Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πρόκειται για ένα C3 Diesel (10/2012) που το αγόρασα μεταχειρισμένο με 8000 χλμ. Πριν μερικούς μήνες ξέχασα τα αλάρμ αναμμένα για 6-7 ώρες και χρειάστηκε να το βάλω μπρος με καλώδια. Επειδή είχα από τότε μια ανησυχία για την κατάσταση της μπαταρίας, παρόλο που δεν υπήρξε κανένα ανησυχητικό σύμπτωμα, το πήγα πριν λίγες μέρες στην αντιπροσωπεία όπου κάνω τα σέρβις, για έλεγχο.
Μετά από κανένα μισάωρο έλεγχο, η ετυμηγορία ήταν ότι το δυναμό δεν δίνει σταθερή τάση, με αποτέλεσμα να έχει βραχυκυκλώσει την μπαταρία, η οποία δουλεύει μεν αλλά οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να με αφήσει. Χρειάζεται καινούργιο δυναμό (τιμή καινούργιου € 600+, ανακατασκευασμένο € 380) και μπαταρία (€ 120).
Αφού γλύτωσα το επιτόπου εγκεφαλικό, το ξανασκέφτηκα και λέω δεν ρωτάω και κάποιον άλλον; Το πηγαίνω λοιπόν στην άλλη αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης. Μετά από δέκα λέπτά μου λένε ότι το δυναμό είναι εντάξει αλλά η μπαταρία θέλει φόρτιση. Πρέπει να τα αφήσω ένα πρωινό εκεί για τη δουλειά αυτή, που θα στοιχίσει € 50.
Πριν λοιπόν το πάω σε κάποιον τρίτο (και είδα κι εδώ στο φόρουμ κάποιες προτάσεις τόσο για τον ηλεκτρολόγο όσο και για συνεργείο) θα ήθελα να ρωτήσω τι συμπέρασμα βγάζει κανείς από τις τόσο διαφορετικές εκτιμήσεις και μάλιστα από επίσημες αντιπροσωπείες; Τι θα ήταν πιο συνετό να κάνω στη συνέχεια; Σημειωτέον ότι οι γνώσεις μου από αυτοκίνητα είναι σχεδόν μηδενικές.
Ευχαριστώ όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί και να απαντήσει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Βάλε ολοκαίνουρια μπαταρία με 60€-65€ και τελείωσες άκου 50€ για φόρτιση!! Εκτός και αν έχεις SST. Αποκλείεται τόσο σύντομα να έχεις θέμα δυναμό.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Από τότε που το έπαθε και το έβαλες μπροστά με καλώδια σου έχει παρουσιάσει πάλι κάποιο πρόβλημα να μην παίρνει εμπρός ή κάτι άλλο ;
Αν όχι μην κάνεις τίποτα ....
Ή μάλλον κάνε καμιά καλή βόλτα μέχρι τη Χαλκιδική κάνε το μπανάκι σου και πιες και κανά δυο ουζάκια και θα είσαι :thumb


Το πολύ πολύ να αλλάξεις τη μπατταρία σε περίπτωση που έχει πάθει "θείωση" και δεν κρατάει φορτίο λόγω ότι έμεινες πολύ ώρα με τα αλάρμ (εξαρτάται και πόσο παλιά είναι).

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μια απορία. Εϊναι λογικό μια αντιπροσωπεία να λέει ένα τόσο χοντρό ψέμμα και να προτείνει αλλαγές κόστους εκατοντάδων ευρώ, όταν κάτι τέτοιο είναι εύκολο να ελεγχθεί; Η εάν η πρώτη είχε δίκιο η δεύτερη να κάνει τόσο πρόχειρη δουλειά και να μη διαπιστώνει ένα τόσο εύκολα διαπιστούμενο πρόβλημα;

(Η μπαταρία ήταν η αυθεντική του αμαξιού από Οκτ.'12. Έμεινε, όπως είπα, 6-7 ώρες με τα αλάρμ αναμμένα. Δεν παρουσίασε ποτέ κανένα πρόβλημα σχετιζόμενο με μπαταρία, ούτε πριν ούτε μετά).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αν ένας από τους 2 ηλεκτρολόγους είναι για τα μπάζα (όπως και πάρα πολλοί επίσης λόγοι) ναι, μπορεί.

Πάνε μέτρα τη μπαταρία και δυναμό σου σε ανεξάρτητο ηλεκτρολόγο και πες μας επίσης αν έχεις SST στο μοντέλο σου.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Σε μερικές ώρες δεν πρέπει να έχει πάθει ζημιά μια μπαταρία 3 ετών. Η δική μου εργοστασιακή κράτησε 7 χρόνια. Μη νομίζεις βέβαια οτι αυτή είναι η συνηθισμένη διάρκεια.
Μέτρησε την τάση μετά απο 2-3 μέρες ακινησίας (αν μπορείς) και θα δείς τι γίνεται.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
6 ώρες αλαρμ είναι σχετικά μικρή κατανάλωση (έστω 4 λάμπες των 21 και 2 των 5 = 94 Watts =8 Amperes. Με άναψε - σβήσε στο 50-50 περίπου σημαίνει μια εκφόρτιση 3*8=24 Ah.) Μια καλή μπαταρία το αντέχει μια πολυκαιρίτικη - μισοπεσμένη έρχεται οριακά.
Ένα βράδυ, βάλε μπροστά και άστο ένα λεπτό στο ρελαντί. Άναψε φώτα. Μετά ανέβασε στροφές και παρατήρησε : δυναμώνει η ένταση των φώτων? Αν ναι το δυναμό είναι μάλλον οκ. Στη συνέχεια άναψε ξεθάμπωμα πίσω τζάμι (αντίσταση), ανεμιστήρα φουλ, αλαρμ και πάτα φρένο . Αν η ένταση ΔΕΝ μειωθεί, το δυναμό είναι (πρακτικά) απολύτως εντάξει.

Μάλλον θέλει απλά άλλαγμα η μπαταρία και αυτό προληπτικά ενόψει χειμώνα (με το κρύο μειώνεται η απόδοσή της). Αν ήταν Μάρτης θα σούλεγα άστη μέχρι τον Σεπτέμβρη.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω demkat1 στις Τετ 23 Σεπ 2015, 18:20.
Αιτία: διπλοδημοσιεύτηκε
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πράκτορας έγραψε:
... και πες μας επίσης αν έχεις SST στο μοντέλο σου.


Ούτε καν ξέρω τι είναι το SST, άρα μάλλον δεν έχει. Είναι έτσι κι αλλιώς χωρίς τίποτε έξτρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Συγνωμη αλλα...οταν λεμε οτι χαλασε το δυναμο..στις 99/100, σημαινει οτι θελει σερβις..καρβουνακια-ρουλεμαν-καθαρισμα. Εκτος αν τα καινουρια ειναι με ολοκληρωμενα τσιπ και ειναι μιας χρησεως. :hmm

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε παρε ένα φορτιστη μπαταριας με τα 50 ευρα που ζητάνε βαλε την μπαταρια να φορτωσει ένα βραδυ θα εισε οκ και θα σου μεινει και ο φορτιστης...γιατι το θεμα της μπαταριας είναι σχετικο..
σε ερωτημα που εχω τωρα
σε συναδελφο σε ταξιδι στην θεσ/κη σε τογιοτα γιαρις (γαριδα κατά κοσμο) σταματησε στην ΕΓΝΑΤΙΑ οδο σε παρκινγ για καφε πηγε να το βαλει μπροστα δεν εκανε ουτε τακ....το εβαλε μπροστα με καλωδια πηγε στην βεροια σε ηλ/γο του εβαλε μια μπαταρια κοινη διοτι δεν ειχε για σταρτ στοπ την πλερωσε 80 ευρα και εφυγε.....και το παιδι σκεφτετε να την κρατησει οσο παει η μπαταρια και μετα να την αλλαξει με άλλη σταρτ στοπ....τελικα ποσο επικυνδυνο είναι να την κρατησει?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 10:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αρκετά. Τα ρεύματα που παίζουν από το σύστημα είναι ισχυρά, χώρια το μοσχάρι δυναμό που την φορτίζει.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Πράκτορας έγραψε:
Αρκετά. Τα ρεύματα που παίζουν από το σύστημα είναι ισχυρά, χώρια το μοσχάρι δυναμό που την φορτίζει.

Για να μαθαίνουμε : δλδ πόσο ισχυρά? :hmm
τί διαστάσεις έχει δυναμό - μπαταρία SST στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο :hmm
και τί ρεύμα (Αμπερ) μπορεί να δώσει η ...αγελάδα? :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2015, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Οι των SST είναι βαθιάς εκφόρτισης τεχνολογίας AGM, 70ah, 760(EN), βάρους 20,70 κιλά. Φαντάσου το δυναμό που έχει πάνω για να φορτίζεται...

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2015, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2015, 20:14
Δημοσιεύσεις: 21
kαλημερα σε ολλους φιλε μου τη μπαταρια να το καταλαβω το δυναμο γιατι δεν φορτιζη την μπαταρια την γειωση του την κοιταξε


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ C1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Αλλαγη αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 7
Αλλαγή τρόμπας νερού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 8
αλλαγη ιμαντα χρονισμου.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Giwrgos7
Απαντήσεις: 20
ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΕ C3 '18
Δ. Συζήτηση: Web Site - Forum - Club
Συγγραφέας: hercules5
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ