Θέμα δημοσίευσης: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιουν 2017, 11:18
Εγγραφή: Κυρ 13 Νοέμ 2016, 04:14 Δημοσιεύσεις: 6
Χαιρετίζω όλη την παρέα..
Πριν 7 μήνες πήρα ενα C3 diesel 1.4 '12 μοντέλο μεταχειρισμένο. 90% τα χιλιόμετρα ήταν αληθινά (69000). Μέτα από αυτούς τους μήνες έχω φτάσει τα 82000 και εχθές ενώ κινούμουν στην αττική οδό μου άναψε λαμπάκι κινητήρα με την ένδειξη engine failure. Χωρίς να το διακινδυνεύσω κάλεσα οδική βοήθεια και το άφησα στο συνεργείο. Βέβαια μεχρι να σταματήσω στην Λ.Ε.Α οδήγησα για 1 χλμ χωρις να καταλάβω μείωση της απόδοσης ή κάτι άλλο.
Σημερα λοιπόν μου είπε ο μάστορας , οτι του έβγαλε σαν βλάβη την εξής : Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία της τουρμπίνας. Αυτος μου προτείνει να λυθεί και να επισκευαστεί...
Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση να βγάλει τέτοιο πρόβλημα σε αυτά τα χλμ. Υποτίθεται οτι προσέχω το καύσιμο (Vpower Diesel) , κάθε μέρα οδηγώ σε αττική οδό με ταχύτητα πάνω απο 100χλμ/ωρα και γενικά προσέχω το service του τακτικά.
Πως το βλέπετε; Είναι μια ''λογική'' βλάβη;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προταίρων
vpafi
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Αυτό το μοτέρ, συνήθως έβγαζε πρόβλημα με την EGR.
Η τουρμπίνα, δεν έχει καμία σχέση με το καύσιμο. Η τουρμπίνα, λιπαίνεται από το λιπαντικό του κινητήρα. Εάν αυτό, είναι λάθος (χωρίς τις απαραίτητες προδιαγραφές που ορίζει η Citroen) ή έστω ότι έχει τις προδιαγραφές και είναι χαμηλής ποιότητας, τότε η τουρμπίνα έλλειψη λίπανσης, χαλάει.
Άποψή μου, πήγαινε σε κάποιον που έχει αυθεντικό διαγνωστικό PSA, να δει τι βλάβη βγάζει ο εγκέφαλος και τότε βλέπεις τι κάνεις. Πολύ γενικό το "χάλασε η τουρμπίνα και θέλει επισκευή".
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Siloup
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιουν 2017, 12:03
Εγγραφή: Κυρ 13 Νοέμ 2016, 04:14 Δημοσιεύσεις: 6
bakevang έγραψε:
Αυτό το μοτέρ, συνήθως έβγαζε πρόβλημα με την EGR.
Η τουρμπίνα, δεν έχει καμία σχέση με το καύσιμο. Η τουρμπίνα, λιπαίνεται από το λιπαντικό του κινητήρα. Εάν αυτό, είναι λάθος (χωρίς τις απαραίτητες προδιαγραφές που ορίζει η Citroen) ή έστω ότι έχει τις προδιαγραφές και είναι χαμηλής ποιότητας, τότε η τουρμπίνα έλλειψη λίπανσης, χαλάει.
Άποψή μου, πήγαινε σε κάποιον που έχει αυθεντικό διαγνωστικό PSA, να δει τι βλάβη βγάζει ο εγκέφαλος και τότε βλέπεις τι κάνεις. Πολύ γενικό το "χάλασε η τουρμπίνα και θέλει επισκευή".
Κάνει όμως να το οδηγώ μέχρι να το πάω στην αντιπροσωπία; Επίσης ενας γνωστός μου μάστορας (που είναι μακριά δυστυχώς) μου είπε οτι θα είναι βαλβίδα πίεσης turbo που βρίσκεται ή στο δυναμό ή στο σασμάν, είτε οτι θα έιναι η westgate.. Τι να πώ; Άμα πάω και μου αλλάξει κάτι που δεν ευθύνεται δεν είναι τσάμπα τα λεφτά;
bakevang
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
1) Γιατί να πας στην αντιπροσωπεία; 2) Συμφωνώ με το γνωστό σου μάστορα. Από βαλβίδα είναι αυτό, πιστεύω. Είτε του turbo είτε η EGR. 3) Πρέπει να γίνει σωστή διάγνωση για να αλλαχθεί το πραγματικά ελαττωματικό προϊόν.
Και να χω σκαλωσει να λεω, μπραβο εχει και τουμπινα μεταβλητης γεωμετριας
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
EGR είναι και είναι σταθερής γεωμετρίας στο C3. Εμένα τραγούδησε στις 68000 ....
Seen it , done it , changed it.
Siloup
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιουν 2017, 15:17
Εγγραφή: Κυρ 13 Νοέμ 2016, 04:14 Δημοσιεύσεις: 6
Παιδιά μου είπε το συνεργείο οτι το πιθανότερο είναι να είναι βαλβίδα Turbo και βαλβιδα γεωμετρίας turbo ή κάπως έτσι. Δυστυχώς δεν είμαι πολύ σχετικός , συγχωρέστε με για τυχόν λάθη στους όρους. Είναι λέει πολύ συχνό πρόβλημα στο μοντέλο... Τώρα το πόσο ισχύει δεν το ξέρω.
The Ace
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Βασικά τα turbos δεν έχουν και τόσες πολλές "βαλβίδες", μια έχουν όλα τα συμβατικά (την wastegate) ενώ τα VGT έχουν την "πεταλούδα" της γεωμετρίας. Αν το δικό σου δεν έχει VGT, τότε μόνο η wastegate είναι "βαλβίδα" του συμβατικού turbo. Ενώ η EGR είναι εντελώς άλλο πράγμα -που όμως επίσης είναι συχνό πρόβλημα στα εν λόγω μοτέρ.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Τελευταία επεξεργασία από The Ace και Δευτ 26 Ιουν 2017, 15:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπάκι Κινητήρα - Σφάλμα στην μεταβλητή γεωμετρία.
Η egr ειναι συχνο θεμα σχεδον σε ολα τα μοτερ που την εχουν. Δεν ασχολειται κανενας με τον καθαρισμο της παρα μονο αν μπουκωσει. Κ τοτε σπανια σωνεται, δυστυχως.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Να μορφωθούμε και λίγο. Καθαρισμός EGR με κορυφαίο προϊόν της Tunap.
Aπό 2-3 βιντεάκια που είδα φαίνεται να κάνει πολύ καλή δουλειά το εν λόγω προιόν! Είναι σχετικά εύκολα προσβάσιμη η EGR;Έχουμε καμία φωτογραφία της σχετικά με την θέση της στο 1.4 hdi μοτέρ (DPF);
Τελευταία επεξεργασία από stakyr_7 και Τρί 27 Ιουν 2017, 08:07, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση