Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιούλ 2018, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Θα το αφήσω τώρα να αδειάσει... Να δω εάν βγάλει κάτι! Αν βγάλει, τα πληρώνω μισά μισά με αυτόν που το μελέτησε!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιούλ 2018, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
bakevang έγραψε:
Θα το αφήσω τώρα να αδειάσει... Να δω εάν βγάλει κάτι! Αν βγάλει, τα πληρώνω μισά μισά με αυτόν που το μελέτησε!
Μέσα!

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Lohias^ έγραψε:
bakevang έγραψε:
Θα το αφήσω τώρα να αδειάσει... Να δω εάν βγάλει κάτι! Αν βγάλει, τα πληρώνω μισά μισά με αυτόν που το μελέτησε!
Μέσα!

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

:laugh :laugh :laugh :love

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2018, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 11:55
Δημοσιεύσεις: 12
Το δοκιμασαμε και αυτο. Να βρισκεται παντα η σταθμη του πετρελαιου πανω απο την μεση αλλα και παλι το προβλημα εμφανιζοταν. Μετα απο 10 μερες ακομα περιμενω παντως το ανταλλακτικο να ερθει. Αν σε αλλους φαινεται απλο για μενα δεν ειναι γιατι ειναι ταλαιπωρια. Συμφωνω οτι καλύπτετε απο την εγγυηση αλλα και παλι δεν ειναι και το πιο φυσιολογικο πραγμα.
Να προσθεσω οτι και το πισω αριστερα φαναρι εχει παρει υγρασια και επισης καλυπτετε απο την εγγυηση. Περιμενω και το φαναρι για αντικατασταση. Τι να πω ισως πρωτη φορα γαλλικο αμαξι στην κατωχη μου πρωτη φορα τοσο γκαντεμης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2018, 10:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 11:55
Δημοσιεύσεις: 12
Lohias^ έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
Ενα σωληνακι με ταπα κ ενα σακουλακι ειναι Σταυρε μου. Αλκαζει με δικη τους επιβαρυνση.
Δε μπορω να το συγκρινω με σοβαρα θεματα αξιοπιστιας κ αστοχιας αλλαζοντας μοτερ εντος εγγυησης.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημήτρη εγώ συμφωνώ σε αυτό που λες. Ωστόσο διαβάζοντας και σε ξένα φόρα, το θέμα είναι εντελώς γενικευμένο. Θα μου πεις η psa κάνει αυτό που πρέπει, εντάσσοντας το στην εγγύηση. Όμως αν σου έρθει μετά την εγγύηση; Κλαις γιατί αυτό το "αθώο" σετακι θέλει γύρω στις 1500£! Και κάποιοι σε C4 Picasso (που είναι και το πλέον διαδεδομένο μοντέλο στην Αγγλία) έπαθαν την ζημιά στις 150.000-200.000 χλμ. Θα μου πεις, είναι μια βλάβη που μπορείς να πάθεις, συνεχίζει να μην είναι κάτι σοβαρό, όπως προείπες (σαφώς δε μπλέκεις όπως με το να κατεβάζεις κιβώτια ή κινητήρες ολόκληρους), αλλά είναι ένα προβλήμα, όπως μπορεί να τα φτύσει το dpf ή η τουρμπίνα για διάφορους λόγους.

Και για να πούμε και μια πικρή αλήθεια. Πάντα τα αρχικά μοντέλα υποφέρουν από παιδικές ασθένειες. Όπως και η C4 B7 με την ασφαλειοθηκη ή και αλλά θέματα που άλλοτε διόρθωσαν ή έβγαλαν κάποια ανάκληση, αν πήγαινες συνεργείο κλπ (δηλαδή δεν σε έπαιρναν τηλέφωνο να πας εσπευσμένα). Αυτό γίνεται γιατί δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας και είναι πάγια τακτική όλων των εργοστασίων, όχι μόνο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και της αεροναυπηγικής κλπ. "Θα το φτιάξω όταν μπορέσω, εφόσον δεν είναι αναγκαίο και δεν συντρέχει θέμα ασφάλειας ή δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα ακόμη". Αν ήταν θέμα ασφάλειας θα ήταν υποχρεωμένη να κάνει άμεση ανάκληση. Άρα αυτό το λύσαμε.

Το θέμα τώρα σίγουρα αφορά τον προμηθευτή, τον οποίο ήδη μπορεί να έχει αναγκάσει σε βελτίωση του προϊόντος. Το πολύ σημαντικό ωστόσο είναι πως και η Citroën ήδη γνωρίζει και έχει την τιμή να το παραδέχεται και δε σε τρέχουν (ένας φίλος με Polo gti 1.4 tsi, σε 8.000χλμ είχε απώλεια συμπίεσης -το γνωστό θέμα με το ράγισμα- και με το ζόρι του το πέρασαν εγγυηση πληρώνοντας ο ίδιος εργατικά 800€!!!). Έχει λοιπόν θεωρώ εξαιρετικό after sales. Εγώ τουλάχιστον δύο φορές που είχε χρειαστεί (μάλιστα χωρίς τελικά να συντρέχει λόγος εμπλοκής της εγγύησης) ήταν άμεση η ανταπόκριση του συνεργείου.

Δυστυχώς όμως αυτές οι αναθεματισμενες νόρμες euro 5-6 κλπ έχουν δυσκολέψει την αξιοπιστία των κινητήρων, βλέπε dpf, τώρα αυτό κλπ. Αναγκαία κακά για κάποιον που θέλει ντίζελ.

Μια ερώτηση πάνω στο θέμα. Σε κάποιους δε το έχει παρουσιάσει εδώ το θέμα, αν δε κάνω λάθος (bakevang, Johnny's). Μήπως έχουν κάποια τακτική η οποία δεν φέρνει το πρόβλημα στην επιφάνεια; Πχ να παίζει ρόλο το ντεπόζιτο να είναι πάνω από τη μέση συνέχεια κλπ. Μπορεί να λέω και βλακεία, αλλά λέω μήπως...

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το δοκιμασαμε και αυτο. Να βρισκεται παντα η σταθμη του πετρελαιου πανω απο την μεση αλλα και παλι το προβλημα εμφανιζοταν. Μετα απο 10 μερες ακομα περιμενω παντως το ανταλλακτικο να ερθει. Αν σε αλλους φαινεται απλο για μενα δεν ειναι γιατι ειναι ταλαιπωρια. Συμφωνω οτι καλύπτετε απο την εγγυηση αλλα και παλι δεν ειναι και το πιο φυσιολογικο πραγμα.
Να προσθεσω οτι και το πισω αριστερα φαναρι εχει παρει υγρασια και επισης καλυπτετε απο την εγγυηση. Περιμενω και το φαναρι για αντικατασταση. Τι να πω ισως πρωτη φορα γαλλικο αμαξι στην κατωχη μου πρωτη φορα τοσο γκαντεμης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2018, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
dimitrissal123 έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
Ενα σωληνακι με ταπα κ ενα σακουλακι ειναι Σταυρε μου. Αλκαζει με δικη τους επιβαρυνση.
Δε μπορω να το συγκρινω με σοβαρα θεματα αξιοπιστιας κ αστοχιας αλλαζοντας μοτερ εντος εγγυησης.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημήτρη εγώ συμφωνώ σε αυτό που λες. Ωστόσο διαβάζοντας και σε ξένα φόρα, το θέμα είναι εντελώς γενικευμένο. Θα μου πεις η psa κάνει αυτό που πρέπει, εντάσσοντας το στην εγγύηση. Όμως αν σου έρθει μετά την εγγύηση; Κλαις γιατί αυτό το "αθώο" σετακι θέλει γύρω στις 1500£! Και κάποιοι σε C4 Picasso (που είναι και το πλέον διαδεδομένο μοντέλο στην Αγγλία) έπαθαν την ζημιά στις 150.000-200.000 χλμ. Θα μου πεις, είναι μια βλάβη που μπορείς να πάθεις, συνεχίζει να μην είναι κάτι σοβαρό, όπως προείπες (σαφώς δε μπλέκεις όπως με το να κατεβάζεις κιβώτια ή κινητήρες ολόκληρους), αλλά είναι ένα προβλήμα, όπως μπορεί να τα φτύσει το dpf ή η τουρμπίνα για διάφορους λόγους.

Και για να πούμε και μια πικρή αλήθεια. Πάντα τα αρχικά μοντέλα υποφέρουν από παιδικές ασθένειες. Όπως και η C4 B7 με την ασφαλειοθηκη ή και αλλά θέματα που άλλοτε διόρθωσαν ή έβγαλαν κάποια ανάκληση, αν πήγαινες συνεργείο κλπ (δηλαδή δεν σε έπαιρναν τηλέφωνο να πας εσπευσμένα). Αυτό γίνεται γιατί δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας και είναι πάγια τακτική όλων των εργοστασίων, όχι μόνο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και της αεροναυπηγικής κλπ. "Θα το φτιάξω όταν μπορέσω, εφόσον δεν είναι αναγκαίο και δεν συντρέχει θέμα ασφάλειας ή δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα ακόμη". Αν ήταν θέμα ασφάλειας θα ήταν υποχρεωμένη να κάνει άμεση ανάκληση. Άρα αυτό το λύσαμε.

Το θέμα τώρα σίγουρα αφορά τον προμηθευτή, τον οποίο ήδη μπορεί να έχει αναγκάσει σε βελτίωση του προϊόντος. Το πολύ σημαντικό ωστόσο είναι πως και η Citroën ήδη γνωρίζει και έχει την τιμή να το παραδέχεται και δε σε τρέχουν (ένας φίλος με Polo gti 1.4 tsi, σε 8.000χλμ είχε απώλεια συμπίεσης -το γνωστό θέμα με το ράγισμα- και με το ζόρι του το πέρασαν εγγυηση πληρώνοντας ο ίδιος εργατικά 800€!!!). Έχει λοιπόν θεωρώ εξαιρετικό after sales. Εγώ τουλάχιστον δύο φορές που είχε χρειαστεί (μάλιστα χωρίς τελικά να συντρέχει λόγος εμπλοκής της εγγύησης) ήταν άμεση η ανταπόκριση του συνεργείου.

Δυστυχώς όμως αυτές οι αναθεματισμενες νόρμες euro 5-6 κλπ έχουν δυσκολέψει την αξιοπιστία των κινητήρων, βλέπε dpf, τώρα αυτό κλπ. Αναγκαία κακά για κάποιον που θέλει ντίζελ.

Μια ερώτηση πάνω στο θέμα. Σε κάποιους δε το έχει παρουσιάσει εδώ το θέμα, αν δε κάνω λάθος (bakevang, Johnny's). Μήπως έχουν κάποια τακτική η οποία δεν φέρνει το πρόβλημα στην επιφάνεια; Πχ να παίζει ρόλο το ντεπόζιτο να είναι πάνω από τη μέση συνέχεια κλπ. Μπορεί να λέω και βλακεία, αλλά λέω μήπως...

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το δοκιμασαμε και αυτο. Να βρισκεται παντα η σταθμη του πετρελαιου πανω απο την μεση αλλα και παλι το προβλημα εμφανιζοταν. Μετα απο 10 μερες ακομα περιμενω παντως το ανταλλακτικο να ερθει. Αν σε αλλους φαινεται απλο για μενα δεν ειναι γιατι ειναι ταλαιπωρια. Συμφωνω οτι καλύπτετε απο την εγγυηση αλλα και παλι δεν ειναι και το πιο φυσιολογικο πραγμα.
Να προσθεσω οτι και το πισω αριστερα φαναρι εχει παρει υγρασια και επισης καλυπτετε απο την εγγυηση. Περιμενω και το φαναρι για αντικατασταση. Τι να πω ισως πρωτη φορα γαλλικο αμαξι στην κατωχη μου πρωτη φορα τοσο γκαντεμης.
Μήπως και το adblue να πρέπει να είναι και αυτό πάνω από την μέση;; Εκεί δηλαδή που βάζεις ανά 20.000, να συμπληρώνεις ανά 10.000; Ημίμετρο μεν, αλλά μπορεί να εξαφανίσει μια κατάσταση.

Για το άλλο που λες τώρα θα σου πω τα δικά μου. Προερχόμενος από οικογένεια με "γερμανικό-ιαπωνικες" καταβολές, εισέπραξα αρκετή άρνηση στην επιλογή γαλλικού αυτοκινήτου. Τα γνωστά. Φαντάσου μου είχαν κάνει τέτοια πλύση εγκεφάλου που όταν έσβηνε από το start stop ψαρωνα και έλεγα "άραγε θα πάρει ή θα με αφήσει αγγούρι" (σημείωση: μέχρι σήμερα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δεν έχει υπολειτουργησει και να με αφήσει σβηστό. Αντίθετα ένα nissan note 1.5dci που είχα νοικιάσει κάποτε για 5 μέρες, με είχε αφήσει 2 φορές σε φανάρι!)

Δε το είχα λοιπόν ούτε έναν μήνα, και μπαίνω σε μια τεραστια λακκούβα με νερό. Χτυπάει αμέσως βλάβη, ανάβει esp/abs fault κλπ κλπ. Εντάξει τρελάθηκα. Ήταν βράδυ και Σάββατο, πράγμα που σήμαινε πως από Δευτέρα συνεργείο. Η βλάβη δεν έσβηνε με τίποτα. Λοιπόν, εννοείται πως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα και για το οποίο εμεμψα τον εαυτό μου ήταν αυτό, δε το κρύβω... "Καλά να πάθω που πήρα γαλλικό". Τη Δευτέρα πάω συνεργείο, το μπριζωνουν, βγάζει βλάβη μπροστά αριστερά αισθητήρας abs. Βάζουν έναν άλλο επί τόπου, η βλάβη συνεχίζει. Μου λένε θα πρέπει να μείνει το αμάξι μέσα 3 μέρες να μετρηθούν ρεύματα από την μονάδα Abs, φρικαρω τελείως εγώ... Ρίχνουν ένα τελευταίο τηλέφωνο με τα κεντρικά και ένας γάτος τους λέει να ρίξουν καθαριστικό φρένων στο περιστρεφόμενο κομμάτι του αισθητήρα πάνω στον τροχό. Το κάνουν, φεύγουν ένας σωρός πετραδάκια και Ω! Του θαύματος η βλάβη εξαφανίστηκε.

Από τότε μέχρι και σήμερα που έχω 105.000χλμ δεν έχω πάει στο συνεργείο για βλάβη και εννοείται δε με έχει αφήσει ποτέ, ούτε με έχει προβληματίσει σε τίποτα σοβαρό και πλέον έχω την καλύτερη άποψη για τα γαλλικά.

Αυτά στα λέω για να μην απογοητευεσαι, γιατί δεν έχει να κάνει μόνο με τους Γάλλους, αλλά με όλους. Όλες οι κατασκευές πλέον μπορεί να παρουσιάσουν από δυσλειτουργιες μεχρι σοβαρά προβλήματα. Εδώ σκέψου ένα αεροσκάφος που σχεδιάζεται 20 χρόνια πριν βγει στην παραγωγή έχει απίστευτα κενά σχεδίασης, τα οποία διορθώνονται με προσθήκες στην πάροδο των ετών. Και μιλάμε για κάτι το οποίο μπορεί να κοστίζει από 20 μέχρι 150.000.000$!!! Είναι λοιπόν φυσιολογικά όλα αυτά, για αυτό μη στενοχωριέσαι, ούτε για τα φανάρια ούτε για τίποτα. Έχεις την εγγύηση προς το παρόν θα τα φτιάξεις και μετά θα μπουν στο δρόμο τους.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2018, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Παιδιά,όλα είναι μηχανήματα και όλα χαλάνε...τόσο απλό....εγώ είμαι στα 102000 και το μόνο που μου ζήτησε είναι εμπρός δισκόπλακες που λύθηκε με μια επιλογή after market στα μισά λεφτά από αυτά που μου ζητούσαν οι φωστήρες εδώ....εντάξει,και έναν κινητήρα άλλαξα αλλά εκεί δεν έφταιγε το αμάξι αλλά ο κακός μας ο καιρός... :D
Πρέπει μια μέρα να πάτε έξω από κάποια αντιπροσωπεία mercedes ή bmw για να ακούσετε τα γοερά κλάματα και τους λυγμούς.... :D

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιούλ 2018, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 11:55
Δημοσιεύσεις: 12
aiolos έγραψε:
Δεν θα έλεγα οτι είναι τραγική ζημιά εφόσον δουλεύει κανονικά (απο οτι κατάλαβα) και απλά ανάβει απο λάθος το λαμπάκι. Τραγικό είναι αυτό με το ειδικό εργαλείο που είναι μοναδικό.
Δυστυχώς ακόμα και σε καινούργια αυτοκίνητα υπάρχουν αστοχίες υλικών.


Καλησπερα και παλι.....το σωληνακι αλλαχθηκε.... μετα απο 20 μερες...το προβλημα βεβαια δεν λυθηκε οπως καταλαβαινεται... εγω ειπα οτι ειναι τραγικο και καποιοι εδω μεσα πεσανε να με φανε.. τωρα περιμενω καινουριο ντεποζιτο για να αλλαχθει εξ ολοκληρου.....τι να πω... αλλη μια ταλαιπωρια...!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιούλ 2018, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
dimitrissal123 έγραψε:
aiolos έγραψε:
Δεν θα έλεγα οτι είναι τραγική ζημιά εφόσον δουλεύει κανονικά (απο οτι κατάλαβα) και απλά ανάβει απο λάθος το λαμπάκι. Τραγικό είναι αυτό με το ειδικό εργαλείο που είναι μοναδικό.
Δυστυχώς ακόμα και σε καινούργια αυτοκίνητα υπάρχουν αστοχίες υλικών.


Καλησπερα και παλι.....το σωληνακι αλλαχθηκε.... μετα απο 20 μερες...το προβλημα βεβαια δεν λυθηκε οπως καταλαβαινεται... εγω ειπα οτι ειναι τραγικο και καποιοι εδω μεσα πεσανε να με φανε.. τωρα περιμενω καινουριο ντεποζιτο για να αλλαχθει εξ ολοκληρου.....τι να πω... αλλη μια ταλαιπωρια...!!!
Δημήτρη περιμένουμε να μάθουμε τα νέα σου και ελπίζω να είναι καλά αυτή τη φορά. Ότι και να πούμε νομίζω θα αρχίσουμε να επαναλαμβανομαστε με κίνδυνο να ξεφύγει η κουβέντα. Απολύτως φυσικό να είσαι εκνευρισμένος. Μην ανησυχείς όμως, όσον αφορά την επέμβαση, η αφαιροτοποθετηση της δεξαμενής δεν είναι κάτι που μπορεί να σου δημιουργήσει περιφερειακά προβλήματα. Υπομονή λοιπόν.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Προσθέτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιούλ 2018, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
dimitrissal123 έγραψε:
aiolos έγραψε:
Δεν θα έλεγα οτι είναι τραγική ζημιά εφόσον δουλεύει κανονικά (απο οτι κατάλαβα) και απλά ανάβει απο λάθος το λαμπάκι. Τραγικό είναι αυτό με το ειδικό εργαλείο που είναι μοναδικό.
Δυστυχώς ακόμα και σε καινούργια αυτοκίνητα υπάρχουν αστοχίες υλικών.


Καλησπερα και παλι.....το σωληνακι αλλαχθηκε.... μετα απο 20 μερες...το προβλημα βεβαια δεν λυθηκε οπως καταλαβαινεται... εγω ειπα οτι ειναι τραγικο και καποιοι εδω μεσα πεσανε να με φανε.. τωρα περιμενω καινουριο ντεποζιτο για να αλλαχθει εξ ολοκληρου.....τι να πω... αλλη μια ταλαιπωρια...!!!


Αν είναι τραγική η αλλαγή τεπόζιτου δε θέλω ούτε να φανταστώ τι θα έλεγες αν π.χ. σου έκαιγε φλάτζα και πήγαινες για άνοιγμα κινητήρα. Ταλαιπωρία ναι. Εκνευρισμός ναι. Τραγικό οχι. Μη χάνουν και οι λέξεις το νόημα τους...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Πρόβλημα σε εξάτμιση? Ή αντλία νερού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Johnny kam
Απαντήσεις: 6
προβλημα με αντλια πετρελαιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: κωστας
Απαντήσεις: 23
Αντλία υψηλής σε ds3 1.6 thp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ XSARA
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ