Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 22:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Πράκτορας έγραψε:
1. Η ταχύτητα του κοντέρ δεν είναι η πραγματική. Συνήθως κλέβει ένα 5%-10%.
2. Σαν 8βάλβιδο μοτέρ, μετά τις 4000 και με 5η σχέση, η επιτάχυνση είναι σαλιγκαριού
3. Η τελική που θα δεις στο κοντέρ σε ολόισιο δρόμο θα είναι από 170-180χαω
4. Όλα τα παραπάνω με τα 185/55/15. Αν έχεις άλλα λάστιχα σε διάσταση (πχ 195/50/15), μπορεί να κλέβει ακόμη περισσότερο (+2.3%)
4. Σταμάτα να σκέφτεσαι και να ψάχνεις ανύπαρκτες βλάβες :D :D



@ 4 (το δεύτερο από τα δύο) :laugh
1. Συμφωνώ, το μέτρησα με τους χιλιομετρικούς δείκτες και χρονόμετρο 3 φορές σε 10 km κάθε φορά και δείχνει 6% περισσότερο. Άρα τα πράγματα είναι χειρότερα.
2. Δεν έχω δοκιμάσει αν πιάνει 4000 με 5η.
3. 165/70/14
4. Όταν μια δεδομένη ανηφόρα με 1 άτομο την έβγαζε από στάση - αλλαγή 2α - και 45, και τώρα δεν περνάει τα 32, χμμμ μάλλον υπάρχει πρόβλημα.

τελικά με τους αισθητήρες στροφών και "προανάφλεξης" θα μου πει κάποιος κάτι, έτσι να μάθουμε και δυο πράγματα μια και μπλεχτήκαμε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
demkat1 έγραψε:
....τελικά με τους αισθητήρες στροφών και "προανάφλεξης" θα μου πει κάποιος κάτι, έτσι να μάθουμε και δυο πράγματα μια και μπλεχτήκαμε


O προανάφλεξης είναι ο knock sensor, ένας αισθητήρας που πιάνει κραδασμούς χαμηλής συχνότητας, δηλαδή όπως όταν χτυπάει πειράκια (ή αλλιώς knocks, misfires, pings) το αυτοκίνητο. Η αποστολή του είναι να προλάβει τα χειρότερα, αφού πρέπει πρώτα να χτυπήσουν πειράκια για να τα "δει" και να αντιδράσει.

Ο στροφών είναι τμήμα του κυκλώματος ανάφλεξης, και αποστολή του να διαβάζει στροφές/λεπτό και την θέση του στροφάλου ανά πάσα στιγμή (ή μήπως υπάρχει ξεχωριστός TDC sensor ? δεν το έχω ψάξει για τα Citroen).

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κανε μια σωστη αρχικοποιηση στη πεταλουδα κ τα ξαναλεμε.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πράκτορας έγραψε:
Κανε μια σωστη αρχικοποιηση στη πεταλουδα κ τα ξαναλεμε.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου


:agree Συμφωνώ και προχωράς.

Επίσης, πίεση βενζίνης είδες, παροχή είδες; Γιατί μπορεί να έχει πίεση, αλλά όχι παροχή.

Και ναι, οι στροφές με τα χιλιόμετρα, για την ίδια σχέση στο κιβώτιο, είναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ. Δεν χάνεις κάπου στροφές (δεν υπάρχει κάπου μαύρη τρύπα να στις φάει), και δεν κερδίζεις κάπου στροφές (δεν έχει επιστροφή Bonus χρήσης)... Αν πατινάρει ο συμπλέκτης ναι χάνεις στροφές, αλλά αν συμβεί για λίγη ώρα θα ακινητοποιηθείς λίαν συντόμως από συμπλέκτη.

Π.χ. το Xantia όσο και αν χάνει το κοντέρ του (~8km/h στα 100km/h), σαν ένδειξη στις 3000 έχει οριακά 110 και στις 4000 έχει 140+. Και ναι στις 6000+ είχε δείξει 220++.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
:angr :D :laugh :lol

*=)) στο πάτωμα από τα γέλια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
+. Και ναι στις 6000+ είχε δείξει 220++.

:laugh :laugh :laugh

Άντε ρε γελάσαμε πάλι. :laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Tzakos έγραψε:
+. Και ναι στις 6000+ είχε δείξει 220++.

:laugh :laugh :laugh

Άντε ρε γελάσαμε πάλι. :laugh :laugh :laugh


ά να εξηγούμαι: εγώ δεν γελάω μ αυτό (δεν ξερω αν πιάνει 220++++).
εγώ γελάω με τη δικιά μου βλάβη. Όταν ηρεμήσω από τα γέλια (και βρω ένα μέρος να κρυφτώ) θα σας το γράψω. Που να δείτε γέλιο που έχετε να κάνετε.
Να φανταστείτε, το προηγούμενο θέμα μου (που μου έφυγε η τάπα συμπλήρωσης λαδιού στο δρόμο)
viewtopic.php?f=33&t=11749
είναι παιδικό μπροστα σε τουτο.
:laugh :laugh :laugh
έ ρε γλέντια
:laugh :laugh :laugh (σε καλό μας) :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Λοιπόν αγαπητοί συμφορουμίτες,
ας πούμε ότι ένα αυτοκίνητο πάει σε ένα άγριο χωματόδρομο. Εκεί κάπου βρίσκεται μια λακούβα-πέτρα και με λίγη απροσεξία νάτο το κοπανημα στο πάτωμα.
Σε ποιό σημείο?
Εκεί που ακουμπάει το πενταλ του γκαζιού όταν τερματίζει.
Αποτέλεσμα : "Γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα" δεν είναι το ίδιο με το "τέρμα γκάζι"...
:laugh :laugh :laugh
Το lexia (και κάθε διαγνωστικό) μάλλον δεν θα δείξει κάτι εκτός εαν έχει μέτρηση (στο συνεργείο) της μορφής "πάτα τέρμα γκάζι. Πατημένος?" οπότε θα δει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον αισθητήρα του γκαζιού.
Έτσι νομίζω τουλάχιστον
:laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
demkat1 έγραψε:
Λοιπόν αγαπητοί συμφορουμίτες,
ας πούμε ότι ένα αυτοκίνητο πάει σε ένα άγριο χωματόδρομο. Εκεί κάπου βρίσκεται μια λακούβα-πέτρα και με λίγη απροσεξία νάτο το κοπανημα στο πάτωμα.
Σε ποιό σημείο?
Εκεί που ακουμπάει το πενταλ του γκαζιού όταν τερματίζει.
Αποτέλεσμα : "Γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα" δεν είναι το ίδιο με το "τέρμα γκάζι"...
:laugh :laugh :laugh
Το lexia (και κάθε διαγνωστικό) μάλλον δεν θα δείξει κάτι εκτός εαν έχει μέτρηση (στο συνεργείο) της μορφής "πάτα τέρμα γκάζι. Πατημένος?" οπότε θα δει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον αισθητήρα του γκαζιού.
Έτσι νομίζω τουλάχιστον
:laugh :laugh :laugh


Όχι ακριβώς, γιατί υπάρχει ειδικό test για έλεγχο πεταλούδας/ηλεκτρόγκαζου. Και αυτό είναι ο απλός έλεγχος του range τιμών που δίνει ο αισθητήρας στο πεντάλ από 0 (ηρεμία) εώς 100% (το "τέρμα γκάζι" ή WOT όπως λέγεται). Βέβαια στο 0 δεν έχεις ποτέ πραγματικό μηδέν, γιατί η ECU κρατάει ένα 4%-5% ανοιχτή τη πεταλούδα για να κρατάει ρελαντί.

Άρα αν έχει συμβεί αυτό που λες, και το range έχει μειωθεί από 0-100 σε π.χ. 0-75, ο παραπάνω έλεγχος θα το δείξει, όπως λες και στη τελευταία σου πρόταση, και άρα θα αρχίσουν τα ψαξίματα γιατί και πως και πότε και τι φταίει...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
The Ace έγραψε:
Όχι ακριβώς, γιατί υπάρχει ειδικό test για έλεγχο πεταλούδας/ηλεκτρόγκαζου. Και αυτό είναι ο απλός έλεγχος του range τιμών που δίνει ο αισθητήρας στο πεντάλ από 0 (ηρεμία) εώς 100% (το "τέρμα γκάζι" ή WOT όπως λέγεται). Βέβαια στο 0 δεν έχεις ποτέ πραγματικό μηδέν, γιατί η ECU κρατάει ένα 4%-5% ανοιχτή τη πεταλούδα για να κρατάει ρελαντί.

Άρα αν έχει συμβεί αυτό που λες, και το range έχει μειωθεί από 0-100 σε π.χ. 0-75, ο παραπάνω έλεγχος θα το δείξει, όπως λες και στη τελευταία σου πρόταση, και άρα θα αρχίσουν τα ψαξίματα γιατί και πως και πότε και τι φταίει...


Ναι, δεν το έχω διατυπώσει σωστά.
όταν λέω "το lexia δεν θα δείξει κάτι" εννοώ δεν θα έχει καταγράψει κωδικό λάθους.
Τον έλεγχο που περιγράφεις τον καταλαβαίνω (είναι περίπου όπως τον εκτίμησα).
Δεν ξέρω όμως (και φυσικά μπορεις να συμπληρώσεις) στο WOT (εκτιμώ: Wide Open Throttle) μετράει τα όρια τιμών του αισθητήρα γκαζιού ή αν η πεταλούδα ανοίγει 90 μοιρες (δλδ τον αισθητήρα της πεταλούδας)?.

Το πρόβλημα με τη μειωμένη κίνηση του πεντάλ είναι ή μάλλον ήταν πραγματικό (όχι όμως από την πέτρα).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Κάτι θα το ενοχλεί. Δεν μπορεί. Για ψάξε όλη την διαδρομή του γκαζιού. Όλο και κάτι θα βρεις που δεν είναι φυσιολογικό. Και βάλτο και σε κάνα διαγνωστικό να δούμε τι θα πει η κυρά.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Λοιπόν μη σας κουράζω άλλο. Η αιτία του προβλήματος όπως έγραψα παραπάνω βρέθηκε.

Και από τη μιά είναι για γέλια, από την άλλη όμως "ου γαρ έρχεται μόνον". Λίγο η στραβομάρα (πρεσβυωπία) λίγο τα καμμένα εγκεφαλικά κύτταρα, που να δώ για ένα μήνα ότι ...

vpafi έγραψε:
Κάτι θα το ενοχλεί. Δεν μπορεί. Για ψάξε όλη την διαδρομή του γκαζιού. Όλο και κάτι θα βρεις που δεν είναι φυσιολογικό.



...το πατάκι είχε διπλώσει κάτω από το πενταλ του γκαζιού!!!
Τόσο ωραία... :D
(το γέλιο κάνει καλό και είναι μεταδοτικό.)
Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Και δεν με ενοχλεί να διδάσκομαι. Με ενοχλεί που γηράσκω...

Σας ευχαριστώ
(μή διστάσετε να γράψετε τα ..πειραχτικά σας σχόλια. Θα τα δεχτώ ΌΛΑ)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
demkat1 έγραψε:
...το πατάκι είχε διπλώσει κάτω από το πενταλ του γκαζιού!!!...


Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος....απλώς θα έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα εκεί, αντί να χάσεις τόσο χρόνο και ενέργεια για κάτι τόσο απλό :P

Όπως π.χ. όταν ρωτάει κάποιος "γιατί δεν ανάβει/δουλεύει/γυρίζει/πηδάειπάνωκάτω το τάδε ?", το πρώτο που κοιτάμε είναι ασφαλειοθήκες :thumb

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Άμα λέω εγώ κάτι το ενοχλεί.......

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισταγμός επιτάχυνσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
demkat1 έγραψε:
Σας ευχαριστώ
(μή διστάσετε να γράψετε τα ..πειραχτικά σας σχόλια. Θα τα δεχτώ ΌΛΑ)


Να κοβεις κ τα νυχια απο τα ποδια, ειδικα το καλοκαιρι!!!! ΒΡΙΣΚΟΥΝ.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κοψιματα , δυσκολια επιταχυνσης. SOS !!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: EVOX-Δημήτρης
Απαντήσεις: 11
MΕΤΡΗΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια