Συγγραφέας |
Μήνυμα |
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:36 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Πράκτορας έγραψε: 1. Η ταχύτητα του κοντέρ δεν είναι η πραγματική. Συνήθως κλέβει ένα 5%-10%. 2. Σαν 8βάλβιδο μοτέρ, μετά τις 4000 και με 5η σχέση, η επιτάχυνση είναι σαλιγκαριού 3. Η τελική που θα δεις στο κοντέρ σε ολόισιο δρόμο θα είναι από 170-180χαω 4. Όλα τα παραπάνω με τα 185/55/15. Αν έχεις άλλα λάστιχα σε διάσταση (πχ 195/50/15), μπορεί να κλέβει ακόμη περισσότερο (+2.3%) 4. Σταμάτα να σκέφτεσαι και να ψάχνεις ανύπαρκτες βλάβες @ 4 (το δεύτερο από τα δύο) 1. Συμφωνώ, το μέτρησα με τους χιλιομετρικούς δείκτες και χρονόμετρο 3 φορές σε 10 km κάθε φορά και δείχνει 6% περισσότερο. Άρα τα πράγματα είναι χειρότερα. 2. Δεν έχω δοκιμάσει αν πιάνει 4000 με 5η. 3. 165/70/14 4. Όταν μια δεδομένη ανηφόρα με 1 άτομο την έβγαζε από στάση - αλλαγή 2α - και 45, και τώρα δεν περνάει τα 32, χμμμ μάλλον υπάρχει πρόβλημα. τελικά με τους αισθητήρες στροφών και "προανάφλεξης" θα μου πει κάποιος κάτι, έτσι να μάθουμε και δυο πράγματα μια και μπλεχτήκαμε
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
demkat1 έγραψε: ....τελικά με τους αισθητήρες στροφών και "προανάφλεξης" θα μου πει κάποιος κάτι, έτσι να μάθουμε και δυο πράγματα μια και μπλεχτήκαμε O προανάφλεξης είναι ο knock sensor, ένας αισθητήρας που πιάνει κραδασμούς χαμηλής συχνότητας, δηλαδή όπως όταν χτυπάει πειράκια (ή αλλιώς knocks, misfires, pings) το αυτοκίνητο. Η αποστολή του είναι να προλάβει τα χειρότερα, αφού πρέπει πρώτα να χτυπήσουν πειράκια για να τα "δει" και να αντιδράσει. Ο στροφών είναι τμήμα του κυκλώματος ανάφλεξης, και αποστολή του να διαβάζει στροφές/λεπτό και την θέση του στροφάλου ανά πάσα στιγμή (ή μήπως υπάρχει ξεχωριστός TDC sensor ? δεν το έχω ψάξει για τα Citroen).
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:59 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Κανε μια σωστη αρχικοποιηση στη πεταλουδα κ τα ξαναλεμε.
Στάλθηκε από το LG-P880 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 13:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Πράκτορας έγραψε: Κανε μια σωστη αρχικοποιηση στη πεταλουδα κ τα ξαναλεμε.
Στάλθηκε από το LG-P880 μου Συμφωνώ και προχωράς. Επίσης, πίεση βενζίνης είδες, παροχή είδες; Γιατί μπορεί να έχει πίεση, αλλά όχι παροχή. Και ναι, οι στροφές με τα χιλιόμετρα, για την ίδια σχέση στο κιβώτιο, είναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ. Δεν χάνεις κάπου στροφές (δεν υπάρχει κάπου μαύρη τρύπα να στις φάει), και δεν κερδίζεις κάπου στροφές (δεν έχει επιστροφή Bonus χρήσης)... Αν πατινάρει ο συμπλέκτης ναι χάνεις στροφές, αλλά αν συμβεί για λίγη ώρα θα ακινητοποιηθείς λίαν συντόμως από συμπλέκτη. Π.χ. το Xantia όσο και αν χάνει το κοντέρ του (~8km/h στα 100km/h), σαν ένδειξη στις 3000 έχει οριακά 110 και στις 4000 έχει 140+. Και ναι στις 6000+ είχε δείξει 220++.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 11:38 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Λοιπόν αγαπητοί συμφορουμίτες, ας πούμε ότι ένα αυτοκίνητο πάει σε ένα άγριο χωματόδρομο. Εκεί κάπου βρίσκεται μια λακούβα-πέτρα και με λίγη απροσεξία νάτο το κοπανημα στο πάτωμα. Σε ποιό σημείο? Εκεί που ακουμπάει το πενταλ του γκαζιού όταν τερματίζει. Αποτέλεσμα : "Γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα" δεν είναι το ίδιο με το "τέρμα γκάζι"... Το lexia (και κάθε διαγνωστικό) μάλλον δεν θα δείξει κάτι εκτός εαν έχει μέτρηση (στο συνεργείο) της μορφής "πάτα τέρμα γκάζι. Πατημένος?" οπότε θα δει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον αισθητήρα του γκαζιού. Έτσι νομίζω τουλάχιστον
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 11:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
demkat1 έγραψε: Λοιπόν αγαπητοί συμφορουμίτες, ας πούμε ότι ένα αυτοκίνητο πάει σε ένα άγριο χωματόδρομο. Εκεί κάπου βρίσκεται μια λακούβα-πέτρα και με λίγη απροσεξία νάτο το κοπανημα στο πάτωμα. Σε ποιό σημείο? Εκεί που ακουμπάει το πενταλ του γκαζιού όταν τερματίζει. Αποτέλεσμα : "Γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα" δεν είναι το ίδιο με το "τέρμα γκάζι"... Το lexia (και κάθε διαγνωστικό) μάλλον δεν θα δείξει κάτι εκτός εαν έχει μέτρηση (στο συνεργείο) της μορφής "πάτα τέρμα γκάζι. Πατημένος?" οπότε θα δει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον αισθητήρα του γκαζιού. Έτσι νομίζω τουλάχιστον Όχι ακριβώς, γιατί υπάρχει ειδικό test για έλεγχο πεταλούδας/ηλεκτρόγκαζου. Και αυτό είναι ο απλός έλεγχος του range τιμών που δίνει ο αισθητήρας στο πεντάλ από 0 (ηρεμία) εώς 100% (το "τέρμα γκάζι" ή WOT όπως λέγεται). Βέβαια στο 0 δεν έχεις ποτέ πραγματικό μηδέν, γιατί η ECU κρατάει ένα 4%-5% ανοιχτή τη πεταλούδα για να κρατάει ρελαντί. Άρα αν έχει συμβεί αυτό που λες, και το range έχει μειωθεί από 0-100 σε π.χ. 0-75, ο παραπάνω έλεγχος θα το δείξει, όπως λες και στη τελευταία σου πρόταση, και άρα θα αρχίσουν τα ψαξίματα γιατί και πως και πότε και τι φταίει...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 20:04 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
The Ace έγραψε: Όχι ακριβώς, γιατί υπάρχει ειδικό test για έλεγχο πεταλούδας/ηλεκτρόγκαζου. Και αυτό είναι ο απλός έλεγχος του range τιμών που δίνει ο αισθητήρας στο πεντάλ από 0 (ηρεμία) εώς 100% (το "τέρμα γκάζι" ή WOT όπως λέγεται). Βέβαια στο 0 δεν έχεις ποτέ πραγματικό μηδέν, γιατί η ECU κρατάει ένα 4%-5% ανοιχτή τη πεταλούδα για να κρατάει ρελαντί.
Άρα αν έχει συμβεί αυτό που λες, και το range έχει μειωθεί από 0-100 σε π.χ. 0-75, ο παραπάνω έλεγχος θα το δείξει, όπως λες και στη τελευταία σου πρόταση, και άρα θα αρχίσουν τα ψαξίματα γιατί και πως και πότε και τι φταίει... Ναι, δεν το έχω διατυπώσει σωστά. όταν λέω "το lexia δεν θα δείξει κάτι" εννοώ δεν θα έχει καταγράψει κωδικό λάθους. Τον έλεγχο που περιγράφεις τον καταλαβαίνω (είναι περίπου όπως τον εκτίμησα). Δεν ξέρω όμως (και φυσικά μπορεις να συμπληρώσεις) στο WOT (εκτιμώ: Wide Open Throttle) μετράει τα όρια τιμών του αισθητήρα γκαζιού ή αν η πεταλούδα ανοίγει 90 μοιρες (δλδ τον αισθητήρα της πεταλούδας)?. Το πρόβλημα με τη μειωμένη κίνηση του πεντάλ είναι ή μάλλον ήταν πραγματικό (όχι όμως από την πέτρα).
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 21:42 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Κάτι θα το ενοχλεί. Δεν μπορεί. Για ψάξε όλη την διαδρομή του γκαζιού. Όλο και κάτι θα βρεις που δεν είναι φυσιολογικό. Και βάλτο και σε κάνα διαγνωστικό να δούμε τι θα πει η κυρά.
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 12:01 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Λοιπόν μη σας κουράζω άλλο. Η αιτία του προβλήματος όπως έγραψα παραπάνω βρέθηκε. Και από τη μιά είναι για γέλια, από την άλλη όμως "ου γαρ έρχεται μόνον". Λίγο η στραβομάρα (πρεσβυωπία) λίγο τα καμμένα εγκεφαλικά κύτταρα, που να δώ για ένα μήνα ότι ... vpafi έγραψε: Κάτι θα το ενοχλεί. Δεν μπορεί. Για ψάξε όλη την διαδρομή του γκαζιού. Όλο και κάτι θα βρεις που δεν είναι φυσιολογικό. ...το πατάκι είχε διπλώσει κάτω από το πενταλ του γκαζιού!!! Τόσο ωραία... (το γέλιο κάνει καλό και είναι μεταδοτικό.) Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Και δεν με ενοχλεί να διδάσκομαι. Με ενοχλεί που γηράσκω... Σας ευχαριστώ (μή διστάσετε να γράψετε τα ..πειραχτικά σας σχόλια. Θα τα δεχτώ ΌΛΑ)
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 12:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
demkat1 έγραψε: ...το πατάκι είχε διπλώσει κάτω από το πενταλ του γκαζιού!!!... Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος....απλώς θα έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα εκεί, αντί να χάσεις τόσο χρόνο και ενέργεια για κάτι τόσο απλό Όπως π.χ. όταν ρωτάει κάποιος "γιατί δεν ανάβει/δουλεύει/γυρίζει/πηδάειπάνωκάτω το τάδε ?", το πρώτο που κοιτάμε είναι ασφαλειοθήκες
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 16:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Άμα λέω εγώ κάτι το ενοχλεί.......
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 16:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
demkat1 έγραψε: Σας ευχαριστώ (μή διστάσετε να γράψετε τα ..πειραχτικά σας σχόλια. Θα τα δεχτώ ΌΛΑ) Να κοβεις κ τα νυχια απο τα ποδια, ειδικα το καλοκαιρι!!!! ΒΡΙΣΚΟΥΝ. Στάλθηκε από το LG-P880 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|