ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ ΣΕ C3 1.1 06/2007
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Αύγ 2019, 12:46
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Θέλω και εγώ να καταθέσω τον 'πόνο' μου για το αμάξι της γυναίκας μου. Πρόκειται για ένα citroen c3 1.1 06/2007 και κωδικό κινητήρα HFX το οποίο αγοράστηκε μεταχειρισμένο.
Το αυτοκίνητο υπερθεμάνθηκε μία φορά λόγω ανοιχτής τάπας παραφλού και αλλάχτηκαν σχεδόν όλα έκτοτε(πλάνισμα,φλαντζες καπακιού και ημισετ,τσιμουχάκια βαλβιδων κλπ,μεγαλύτερο ψυγείο από ντηζελ,θερμοστάτης).Αργότερα έγινε και τοποθέτηση υγραερίου.
Έκτοτε δείχνει ότι ανεβάζει θερμοκρασία νερού το βλέπουμε με το scangauge μέσω obd την οποία και έδειχνε και πριν την εγκατάσταση υγραερίου.Το παράξενο είναι ότι κάποιες φορές όχι πάντα ανεβάζει πχ 105 και στο δευτερόλεπτο δείχνει 95 και ανεβάζει 96,97 κλπ. Ξέχασα να γράψω ότι δεν δουλεύει η μία σκάλα του βεντιλατέρ και έγινε διάγνωση σε επίση της σιτροέν για εγκέφαλο γιατί έβαλε και καινούρια πλακέτα αυτην που μπαίνει πάνω στο βεντιλατέρ μπροστά μου και πάλι δεν δούλευε.
Τώρα βλέπουμε για ψύλου πήδημα υψηλές θερμοκρασίες συνέχεια και έλλειψη λαδιού χωρίς να υπάρχει εμφανής διαρροή(καθαρό το μοτέρ, καθαρά τα μπουζί, καθαρή η εξάτμιση, καθαρός ο καταλύτης γιατί λυθηκε).
Το μόνο που δεν αλλάχθηκε είναι η αντλία νερού με το αυτοκίνητο να έχει 131.000 χλμ.
Ξέχασα να γράψω ότι και στην λειτουργία βενζίνης και υγραερίου έχω ίδιες θερμοκρασίες απλά τραβάει καλύτερα με το υγραέριο. Επίσης πριν λίγο καιρό το αμάξι έπαιρνε μπροστά και δούλευε σαν να έχει πηδήξει δόντι ο ιμάντας και έδειχνε open loop συνέχεια και έβγαζε εκτός τον αισθητήρα λ ή μπορεί και να ήταν χαλασμένος ο οποίος όμως και αλλάχθηκε με καινούριο ίδιον με τον μαμά.
Πήγε σε ηλεκτρολόγο ο οποίος μετά από 3 μέρες το διώρθωσε και έκτοτε από αυτο το θέμα δουλεύει σωστά
Διάβασα τα περισσότερα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα και θα ήθελα την γνώμη για το τι να κάνω για τις υψηλές θερμοκρασίες
Θέλω και εγώ να καταθέσω τον 'πόνο' μου για το αμάξι της γυναίκας μου. Πρόκειται για ένα citroen c3 1.1 06/2007 και κωδικό κινητήρα HFX το οποίο αγοράστηκε μεταχειρισμένο.
Το αυτοκίνητο υπερθεμάνθηκε μία φορά λόγω ανοιχτής τάπας παραφλού και αλλάχτηκαν σχεδόν όλα έκτοτε(πλάνισμα,φλαντζες καπακιού και ημισετ,τσιμουχάκια βαλβιδων κλπ,μεγαλύτερο ψυγείο από ντηζελ,θερμοστάτης).Αργότερα έγινε και τοποθέτηση υγραερίου.
Έκτοτε δείχνει ότι ανεβάζει θερμοκρασία νερού το βλέπουμε με το scangauge μέσω obd την οποία και έδειχνε και πριν την εγκατάσταση υγραερίου.Το παράξενο είναι ότι κάποιες φορές όχι πάντα ανεβάζει πχ 105 και στο δευτερόλεπτο δείχνει 95 και ανεβάζει 96,97 κλπ. Ξέχασα να γράψω ότι δεν δουλεύει η μία σκάλα του βεντιλατέρ και έγινε διάγνωση σε επίση της σιτροέν για εγκέφαλο γιατί έβαλε και καινούρια πλακέτα αυτην που μπαίνει πάνω στο βεντιλατέρ μπροστά μου και πάλι δεν δούλευε.
Τώρα βλέπουμε για ψύλου πήδημα υψηλές θερμοκρασίες συνέχεια και έλλειψη λαδιού χωρίς να υπάρχει εμφανής διαρροή(καθαρό το μοτέρ, καθαρά τα μπουζί, καθαρή η εξάτμιση, καθαρός ο καταλύτης γιατί λυθηκε).
Το μόνο που δεν αλλάχθηκε είναι η αντλία νερού με το αυτοκίνητο να έχει 131.000 χλμ.
Ξέχασα να γράψω ότι και στην λειτουργία βενζίνης και υγραερίου έχω ίδιες θερμοκρασίες απλά τραβάει καλύτερα με το υγραέριο. Επίσης πριν λίγο καιρό το αμάξι έπαιρνε μπροστά και δούλευε σαν να έχει πηδήξει δόντι ο ιμάντας και έδειχνε open loop συνέχεια και έβγαζε εκτός τον αισθητήρα λ ή μπορεί και να ήταν χαλασμένος ο οποίος όμως και αλλάχθηκε με καινούριο ίδιον με τον μαμά.
Πήγε σε ηλεκτρολόγο ο οποίος μετά από 3 μέρες το διώρθωσε και έκτοτε από αυτο το θέμα δουλεύει σωστά
Διάβασα τα περισσότερα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα και θα ήθελα την γνώμη για το τι να κάνω για τις υψηλές θερμοκρασίες