Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
neoklis
|
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23 Δημοσιεύσεις: 16 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πρόκειται για ένα C3 Diesel (10/2012) που το αγόρασα μεταχειρισμένο με 8000 χλμ. Πριν μερικούς μήνες ξέχασα τα αλάρμ αναμμένα για 6-7 ώρες και χρειάστηκε να το βάλω μπρος με καλώδια. Επειδή είχα από τότε μια ανησυχία για την κατάσταση της μπαταρίας, παρόλο που δεν υπήρξε κανένα ανησυχητικό σύμπτωμα, το πήγα πριν λίγες μέρες στην αντιπροσωπεία όπου κάνω τα σέρβις, για έλεγχο. Μετά από κανένα μισάωρο έλεγχο, η ετυμηγορία ήταν ότι το δυναμό δεν δίνει σταθερή τάση, με αποτέλεσμα να έχει βραχυκυκλώσει την μπαταρία, η οποία δουλεύει μεν αλλά οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να με αφήσει. Χρειάζεται καινούργιο δυναμό (τιμή καινούργιου € 600+, ανακατασκευασμένο € 380) και μπαταρία (€ 120). Αφού γλύτωσα το επιτόπου εγκεφαλικό, το ξανασκέφτηκα και λέω δεν ρωτάω και κάποιον άλλον; Το πηγαίνω λοιπόν στην άλλη αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης. Μετά από δέκα λέπτά μου λένε ότι το δυναμό είναι εντάξει αλλά η μπαταρία θέλει φόρτιση. Πρέπει να τα αφήσω ένα πρωινό εκεί για τη δουλειά αυτή, που θα στοιχίσει € 50. Πριν λοιπόν το πάω σε κάποιον τρίτο (και είδα κι εδώ στο φόρουμ κάποιες προτάσεις τόσο για τον ηλεκτρολόγο όσο και για συνεργείο) θα ήθελα να ρωτήσω τι συμπέρασμα βγάζει κανείς από τις τόσο διαφορετικές εκτιμήσεις και μάλιστα από επίσημες αντιπροσωπείες; Τι θα ήταν πιο συνετό να κάνω στη συνέχεια; Σημειωτέον ότι οι γνώσεις μου από αυτοκίνητα είναι σχεδόν μηδενικές. Ευχαριστώ όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί και να απαντήσει.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Βάλε ολοκαίνουρια μπαταρία με 60€-65€ και τελείωσες άκου 50€ για φόρτιση!! Εκτός και αν έχεις SST. Αποκλείεται τόσο σύντομα να έχεις θέμα δυναμό.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 10:33 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Από τότε που το έπαθε και το έβαλες μπροστά με καλώδια σου έχει παρουσιάσει πάλι κάποιο πρόβλημα να μην παίρνει εμπρός ή κάτι άλλο ; Αν όχι μην κάνεις τίποτα .... Ή μάλλον κάνε καμιά καλή βόλτα μέχρι τη Χαλκιδική κάνε το μπανάκι σου και πιες και κανά δυο ουζάκια και θα είσαι Το πολύ πολύ να αλλάξεις τη μπατταρία σε περίπτωση που έχει πάθει "θείωση" και δεν κρατάει φορτίο λόγω ότι έμεινες πολύ ώρα με τα αλάρμ (εξαρτάται και πόσο παλιά είναι).
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
neoklis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 12:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23 Δημοσιεύσεις: 16 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μια απορία. Εϊναι λογικό μια αντιπροσωπεία να λέει ένα τόσο χοντρό ψέμμα και να προτείνει αλλαγές κόστους εκατοντάδων ευρώ, όταν κάτι τέτοιο είναι εύκολο να ελεγχθεί; Η εάν η πρώτη είχε δίκιο η δεύτερη να κάνει τόσο πρόχειρη δουλειά και να μη διαπιστώνει ένα τόσο εύκολα διαπιστούμενο πρόβλημα;
(Η μπαταρία ήταν η αυθεντική του αμαξιού από Οκτ.'12. Έμεινε, όπως είπα, 6-7 ώρες με τα αλάρμ αναμμένα. Δεν παρουσίασε ποτέ κανένα πρόβλημα σχετιζόμενο με μπαταρία, ούτε πριν ούτε μετά).
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 13:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αν ένας από τους 2 ηλεκτρολόγους είναι για τα μπάζα (όπως και πάρα πολλοί επίσης λόγοι) ναι, μπορεί.
Πάνε μέτρα τη μπαταρία και δυναμό σου σε ανεξάρτητο ηλεκτρολόγο και πες μας επίσης αν έχεις SST στο μοντέλο σου.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 14:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Σε μερικές ώρες δεν πρέπει να έχει πάθει ζημιά μια μπαταρία 3 ετών. Η δική μου εργοστασιακή κράτησε 7 χρόνια. Μη νομίζεις βέβαια οτι αυτή είναι η συνηθισμένη διάρκεια. Μέτρησε την τάση μετά απο 2-3 μέρες ακινησίας (αν μπορείς) και θα δείς τι γίνεται.
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 18:15 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
6 ώρες αλαρμ είναι σχετικά μικρή κατανάλωση (έστω 4 λάμπες των 21 και 2 των 5 = 94 Watts =8 Amperes. Με άναψε - σβήσε στο 50-50 περίπου σημαίνει μια εκφόρτιση 3*8=24 Ah.) Μια καλή μπαταρία το αντέχει μια πολυκαιρίτικη - μισοπεσμένη έρχεται οριακά. Ένα βράδυ, βάλε μπροστά και άστο ένα λεπτό στο ρελαντί. Άναψε φώτα. Μετά ανέβασε στροφές και παρατήρησε : δυναμώνει η ένταση των φώτων? Αν ναι το δυναμό είναι μάλλον οκ. Στη συνέχεια άναψε ξεθάμπωμα πίσω τζάμι (αντίσταση), ανεμιστήρα φουλ, αλαρμ και πάτα φρένο . Αν η ένταση ΔΕΝ μειωθεί, το δυναμό είναι (πρακτικά) απολύτως εντάξει.
Μάλλον θέλει απλά άλλαγμα η μπαταρία και αυτό προληπτικά ενόψει χειμώνα (με το κρύο μειώνεται η απόδοσή της). Αν ήταν Μάρτης θα σούλεγα άστη μέχρι τον Σεπτέμβρη.
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω demkat1 στις Τετ 23 Σεπ 2015, 18:20.
Αιτία: διπλοδημοσιεύτηκε |
|
|
neoklis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2015, 19:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 09:23 Δημοσιεύσεις: 16 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πράκτορας έγραψε: ... και πες μας επίσης αν έχεις SST στο μοντέλο σου. Ούτε καν ξέρω τι είναι το SST, άρα μάλλον δεν έχει. Είναι έτσι κι αλλιώς χωρίς τίποτε έξτρα.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 07:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
φιλε παρε ένα φορτιστη μπαταριας με τα 50 ευρα που ζητάνε βαλε την μπαταρια να φορτωσει ένα βραδυ θα εισε οκ και θα σου μεινει και ο φορτιστης...γιατι το θεμα της μπαταριας είναι σχετικο.. σε ερωτημα που εχω τωρα σε συναδελφο σε ταξιδι στην θεσ/κη σε τογιοτα γιαρις (γαριδα κατά κοσμο) σταματησε στην ΕΓΝΑΤΙΑ οδο σε παρκινγ για καφε πηγε να το βαλει μπροστα δεν εκανε ουτε τακ....το εβαλε μπροστα με καλωδια πηγε στην βεροια σε ηλ/γο του εβαλε μια μπαταρια κοινη διοτι δεν ειχε για σταρτ στοπ την πλερωσε 80 ευρα και εφυγε.....και το παιδι σκεφτετε να την κρατησει οσο παει η μπαταρια και μετα να την αλλαξει με άλλη σταρτ στοπ....τελικα ποσο επικυνδυνο είναι να την κρατησει?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 10:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αρκετά. Τα ρεύματα που παίζουν από το σύστημα είναι ισχυρά, χώρια το μοσχάρι δυναμό που την φορτίζει.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 18:39 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Πράκτορας έγραψε: Αρκετά. Τα ρεύματα που παίζουν από το σύστημα είναι ισχυρά, χώρια το μοσχάρι δυναμό που την φορτίζει. Για να μαθαίνουμε : δλδ πόσο ισχυρά? τί διαστάσεις έχει δυναμό - μπαταρία SST στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τί ρεύμα (Αμπερ) μπορεί να δώσει η ...αγελάδα?
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2015, 13:42 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Οι των SST είναι βαθιάς εκφόρτισης τεχνολογίας AGM, 70ah, 760(EN), βάρους 20,70 κιλά. Φαντάσου το δυναμό που έχει πάνω για να φορτίζεται...
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
giannhsuno
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2015, 11:42 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2015, 20:14 Δημοσιεύσεις: 21
|
kαλημερα σε ολλους φιλε μου τη μπαταρια να το καταλαβω το δυναμο γιατι δεν φορτιζη την μπαταρια την γειωση του την κοιταξε
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|