Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιουν 2018, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
vaggelis_3333 έγραψε:
Το 1,4 HDI με τα 68 hp δεν ειχε μονο τα 1.6 .Στα καινουργια τα 1.6 νομιζω εχουν ολα .


Και το 1,4 με τα 68 αλογα εχει , και συγκεκριμένα το E-HDI με το ημιαυτοματο κιβωτιο .

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2018, 04:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Ιουν 2018, 06:46
Δημοσιεύσεις: 57
Παιδια καλημερα και παλι!
επειδη η γενικη συζητηση εχει να κουνηθει πολυ καιρο, ειπα να γραψω εδω μερικες αποριες μου.

1) το πενταλ του γκαζιου καπου στο 90% της διαδρομης του κανει ενα σκαλωμα οπως το πατας.
ειναι ετσι και το δικο σας; μιλαω για οταν κανω kick down. σκαλωνει καπως και αν το πατησω πιο δυνατα παει μεχρι το τερμα.

2) το καθαριστικο για τον μύκητα (πήρα ενα της βουρθ, μετα απο ψαξιμο και διαβασμα) καθε ποτε το βαζετε;
ο τυπος που το αγορασα μου ειπε πως μπορω να το βαζω, στην σωστη αναλογια παντα, και πριν το τριμηνο.
οσο πιο τακτικα - τοσο πιο καλα, μου ειπε. με αναλογια 1:1000 λιτρα (σε ml)

3) βρηκα τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης, της τοταλ. αλλοι μου λενε αλλαζε τα και στις 7500, αλλοι στις 10000, αλλοι στις 20Κ οπως λενε και στο σερβις. εσεις ποτε προτεινετε; λεω για 7,5Κ ή 10Κ για να ειναι στρογγυλο το νουμερο, γιατι αν τα αλλαξω στις 7,5 τοτε θελουν παλι στις 15 και μετα ερχεται το σερβις των 20, που παλι θα μου τα ξαναλλαξουν.
μπερδεμα.. :hmm

4) επειδη ειναι η πρωτη φορα που εχω ντιζελοκινητο (το αμαξι του αβαταρ μου ειναι, blueHDi 100hp 1,6), οταν λεμε να το ξεμπουκώνω που και που, πως το εννοουμε;
αλλαγες ταχυτητων στις 5000 στροφες και γκαζια για καμια 10ρια χιλιομετρα;
το παλιο μου το γιαρις του αλλαζα ταχυτητες στις 5000 στροφες οταν το ξεμπουκωνα και ηταν πολυ χαρουμενο! αλλα ηταν βενζινη..

5) οταν βγάζω το auto στον κλιματισμο και παω στο χειροκινητο, αν τυχει και ανεβασω πολυ τον ανεμιστηρα κανει ενα ενοχλητικο βουισμα και φτανει να συντονιζει μεχρι και το τιμονι! τρεμει!
το ιδιο συμβαινει αν πατησω το αυτοματο ξεθολωμα του μπροστινου παμπριζ. ειναι φυσιολογικο αυτο; η καναν καμια χαζομαρα και δεν εσφιξαν κατι οταν μου περνουσαν τον εξτρα συναγερμο. μου φαινεται πολυ παραξενο να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις μεχρι τερμα τον ανεμιστηρα επειδη συντονιζει το τιμονι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2018, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
1) Φυσιολογικο.
2) Ανα 3000 χλμ ή 2/3μηνο, οποιο ερθει πρωτο
3) λαδια αν Τοταλ θα προτεινα ανα 10000 αν εχει πολλα χλμ πολης ή 15000 αν εχει πολλα εκτος.
4) ξεμπουκωμα σταθερη ταχυτητα στις 2500-3000σαλ για 10-15λεπτα. 5000σαλ δε φτανει το μοτερ, λογικα θα εχει κοφτη νωριτερα.
5) πιθανοτα εχει μονο βεντιλατερ με σκαλες οποτε παραγονται δονησεις. Ισως αξιζει περεταιρω διερευνησης.


Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: DarK_HumOuR
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2018, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
***Καλό είναι να γράφουμε σε σχετικό θέμα ώστε αν κάποιος χρειαστεί κάτι να μπορεί εύκολα να το ψάξει. Μην ανησυχείς βγαίνει ειδοποίηση σε όλους όταν προστίθεται καινούριο ποστ σε ένα θέμα άσχετα με το πόσο ενεργό είναι.
Καλό θα ήταν κάποιος από τους admin ή moderators να κάνουν μεταφορές στα off-topics για διευκόλυνση όλων μας.***


1. Κι εμένα το ίδιο κάνει, φυσιολογικό. Το κλικ που αισθάνεσαι στο γκάζι είναι για την απενεργοποίηση του speed limit. Στα αυτόματα κιβώτια αντίστοιχα είναι για να κλειδώνει η ταχύτητα και να πιάνει κόφτη χωρίς αλλαγή.
2. Τώρα θα ξεκινήσω να χρησιμοποιώ και εγώ, δεν έχω γνώσεις επί του θέματος.
3. Εδώ οι απόψεις διίστανται, κάποιοι αν μπορούσαν θα άλλαζαν και κάθε μέρα, άλλοι λένε ότι τα αρχικά λάδια πρέπει να μείνουν αρκετά μέσα και μετά οι αλλαγές να γίνονται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, άλλοι λένε πρώτη αλλαγή στα 2.000 και μετά ανά 10-15.000. Προσωπικά βρίσκω μια μέση λύση και αλλάζω τα λάδια κάθε 20.000 σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες, τα υπόλοιπα τα θεωρώ υπερβολές.
4. Έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο και τις συνθήκες που οδηγείς. Αν το κινείς καθημερινά σε πόλη, καλό θα ήταν να βγαίνεις που και που καμιά βολτίτσα σε ανοιχτό δρόμο και να κρατάς λίγο ψηλά τις στροφές, όχι καμία υπερβολή, 3-4.000 είναι πολύ καλά (πχ 100χλμ με 3η ή 120χλμ με 4η κλπ). Να σου πω την αλήθεια το κάνω τακτικά και στα 2 diesel που έχω αλλά δε νομίζω να ωφελεί σε κάτι, απλά έχω το συνείδηση μου ήσυχη ότι το έκανα.
5. Δεν κάνει τίποτα απ' όσα περιγράφεις. Ψάξ' το λίγο στην αντιπροσωπεία και δες αντίστοιχα πως συμπεριφέρεται ένα από τα test drive τους.

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Τελευταία επεξεργασία από vagelisfil και Τρί 03 Ιούλ 2018, 17:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vagelisfil για την δημοσίευση του/της: DarK_HumOuR
Κορυφή 
 
 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vagelisfil στις Τρί 03 Ιούλ 2018, 17:46.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2018, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Ιουν 2018, 06:46
Δημοσιεύσεις: 57
ευχαριστω παιδια
το αμαξι κανει 90% χιλιομετρα εκτος πολης και 10% μεσα στην πολη.
το πηρα Μαιο και ηδη εχει 4000 χλμ οποτε θα το πλακωσω αντιμυκητισιακό .
τελικα ξεμπουκωμα οπως μου το περιγραφετε δεν χρειαζεται, γιατι ξεμπουκωνει καθε μερα.
(πηγα μια Βουλγαρια προχθες και 200ρισε ανετα)
λαδια στα 10κ, οσο εχω ορεξη για περιττα εξοδα και
οσο για το τρέμολο, θα πεταχτω μεχρι την αντιπροσωπεία να το συγκρινω με καποιο δικο τους


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

ΒΥΣΜΑΤΑ ΗΧΕΙΩΝ PEUGEOT 308 BLUEHDI
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: isi
Απαντήσεις: 14
Αγορά μεταχειρισμένου c3 diesel 1.5 75hp 2017
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 8
Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 22
Picasso C4 /2017
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Automatique
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ