Σελίδα 1 από 1

Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2018, 18:00
από Alexandrospicaso
Την καλησπέρα μου στην ομάδα!!! ξέρουμε κάτι για το μοτέρ πού φοράει το c3 picasso 1,4. 95 hp της bmw , άκουσα ότι μετά τά 90.000 χιλιάδες χιλιόμετρα καίει λάδια και θέλει επισκευή , αλλά δεν έχει επάρκεια ανταλλακτικών . και ότι τό μοτέρ έχει οβάλ πιστόνια ???

Re: Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2018, 18:59
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Kαλησπέρα και καλως ηρθες.
Να μην ακους αηδίες.!
Αυτο το μοτέρ λέγεται prince και δεν ειναι της BMW. Eιναι μια συνεργασια BMW και PSA που εγινε για να αποκτησει η BMW εγκάρσιο μοτερ για τις μικρες μπροστοκινητες πλατφορμες της και για να αποκτησει η PSA τεχνογνωσια για το συστημα Vanos της ΒΜW, το οποιο εφαρμοζεται μερικώς στους μικρους vti 1.4 και 1.6 αλλα και στα τουρμπατα thp μοτερ της PSA. Για οβαλ πιστονια αποτι γνωριζω ειχε μονο ενας παλιος κινητηρας της Yamaha. Oσο για βλάβες, ολα ειναι σχετικα...μπορει να βγάλει καποιες βλάβες, μπορει και να μην βγαλει.
Ειναι σχετικα νεος κινητηρας, γιατι να μην υπάρχουν ανταλλακτικα?

Re: Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2018, 22:26
από nik0laus
Οβάλ έμβολα είχε η HONDA NR750 που γ@..σε κι έδερνε και αρκετά πιο πριν η NR500 που ήταν και πιο αργή κι από τα κερμπς :D
Έκτοτε δεν ασχολήθηκαν άλλοι ...
Το μεγάλο πρόβλημα σε τέτοιου είδους υλοποιήσεις είναι , όπως και στον Βάνκελ κινητήρα, τα ελατήρια στεγανοποίησης μεταξύ του θαλάμου καυσης και του εμβόλου.

Re: Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2018, 06:58
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Nικόλα υποκλίνομαι. Εχεις δίκιο για τη Honda.

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR

Re: Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2018, 10:23
από Alexandrospicaso
Τελικά βγάζει προβλήματα με κατανάλωση λαδιού αυτό το μοτέρ;

Re: Μοτέρ bmw 1,4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2018, 10:52
από NickNT
Alexandrospicaso έγραψε:
Τελικά βγάζει προβλήματα με κατανάλωση λαδιού αυτό το μοτέρ;


Σε γενικές γραμμές, τα μοτέρ της οικογένειας Prince έχουν ενίοτε ή συχνότερα κάποιες "ευαισθησίες" με το λάδι. Βέβαια, αυτό ισχύει για πολλούς κινητήρες της τελευταίας δεκαετίας, και δε σημαίνει ακριβώς ότι σήμαινε κάποτε (αλλά αυτό είναι μία άλλη, μεγάλη κουβέντα).

Η άποψη μου είναι ότι για τόσο χαμηλή ιπποδύναμη, θα επέλεγα κάποιον άλλον κινητήρα, και δε θα έμπλεκα με τις όποιες παραξενιές του 1.4 VTi - δεν υπάρχει λόγος δηλαδή να "ανεχτείς" ακόμη και ήσσονος σημασίες παραξενιές. Αν μιλούσαμε για κάποιο δυνατό "μέλος" της οικογένειας (ας πούμε THP200), τότε θα σε προέτρεπα να ζήσεις το όνειρο!. :P

Βέβαια, ούτε το ξέρω προσωπικά το μοτέρ (!), ούτε μηχανικός φυσικά είμαι. :)