nik0laus έγραψε:
Όσοι σβήνουν συχνά το μοτέρ πριν τελειώσει η αναγέννηση καλά θα κάνουν να κοιτούν και συχνότερα το δείκτη στάθμης ελαίου λίπανσης του κινητήρα ...
Εγώ λόγω του ότι τα τελευταία 2,5 χρόνια κάνω κατά 80% αστικά χλμ, μου έχει τύχει πολλές φορές να σβήσω το αμάξι και να καταλάβω πως έκανε ανανέωση. Όμως δεν έχω κανένα θέμα με πετρέλαιο που γυρίζει στο καρτερ.
Και δε το λέω για να παινεψω το σπίτι μου, απλά η PSA λόγω του ότι είναι η μόνη που χρησιμοποιεί καταλύτες τύπου eolys (κάπου έχει γίνει εκτενής αναφορά) επιτυγχάνει αναγεννήσεις στο 1/3 του χρόνου των υπολοίπων και με λιγότερη έκχυση πετρελαίου.
Οι υπόλοιποι την πατάνε λόγω αυτού κυρίως. Οπότε μη σχολιάσουμε ότι κάποιοι πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και άλλοι δίνουν τεχνολογία αιχμής και έχουν και το θράσος να λένε για "αναξιόπιστους".
Giannis307 έγραψε:
Η εντολη απο μεσα αυτο λεει τωρα το τι κανει στην πραγματικοτητα ειναι αλλο θεμα...και οσα ειχαν θεμα η μπαταρια ηταν απο 80% και κατω....και εχω αλαξει αρκετες....μονο και μονο γιαυτο τονο λογο και γιατι οπωσδηποτε ο πελατης θελει σταρτ στοπ...(αχρηστο κατ εμε)
και δοκιμασμενο σε κινηση της μιας ωρας να εχει σβησει μοτερ 3 λεπτα συνολικα οποτε περι οικονομιας δεν εχει νοημα
Στο δικό μου πάντως μόνο τώρα τελευταία έχει αρχίσει να μη παίζει καλά (4 χρόνων και 2 μηνών). Αλλά μέχρι τώρα, έχει υπάρξει φορά που έχω δει 22 λεπτά σε κίνηση, ενώ συνήθως παίζω στα 5 και πάνω μόνο από φανάρια σε διαδρομές 5-10 χλμ στην πόλη.
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk