Σελίδα 1 από 2

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 17:49
από firegkan1
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός CITROEN C3 DIESEL 1.4 μοντέλο του 2012.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο και τώρα έχει 140.000km
Eπισκέφθηκα την αντιπροσωπεία να κάνω το τακτικό του σέρβις και καθώς το πήγαν πορεία μου είπαν ότι κάνει ένα θόρυβο και χρήζει αλλαγή σασμάν. Μου είπαν εργασία 200 και αλλα τόσα για μεταχειρισμένο σασμάν συν δίσκο-πλατό πάμε στα 500-600 κάπου εκεί. Μου απέκλεισαν καινούργιο σασμάν γτ λέει είναι πανάκριβο 2.000-3.000 ευρώ έτσι μου είπαν, όπως μου απέκλεισαν και το ενδεχόμενο επισκευής του ήδη υπάρχοντος. Η απορία μου είναι αν είναι φυσιολογικό να θέλει σασμάν στα 140.000 km κ πως μπορεί να προέκυψε και αν αυτά που μου είπαν στην αντιπροσωπεία ευσταθούν.
Να σας αναφέρω ότι το αυτοκίνητο το λειτουργώ λίγο με πιέσεις και γκάζια!
Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας και τις συμβουλές σας.
Ευχαριστώ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 18:15
από barimagas
Φυσιολογικό δεν είναι σίγουρα. Αλλά δεν έχει ακουστεί άλλο κρούσμα. Και αν ηταν αστοχία υλικού δεν θα έπρεπε να έρθει πολύ νωριτερα;;; Ότι τα σασμάν τις citroen είναι στο περίπου, με μεγάλες διαδρομές, ξύλινες στην αίσθηση είναι γεγονός χρόνια τωρα, αλλα τουλάχιστον δουλεύανε.
Από άποψη τώρα τιμών, στις αντιπροσωπείες κάπου εκει κυμαίνονται, έξω μπορεί να βρεις και φθηνότερα, καλό ειναι να παρεις και μια δευτερη γνωμη κάποιο μέλος εδώ μέσα μπορεί να σε βοηθήσει με αξιόπιστο συνεργείο. Τα σασμάν επισκευάζονται αλλα βαριουντε στα συνεργεία την διαδικασία και προτιμούν να σου φορέσουν μεταχειρισμένο.
Για την ιστορία σε fiat panda diesel μου έσπασε στα 250000χμ και εβαλα μτχειρισμενο με 380€+ δισκοπλατο+100 εργασια. Σίγουρα η αυξημένη ροπή απο χαμηλά καταπονεί περισσότερο το σασμαν. Και αν το δουλεύεις συνέχεια απο χαμηλές στροφές(1500rpm) με τέρμα γκάζι σηκώνει πολύ ροπή απότομα και καταπονει ιδιαιτερα τα μηχανικα μερη.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 18:59
από Πράκτορας
Αδερφε αλλαξε καμμια βαλβολινη για αρχη, παρε κ μια δευτερη γνωμη μην τυχον ειναι κατι αλλο κ το ξαναβλεπεις.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 21:12
από NEKTARIOS C5
Mια δεύτερη γνώμη σε άλλο συνεργείο θα ήταν μια καλή συνέχεια....

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 21:45
από vpafi
Συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.
Σε ποια περιοχή είσαι μήπως μπορούμε να σε κατευθύνουμε αν μπορούμε ανάλογα;

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 21:53
από nbackal
Ποιο ακριβώς ήταν το σύμπτωμα ; Δεν κούμπωναν οι ταχύτητες ; Γρατζούναγε κάποια στις αλλαγές έντονα ;
Στο προηγούμενο service δεν το είδαν μιας που κάνουν "τακτικό" έλεγχο ;

Μεγάλες πιθανότητες να μην θέλεις σασμάν, έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Πάρε 2η γνώμη, ρώτα τους πότε σου άλλαξαν βαλβολίνες και προχωράς.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 22:03
από firegkan1
vpafi έγραψε:
Συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.
Σε ποια περιοχή είσαι μήπως μπορούμε να σε κατευθύνουμε αν μπορούμε ανάλογα;

Αιτωλοακαρνανία..

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 22:09
από firegkan1
nbackal έγραψε:
Ποιο ακριβώς ήταν το σύμπτωμα ; Δεν κούμπωναν οι ταχύτητες ; Γρατζούναγε κάποια στις αλλαγές έντονα ;
Στο προηγούμενο service δεν το είδαν μιας που κάνουν "τακτικό" έλεγχο ;

Μεγάλες πιθανότητες να μην θέλεις σασμάν, έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Πάρε 2η γνώμη, ρώτα τους πότε σου άλλαξαν βαλβολίνες και προχωράς.

Τώρα πρόσφατα το παρουσίασε τον ήχο αν κ εμένα δεν μου είχε φανεί σαν κάπιος περίεργος ήχος είναι όπως αντί να φρενάρεις κατεβάζεις ταχύτητα για να φρενάρει τέτοιος ήχος.Κουμπώνουν κανονικά οι ταχύτητες ...δεν ''γρατζούναγε'' κάποια ταχύτητα συγκεκριμένη αλλά γενικότερα ένας ήχος σαν γρατζούνισμα σαν ''γουυυυ'' χαχ δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβώς!

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 22:30
από nik0laus
Αλλαγή κιβωτίου με τη μία ;
Αφού θα το κατεβάσουν που θα το κατεβάσουν δεν θα ανοίξουν να δουν τι έχει;

Βαριούνται να αλλάξουν δυο ρουλεμάν ;




Υ.Γ Παράκληση : Ρε παιδιά μη βάζετε στην ίδια πρόταση λέξεις όπως άγρια, γκάζια και αχαλίνωτες ροπές παρέα με 1400 ντίζελ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 22:54
από teo1908
Καλησπέρα φίλε μου, εμπειρικά από ότι ακουσα/είδα σε άλλα αυτοκίνητα φίλων , αυτό ακούγεται σαν θόρυβος από ρουλεμάν στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Κάτι που επισκευάζεται.

Παρε φυσικά μια δεύτερη γνώμη , αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα να επισκευάσω το δικό μου κιβώτιο ταχυτήτων με την λογική ότι θα άλλαζα από μέσα ότι χρειάζεται γιατί ένα μεταχειρισμένο ποιος θα σου εγγυηθεί ότι δεν θα σου παρουσιασει το ίδιο ή ανάλογο πρόβλημα συντομα.
Μετά θα χρειαστείς πάλι κατέβασμα σασμάν.

Επίσης ίσως υπάρχουν βαλβολινες στο εμπόριο που να μειώσουν τον θόρυβο όμως απλά παρατείνεις το πότε θα κάνεις την επισκευή.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 23:04
από Bill30f
Κατ' αρχάς, εσύ έχεις εντοπίσει τον θόρυβο/πρόβλημα; Μήπως είναι 500 άλλα πράγματα και όχι σασμάν; Πάρε καλύτερα 2η γνώμη από άλλο συνεργείο, έμπιστο που δεν θα σε δαγκώσει ούτε θα σου βγάλει κάποια τρελή διάγνωση. Μπορεί να είναι ντίζες σασμάν, ρουλεμάν συμπλέκτη, πόσα άλλα ρουλεμάν και ημιαξόνια και δεν ξέρω εγώ τι. Σασμάν δεν χαλάει εύκολα και πάλι επισκευάζεται, δε πετιέται. Αν είναι να γλυτώσεις το τσεκούρι τους, πετιέσαι και μια βόλτα Πάτρα για έναν έλεγχο, όλο και κάποιος εδώ θα γνωρίζει έντιμο συνεργείο να πας για 2η γνώμη. Και φυσικά, αν φανεί ότι είναι κάτι άλλο και όχι το κουστούμι που σου έβγαλαν, μην ξεχάσεις να τους κράξεις και στα κεντρικά της Citroen Ελλάδος και εδώ για να ξέρουν και οι υπόλοιποι να φυλάνε τα ρούχα τους.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2018, 00:16
από Lohias^
Και φυσικά να σχολιάσουμε ότι όλο αυτό μπορεί να οφείλεται στις "δια βίου" βαλβολινες που δεν "χρειάζεται" να αλλάζεις.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2018, 19:48
από firegkan1
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Λοιπόν επανέρχομαι με τελικά νέα έχοντας πάρει και δεύτερη γνώμη. Το σασμάν επισκευάστηκε, τελικά ήταν το ρουλεμάν κάτι το οποίο επισήμαναν πολλοί φίλοι. Η ζημιά στο ρουλεμάν προήλθε από μη αλλαγή στις βαλβολίνες οι οποίες ήταν πίσσα. Πολύ κακές και αρνητικές εντυπώσεις λοιπόν από την επίσημη αντιπροσωπεία η οποία και ενώ τους είχα ρωτήσει αν χρειάζονται αλλαγή οι βαλβολίνες απάντησαν όχι και ότι τις ελένξανε και ήταν μια χαρά και ότι δεν χρειάζονται αλλαγή ποτέ είναι εφ' όρου ζωής επίσης ότι δεν επισκευάζεται κ να τοποθετήσω μεταχειρισμένο κ αν δεν μπορώ οικονομικά να το αφήσω δεν έχει θέμα δλδ να το κινούσα μέχρι να αποδιαλυθεί ο νοών νοείτο...

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2018, 19:59
από bakevang
Το'χω πει, το ξαναλέω, το φωνάζω και θα το φωνάζω.
Βαλβολίνες κάθε 40Κ γι'αυτούς που κάνουν πολλά υπεραστικά χιλιόμετρα και κάθε 60Κ γι'αυτούς που κάνουν μεικτά.
Και ας λέει η Citroen ό,τι θέλει.

Τουλάχιστον εγώ, αυτό κάνω.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2018, 20:36
από NEKTARIOS C5
Εγώ Βαγγελη κάθε 30000km τις αλλάζω σιγά το κόστος.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει υγρό επάνω σε αυτοκίνητο που μπορεί να είναι για πάντα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk