γυρίσει σωστά η τουρμπίνα μένοντας πάνω της και στα κινητά της μέρη. Σταματάει λοιπόν να γυρνάει και τέλος. Αυτή η συμπεριφορά συνοδεύεται και από έντονες δονήσεις.

Άλλοι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόβλημα στην τουρμπίνα:
α) ξένα σωματίδια τα οποία με κάποιο τρόπο περνάνε στην τουρμπίνα,
β) φθαρμένες τσιμούχες λαδιού της τουρμπίνας,
γ) λάδι μοτέρ που έχει απωλέσει τις ιδιότητες του,
δ) μη τακτικά σέρβις,


Πως μπορούμε να "γλιτώσουμε" τα παραπάνω; Απλά:
α) Τακτικά σέρβις, βάσει βιβλίου κατασκευαστή. Ακόμη και ένα φθηνό/βρώμικο φίλτρο αέρα, μπορεί να προκαλέσει ζημιά,
β) Σωστό και εγκεκριμένο λάδι: δεν είναι όλα τα 0w30 ή 5w30 ίδια. Ανατρέξτε στο βιβλίο κατασκευαστή για τις προδιαγραφές του,
γ) Ενδεικτική λυχνία/ένδειξη στο ταμπλό μας. Μην το αμελείτε, ψάξτε το με τον μηχανικό σας, μπορεί να είναι κάτι σοβαρό
δ) Ειδικότερα για μεταχειρισμένα diesel (εισαγωγής ως επί το πλείστον), που δε γνωρίζετε πλήρως το ιστορικό συντήρησης αλλά και υλικών αυτής, ο εσωτερικός καθαρισμός του μοτέρ, του ντεπόζιτου και των μπεκ είναι εξαιρετικά σημαντικός. Ειδικά καθαριστικά, ενισχυτικά θα βοηθήσουν να έρθει το μοτέρ σε μια πιο καλή κατάσταση. Μια πιο εντατική θεραπεία είναι αυτή:





Ενημερωτικό εργοστασίου Citroen προς αντιπροσωπείες-πηγή: http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php ... 110)&) :



OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES


It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.

The following method must be used:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :
- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in
• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)
• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely
• remove the oil filler cap and the dipstick
• remove the drain plug
• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
• fit a new oil filter
• refit the drain plug with a new sealing washer
• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine
• refit the oil filler cap and the dipstick
• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)
• wait 5 minutes
• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)

For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾ litre.


CONSEQUENCES OF NOT KEEPING TO THE OIL CHANGE INTERVALS

If the customer does not have the oil changed at the recommended intervals, the oil will become excessively polluted and will no longer ensure the correct lubrication of the engine. One of the first consequences is inadequate lubrication of the turbocharger bearings causing a failure which is repeated after the turbocharger is replaced. Subsequent symptoms resulting from the reduced level of lubrication will be a noisy engine and then destruction of the engine.

We remind you that if the customer does not keep to the servicing intervals recommended in the Maintenance and Guarantee Guide, the customer will be responsible for the durability of the mechanical parts of the engine.
In this case, the any related repairs needed are not covered by the new vehicle warranty.

CONSEQUENCES OF NOT FOLLOWING THE OIL CHANGE PROCEDURE

If the oil changes are not done as described above, all deposits of old oil will not be removed and will very quickly pollute the new oil, accelerating the ageing of the oil in the engine lubrication circuit (even causing the oil to congeal).

The consequences for the engine are the same as if the oil change intervals are not observed. As a result, any related repairs needed are not covered under the new vehicle warranty.





Στη δυστυχή περίπτωση αυτής της βλάβης, τα παρακάτω -ως παλιά αλλά εν ισχύ τεχνική οδηγία- θα πρέπει να ακολουθηθούν:


PSA 1.6 Hdi Turbocharger Failure & Fitting Warning


ATTENTION: PLEASE READ THIS AND FOLLOW INSTRUCTIONS BEFORE FITTING THESE TURBOS TO YOUR CUSTOMERS VEHICLES
753420-ANY & 49173-07508 110 & 90/75 bhp
PSA 1.6HDi TURBOS, 2004- ONWARDS
The PSA 1.6HDi, DV6TED4 engine is a highly sophisticated low emission, high power diesel unit. It is used in many different applications Citroen, Ford, Mazda, Mini, Peugeot and Volvo.
Due to the engine being clean and powerful, it is designed to operate with high temperatures, which demands the very best lubricants. These lubricants must be maintained in peak condition and PSA have fitted an in-line oil filter to the turbo and an integral oil cooler/oil filter to this engine to ensure this. However there is a drawback to this, reports from in the field indicate that if the engine has been operated with the oil level below normal limits, this may potentially cause a high concentration of carbon in the oil. This may then lead to blockage of the in-line filter, oil cooler and main oil filter, which will eventually bring on premature turbo failure. The vacuum pump may also suffer from this same type of contamination. However, due to its high operating speeds (230,000 revs per minute) the turbo will usually be the first to show signs of damage. This can happen from 30,000 miles onwards if the oil level and correct oil change intervals/procedure have not been adhered to.
We have found that the carbon build up in this application is particularly difficult to remove. To try to eliminate the potential for further turbo failure the following MUST be undertaken by the garage, in addition to the normal recommended turbo fitting instructions:
· TURBO OIL FEED PIPE & BANJO BOLTS MUST BE CHANGED.
· OIL PUMP SHOULD BE REMOVED AND CHECKED.
· SUMP MUST BE REMOVED AND OIL STRAINER (PICK UP) SHOULD BE CLEANED/REPLACED BEFORE RE-FITTING NEW TURBO TO REMOVE RESIDUAL CARBON/SLUDGE BUILD UP.
· OIL COOLER AND FILTER ASSEMBLY SHOULD BE REMOVED AND CLEANED.
· REMOVE CHARGE AIR COOLER, DRAIN OFF ANY OIL INSIDE AND CLEAN THOROUGHLY.
· CHECK AND CLEAN ALL INLET AND OUTLET HOSES.
· IF OIL HAS LEAKED FROM PREVIOUSLY DAMAGED TURBO OR ENGINE INTO EXHAUST, CHECK EXHAUST SYSTEM FOR CONTAMINATION/BLOCKAGE (CATALYST, DPF etc.)
· REMOVE BRAKE VACUUM PUMP TO CHECK FOR DEBRIS/CARBON AND CLEAN AS NECESSARY.
· FIT NEW OIL FILTER AND OIL.
· CHECK FUEL INJECTOR GASKETS ARE NOT BURNT OR COMPROMISED. REPLACE AS NECESSARY
· OIL FLOW MUST BE CHECKED:
o FIT TURBO TO ENGINE LEAVING OIL RETURN PIPE OFF
o INSTALL A LONGER OIL RETURN LINE AND FEED INTO SUITABLE CONTAINER
o START ENGINE AND IDLE FOR 60 SECONDS, THEN SWITCH OFF ENGINE
o MEASURE VOLUME OF OIL IN CONTAINER
§ 60 SECONDS OF IDLE SHOULD PRODUCE AT LEAST 0.3 LITRES OF OIL.
o REPEAT TEST TWO OR THREE TIMES TO CONFIRM OIL FLOW IS CORRECT
o DURING THIS TEST, DO NOT ALLOW ENGINE TO RUN BELOW MINIMUM OIL LEVEL!!
· VEHICLE SHOULD BE DRIVEN 20 to 30 MILES THEN THE OIL/FILTER REPLACED AGAIN.





Το κερασάκι στην τούρτα: case study ενός DV6TED4 μοτέρ με συντήρηση στα όρια -και πέραν αυτών- του κατασκευαστή:

http://www.turbopower.com.uy/doc/falla- ... v6ted4.pdf




Παρά το γεγονός πως είμαι προσεκτικός και σχολαστικός με τη συντήρηση του δικού μου eHDi, έχω πλέον περίπου 43.000χλμ. Σύντομα θα πάω για έλεγχο για τα παρακάτω:

• Έλεγχος τουρμπίνας για τυχόν υπολείμματα λαδιού
• Αφαίρεση αντλίας κενού φρένων και έλεγχος της σίτας/γάζας του για τυχόν υπολείμματα καρβουνιάς/βρωμιάς
• Έλεγχος μπεκ πετρελαίου για τυχόν χαλάρωση-σύσφιξη τους
• Ηλεκτρονικός έλεγχος πίεσης τουρμπίνας
• Έλεγχος/καθαρισμός EGR
• Έλεγχος σίτας/γάζας αντλίας λαδιού
• Έλεγχος σίτας/γάζας σωλήνα τροφοδοσίας λαδιού τουρμπίνας

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
:clap :clap :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Είσαι ωραίος Πράκτορα!

Σημαντικό σημείο: "Να αποφεύγεται η ΑΝΑΡΡΟΦΗΣΗ των λαδιών".

Περιμένουμε αποτελέσματα απο τους ελέγχους σου. Αν μπορείς να μας πεις κάποιο κόστος και που θα πάμε εμείς εδώ κάτω να κάνουμε κάποιο τέτοιο έλεγχο;;;

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αλλο ο Καλουμενος και αλλο η καθετη σε τιμες φιλε Σταυρο. Θα ενημερωσω ομως παραυτα.

Σας ευχαριστω.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap :clap :agree :agree

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Mπραβο πράκτορα!! [emoji122] [emoji122]

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μπράβο Πρακτορ. Να συμπληρώσω αν μου επιτρέπεται ότι ο DV6TED4 είχε ένα θέμα ότι σε κάποιο κύλινδρο λασκαριζε το μπεκ και είχε θέμα με διαρροή κάθε είδους από εκει(υπάρχει και ανάλογο βίντεο στο you tube με το πρόβλημα) κάτι που έχει εξαλειφθεί στους DV6C.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 06:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Ωραιες πληροφοριες ολες αυτες αλλα μου δημιουργουν μια απλη απορια :

Οι χιλιαδες κοσμου που εχουν παρει ενα Citroen diesel για να κανουν τη δουλεια τους οικονομικα και συντηρουν το αμαξι συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη και μαλιστα στο επισημο δικτυο του, θα εχουν προβληματα με τουρμπο κλπ ? Μιλαω για τον απλο κοσμο που δεν ξερει για ειδικα λαδια ή προσθετα αλλα ομως τηρει σωστα και απλα τα διαστηματα service που γραφει το βιβλιαρακι ... (αφηνει δηλαδη το αμαξι του καθε 20.000 χλμ στο εξουσιοδοτημενο για σερβις και μετα το παιρνει και φευγει).

Τα turbo παντα ηθελαν καποια ειδικη μεταχειριση αλλα αυτο το ηξεραν παλιοτερα οσοι τα επαιρναν και τα προσεχαν ...απο την εποχη του downsizing και μετα και τωρα με την πλυμμηρα των dieselοκινητων, τα turbo μπηκαν και στο γκαραζ του απλου οικογενειαρχη ο οποιος μπορει να μη ξερει καν οτι εχει turbo :)

Aν δηλαδη σε 3-4 χρονια γεμισουμε με δυσαρεστημενους κατοχους citroen diesel που πηραν τα τουρμπο στο χερι στις 70.000 χλμ και πληρωσαν χιλιαρικα για επισκευη (παροτι τα συντηρησαν με απλο τροπο συμφωνα με τις νορμες της citroen) , μην τους κατηγορησουμε κιολας ... τα αυτοκινητα του λαου ΔΕΝ πρεπει να εχουν κρυφες οδηγιες χρησεως ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Όσο η τεχνολογία προχωράει, τόσο πιο υψηλές οι απαιτήσεις για προσεγμένη συντήρηση. Και επειδή πάντα υπάρχουν σημαντικές λεπτομέρειες, εμείς θα φροντίζουμε να τις αποκαλύπτουμε σε όλον το κόσμο.

Από εκεί και πέρα, αν η οποιαδήποτε κάθετη κάνει σωστά τη δουλειά της (με σωστά, ποιοτικά και εγκεκριμένα υλικά, ενδελεχείς ελέγχους και διαγνώσεις κατά το σέρβις) έχοντας κατά νου ΚΑΙ το οποιοδήποτε inforapid μπορεί να προκύψει, τότε το θέμα δεν υφίσταται.

Τα αγγλάκια πάντως, αναφέρουν ως λύση τα συντομότερα χιλιομετρικά διαστήματα σέρβις, αντί για 25.000-30.000χλμ τα 15.000-20.000χλμ, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και τα 10.000χλμ. Η δική μου άποψη είναι πως αν μπαίνουν εξαιρετικής ποιότητας λάδια/φ.λαδιού, καθαριστικά/πρόσθετα, και το αυτοκίνητο δεν κινείται αποκλειστικά στην πόλη αλλά "αναπνέει" και εκτός, δε θα υπάρξει κανένα θέμα. Προληπτικοί έλεγχοι όμως, όσο δύναμαι θα εκτελούνται.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Πράκτορας έγραψε:
Τα αγγλάκια πάντως, αναφέρουν ως λύση τα συντομότερα χιλιομετρικά διαστήματα σέρβις, αντί για 25.000-30.000χλμ τα 15.000-20.000χλμ, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και τα 10.000χλμ. Η δική μου άποψη είναι πως αν μπαίνουν εξαιρετικής ποιότητας λάδια/φ.λαδιού, καθαριστικά/πρόσθετα, και το αυτοκίνητο δεν κινείται αποκλειστικά στην πόλη αλλά "αναπνέει" και εκτός, δε θα υπάρξει κανένα θέμα. Προληπτικοί έλεγχοι όμως, όσο δύναμαι θα εκτελούνται.


Eγω μαζι σου ... απλα κρινω την πολιτικη της Citroen οπως αυτη εκφραζεται απο το επισημο δικτυο της στην Ελλαδα. Το 98% των νεων κατοχων citroen diesel μαλλον δεν θα μπει σε κανενα φορουμ αυτοκινητου (ουτε εχει καποια τετοια υποχρεωση ωστε το αμαξι να δουλευει σωστα) και το μονο για το οποιο εχει υποχρεωση ειναι να συντηρει το αμαξι του σωστα το οποιο ικανοποιειται τυπικα πηγαινοντας το για service στο επισημο δικτυο της Citroen.

Aν πχ το βιβλιαρακι service της CITROEN ''ζηταει'' αλλαγη φιλτρου αερα καθε 40.000 χλμ :s ή αλλαγη λαδιων καθε 20.000 χλμ ενω τα διαστηματα αυτα θετουν σε κινδυνο τη μακροπροθεσμη σωστη λειτουργια του αυτοκινητου, τοτε φταιει η Citroen και σωστα θα τα ''ακουσει'' αν αρχισουν ολα αυτα τα diesel που πουληθηκαν σωρηδον τα τελευταια χρονια να σπανε τουρμπινες ...Aν παλι ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο βαζει λαδια κουκουρουκου 10W-40 (ναι, εχω ακομα την αποδειξη :spank ) , τοτε φταιει το συνεργειο αλλα και η Citroen (παλι) γιατι και ο ποιοτικος ελεγχος συνεργατων ειναι αναποσπαστο κομματι της συγχρονης αυτοκινησης ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2014, 19:59
Δημοσιεύσεις: 510
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία, Αθήνα
:c4 .......και το αυτοκίνητο δεν κινείται αποκλειστικά στην πόλη αλλά "αναπνέει" και εκτός, δε θα υπάρξει κανένα θέμα. Έχεις απόλυτο δίκιο Πράκτορα.... 1 έτους αυτοκίνητο και άναψε τέσσερις φορές το λαμπάκι..που κανονικά δεν θα έπρεπε να ανάψει καμία φορά.......και αναγέννηση όπως το είχα ξαναγράψει ανά 120 χλμ μέσο όρο, που το ελάχιστο αποδεκτό είναι 250 χλμ. Στο συνεργείο μόνο που δεν μου χτυπήσανε την πλάτη από λύπηση και να μου πούνε συλλυπητήρια!! Τώρα τελευταία το βγάζω ανά βδομάδα υποχρεωτικά βόλτα για ξεμπούκωμα και βλέπω ότι πάει καλύτερα. 'Άραγε το σώζω ή το πήρε η κάτω βόλτα?
Πάντως κατέληξα στο συμπέρασμα πως αν θέλεις πετρελαίου αυτοκίνητο πρέπει να το προσέχεις πιο πολύ όχι να ξοδεύεις χρήματα, αλλά απλά να τηρείς κάποιους "άγραφους κανόνες". Όσο συντήρηση και να το κάνεις αν δεν αναπνέει όπως λέει ο Πράκτορος είναι όλα τζάμπα! Λοιπόν ντιζελάκιδες βολτάρετε :wrc γιατί χανόμαστε! Το σώζω ξαναρωτώ το δικό μου?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
stergios.s. έγραψε:
! Το σώζω ξαναρωτώ το δικό μου?

Ναι μην μασάς. Αν χαλάσει παίρνεις άλλο. :thumb

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Tricky78 έγραψε:
Eγω μαζι σου ... απλα κρινω την πολιτικη της Citroen οπως αυτη εκφραζεται απο το επισημο δικτυο της στην Ελλαδα. Το 98% των νεων κατοχων citroen diesel μαλλον δεν θα μπει σε κανενα φορουμ αυτοκινητου (ουτε εχει καποια τετοια υποχρεωση ωστε το αμαξι να δουλευει σωστα) και το μονο για το οποιο εχει υποχρεωση ειναι να συντηρει το αμαξι του σωστα το οποιο ικανοποιειται τυπικα πηγαινοντας το για service στο επισημο δικτυο της Citroen.

Aν πχ το βιβλιαρακι service της CITROEN ''ζηταει'' αλλαγη φιλτρου αερα καθε 40.000 χλμ :s ή αλλαγη λαδιων καθε 20.000 χλμ ενω τα διαστηματα αυτα θετουν σε κινδυνο τη μακροπροθεσμη σωστη λειτουργια του αυτοκινητου, τοτε φταιει η Citroen και σωστα θα τα ''ακουσει'' αν αρχισουν ολα αυτα τα diesel που πουληθηκαν σωρηδον τα τελευταια χρονια να σπανε τουρμπινες ...Aν παλι ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο βαζει λαδια κουκουρουκου 10W-40 (ναι, εχω ακομα την αποδειξη :spank ) , τοτε φταιει το συνεργειο αλλα και η Citroen (παλι) γιατι και ο ποιοτικος ελεγχος συνεργατων ειναι αναποσπαστο κομματι της συγχρονης αυτοκινησης ...




Σου παραθέτω την απάντηση που σου έδωσα παραπάνω:

Πράκτορας έγραψε:
Από εκεί και πέρα, αν η οποιαδήποτε κάθετη κάνει σωστά τη δουλειά της (με σωστά, ποιοτικά και εγκεκριμένα υλικά, ενδελεχείς ελέγχους και διαγνώσεις κατά το σέρβις) έχοντας κατά νου ΚΑΙ το οποιοδήποτε inforapid μπορεί να προκύψει, τότε το θέμα δεν υφίσταται.


Αν λοιπόν γίνονται όλα όσα χρειάζονται, το αυτοκίνητο δε θα έχει πρόβλημα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
stergios.s. έγραψε:
Τώρα τελευταία το βγάζω ανά βδομάδα υποχρεωτικά βόλτα για ξεμπούκωμα και βλέπω ότι πάει καλύτερα ....
.... αλλά απλά να τηρείς κάποιους "άγραφους κανόνες".


Αυτοκινητα-σκυλοι που θελουν βολτα για να ειναι στα καλα τους ... :D :D

Αυτοι οι αγραφοι κανονες θα πρεπει να γινουν γραπτοι αν επηρεαζουν τοσο αμεσα και δραστικα την κατασταση του αυτοκινητου ....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με Τροχαλία Στροφάλου σε THP μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Archangel_2.0
Απαντήσεις: 57
Περίεργοι θόρυβοι μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 35
Μοτερ C4 VTS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Σφυριγμα απ Μοτερ και μειωση αποδοσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια