Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:15 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 12:31 
Άβαταρ μέλους
καλημερα σας νεο μελος εδω και εχω το εξης προβλημα εχω ενα c3 του 2006 με κωδικο κινητηρα hfx και εχω το εξης προβλημα το αυτοκινητο δουλευε μια χαρα αλλα σε κατηφορες που το αφηνα με 3η χωρις να παταω καθολου γκαζι στα 2 λεπτα που αναβε ενδειξη θερμοκρασιας (δεν εχει οργανο μονο ενδειξη) αυτο το εκανε συνεχεια οποτε κατα διαστηματα στην κατηφορα πατουσα γκαζακι.
Ενα ωραιο βραδακι Σαββατου πριν ενα μηνα το αυτοκινητο επερνε μπροστα με παρα πολυ χαμηλο ρελαντι και με το που πατουσα γκαζι εσβηνε το αφηνω Κυριακη πρωιτα ιδια προσπαθησα να βαλω μπροστα το ιδιο Δευτερα πρωι καλο οδικη για να το παω στη citroen το αυτοκινητο δουλεψε μια χαρα πριν να προλαβει να ερθει η οδικη
το πηγαινω συνεργειο δεν βρισκουν τπτ
προχτες με αφησε στο δρομο ρελαντι κανονικο παταω γκαζι τπτ σβηνει ξαναβαζω μπροστα δουλευει ενα λεπτο και σβηνει το παω στη citroen με οδικη ακομα το ψαχνουν να δουν τι παιζει
Εχει τυχει σε κανεναν αλλο?


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν stamatis79 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, machine22
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιαν 2018, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Φεβ 2016, 22:40
Δημοσιεύσεις: 31
βενζίνη βάλε 100σταρα και σανίδωσε το να τα κάψει ολλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιαν 2018, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Καλως ηρθες και καλη χρονια.
Στο θεμα. Συγνωμη αλλα αν καταλαβα καλα..σου αναβε λαμπακι (ενδειξη υψηλης θερμοκρασιας) και δεν ασχοληθηκες να δεις τι συμβαινει;
Αν οντως ειχε υψηλης θερμοκρασιας, πιθανων να εχεις παθει ζημια στον κινητηρα (πιθανων λεω) δεν σου το ευχομαι, αλλα το φοβαμαι.
Προτεινω να πας το αυτοκινητο για ελεγχο σε καποιο απο τα εμπιστα/καλα συνεργεια που γνωριζουν αρκετοι εδω μεσα, αρκει να μας πεις που βρισκεσαι.
Καλη συνεχεια.

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιαν 2018, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
οπως το περιγραφεις η θερμοκρασια ειναι τρομπα νερου
το ρελαντι αν δεν ειναι ηλεκτρογκαζο τοτε εχεις θεμα με μοτερακι αν ειναι ηλεκτρογκαζο θες διαγνωστικο για να το δεις
απαραιτητη προυποθεση σωστα σερβις

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιαν 2018, 18:10 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα μετα απο συνεχεις επισκεψεις στην αντιπροσωπεια και ψαξιμο εδω μεσα διαπιστωσα οτι ειχε σπασει ενα ποδαρακι απο τον ηλεκτρικο θερμοστατη και περνουσε νερο μεσα απο την βαλβιδα του και λογω πιεσεις συστηματος ταξιδευε προς τον εγκεφαλο και δημιουργουσε ολα τα προβληματα ουτε το συνεργειο της αντιπροσωπειας το πιστευε αλλαξα θερμοστατη και τελειωσαν τα προβληματα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με κλειδωμα/ξεκλείδωμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Ioannis_N
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με κινητήρα 82ps
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
ΑΛΛΑΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: giorgosxsara
Απαντήσεις: 9
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 72
Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια