demkat1 έγραψε:
τι πιεση άραγε μπορει να ανεβάσει η ...εξάτμιση?
Γιατί από παροχή, δεν την πιανει κανένα κομπρεσεράκι.
Θα μας τρελάνεις εδώ ή θα μας τυλίξεις για αλλού demkat1;;;!!!
Όλος γενικά ο μηχανισμός, από τον κινητήρα συμπεριλαμβανομένου μέχρι την εξάτμιση με τα κουμπωμένα σ' αυτή υποσυστήματα και την έξοδό της,
δεν είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να ταπώνεται η έξοδος της εξάτμισης και να ζορίζεται ανεβάζοντας πίεση με εγκλωβισμένα οπουδήποτε τα καυσαέρια, δουλεύοντας δηλαδή ως ...κομπρεσέρ!!! Την πίεση που λες δεν θα την ανεβάζει η εξάτμιση, ο κινητήρας θα την ανεβάζει εξάγοντας τα καυσαέρια. Γίνεται;!
Και αφήνοντας προς στιγμή στην άκρη τις παραμέτρους (τι πίεση, τι παροχή έχει η εξάτμιση και τι παροχή έχει το οποιοδήποτε κομπρεσεράκι) που λες, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι γίνεται να φτιαχτεί ενδιάμεσος μηχανισμός (...) από την εξάτμιση έως το ελαστικό που να επιτρέψει τέτοια λειτουργία, κολλάμε στο ότι
δεν επιτρέπεται το μικτό καυσαέριο με τη χημική σύσταση που έχει να έρχεται σε χρόνια επαφή με τα λάστιχα εντός τους ως αέριο πλήρωσης! Εδώ λέμε πως να πλένουμε τακτικά και σχολαστικά τα λάστιχα παντού (πέλμα και μέσα-έξω πλαϊνά) για να απομακρύνονται όλοι οι χημικοί ρύποι που τα φθείρουν, εκ των οποίων κάποιοι είναι και τα καυσαέρια που μολύνουν ως αέρια πρόσθετα την ατμόσφαιρα και ως επικαθήσεις τα οδοστρώματα!