Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:13 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Οκτ 2015, 02:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Καλησπέρα, έχω ένα Citroën C3 2005 1.4 κινητήρα KFV, το οποίο είναι χωρίς δείκτη θερμοκρασίας στο ταμπλό. Στο αυτοκίνητο έχω προσθέσει δικό μου αναλογικό δείκτη θερμοκρασίας τον οποίο έχω βαθμονόμησει και εμπιστεύομαι και η βαλβίδα του βρίσκεται κάτω από την εισαγωγή του ψυκτοού υγρου στο μπλοκ του κινητήρα, δηλαδή κάτω από το θερμοστάτη. Το καλοκαίρι το αυτοκίνητο μου ανέβασε θερμοκρασία και έβγαλε ένδειξη temperature too high και παράλληλα εγώ έβλεπα στο όργανο μου 110 C, το πήγα μάστορα μου άλλαξε θερμοστάτη. Όταν το έκανε αυτό παρατηρήσε πως το βεντιλατερ δεν άναβε πάντα στην θερμοκρασία που έπρεπε να ανάψει η δεν άναβε καθόλου και μου ανέφερε πως πρέπει να αλλάξω βεντιλατερ. Το βεντιλατερ μου ειναι με ρελε και 2 φυσσες, γιατί το αυτοκίνητο έχει air condition.Εγώ έκατσα και το έψαξα μόνος μου και διαπίστωσα πως ο κινητήρας του βεντιλατερ δουλεύει αν του δώσεις 12V στην φυσσα τροφοδοσίας ρεύματος. Το ρελε του βεντιλατερ δοκιμάστηκε αν οπλιζει και οπλιζει κανονικά. Αν αφαιρεσω την φυσσα με 2 pin που βρίσκεται στον αισθητήρα θερμοκρασίας (πρασινο) το βεντιλατερ δουλεύει στην μεγάλη σκάλα ασταμάτητα, γιατί ο εγκέφαλος το θέτει σε safe mode. Επίσης όταν ανάβω air condition ανάβει το βεντιλατερ, αλλά πάλι όχι πάντα. Αφού έκανα τα παραπάνω μέτρησα την αντίσταση του πράσινου αισθητήρα θερμοκρασίας και βρήκα αποκλήσεις από τις αναγραφόμενες, οπότε άλλαξα αισθητήρα θερμοκρασίας (εβαλα verner, αντί του γνήσιου) και από τότε το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής: στους 83-86 C μου βγάζει ένδειξη temperature too high, μετά από λίγο ανάβει για λίγο το βεντιλατερ για να πέσει η θερμοκρασία 75 ξαναφηνει να ανέβει 85, ξαναμπαίνει το βεντιλατερ συνεχόμενα αυτή τη φορά μέχρι τους 75 C και μετά δεν ξανα αναβει το βεντιλατερ όσο και αν ανέβει η θερμοκρασία. Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι ότι αρχικά η ένδειξη temperature too high δίνεται σε χαμηλή θερμοκρασία από τον εγκέφαλο, λίγο πριν δώσει σήμα στο βεντιλατερ να ανάψει και ότι δεν δίνει πάντα σημα στο βεντιλατερ να ανάψει, όπως επίσης έχει αποκλήσεις σε ποια θερμοκρασία λέει temperature too high. Πιστεύετε πως είναι εγκέφαλος? Επίσης αυτό το μοντέλο έχει και μπλε αισθητηρα (ψυχρης εκίνησης) με 1 pin που δίνει σήμα στους 113 C, γιατί εγώ δεν τον βρήκα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Οκτ 2015, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ψαγμένος εισε...προσωπικα το επομενο βημα είναι μπριζωμα με λεξια να δεις τι θερμοκρασίες καταγραφει και τι εντολες δινει ο εγκεφαλος στα επιμέρους εξαρτήματα επισης με θερμομετρο λειζερ να δεις θερμοκρασίες κινητηρα και συγκρινεις πιστευω ότι θα βγαλεις καποιο συμπερασμα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Οκτ 2015, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Τί μου θύμισες...(θα βρω να σου δώσω link).
Σε μια "κατάσταση" είχα βάλει μC και τα παρακολουθούσα όλα αυτά. Και άκρη για το πώς δουλεύει το βεντιλατερ δεν είχα βγάλει.

LAS έγραψε:
...μέτρησα την αντίσταση του πράσινου αισθητήρα θερμοκρασίας και βρήκα αποκλήσεις από τις αναγραφόμενες....


Η αντίσταση του αισθητήρα αλλάζει με τη θερμοκρασία συνεπώς χρειάζεσαι εργαστηριακές συνθήκες για να κάνεις συγκρίσεις. Αν θυμάμαι καλά παίζει από περίπου 200 μέχρι περίπου 800Ω.

Εκείνο που θα ήθελα να μάθω είναι πού έβαλες το αισθητήριο του αναλογικού, πώς το προσάρμοσες.

Συμπληρώνω : ρίξε μια ματιά
viewtopic.php?f=33&t=10767


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Οκτ 2015, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Τ αισθητήριο του αναλογικού μου το έβαλε ηλεκτρολόγος στην θέση του μπλε αισθητηρα ψυχρης εκκίνησης με το 1 pin, το παρατήρησα σήμερα κα μιλώντας με ανταλλακτικά και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου μου διαπίστωσα πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει μπλε αισθητηρα. Σήμερα εβαλα γνήσιο αισθητήρα θερμοκρασίας πρασιν, μετά από σύσταση ηλεκτρολογου πως ο verner μπορεί να μου δείχνει λάθος τιμές, παρόλα αυτά το πρόβλημα παραμένει το ίδιο, με την διαφορά ότι τώρα το ψυγείο όταν σβήνω το αμάξι ανάβει μέχρι να πέσει η θερμοκρασία. Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως το βεντιλατερ μου δουλεύει μόνο στη μεγάλη σκάλα. Θα μπορούσε να έχει χαλάσει η μία σκάλα του βεντιλατερ καιγια αυτό μα βγάζει το temperature too high? Demkat 1 από αυτά που έγραφες στο θέμα σου για arduino, καταλαβαίνω πως έχεις επαφή με ηλεκτρονικά, αυτό το βεντιλατερ που έχω το έλυσα (δεν το συνιστώ σε κανέναν, είναι σχεδιασμένο να μην ξαναδενεται για να μην το επισκευάζουν) και έχει μεσα ένα mosfet που ελέγχει το ηλεκτροκινητηρα, αλλά είναι πολύ δύσκολο να αλλαχθεί γιατ όλο το κύκλωμα είναι καλυμμένο στη σιλικόνη και αν την βγάλεις σίγουρα θα ξεκολλήσει και κάποια αντίσασγ και αντε κόλλα τη μετά. Πιστεύεις αν γνωρίζεις πως έχει χαλάσει αυτό το mosfet? Το δικό σου πρόβλημα πως το έλυσες τελικά?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Οκτ 2015, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
LAS έγραψε:
Τ αισθητήριο του αναλογικού μου το έβαλε ηλεκτρολόγος στην θέση του μπλε αισθητηρα ψυχρης εκκίνησης με το 1 pin,

!!! Επομένως ΔΕΝ μέτραγε τη θερμοκρασία εξόδου νερού ΑΠΟ τη μηχανή αλλά τη θερμοκρασία εισόδου ΣΤΗ μηχανή (που κανονικά είναι πιο χαμηλή). Αν μέτραγε σωστά και έγραψε εκει 115...φωτιά στα μπατζάκια ...σου. Ο αισθητήρας αυτός (ο μπλέ) δεν ξέρω γιατί λέγεται "ψυχρής εκκίνησης", πρακτικά είναι αισθητήρας - θερμοστάτης υπερθέρμανσης (νομίζω 117οC).

LAS έγραψε:
...και έχει μεσα ένα mosfet που ελέγχει το ηλεκτροκινητηρα, αλλά είναι πολύ δύσκολο να αλλαχθεί γιατ όλο το κύκλωμα είναι καλυμμένο στη σιλικόνη και αν την βγάλεις σίγουρα θα ξεκολλήσει και κάποια αντίσασγ και αντε κόλλα τη μετά. Πιστεύεις αν γνωρίζεις πως έχει χαλάσει αυτό το mosfet? Το δικό σου πρόβλημα πως το έλυσες τελικά?


Για το mosfet, αν άλλες φορές κόβει και άλλες ανάβει το μοτεράκι, τότε θα έλεγα ότι δουλεύει. Για το αν δεν ελέγχει τη μία σκάλα, θα έλεγα ότι δεν φταίει το mosfet αλλά τα γύρω γύρω, ίσως κάποιο μικρότερο mosfet.
Mε τον arduino μέτραγα τα σήματα προς το βεντιλατερ και sε κάποιες περιπτώσεις είχα δει ότι έδινε τυχαία ανάμματα δια 1-2 δευτερόλεπτα (με κρυα μηχανή) ίσως για να πάρει απόκριση ότι το βεντιλατερ δουλεύει (εκεί κάπου στο mosfet, μετράει και τις στροφές του ανεμιστήρα), δεν κατάλαβα όμως κάτι για τον ακριβή τρόπο λειτουργίας του βεντιλατερ, ίσως είχε κάποιο Bug και το πρόγραμμα. Στην περίπτωσή μου , τελικά, έφταιγε ο θερμοστάτης ροής (τον οποίο τον άλλαξα διαβάζοντας τιμές θερμοκρασίας από πρόσθετους αισθητήρες - παρατήρησα χαμηλή θερμοκρασία σε κανονική πορεία) αλλά (όταν τον άλλαξα) δεν πίστευα οτι αυτός ευθυνόταν για το πρόβλημα.

Πρέπει να καταλάβεις ότι το σύστημα έχει "σκέψη" μέσα του, δεν είναι απλοί θερμοστάτες (κλείνει επαφή ή περνάει όριο - ανάβει βεντιλατερ κλπ). Μπορει να παίζει ρόλο οτιδήποτε, ο ρυθμός αύξησης θερμοκρασίας, η εξωτερική θερμοκρασία, η ταχύτητα.....

Εξαέρωση από τον πράσινο αισθητήρα καταλαβαίνω ότι έγινε (αφού αλλάχτηκε, εκτός κιαν αδειάσατε όλο το νερό και μετά ξαναγεμίσατε). Στο καλοριφέρ έκανες?
Πόσα λεντάκια ανάβουν στη μπάρα θερμοκρασίας?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Νοέμ 2015, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Αισθητηρας ψυχρης εκκίνησης το ονομάζουν γιατί μετράει την θερμοκρασία κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου και δίνει σήμα στον εγκέφαλο να ρυθμίσει το ρελαντί. Επιπρόσθετα στους 113 C δίνει σήμα στον εγκέφαλο για υπερθέρμανση. Εγώ που έχω μόνο τον πρασινο και δεν έχω όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό μου (για αυτό πρόσθεσαν δικό μου στη θέση τουπλε αισθητήρα), όλα αυτά μου τα διαβάζει ο εγκέφαλος από τον πρασινο αισθητήρα. Η θέση του οργάνου μέτρησης θερμοκρασίας είναι πάνω στο μπλοκ του κινητήρα και όχι στην είσοδο των υγρών ψύξης, οπότε έχω πιο άμεση μέτρηση από τον πρασνο αισθητήρα. Η μία από τις 2 φυσσες του βεντιλατερ, αυτή με τα 3 λεπτά καλώδια που δίνει τα σήματα στην πλακέτα του βεντιλατερ στα 2 καλώδια άσπρο και μωβ μου δίνει 12-14V και το κίτρινο δινει τίποτα, εσύ πως είδες ποτέ ανάβει το βεντιλατερ με το arduino, είδες ψηφιακό σήμα ή παλμό, γιατί αν ο εγκέφαλος δίνει σήμα και το βεντιλατερ δεν δουλεύει στην μικρή σκάλα θα ξέρω πως φταίει το βεντιλατερ για αρχη. Εξαερωση έκανα από το δοχείο του ψυκτικού υγρου (δεν είναι ο καλύτερος τρόπος), το άφησα ανοιχτό με αναμένο κινητήρα μέχρι να υπερχείλισει και το έκλεισα, αλλά δεν φταίει αυτό γιατί το πρόβλημα το έκανε πριν αλλάξω αισθητήρα. Η θέση του μπλε αισθητήρα φαίνεται στη παρακάτω φωτογραφία: http://citroenc3owners.com/resources/bl ... ature/1079


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Νοέμ 2015, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Λοιπόν φίλε μου τα πράγματα έχουν ως εξής :
1. έγραψες ότι έχεις κινητήρα KFV 2005 και πρόβλημα στη θερμοκρασία. Ασχολήθηκα με το θέμα σου γιατί και εγώ έχω κινητήρα KFV (2004) και είχα πρόβλημα στη θερμοκρασία. Δεν είμαι μηχανικός για να ξέρω πόσες διαφορετικές εκδόσεις KFV υπάρχουν. Από τη φωτο με τον αισθητήρα διαπιστώνω ότι η διαμόρφωσή σου είναι διαφορετική (εμένα τον πράσινο τον έχει όρθιο). Οπότε δεν μπορώ να πω κάτι.
2. Ο μπλέ μπορεί στο δικό σου κινητήρα να κάνει αυτό που λες και δεν θα διαφωνήσω. Αν όμως τον είχα στα χέρια μου θα του μέτραγα την αντίσταση, μετά θα τον έβαζα σε ζεστό νερό και θα του ξαναμέτραγα την αντίσταση. Αν ήταν διαφορετικές, τότε έχεις δίκιο, είναι αισθητήρας. Αν ήταν ίδιες (και μάλιστα "άπειρο") τότε έχω δίκιο εγώ. Στο δικό μου KFV ισχύει το δεύτερο.
3. τι μέτρησα στο δικό μου. Επειδή είχα καταλάβει ότι το σύστημα είναι έξυπνο, δεν μετρούσα στατικά (δλδ αυτοκίνητο σταματημένο, καπό σηκωμένο), είχα καλωδιώσει όλα τα σημεία που με ενδιέφεραν και έφερνα τα σήματα στην καμπίνα και είχα ενδείξεις κατά την πορεία. Ενδείξεις όχι "πόση τάση" αλλά παλμούς. Το να προσπαθεί κανεις να μετρήσει 12V σε ένα σύστημα με επικοινωνία handshake δεν οδηγεί πουθενά.
4. Σου έγραψα ότι το σύστημα είναι έξυπνο. Αν ΔΕΝ σου βγάζει κάποιο μήνυμα σφάλματος, το πιό πιθανό είναι ότι ΔΕΝ έχεις σφάλμα. Αν παρόλα αυτά νομίζεις ότι έχεις σφάλμα, καλύτερα να το μπριζώσεις, όπως πρότεινε ο xantiamanolis από την αρχή.

Τέλος, θα έλεγα ότι (νομίζω πως) όλος ο προβληματισμός σου ξεκίνησε από τότε που έβαλες το αναλογικό. Είσαι σίγουρος ότι μετράει σωστά?
Σου εύχομαι καλά συνέχεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Νοέμ 2015, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
επιμενω σε αυτο που μετρησα... μπριζωσετο σε διαγνωστικο να δεις τι ενδειξεις βγαζει...
αυτα τα τα αυτοκινητα εχουν bsi νομιζω?μηπως κατι εκει στην συνδεση με το οργανο που εβαλες μπερδευει?
ο φιλος demkat1 ισως να εχει δικιο για αποσυνδεσε το οργανο που εχεις βαλει και ξανα κοιτα ολο το συστημα πως δουλευει....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2015, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Καλησπέρα σε όλους, το πήγα σε ηλεκτρολόγο, το έβαλε σε διαγνωστικό κι διαπιστώσε πως δεν ανάβει η μικρή σκάλα στο βεντιλατερ, για αυτό μου κάνει όλα τα υπόλοιπα. Αυτό το διαπιστώσε δίνοντας σήμα από το διαγνωστικό να τεστάρει και να ανάψει τη μικρή σκάλα. Ο εγκέφαλος του έβγαζε επίσης ένδειξη πως δεν λειτουργεί το βεντιλατερ και θερμοκρασίες διάβαζε κανονικά. Πιστεύει πως έχει χαλάσει η πλακέτα του βεντιλατερ για αυτό δεν δουλεύει η μικρή. Καινούριο έχει 350-400€ και μεταχειρισμενο 180€, αλλά αυτή τη στιγμή δεν το έχει κανένας. Στο ebay σε γνήσιο από Αγγλία το βρήκα 110€ εμείς έξοδα αποστολής. Επίσης επειδή ο αδερφός μου είναι ηλεκτρονικός και αφού αυτο το βεντιλατερ είναι χαλασμένο θα δοκιμάσουμε να επισκευασουμε την πλακέτα πριν το πάρουμε από ebay. Όποιος και αν γνωρίζει πο κύκλωμα ελέγχει τις σκάλες ευπρόσδεκτη η συμβουλη.Από εξωτερικό βρήκα από Citroënclub κάποιον που έκανε αλλαγή mosfet γιατί δεν του έσβηνε το βεντιλατερ, επίσης το δικό μου αν το χτύπησεις στο σώμα της πλακέτας άναβει στιγμιαία κάποιες φορές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2015, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Καλησπέρα σε όλους, το πήγα σε ηλεκτρολόγο, το έβαλε σε διαγνωστικό κι διαπιστώσε πως δεν ανάβει η μικρή σκάλα στο βεντιλατερ, για αυτό μου κάνει όλα τα υπόλοιπα. Αυτό το διαπιστώσε δίνοντας σήμα από το διαγνωστικό να τεστάρει και να ανάψει τη μικρή σκάλα. Ο εγκέφαλος του έβγαζε επίσης ένδειξη πως δεν λειτουργεί το βεντιλατερ και θερμοκρασίες διάβαζε κανονικά. Πιστεύει πως έχει χαλάσει η πλακέτα του βεντιλατερ για αυτό δεν δουλεύει η μικρή. Καινούριο έχει 350-400€ και μεταχειρισμενο 180€, αλλά αυτή τη στιγμή δεν το έχει κανένας. Στο ebay σε γνήσιο από Αγγλία το βρήκα 110€ μαζί με έξοδα αποστολής. Επίσης επειδή ο αδερφός μου είναι ηλεκτρονικός και αφού αυτο το βεντιλατερ είναι χαλασμένο θα δοκιμάσουμε να επισκευασουμε την πλακέτα πριν το πάρουμε από ebay. Όποιος και αν γνωρίζει πιο κύκλωμα ελέγχει τις σκάλες ευπρόσδεκτη η συμβουλη. Από εξωτερικό βρήκα από Citroënclub κάποιον που έκανε αλλαγή mosfet γιατί δεν του έσβηνε το βεντιλατερ, επίσης το δικό μου αν το χτύπησεις στο σώμα της πλακέτας άναβει στιγμιαία κάποιες φορές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2015, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
κοιταξατε σε μεταχειρησμενα και δεν βρηκατε?opote εχω χρειαστει βρηκα με την μια.....μην επιχειρησεις επισκευη γιατι αν κατι παει στραβα θα παρει στον λαιμο του κιαλλα ηλεκτρονικα απο το ολο συστημα του αυτοκινητου.....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Τον συγκεκριμένο τύπο βεντιλατερ με 2 φυσσες ρελε και πλακέτα εντός Αττικής δεν το βρήκαμε πουθενά. Που στηρίζεις το γεγονός ότι θα πάρει μαζί του και άλλα ηλεκτρονικά αφού αυτά που θα αλλαχθούν αφορούν τον χειρισμό του ηλεκτροκινητηρα του βεντιλατερ, στην χειρότερη να δώσου λάθος σήματα στον εγκέφαλο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Έχει πάρει κόσμος bsi στο χέρι από διαρροή στα φώτα του πορτ παγκαζ... Δεν είναι κάτι δύσκολο.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Το στηρίζω στο ότι ακόμα και από χαμηλη τάση σε μίζια καίγεται η ασφαλειοθηκη έξω για χαβαλέ....Πόσο μάλλον σε βραχυκύκλωμα....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ένδειξη Temperature too high.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2015, 17:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
LAS έγραψε:

... έχω προσθέσει δικό μου αναλογικό δείκτη θερμοκρασίας τον οποίο έχω βαθμονόμησει... ...ανέβασε θερμοκρασία και έβγαλε ένδειξη temperature too high και παράλληλα εγώ έβλεπα στο όργανο μου 110 C
...
στους 83-86 C μου βγάζει ένδειξη temperature too high, μετά από λίγο ανάβει για λίγο το βεντιλατερ για να πέσει η θερμοκρασία 75 ξαναφηνει να ανέβει 85, ξαναμπαίνει το βεντιλατερ συνεχόμενα αυτή τη φορά μέχρι τους 75 C και μετά δεν ξανααναβει το βεντιλατερ όσο και αν ανέβει η θερμοκρασία.


LAS έγραψε:
...το έβαλε σε διαγνωστικό κι διαπιστώσε πως δεν ανάβει η μικρή σκάλα στο βεντιλατερ, ....ένδειξη πως δεν λειτουργεί το βεντιλατερ
... και θερμοκρασίες διάβαζε κανονικά.


νομίζω ότι αυτά δεν συμφωνούν μεταξύ τους.
Αν δουλεύει μόνο η 2η σκάλα, δεν θα φτάσεις 110.
Αν ΔΕΝ δουλεύει η μικρή, τότε για λόγους ασφαλείας ανάβει από μόνη της η 2η.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πότε σας ανάβει η ένδειξη χαμηλής στάθμης βενζίνης;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: picart
Απαντήσεις: 46
ένδειξη service στο κατράν
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chsevdas
Απαντήσεις: 17
ένδειξη στο κοντέρ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: foudou
Απαντήσεις: 3
Ένδειξη στην οθόνη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Android_cd47
Απαντήσεις: 9
XsaraII 1.6VTS Συνεχόμενο beep χωρίς κάποια ένδειξη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια