NEKTARIOS C5 έγραψε:
Μήπως πρέπει να σε προβληματίσει περισσότερο σε θέμα αξιοπιστίας το αυτόματο και όχι τόσο το μοτερ?
To κιβωτιο σαν κιβωτιο δεν νομιζω να εχει θεμα ... θεματα συμπλεκτη/ενεργοποιητη ταχυτητων αυτων των ρομποτικων κιβωτιων τα θεωρω διαχειρισιμα και εχουν συνεκτιμηθει στην επιλογη μου. Εν ολιγοις, για την αυτοματοποιηση του κιβωτιου ''αφηνω'' στην ακρη 500 ευρω για πιθανη αντικατασταση ενεργοποιητη (περι τα 240 ευρω) και σετ συμπλεκτη (160 ευρω ?)
Πιστευω πως οποιοδηποτε
φθηνο αυτοματο ή αυτοματοποιημενο κιβωτιο θα αντιμετωπισει καποιο προβλημα στα χρονια κατοχης του οποτε δεν το θεωρω μειονεκτημα του συγκεκριμμενου αυτοκινητου.
Οτι και αν βγαλει ενα sensodrive , δε θα φθασουμε σε δυσθεωρητα κοστη επισκευης (οπως θα φταναμε με ενα μεταχειρισμενο dsg πχ)
Ζωντας με smart εδω και 10 χρονια συν το Ds3 diesel που ειχε το ιδιο κιβωτιο το οποιο ομως σε διαταξη diesel μαλλον δουλευε στα ορια της ροπης που μπορουσε να διαχειριστει με αποτελεσμα προβληματα συμπεριφορας .
Τεσπα, θα ριξω μια ματια στο αμαξι και βλεπουμε ... επειδη η αξιοπιστια ειναι κατι σχετικο απο οτι καταλαβαινω,
υπαρχει κατι συγκεκριμμενο που πρεπει να πω του μηχανικου να κοιταξει κατα τον ελεγχο ? (περα απο το κιβωτιο εννοω) ...υπαρχει καπου που πονανε τα συγκεκριμμενα ωστε ο ελεγχος εκει να ειναι πιο ενδελεχης ? Ευχαριστω