Σελίδα 2 από 2

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2018, 20:47
από nbackal
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Εγώ Βαγγελη κάθε 30000km τις αλλάζω σιγά το κόστος.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει υγρό επάνω σε αυτοκίνητο που μπορεί να είναι για πάντα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


+1.

Δια βίου βαλβολίνες ... Τι άλλο θα ακούσουμε ...
Οταν είχα Saxo γράφαν οι επίσημοι αλλαγή και χρέωση και στις 30000 χλμ που δεν κούμπωσε όπισθεν και πρώτη πήγα να τις αλλάξω και κατέβαιναν σαν μέλι με τα γρέζια ...

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2018, 21:01
από firegkan1
Έτσι συνέβη και με εμένα nbackal οι επίσημοι μου έγραφαν αλλαγή και χρέωση και αποδείχθηκε μόνο χρέωση και ποτέ αλλαγή και να τους επισημαίνεις μήπως θέλουν αλλαγή να σου λένε είναι εντάξει τις έχουμε ελέγξει να πηγαίνεις αλλού και να στάζουν σαν μέλι όπως λες...Παραλίγο οι ''επίσημοι'' να με κάνουν να μετανοιώσω για την επιλογή μου να πάρω citroen και τελικά το αυτοκινητάκι είναι μια χαρά το πρόβλημα ήταν με τους ''επίσημους''.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2018, 09:35
από johnkalas
Καλημέρα παιδιά,

έχω γράψει και το threat του C1 αλλά δεν είχα κάποια απάντηση. Θα ήθελα ( μιας και είδα ότι μιλάτε για το σασμάν ) να αναφέρω το 'πρόβλημα' μου και αν κάποιος γνωρίζει η το έχει συναντήσει είτε στο C1 ή σε άλλο μοντέλο ας ενημερώσει, πριν πάω συνεργείο για αναφορά.

Το θέμα που θέλω να ρωτήσω, αν το έχετε παρατηρήσει , είναι το εξής :

Έχω το C1 το τελευταίο μοντέλο ( το πήρα τον 5 του 2017 ). Όλοι, φαντάζομαι , γνωρίζουμε ότι στο ρελαντί ο κινητήρας βγάζει κάποιους κραδασμούς , που το καταλαβαίνεις κυρίως στον λεβιέ των ταχυτήτων. Αυτό που μου κάνει εντύπωση ( κυρίως το τελευταίο εξάμηνο ) είναι ότι κάποιες φορές εν κινήσει ακούω τριξίματα και 'γρυλίσματα' ( σαν να έχει λασκάρει κάποια βίδα ας πούμε ) κάτω από τον λεβιέ των ταχυτήτων. Εντωμεταξύ αν οδηγάω και ακούω αυτό τον ήχο, με το χέρι μου πιέζω προς τα κάτω τον λεβιέ ταχυτήτων και σταματάει. Έτσι κατάλαβα από που προέρχεται αυτός ο ήχος γιατί κυριολεκτικά κάθε φορά που το άκουγα έψαχνα όλο το αυτοκίνητο με κλειστά παράθυρα και κλειστό ράδιο γιατί μου έσπαγε τα νεύρα.

Γνωρίζει κάποιος κάτι??? Σας έχει τύχει??

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2018, 13:36
από Skotis
Δεν υπάρχουν πολλοί κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου οπότε στην ερωτησή σου ίσως απαντήσει κάποιο άλλο παιδί γνωρίζει γενικά τι μπορεί να συμβαίνει. Μιας και είναι καινούριο το αμάξι στην αντιπροσωπεία το πήγες?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2018, 16:52
από johnkalas
Skotis έγραψε:
Δεν υπάρχουν πολλοί κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου οπότε στην ερωτησή σου ίσως απαντήσει κάποιο άλλο παιδί γνωρίζει γενικά τι μπορεί να συμβαίνει. Μιας και είναι καινούριο το αμάξι στην αντιπροσωπεία το πήγες?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Όχι ακόμη, ήθελα πρώτα να ρωτήσω εδώ και μετά να πήγαινα αντιπροσωπεία.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2018, 19:52
από Azan Gorde
Παράθεση:
Όχι ακόμη, ήθελα πρώτα να ρωτήσω εδώ και μετά να πήγαινα αντιπροσωπεία.
απο την στιγμή που το αμάξι είναι σε εγγύηση μην σε αγχώνει, να τους το πας άμεσα για έλεγχο :)

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2018, 18:41
από demkat1
nik0laus έγραψε:
Υ.Γ Παράκληση : Ρε παιδιά μη βάζετε στην ίδια πρόταση λέξεις όπως άγρια, γκάζια και αχαλίνωτες ροπές παρέα με 1400 ντίζελ


Τί δεν ταιριάζει?
το 1400 ή το diesel?

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2018, 20:31
από Azan Gorde
demkat1 έγραψε:
nik0laus έγραψε:
Υ.Γ Παράκληση : Ρε παιδιά μη βάζετε στην ίδια πρόταση λέξεις όπως άγρια, γκάζια και αχαλίνωτες ροπές παρέα με 1400 ντίζελ


Τί δεν ταιριάζει?
το 1400 ή το diesel?
το "άγρια γκάζια και αχαλίνωτες ροπές" :P

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2018, 21:02
από Tzakos
demkat1 έγραψε:
nik0laus έγραψε:
Υ.Γ Παράκληση : Ρε παιδιά μη βάζετε στην ίδια πρόταση λέξεις όπως άγρια, γκάζια και αχαλίνωτες ροπές παρέα με 1400 ντίζελ


Τί δεν ταιριάζει?
το 1400 ή το diesel?



:laugh :laugh :laugh

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ 2018, 09:03
από demkat1
ωραία, αφού γελάσαμε ας πουμε και κάτι σοβαρό.
Σχετικά με την αλλαγή στις βαλβολίνες που αναφέρθηκε παραπάνω μου κάνει εντύπωση ότι και στο εγχειρίδιο της Haynes (δεν κάνω διαφήμιση) αναφέρεται μόνο έλεγχος στάθμης. Το περίεργο είναι ότι για τα λάδια κρατάνε διαφορετική στάση δλδ αναφέρουν τη θέση της Citroen (20 000 μίλια ή 2 χρόνια) αλλά παράλληλα προτείνουν συχνότερη αλλαγή "ειδικά αν το όχημα χρησιμοποιείται για μικρές διαδρομές".

χμμμμ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ 2018, 15:09
από Lohias^
demkat1 έγραψε:
ωραία, αφού γελάσαμε ας πουμε και κάτι σοβαρό.
Σχετικά με την αλλαγή στις βαλβολίνες που αναφέρθηκε παραπάνω μου κάνει εντύπωση ότι και στο εγχειρίδιο της Haynes (δεν κάνω διαφήμιση) αναφέρεται μόνο έλεγχος στάθμης. Το περίεργο είναι ότι για τα λάδια κρατάνε διαφορετική στάση δλδ αναφέρουν τη θέση της Citroen (20 000 μίλια ή 2 χρόνια) αλλά παράλληλα προτείνουν συχνότερη αλλαγή "ειδικά αν το όχημα χρησιμοποιείται για μικρές διαδρομές".

χμμμμ
Εγώ στο δικό μου μετά από παρακίνηση από εδώ μέσα, άλλαξα στις 60.000 και θα το κάνω πάλι στις 120.000.

Επίσης, σημειώστε ότι στους νέους κινητήρες αναφέρουν ιμάντα "εφ όρου ζωής" και στα ψιλά γράμματα λένε 120.000χλμ την "ζωή"...

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ 2018, 15:13
από nonos
firegkan1 έγραψε:
vpafi έγραψε:
Συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.
Σε ποια περιοχή είσαι μήπως μπορούμε να σε κατευθύνουμε αν μπορούμε ανάλογα;

Αιτωλοακαρνανία..

Πηγαινε στο Χρήστο Ηλιου ν ακουσει το αυτοκινητο και να τ οδηγησει. Χρονια στα citroen και με καλο ονομα. Εξειδικευμενο ειναι και θα σου πει σιγουρα αν θελει σασμαν. Προσωπικα μπορει να θελει ανοιγμα για κανα ρουλεμαν συη χειροτερη θεωρω. Οχι αλλαγη.