Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλησπέρα,
(C3, 1.4, 2004, 124.000χμ)
εδώ και λίγες μέρες παρατήρησα αρχικά μια μειωμένη διάθεση του αυτοκινήτου να επιταχύνει, λες και έχει χάσει ιπποδύναμη.
Η πρώτη μου σκέψη ήταν η βενζίνη, όμως μετά από 2 γεμίσματα, το πρόβλημα εξακολουθεί.
Σήμερα παρατήρησα και μια καθυστέρηση στην απόκριση, δλδ πατάς γκάζι τώρα και νοιώθεις (μια κάποια) επιτάχυνση με καθυστέρηση ~μισού δευτερολέπτου.

Κάποια ιδέα?
ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Καθάρισε - για αρχή - πεταλούδα και map.

sent from Sebastien

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Απρ 2015, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
linker έγραψε:
Καθάρισε - για αρχή - πεταλούδα και map.

sent from Sebastien


σήμερα καθαρίστηκε ο Map. αποτέλεσμα μηδεν.
μετά καθαρίστηκε η πεταλούδα. Το ίδιο.

μετρήθηκε η πίεση καυσίμου : 3,5bar -> ok.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Απρ 2015, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
demkat1 έγραψε:
Καλησπέρα,
(C3, 1.4, 2004, 124.000χμ)
εδώ και λίγες μέρες παρατήρησα αρχικά μια μειωμένη διάθεση του αυτοκινήτου να επιταχύνει, λες και έχει χάσει ιπποδύναμη.
Η πρώτη μου σκέψη ήταν η βενζίνη, όμως μετά από 2 γεμίσματα, το πρόβλημα εξακολουθεί.
Σήμερα παρατήρησα και μια καθυστέρηση στην απόκριση, δλδ πατάς γκάζι τώρα και νοιώθεις (μια κάποια) επιτάχυνση με καθυστέρηση ~μισού δευτερολέπτου.

Κάποια ιδέα?
ευχαριστώ



Ρεύμα-πολλαπλασιαστής.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 07:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Tzakos έγραψε:


Ρεύμα-πολλαπλασιαστής.



Έχω δει την πρότασή σου από την πρώτη μέρα και με προβληματίζει για δυό λόγους :
1. Οικονομικά. Ποιός δίνει (100-150 ?) για να πάρει καινούριο πολ/στή μόνο και μόνο για να τσεκάρει τον παλιό.
2. Στην περίπτωση του πολ/στή, θα περίμενα ναι μεν μειωμένη απόδοση, αλλά και διακοπές. όχι όμως δισταγμό, καθυστέρηση στην απόκριση. (αυτό βέβαια το λέω με την εμπειρία μου από παλιά απλά συστήματα ( ένας πολ/στής και ντιστριμπιτερ. το πώς συμπεριφέρονται τα πολλαπλά δεν ξέρω).

Οπότε προς το παρόν επίτρεψέ μου να ψάξω - ψαχτώ στα παρακάτω.
Με το "ρεύμα" εννοείς κάτι συγκεκριμένο, δλδ κάποιο εξάρτημα στην καλωδίωση που κλωτσάει?
Η χαρτογράφηση του εγκεφάλου μπορεί να "χαθεί" ή να αλλοιωθεί?
Μια βαλβίδα που έχει στην εισαγωγή (το στήριγμάτης είναι στη δεξιά(right hand) βίδα του πολ/στή), τ'ι είναι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε το σύστημά σου είναι DIS.
Δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το ντρισυμπιτέρ που ανέφερες.
Βρές σε παρακαλώ έναν μεταχειρισμένο,κάνε την δοκιμή σου και βλέπουμε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Αν σε προβληματίζει ή σε δυσκολεύει στην πράξη η πρόταση με μεταχειρισμένο πολ/στη, μπρίζωσέ το σε κάποιο εξουσιοδοτημένο/εξιδικευμένο να δουν τι λέει το Lexiα που θα φανεί τι είναι, αν και όπου και να πας, θα σου πουν εισαγωγή αέρα (φίλτρο - πεταλούδα - Map) μετά μπουζί πολ/στη - ρεύμα. Με τα σύγχρονα συστήματα σπάνια φτάνει σε διακοπές, παραδίδουν πνεύμα πιο σταδιακά.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
@Tzakos

εντάξει φίλε, το είπα λίγο απλά. και η DIS τεχνολογία εφαρμόζεται για πάνω από 20 χρόνια, δεν είναι κάτι τόσο καινούριο, η διαφορά από παλιά σε νέα είναι τα μπουζοκαλώδια με το "τετράδυμο". Τώρα αν το "ντιστριμπιτέρ" (ελλ: διανομέας) σε πήγε στο 1821.... . Και τώρα υπάρχει διανομέας με τη διαφορά ότι η διανομή γίνεται στο σήμα έναυσης και όχι στην υψηλή.

Τώρα, εχει δεν έχει τα ίδια συμπτώματα ή όχι, ok, δεν σου είπα ότι κάνεις λάθος...
Τέλος πάντων, ευχαριστώ.

@Bill3of
εισαγωγή αέρα (φίλτρο - πεταλούδα - Map) μετά μπουζί πολ/στη - ρεύμα.

Μα.. αυτή την παρέα κυττάζω και εγώ.
Φίλτρο, μπουζί αλλάχτηκαν, πεταλούδα map καθαρίστηκαν, εκείνη η βαλβίδα που πάει στην εισαγωγή (και ρώτησα προηγουμένως) δεν μπορεί να παίζει ρόλο?
Ας ξεκαθαρίσω και με αυτή και μετά πάω στον πολ/στή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 17:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Να κάνεις και αρχικοποίηση πεταλούδας με lexia πριν ψάξεις οτιδήποτε άλλο.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
+1, το ξέχασα αυτό, και μου την είχαν κάνει όταν βαριόταν να φορτώσει και δεν ξαναπροβληματίστικα με τέτοια συμπτώματα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2015, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Πράκτορας έγραψε:
Να κάνεις και αρχικοποίηση πεταλούδας με lexia πριν ψάξεις οτιδήποτε άλλο.


:agree παθων και μαθών προσφατα

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
η αρχικοποίηση της πεταλούδας γίνεται μ ό ν ο με lexia 'η υπάρχει και κάποια διαδικασία που μπορεί να την κάνει κανείς μόνος του?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μόνο με την Αλεξία.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2015, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Tzakos έγραψε:
Μόνο με την Αλεξία.


ok ευχαριστώ.
Στο μεταξύ είχα πάει ένα ταξιδάκι και έκανα μερικές επιπλέον παρατηρήσεις. Μία απ αυτές ήταν ότι στις 2500 rpm με 5η είχα 98 km/h (ABS). Το θεώρησα λιγο ύποπτο απλά με το σκεπτικό: δλδ στις 5000 (εντάξει, αν τις πιάσει,) θα πάει 196!!! Αν πάλι πει κανείς ότι η τελική του είναι γύρω στα 165, θα φτάσει μόνο μέχρι τις 4200???
Έτσι είπα να ασχοληθώ με τον αισθητήρα στροφών, που θα μπορούσε ίσως να μπαίνει στο πρόβλημα.
Ψάχνω στο βιβλίο (Haynes), στα ηλ. διαγράμματα βρίσκω ένα "magnetic pickup", κλασσικός αισθητήρας σε πολλές τεχνολογίες με τυποποιημένα κυκλώματα συνδέσεων.
Ψάχνω στο http://service.citroen.com, αναζητώ "αισθητήρας" και βρίσκω

http://service.citroen.com/docapv/affic ... 1A&noFct=1
έχει ένα μηχανικό με γρανάζια που το λέει "έλεγχο στροφομέτρου"

και
http://service.citroen.com/docapv/affic ... 05&noFct=1
(αισθητήρες υπολογιστή ψεκασμού) και νάσου άλλος ένας (αρ 8) αισθητήρας στροφών

Τελικά έχει 2? (α)
Επίσης, στο ίδιο σχέδιο υπάρχει με αριθμό 4 ένας άλλος, που τον λέει "αισθητήρας προανάφλεξης" (β)
Θα μου δώσει κάποιος τα φώτα του στα δύο αυτά (α, β) θεματάκια?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 10:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
1. Η ταχύτητα του κοντέρ δεν είναι η πραγματική. Συνήθως κλέβει ένα 5%-10%.
2. Σαν 8βάλβιδο μοτέρ, μετά τις 4000 και με 5η σχέση, η επιτάχυνση είναι σαλιγκαριού
3. Η τελική που θα δεις στο κοντέρ σε ολόισιο δρόμο θα είναι από 170-180χαω
4. Όλα τα παραπάνω με τα 185/55/15. Αν έχεις άλλα λάστιχα σε διάσταση (πχ 195/50/15), μπορεί να κλέβει ακόμη περισσότερο (+2.3%)
4. Σταμάτα να σκέφτεσαι και να ψάχνεις ανύπαρκτες βλάβες :D :D

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κοψιματα , δυσκολια επιταχυνσης. SOS !!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: EVOX-Δημήτρης
Απαντήσεις: 11
MΕΤΡΗΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ