Παιδια καλημερα και παλι!
επειδη η γενικη συζητηση εχει να κουνηθει πολυ καιρο, ειπα να γραψω εδω μερικες αποριες μου.
1) το πενταλ του γκαζιου καπου στο 90% της διαδρομης του κανει ενα σκαλωμα οπως το πατας.
ειναι ετσι και το δικο σας; μιλαω για οταν κανω kick down. σκαλωνει καπως και αν το πατησω πιο δυνατα παει μεχρι το τερμα.
2) το καθαριστικο για τον μύκητα (πήρα ενα της βουρθ, μετα απο ψαξιμο και διαβασμα) καθε ποτε το βαζετε;
ο τυπος που το αγορασα μου ειπε πως μπορω να το βαζω, στην σωστη αναλογια παντα, και πριν το τριμηνο.
οσο πιο τακτικα - τοσο πιο καλα, μου ειπε. με αναλογια 1:1000 λιτρα (σε ml)
3) βρηκα τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης, της τοταλ. αλλοι μου λενε αλλαζε τα και στις 7500, αλλοι στις 10000, αλλοι στις 20Κ οπως λενε και στο σερβις. εσεις ποτε προτεινετε; λεω για 7,5Κ ή 10Κ για να ειναι στρογγυλο το νουμερο, γιατι αν τα αλλαξω στις 7,5 τοτε θελουν παλι στις 15 και μετα ερχεται το σερβις των 20, που παλι θα μου τα ξαναλλαξουν.
μπερδεμα..
4) επειδη ειναι η πρωτη φορα που εχω ντιζελοκινητο (το αμαξι του αβαταρ μου ειναι, blueHDi 100hp 1,6), οταν λεμε να το ξεμπουκώνω που και που, πως το εννοουμε;
αλλαγες ταχυτητων στις 5000 στροφες και γκαζια για καμια 10ρια χιλιομετρα;
το παλιο μου το γιαρις του αλλαζα ταχυτητες στις 5000 στροφες οταν το ξεμπουκωνα και ηταν πολυ χαρουμενο! αλλα ηταν βενζινη..
5) οταν βγάζω το auto στον κλιματισμο και παω στο χειροκινητο, αν τυχει και ανεβασω πολυ τον ανεμιστηρα κανει ενα ενοχλητικο βουισμα και φτανει να συντονιζει μεχρι και το τιμονι! τρεμει!
το ιδιο συμβαινει αν πατησω το αυτοματο ξεθολωμα του μπροστινου παμπριζ. ειναι φυσιολογικο αυτο; η καναν καμια χαζομαρα και δεν εσφιξαν κατι οταν μου περνουσαν τον εξτρα συναγερμο. μου φαινεται πολυ παραξενο να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις μεχρι τερμα τον ανεμιστηρα επειδη συντονιζει το τιμονι.