Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:22 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Δεκ 2015, 20:32 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα την άποψη σας για την επιλογή ανάρτησης για Citroen C3 1.1 .
Έχω κάνει μια αρχική έρευνα χωρίς όμως να μπορέσω να καταλήξω κάπου. Έχω εμπηρία σε άλλο αυτοκίνητο με τα bilstein b6 και είχα μείνει πολυ ικανοποιήμένος.
Το θέμα είναι οτι δεν έχω αυτή τη στιγμή την δυνατότητα για μια τέτοια αγορά και κοιτάω για κάτι πιο οικονομικό. Αυτό το οποίο με ενδιαφέρει είναι να "σφίξει" η οδήγηση του αυτοκινήτου, γιατι τώρα είναι ένα μαυρο χάλι... Πέρα λοιπόν απο τα bilstein, διαβασα για monroe, al-ko, και KYB. Θα ήθελα λοιπόν απο αυτούς που έχουν σχετική εμπειρία με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, να μου πουν ποιά απο αυτά είναι τα πιο σφικτά (με γνώμονα πάντα το βάρος του αυτοκινήτου), ποιά είναι τα μοντέλα τα οποία με ενδιαφέρουν αλλά και που κυμαίνονται χρηματικά, αν γνωρίζουν. Ξέρω οτι σας κούρασα, αλλά δεν εμπιστεύομαι τους μάστορες και δε θα ήθελα να πετάξω τα λεφτα μου. Σας ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Δεκ 2015, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
Μονροε με μαμα ελατηρια και καινουριες βασεις αμορτισερ μαρκας Skf κατα προτιμηση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 15:36 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αν έχω καταλάβει καλά, τα monroe είναι τα πιο μαλακά απο τις διαθέσιμες επιλογες, εγώ σκεφτόμουν μήπως θα ήταν καλή επιλογή τα kayaba Excel G με τα μαμά ελατήρια, για αυτό που θέλω να πετύχω. Τα έχει δοκιμάσει κανείς να πεί την άποψη του?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
Δεν εχω αποψη για τα Kayaba, αν θελεις να βαλεις αμορτισερ με συμπεριφορα οπως τα γνησια, θα βαλεις η μονροε η delphi. Νομιζω η μονροε βγαζει 3 τυπους διαφορετικους για το C3, που εχουν να κανουν με το ποσο σκληρα ειναι, πρεπει να κοιταξεις στους καταλογους της η ακομα καλυτερα να ρωτησεις καποιον που τα εμπορευεται και τα ξερει. Αυτα ισχυουν με την προυποθεση οτι θα τους βαλεις τα γνησια ελατηρια και οχι χαμηλωματος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 19:13 
Άβαταρ μέλους
Σπήλιος έγραψε:
Δεν εχω αποψη για τα Kayaba, αν θελεις να βαλεις αμορτισερ με συμπεριφορα οπως τα γνησια, θα βαλεις η μονροε η delphi. Νομιζω η μονροε βγαζει 3 τυπους διαφορετικους για το C3, που εχουν να κανουν με το ποσο σκληρα ειναι, πρεπει να κοιταξεις στους καταλογους της η ακομα καλυτερα να ρωτησεις καποιον που τα εμπορευεται και τα ξερει. Αυτα ισχυουν με την προυποθεση οτι θα τους βαλεις τα γνησια ελατηρια και οχι χαμηλωματος


Καλησπέρα και πάλι και σε ευχαριστώ, για την διεκρίνηση σε σχέση με τους τύπους των monroe. Σίγουρα όμως δεν θέλω τα αμορτισέρ που θα βάλω να έχουν την ίδια συμπεριφορά με αυτή των εργοστασιακών, που τη θεωρώ κάκιστη. Επίσης δεν θα ήθελα να βάλω (αν αυτό είναι δυνατό) ελατήρια χαμηλώματος, καθώς το αυτοκίνητο είναι της κοπέλας μου(με ότι αυτό συνεπάγεται). Έγω το αμάξι το οδηγώ όταν θα πάμε κάποιο ταξίδι εκτός Αττικής και θέλω
1)να μη νιώθω οτι είμαι σε βάρκα :(
2)να μη νιώθω το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου να μεταφέρεται προς κάποια άγνωστη κατεύθυνση, όταν στρίβω...
3)να μπορώ να οδηγήσω σχετικά γρήγορα(που λέει ο λόγος), και να μη φοβάμαι οτι θα με πάρει ο αέρας.

αυτά μεταξύ σοβαρου και αστείου :P

θα κοιτάξω για τα monroe και θα επανέλθω με ερωτήσεις το πιο πιθανό


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αυτό που ζητάς χωρίς ελατήρια χαμηλώματος, δεν είναι ιδιαίτερα εφικτό.

Με οποιοδήποτε αμορτισέρ και αν βάλεις, θα έχεις το ύψος του αυτοκινήτου και το κέντρο βάρους το οποίο δεν θα αλλάξει.

Προσωπικά, έχω ένα Xsara Picasso 1.8. Έβαλα εμπρός Eibach ελατήρια χαμηλώματος 3,5 εκατοστά με αμορτισέρ Monroe Reflex. Το αμάξι παραμένει άνετο, όχι αρχοντικότατο όπως πριν αλλά αρχοντικό, ενώ παράλληλα δεν έχω το φαινόμενο βάρκας, στρίβει σαν τρελό για τα δεδομένα του αυτοκινήτου και τέλος, με επηρεάζει λιγότερο ο αέρας λόγω ύψους αυτοκινήτου.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Φίλε κοιτα για MAD "Replacement Springs" ή "auxiliary springs" εδώ
http://www.mad-tooling.com/en/suspension-systems/products/replacement-coil_springs/

Αυτα είναι στο ίδιο ύψος με τα εργοστασιακα αλλά ποιο σκληρα έτσι τεμρα οι κλησεις και οι τραμπαλες στο αμαξομα.

Για περισσοτερες πληροφοριες amorteam Μπουκης εχει και Monroe.

Αλήθεια γιατι αρκετοι εδω μέσα λετε monroe αμορτεσερ αλλα βάσεις febi ή skf?
Αφου η monroe βγάζει βάσεις αμορτεσερ .Τις έχει δοκιμάσει κανεις και είχε ασχημη εμπειρια?

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
κορυφαιες οι βασεις αμορτισερ monroe , μου διεφυγαν εντελως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 07:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
tripas, με αυτόν τον τρόπο, το αυτοκίνητο, θα αλλάξει εντελώς συμπεριφορά.
Θα πάει να πάρει μία στροφή και το αμάξι στην καλύτερη θα γλιστρίσει και στην χειρότερη θα τουμπάρει.
Μπορείς να σκεφτείς υψηλό κέντρο βάρους με σκληρό ελατήριο; Ούτε από το μυαλό μου δεν θέλω να περάσει......

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
bakevang έγραψε:
tripas, με αυτόν τον τρόπο, το αυτοκίνητο, θα αλλάξει εντελώς συμπεριφορά.
Θα πάει να πάρει μία στροφή και το αμάξι στην καλύτερη θα γλιστρίσει και στην χειρότερη θα τουμπάρει.
Μπορείς να σκεφτείς υψηλό κέντρο βάρους με σκληρό ελατήριο; Ούτε από το μυαλό μου δεν θέλω να περάσει......



Ε αυτο θέλει να πετυχει μια χαρα θα τα πάει στις στοφές.
Για να είμαστε ειλικρινης ο ανθρωπος δεν είπε ότι θελει να πετυχει καλο χρόνο στην αναβαση ριτσωνας.
Τα MAD έχουν TUV/ RDW πιστοποιηση . Aν ήταν επικινδυνα όπως τα περιγράφεις δεν θα την επερναν.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σπήλιος έγραψε:
κορυφαιες οι βασεις αμορτισερ monroe , μου διεφυγαν εντελως



Καλά κάνανε.

Βάγγο,εξήγησέ το πιο απλά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Επειδή το αμάξι, θα είναι σκληρό και ψηλό, στην στροφή, το ελατήριο δεν θα έχει την προοδευτικότητα που πρέπει, κοινώς δεν θα λυγίσει για να στηρίξει σωστά το βάρος του αυτοκινήτου. Αυτή είναι η περίπτωση που το αμάξι θα στριφνιάσει σε αίσθηση και σε συμπεριφορά. Επομένως, καθίσταται επικίνδυνο (τουλάχιστον για μένα) το αυτοκίνητο ακόμη και σε καθημερινές μετακινήσεις.
Το σωστό χαμηλό ελατήριο και ο σωστός συνδυασμός αμορτισέρ, φέρνει ένα αποτέλεσμα υπέροχο σε αίσθηση και το αμάξι, αλλάζει συμπεριφορά προς το άριστο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
Μανθοοο :D


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΟΡΟΦΗΣ - CITROEN C4 2006 COUPE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 16
Τεχνικές ερωτήσεις για Citroën C4 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 25
αλλαγη αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 13
θηβα σερβις c3 140.000 1.1 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 5
CITROEN C4(NFU) , 1.600cc , MY:2006
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: armenistis1980
Απαντήσεις: 92
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron