Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:44 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2019, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Καλησπερίζω το αγαπητό φόρουμ. Μετά από 320.000χλμ(τα μισά με υγραέριο)
και 17 σχεδόν χρόνια κατοχής εμφανίστηκε η γνωστή... μαγιονέζα στο δοχείο
διαστολής παραφλού. Βασικά εμφανίστηκε προ 10.000χλμ περίπου και το παρακολουθώ
συνεχώς: μέρα παρά μέρα-150χλμ το καθαρίζω. Το μοτέρ δουλέυει κανονικά,
θερμοκρασία κανονική, λάδια καθαρά, δεν βγάζει φυσαλίδες στο δοχείο διαστολής
και επειδή των φρονίμων τα παιδιά αλλαζουν φλάντζα πριν μείνει η κυρά στο πουθένα
και σπάσουν τα τηλέφωνα κάνω μια ερώτηση στον μάστορα για συνολικό κόστος επισκευής.
Μου λέει μιας και έχεις πολλά χλμ με υγραέριο καλό είναι να αλλάξεις και βαλβίδες και πλάνισμα
εννοείται αλλά θα ανέβει και η συμπίεση. Δεν βάζεις καλύτερα ενα μοτέρ με 6.000χλμ που έχω?
Είναι ηλεκτρόγκαζο βέβαια οπότε θα βάλουμε τις δικές σου πεταλούδες κλπ. Μου το αφήνει
στα 250€ συν τα εργατικά, ιμάντες, λάδια, παραφλού που έτσι και αλλιώς θα χρειαστώ στην
επισκευή οπότε είμαι θεωρητικά στα ίδια χρήματα.
Τό έχει κάνει κάποιος και αν ναι τι δυσκολίες συνάντησε σε "παντρέματα" κλπ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2019, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φτιαξε το δικο σου η παρε κορμο κεφαλη και βαλε ολα τα αλλα δικα σου

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Απρ 2019, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
το δικό σου.
Μπορει να ειναι απλά η φλάτζα.
το πλάνισμα δεν μπορεις να πεις ότι απαιτείται, αν δεν βγει το καπάκι ( κάποιο φάγωμα ).
Και οι βαλβιδες "παίζει". Γιατί, απ την άλλη, να αλλ. μόνο βαλβίδες και να μην πάμε και σε ελατηρια, στροφαλο ....

Και όλες αυτές οι "ευκαιρίες" με τα ..."άστρωτα" μοτέρια. τσ τσ τσ.
το δικό σου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ. Πριν από ενάμιση μήνα πήραμε τελικά την μεγάλη απόφαση να
αλλάξουμε μοτέρ αντί επισκευής και φυσικά απλά απλώσαμε βούτυρο στο καυτό ψωμί του Μέρφυ. Συνοψίζω γρήγορα
τα γεγονότα για να μη πλατιάσω και ξανανευριάσω: Από την αρχή το νέο μοτέρ έτρεμε περιστασιακά στο ρελαντί,
ακουγότανε σα να χτυπάνε οι βαλβίδες και έπαιρνε δύσκολα μπροστά. Θέλεις αντλία βενζίνης μου λέει ο "μαάστορας".
Είναι καινούρια Bosch λέω... αλλάζουμε μπαταρία γιατί αν και γυρναει κανονικά και τα βολτ είναι οκ, είχε μεινει πριν 6 μηνες
από δυναμό και λέω μηπως... Κάπως καλύτερα αλλά σα να γυρναει παραπάνω ώρα από το νορμαλ αν και πιο δυνατά.
Βγαίνω Εγνατία και στην ανηφόρα για Καβάλα αναβοσβήνει λαμπακι και το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα και ιπποδύναμη.
Σφάλμα P0330 & P0420. Το δεύτερο το είχαμε μονιμα εδώ και δύο χρόνια με το παλίό μοτέρ χωρίς θέματα. Υποτίθεται βέβαια οτι
αλλαχθηκε και ο καταλύτης ενώ τελικά μας άλλαξε μόνο το προστατευτικό κάλυμμα. Βαζω καινούριο πολλαπλασιαστή Ngk & μπουζί τα οποία μέσα σε 300χλμ ήταν καμμενα κοκκινα. Βάζω τα BOSCH FR7DC+ από τότε που έβαλα υγραέριο πριν 180.000χλμ. Μετά από κάποιες αλλεπάλληλες αψιμαχίες μου έβαλε τον αισθητήρα λ που είχε πανω το μοτέρ και καλά ο οποίος είναι βεβαια από το facelift. και αφου δεν σταματησαν τα σφάλματα πάντα σε εγνατία με αιρκοντίσιον, σε πόλη δεν κάνει κάτι, αρχισε την γνωστή καραμέλα ότι
φταίει το υγραέριο. Επειδή κάναμε αρκετά χλμ και με βενζίνη και με υγραέριο και δεν βγάλαμε ασφαλή συμπεράσματα με τον μαστορα υγραερίου του λέω βάλε μια μπεκιέρα(δεν αλλάχθηκε ποτέ) μπας και τελειώσουμε. τζαμπα 80€. βάλαμε και τον σωστό λ BOSCH. ΤΖΆΜΠΑ 50€. Η υποπίεση είναι οκ, ψεκασε και σπρευ κλπ. Η συμπίεση φαινεται οκ αλλα δεν μετρήθηκε παρά την προτροπή μου. Πλέον δεν τρέμει στο ρελαντί και ακούγεται λίγο καλύτερα. Τουλάχιστον δεν καίει λάδια και νερά μετά από 3.800χλμ αλλά στη αλλαγή λαδιού το φίλτρο λαδιού ήταν
τραγικά βρώμικο. Η δεν το αλλαξε καν στην αρχή η ο κινητηράς ηταν εκτεθειμένος. Τι να πιστέψω όταν μου είπε οτι έβαλε 5 λιτρα λάδι ή 3 λιτρα βαλβολίνες, ή οτι πηρα σετ τσιμούχες για τα ημιαξόνια και αλλάξε μόνο αυτή που εσταζε πολύ? όταν ειπα στον μαστορα υγραεριόυ οτι το μοτερ ειχε μόλις 6000χλμ μου λέει μήπως 60000? Μάλλον 160.000 λεω και γελασαμε πικρά...
έχω καθαρίσει με σπρέυ επαφων όλα τα βύσματα των αισθητηρων, θα δοκιμάσω και ενα MAF φίλου. ΤΟ μυαλό μου πάει σε αισθητηρες πχ στροφων, κρούσης που είχε ήδη επάνω το μοτέρ και πιθναόν δεν άλλξε καν ο μάστορας, αν και το σφαλμα P0330 δεν κολλάέι. Καμία ιδέα ρε παιδιά πριν το πάω για πεταμα???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Η διάγνωση και συνταγογράφηση μέσω πληκτρολογίου ανήκει στα όρια της καφενιακής σφαίρας
Σε αυτά τα πλαίσια παρατηρώ ότι έχουμε ένα δομικό λάθος. Από την στιγμή που αλλάζουμε μοτερ που λειτουργούσε με ηλεκτρόγκαζο σε ντιζατο και είναι και νεώτερο το απλούστερο που μπορείς να κάνεις, όσο παράλογο και εάν ακούγεται, είναι να κάνεις μια τηλεφόρτωση
Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις που λύθηκαν όλα αυτά τα προβλήματα με αυτή την μέθοδο. Αφου γινει αυτό, θελει επαναπρογραμματισμό το αέριο.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
grekoulis έγραψε:
Η διάγνωση και συνταγογράφηση μέσω πληκτρολογίου ανήκει στα όρια της καφενιακής σφαίρας
Σε αυτά τα πλαίσια παρατηρώ ότι έχουμε ένα δομικό λάθος. Από την στιγμή που αλλάζουμε μοτερ που λειτουργούσε με ηλεκτρόγκαζο σε ντιζατο και είναι και νεώτερο το απλούστερο που μπορείς να κάνεις, όσο παράλογο και εάν ακούγεται, είναι να κάνεις μια τηλεφόρτωση
Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις που λύθηκαν όλα αυτά τα προβλήματα με αυτή την μέθοδο. Αφου γινει αυτό, θελει επαναπρογραμματισμό το αέριο.

Διαφωνώ με την καφενειακή σφαίρα. Τι νόημα έχει το φόρουμ αυτό δηλαδή?
Παράλογο δεν μου αγούγεται απλά δεν μου εξηγείς τι ακριβώς θα διορθ'ωσει αν υποτίθεται βέβαια ότι ισχύει το ότι ΟΛΟΙ οι αισθητήρες, περιφερειακά είναι τα δικά μου. Επειδή αλλαχθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα κ ολά τα αναρτηματα αναρτησης, αμορτισερ, ημιαξονια, ημιμπαρα, φουσκες κλπ μαζί με αλλαγή δεξαμενης υγραεριου λογω δεκαετίας το κόστος ξεπέρασε τα 2000€. Οπότε δεν θα λυπηθουμε μερικά ευρώ ακόμη πχ για ένα αισθητηρα στροφων. Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου να μπει σε λεξια να δουμε τι δειχνει, απο εβδομάδα μάλλον γιατί μπλεξαμε τους μαστορες καθώς η αλλαγή εγινε από αλλον τυχάρπαστο που είχε και το μοτέρ στην κατοχή του. Ευχαριστώ για την απάντηση εννοείται αν και αιχμηρή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
demkat1 έγραψε:
το δικό σου.
Μπορει να ειναι απλά η φλάτζα.
το πλάνισμα δεν μπορεις να πεις ότι απαιτείται, αν δεν βγει το καπάκι ( κάποιο φάγωμα ).
Και οι βαλβιδες "παίζει". Γιατί, απ την άλλη, να αλλ. μόνο βαλβίδες και να μην πάμε και σε ελατηρια, στροφαλο ....

Και όλες αυτές οι "ευκαιρίες" με τα ..."άστρωτα" μοτέρια. τσ τσ τσ.
το δικό σου.
Στο είχαν πει τα παιδιά πιο πριν, 1000 φορές καλύτερα το δικό σου. Ότι και να χρειαζόταν, τα 600 δεν θα τα ξεπερνούσε. Και φυσικά, αν έπρεπε να γίνει αλλαγή μοτέρ, μόνο με το δικό του για να ταιριάξουν τα περιφερειακά. Εφόσον σε πήρε στον λαιμό του με μοτέρ δικό του εγγυημένο κλπ, τουλάχιστον έπρεπε να το παραδώσει άψογο λειτουργικά ή να το κοπανάει στο κεφάλι του μέχρι να σου παραδώσει σωστό αμάξι. Μακάρι να έρθει με τηλεφορτιση, γίνεται αρχικοποίηση του εγκεφάλου και παίρνει τα δεδομένα από την αρχή από τους αισθητήρες. Και αυτά "φταίει το υγραέριο κλπ" είναι μόνο για να ξεφορτωθεί.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Παιδια συγγνωμη αλλά δεν εγραψα επ ουδενί λόγω το ποστ για να ακουσω στα ειχαμε πει.
Το αυτοκίνητο το πήγε ο πρωην πεθερός μου σε μηχανικό της "αποθήκης". Εγώ ειμαι υπερ της
επισκευής απλα βοηθάω τωρα. its complicated... Ευχαριστω και καλή συνέχεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Το έγραψα έτσι επειδή σου έδωσαν μια συμβουλή πριν, φάνηκε ότι δεν την άκουσες και μετά ξανά ζητάς συμβουλή. Σου λένε ότι είναι στο επίπεδο καφενείου η συζήτηση και επιμένεις να σου δοθεί από εδώ μια. Εφόσον είναι στην μέση ο πρώην πεθερός σου, ότι ιδέα και να σου δώσουμε εδώ και την μεταφέρεις ή όχι, πάλι σε επίπεδο καφενείου δεν είναι;
Δεν θέλω ούτε να προσβάλω, ίσα ίσα να βρεθεί η λύση άμεσα. Όμως είναι 3ος στο παιχνίδι και κάποια στιγμή θα ακούσεις "δεν μας παρατάς εσύ και τα κλαμπ σου";


Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
alemao έγραψε:
Διαφωνώ με την καφενειακή σφαίρα. Τι νόημα έχει το φόρουμ αυτό δηλαδή?


Μα αυτό ακριβως. Καφενείο. Εδω μαζευόμαστε όσοι αγαπαμε και εχουμε Σιτροεν Δεν είμαστε η τεχνικη υποστήριξη!
Κάποιοι λίγοι απο εμας ειναι μηχανικοί ή γνωρίζουν αλλά δεν παρέχουν επαγγελματική συμβουλή ούτε μπορούν χωρίς να δουν το ασθενή δια ζώσης.
Σου συνέστησα και στο έγραψα οτι η τηλεφορτωση ειναι μια ανωδυνη λυση δεν θα χασεις κατι. Αλλωστε τα αυτοκινητα εξελισονται και αλλαζουν πραγματακια που δεν τα παίρνουμε χαμπάρι π.χ μπορεί να βυθίζετε λιιιιγο παραπανω ο εκεντροφόρος, μπορεί να είναι λιγο διαφορετικός ο στραφαλος εκατο πραματακια. Για αυτό και βγαινουν ενημερωμενα λογισμικα αφου εν τω μεταξυ η εταιρεια παρακολουθει την εξελιξη του μοτερ και οταν χρειαζεται κανει παρεμβασεις.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Να ξεκαθαρίσω κάτι: Δεν επιμένω να μου δοθεί καμία τηλεδιάγνωση ούτε θα ζητήσω ευθύνες από κάποιον για μια ιδέα του.
Καταλαβαίνω απόλυτα οτι βρίσκομαι σε καφενείο. Όπως εχω βρει και στο παρελθόν λύσεις σε φόρουμ και ίσως να βοήθησα
και εγω καποιους αυτό ακριβως περιμένω και τώρα. Τίποτα λιγότερο & τίποτα περισσότερο. Τωρα ειδικά αυτό το "φάνηκε"
είναι που έχει δημιουργήσει όλες τις παρεξηγήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τουλάχιστον στο κάφενείο όντως φαίνεται
από χιλιόμετρα η πρόθεση κάποιου :)
Για την τηλεφόρτωση τώρα έχω μια απορία: Πώς θα δει ο εγκέφαλος την αλλαγή κινητήρα? Μήπως απλά πρέπει να δηλωθεί
μεσω λέξια όπως πχ στον τύπο του βεντιλατερ (χωρίς ac, με δύο σκάλες ac, μεταβλητό για κλιματσμό)?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Ιαν 2022, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Καλησπέρα χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!
Γράφω αυτό το σύντομο κείμενο μπας κ βοηθήσω έστω και ένα φουκαρά στο μέλλον.
Αφού αλλάχτηκαν πολλά ακόμη ακριβά ανταλλακτικά ενδεικτικά: καταλύτης, εγκέφαλος μηχανής,
πολλαπλασιαστής γνήσιος μεταχειρισμένος με μπουζί ιριδίου για υγραέριο, δεύτερος καθαρισμός μπεκ βενζίνης με τσιμουχες πολλαπλής κλπ και πριν αλλάξουμε όλο το σύστημα υγραερίου πήρα πρωτοβουλία και είπα στον μάστορα να ανοίξει το μοτέρ...
Λοιπόν τα ευρήματα ήταν στραβή πιανόλα βαλβίδων, για αυτό και δεν μπορούσαν να ρυθμιστούν σωστά.
350€ με φλάντζες κλπ. Επιτέλους μετά από ένα χρόνο ταλαιπωρίας και 3000€ το αυτοκίνητο έστρωσε!
Για 5000χλμ οπότε και έκοψε εκκεντροφόρο πράγμα που ο μηχανικός δεν είχε ξαναδεί σε αυτό το μοτέρ.
Και φυσικά δεν έβρισκε μεταχειρισμένο και καινούριο μόνο κατόπιν παραγγελίας. έβαλε από Saxo και το αυτοκίνητο τρελάθηκε. Έκανα αλλεπάλληλα τηλέφωνα σε αγγελίες car.gr και η απάντηση ήταν ότι ταιριάζει από το 1.4 αν εχει κοκοράκια με ρουλεμάν κ όντως έχουν το ίδιο part number, πράγμα το οποίο ο μηχανικός το απορρίπτει κατηγορηματικά λέγοντας ότι ειναι διαφορετικοί.. Ευτυχώς βρέθηκε από 1.1 C3 και με άλλα 400€ ηρεμήσαμε, προς το παρόν τουλάχιστον...
Mea Culpa, έπρεπε να φτιάξουμε το δικό μας.
Σίδερα είναι εμείς να είμαστε καλά, εύχομαι υγεία κ να περάσει γρήγορα αυτή η παράκρουση που ζούμε..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Ιαν 2022, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τεράστια ταλαιπωρία για έναν κινητήρα ο οποίος είναι τόοοοοσο εύκολος!
Πραγματικά λυπάμαι, αλλά ευτυχώς το πήρες περισσότερο στο "σίδερα είναι, εμείς να'μαστε καλά" και δεν το έβαψες μπλε με προορισμό τη θάλασσα!
Καλή υπομονή και καλά χιλιόμετρα θα σου πω!
Μετά από τέτοιο "στρώσιμο" δεν ελπίζω να το δώσεις!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2022, 01:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Τώρα διάβασα το θέμα πρώτη φορά, έχεις κάνει τα εύκολα δύσκολα φίλε μου..άκου και καμιά συμβουλή, καμιά φορά μας βγαίνουν σε καλό αυτά που λένε οι πολλοί και όχι ο ένας, ο μεσσίας, ο αρχιμάστορας, ο μπαρμπαμήτσος ή τάκης γνωστός του γνωστού που ξέρει καλά τα γαλλικά κτλ κτλ κτλ κτλ......
Με 3500 € έπαιρνες ένα ίδιο για ανταλλακτικά μαζί με το μοτέρ..ενώ με 4-5 κατοστάρικα θα είχες ξεμπερδέψει
Τέλος πάντων υγεία και καλή χρονιά να έχουμε και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας αλλιώς δεν υπάρχει κανένα νόημα στο μάταιο τούτο κόσμο, μακάρι να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση κινητήρα HFX από C3 >05 1.1 F/L σε C3 2002(ντίζα)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Ιαν 2022, 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
GeoC4Madness έγραψε:
Τώρα διάβασα το θέμα πρώτη φορά, έχεις κάνει τα εύκολα δύσκολα φίλε μου..άκου και καμιά συμβουλή, καμιά φορά μας βγαίνουν σε καλό αυτά που λένε οι πολλοί και όχι ο ένας, ο μεσσίας, ο αρχιμάστορας, ο μπαρμπαμήτσος ή τάκης γνωστός του γνωστού που ξέρει καλά τα γαλλικά κτλ κτλ κτλ κτλ......
Με 3500 € έπαιρνες ένα ίδιο για ανταλλακτικά μαζί με το μοτέρ..ενώ με 4-5 κατοστάρικα θα είχες ξεμπερδέψει
Τέλος πάντων υγεία και καλή χρονιά να έχουμε και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας αλλιώς δεν υπάρχει κανένα νόημα στο μάταιο τούτο κόσμο, μακάρι να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα

Καλημέρα στο φόρουμ. Στο πρώτο κομμάτι θα συμφωνήσω αναγκαστικά.
Στο δέυτερο κομμάτι όμως θα πρέπει να διευκρινίσω ότι το αυτοκίνητο δεν μου ανήκει και έκανα τον μεσάζων.
Σχεδόν 1.5 χιλιάρικο είναι αλλαγή περιφερειακών πχ λάστιχα, ψαλιδιά, φρένα τα πάντα, αμορτισέρ κλπ ΑΦΟΥ πάρθηκε η απόφαση "ανανεώνουμε το δικό μας που το ξέρουμε κ δεν αγοράζει ένα πιθανό χρέπι μεταχειρισμένο". Το μοτέρ έιχε 200€ οπότε έβγαινε στα ίδια με την φλάντζα του υπάρχοντος. Εκεί ήρθε και ο Μέρφυ και παρέλυσε το σύμπαν: τρύπια ψυγεία, βεντιλατερ, χειριστήρια καλοριφέρ και αντίσταση, δυναμό μπαταρία,παράθυρα, μίζα, αντλία βενζίνης και γω πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο!!! Σα να παρακαλούσε να πεθάνει το καημένο. Βέβαια αυτά σε διάστημα 1,5-2 ετών οπότε το κόστος ήταν σε δόσεις και όχι μαζεμένο. Το αυτοκίνητο πρίν ήταν απόλυτα αξιόπιστο και έβγαλε σε δέκα χρόνια υγραερίου ίσως και 9-10.000€ κέρδος. ΔΕΝ λυπάμαι τα λεφτά αλλά το γεγονός ότι εμπιστεύτηκα έναν άνθρωπο που ήξερε 100% ότι το μοτέρ που πουλούσε ήταν σκάρτο...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πειράκια σε Xsara 1.4-2002
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: des18
Απαντήσεις: 13
Διακοπες κινητηρα σε χαμηλες στροφες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: GiannisK
Απαντήσεις: 97
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια