Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:37 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
καλημέρα, πριν από καιρό είχα δει ένα σχετικό θέμα, αλλά όσο κι αν έψαξα δεν κατάφερα να το εντοπίσω ξανά.
Συμπληρώνεται 1 χρόνος στην ...οροφή του C3 / 1199 / 82 και "πρέπει"να περάσω service. Το όχημα έχει 7600 Km και το service περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών -φίλτρου λαδιού -ροδέλα (δεν ξέρω να προβλέπεται κάτι άλλο).
Το ερώτημα :
Αν αυτή η εργασία δεν γίνει σε εξουσιοδοτημένο, υπάρχει πρόβλημα στην εγγύηση (*πραγματικό πρόβλημα, όχι απλές προφάσεις που μπορεί να επικαλεστεί κάποιος)?

ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Όταν ο κάθε κατασκευαστής αναλαμβάνει την ευθύνη και μας παρέχει εγγύηση για το οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, και μας διαβεβαιώνει ότι θα μας καλύψει εντός αυτού του διαστήματος όποια βλάβη προβλέπεται να καλύψει, λογικότατος όρος της εγγύησης (...δηλαδή της ευθύνης που ανέλαβε) είναι να γίνονται στην ώρα τους και σωστά τα καθορισμένα service από τεχνικούς που ο ίδιος έχει αναγνωρισμένους και κατ' επέκταση εξουσιοδοτημένους για αυτή τη δουλειά. Γι' αυτό και έχει ένα δίκτυο τέτοιων εξουσιοδοτημένων συνεργείων.
Επομένως, εξ ορισμού υπάρχει πρόβλημα αν παραβούμε αυτό τον όρο! Οι μόνες προφάσεις στην περίπτωση αυτή, είναι αυτές που μας οδηγούν να τον παραβούμε, δηλαδή οι σχετικές χρόνιες "φιλολογίες" περί ελεύθερης βούλησης (...) του ιδιοκτήτη και ακριβών (...) εξουσιοδοτημένων και μαζί η όποια πρεμούρα μας να τη βγάλουμε όσο πιο φτηνά γίνεται.
Τα συνεργεία στο δίκτυο της Citroen είναι πολύ καλά, και με πολύ καλές τιμές για οτιδήποτε χρειαστούμε, συν το ότι είναι γνώστες για όλες της εργασίες που προβλέπονται σε κάθε service, οι οποίες δεν είναι απλά "λάδια-φίλτρο-ροδέλα", ελέγχονται και αλλάζονται περιοδικά διάφορα, και μάλιστα κάποια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων εντός εγγύησης. Επίσης, γνωρίζουν και τις όποιες οδηγίες ή ανακλήσεις του κατασκευαστή, και αν χρειαστεί κάνουν ότι πρέπει να κάνουν βάσει αυτών. Σε κάθε περίπτωση, καλώς ή "κακώς" (...πάρα πολύ καλώς!), είναι τα μόνα συνεργεία που μπορούν βάσει της αναγνώρισης-εξουσιοδότησης να βάλουν την υπογραφή τους και να πιστοποιήσουν ότι όλα βαίνουν κατά τα προβλεπόμενα εντός εγγύησης, και ότι και εμείς και ο κατασκευαστής τηρούμε αμφότεροι τα συμφωνημένα.
Ζήτα από τον αντιπρόσωπο που αγόρασες το αυτοκίνητο να σου δώσει τυπωμένο το πλήρες αναλυτικό πρόγραμμα των service, για να ξέρεις τις εργασίες στο καθένα. Πάρε και γνώμες αν θες για εξουσιοδοτημένα, και προσφορές ακόμη, και βρες ένα που να σε εξυπηρετεί και ως περιοχή.
Όπως και να έχει, αποκλείεται να μη βρεις ένα κάπου κοντά σου, και προς θεού μη καταφύγεις σε κανέναν "μαστρο-τάδε" με "επιστήμες" τύπου "σιγά-τα-χιλιόμετρα-λαδάκια-λαδόφιλτρο-κανά-φίλτρο-φύσημα-και-είσαι-έτοιμος", γιατί τα χρήματα που θα γλυτώσεις είναι ελάχιστα μπροστά στα πάρα πολλά που διακυβεύεις.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μέχρι να λήξει η εγγύηση σου, πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο. Μετά είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες.

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51
Δημοσιεύσεις: 54
αν το συνεργειο ακολουθει το προγραμμα που προβλεπει ο κατασκευαστης και χρησιμοποιει γνησια ανταλλακτικα μπορεις να πας οπουδήποτε.

αν θες και για το νομικο της υποθεσης, γοογλαρε το Αρθρο 16 της ευρωπαικης ενωσης για τα αυτοκινητα

_________________
Citroen DS3 1.6 VTi 120HP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
ώπα, με πήρατε ...απ τα μούτρα.
Προφανώς και δεν εννούσα : έ τι κάνουν αλλάζουν λάδια φίλτρο και αυτό είναι όλο .
Όμως σίγουρα δεν κυττάνε π.χ δύναμη πέδησης σε κάθε τροχό, ούτε μετράνε αμορτισερ αν το όχημα έχει μέχρι 40.000 km.

Ο προβληματισμός είναι : Το όχημα έχει 5 χρόνια εγγύηση ή 60000 (ότι έρθει πρώτο). Αν δεν πάει σε εξουσιοδοτημένο και στα 4 χρόνια με 40.000 km "χτυπήσει" σύστημα διεύθυνσης καλύπτεται απ΄την εγγύηση? Ρωτάω γιατί αν οι εργασίες των 4 πρώτων χρόνων δεν σχετίζονται με το σύστημα διεύθυνσης τότε με ποιά αιτιολογία μπορεί να απορριφθεί η κάλυψη?

Παράθεση:
Ζήτα από τον αντιπρόσωπο που αγόρασες το αυτοκίνητο να σου δώσει τυπωμένο το πλήρες αναλυτικό πρόγραμμα των service, για να ξέρεις τις εργασίες στο καθένα.


Το βιβλιαράκι συντήρησης δεν αναφέρει τις εργασίες (όπως στα παλιά), έχει απλά χώρους για σφραγίδες. Το να καλείται ο αγοραστής να ζητήσει πληροφορίες (αν αυτό είναι πολιτική της citroen) δεν το βρισκω σωστό. Πάντως ευχαριστώ, θα το ζητήσω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Αν έχει 5 χρόνια δεν είναι η εγγύηση που δίνει υποχρεωτικά εκ του νόμου ο κατασκευαστής αλλά έχεις υπογράψει συμβαση για 5ετη κάλυψη με συγκεκριμένους όρους που μεταξύ αλλων ειναι να το συντηρείς στα εξουσιοδοτημένα. Επομένως, εαν πας αλλου η σύμβαση δεν ισχύει.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ε, δεν σε πήρε κανένας απ' τα μούτρα!
Στην απάντησή μου απλώς τόνισα κάποια πράγματα, αν εννοείς αυτό. Και όπως το διατύπωσες κιόλας, και δεν είπες και για πενταετή, δεν άφηνε περιθώρια για λιγότερες εξηγήσεις!

Ισχύει αυτό που είπε ο φίλος conkal πριν, αλλά αυτό προϋποθέτει το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο να ακολουθεί πιστά και το πρόγραμμα και τη λίστα εργασιών στα service, και να χρησιμοποιεί και τα εγκεκριμένα ανταλλακτικά και αναλώσιμα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε κατασκευαστή. Έχει εκδώσει και επεξηγηματικό κείμενο η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αυτό, https://ec.europa.eu/competition/sectors/motor_vehicles/legislation/explanatory_brochure_en.pdf, όπου μεταξύ άλλων λέει στη σελίδα 44:

Question 37: If a consumer has his vehicle repaired or maintained by an independent repairer during the warranty period, can the manufacturer refuse to honour the warranty?

If the consumer has his vehicle repaired or maintained by an independent repairer during the manufacturer's warranty period the warranty may be lost if the work carried out is faulty. However, a general obligation to have the car maintained or repaired only within the authorised network during such a period would deprive consumers of their right to choose to have their vehicle maintained or repaired by an independent repairer and it would, especially in the case of “extended warranties”, prevent such repairers from competing effectively with the authorised network.


Σε κάθε περίπτωση που κάτι προκύψει εντός της εγγύησης, μπορεί ο κατασκευαστής να πιαστεί από το οτιδήποτε που λέει ο λόγος, και να μη σε καλύψει. Θα δεχτεί όσα αναφέρονται στο βιβλίο συντήρησής σου από τον κάθε ανεξάρτητο επισκευαστή που έχεις πάει; Θα σου ζητήσει προφανώς αναλυτικά πλήρη στοιχεία και τεχνικές εκθέσεις... Θα είναι σε θέση να σου τις δώσει ο ανεξάρτητος; Κι αν σου τις δώσει, θα είναι έτσι που να μη μπορεί να πιαστεί από πουθενά ο κατασκευαστής;
Άντε, τρέχα-γύρευε από τι μπορεί να πει ότι "the work carried out is faulty", και πες κι εσύ...

Αυτά είναι τα ρίσκα που καλείται να αναλάβει ο αγοραστής με τις εγγυήσεις διετίας, οι οποίες δίνονται υποχρεωτικά σύμφωνα με την νομοθεσία. Για τις επεκτάσεις εγγύησης περιοριζόμαστε ούτως ή άλλως, ισχύει αυτό που είπε ο grekoulis.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
Προφανώς και ΔΕΝ θα διαφωνήσω με τα όσα αναφέρθηκαν.
Παράθεση:
μπορεί ο κατασκευαστής να πιαστεί από το οτιδήποτε που λέει ο λόγος

Ας πουμε λοιπον όχημα με 2 χρονια συμβατική εγγύηση, δεν κάνει το service του 1ου χροναυ και στους 18 μηνες χτυπάει το συστημα διεύθυνσης. Θα επικαλεστούν ότι δεν αλλάχτηκαν σωστά τα λάδια της μηχανής ή ότι ήταν πεσμένη η στάθμη του υγρού στα πιτσιλιστήρια για να απορρίψουν την εγγύηση?

Ε, δεν πάει, ή τουλάχιστον το θεωρώ "σαθρό". Εσείς?
(Βέβαια άν κάτσει δεν ξέρω πόσο θα λογαριάσουν τη σαθρότητα της αιτιολόγησης ή θα σταθούν στο "γράμμα")


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καθόλου "σαθρό"!
Στα εξουσιοδοτημένα (και σε κάθε συνεργείο που σέβεται τον εαυτό του και τους πελάτες) σε κάθε service πέρα από τα γνωστά και συνήθως αναφερόμενα, βάσει γενικής οδηγίας ελέγχουν και όλα τα υγρά των υποσυστημάτων και όλα όσα μπορούν στη ράμπα από κάτω για τζόγους και ύποπτες συμπεριφορές. Και κάνουν και μια βόλτα το αυτοκίνητο για να δουν πως πάει. Στα δικά μου, και σε όλων υποθέτω, αυτό έκαναν και κάνουν. Αυτό σημαίνει πρόληψη, και αυτό είναι και το νόημα της τακτικής συντήρησης.
Αν δει λοιπόν ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να λείπει τακτικό service, πολύ καλά θα κάνει να ρίξει την εγγύηση! Είναι ουσία, όχι "γράμμα".

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιαν 2020, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Γενικά αν κάτι συμβεί μέσα στην εγγύηση αν δεν το έχεις πάει αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένα θα προσπαθήσουν να τη γλιτώσουν ρίχνοντας το φταίξιμο σε αυτά τα συνεργεία άσχετα απο το αν έχουν δίκιο ή οχι. Αν δε θες να μπλέξεις σε τέτοιες ιστορίες το εξουσιοδοτημένο είναι η πιο απλή λύση. Τυπικά όπως αναφέρθηκε μπορείς να το πας και εκτός με την προϋπόθεση να τηρούνται οι διαδικασίες και να χρησιμοποιούνται τα σωστά ανταλλακτικά. Αλλά άντε να το αποδείξεις αυτό αν αρνηθούν να σου καλύψουν την εγγύηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: service και ισχυς εγγύησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιαν 2020, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
aiolos έγραψε:
... Αλλά άντε να το αποδείξεις αυτό αν αρνηθούν να σου καλύψουν την εγγύηση.


εκεί φαίνεται ότι πάει η κατάσταση

σας ευχαριστώ όλους


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

C3 1.4 e-HDi 90 Service Book + Navigator Update
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: ccks22
Απαντήσεις: 12
service 30.000 km
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: akalyptos_82
Απαντήσεις: 120
service δυτική θεσσαλονίκη.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: trance
Απαντήσεις: 1
Έλεγχος Ανάρτησης στο service των 10.000 χλμ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
Απαντήσεις: 7
SERVICE MANUAL C2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Στέλιος
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ