C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 08:52
Χαιρετώ όλους τους φίλους του forum!
1ο post!
Στα 80.200χλμ οδηγώντας σε επαρχιακό δρόμο της Αττικής, ακούω ξαφνικά μια προειδοποιητική ηχητική ένδειξη και στη συνέχεια ανάβει μόνιμα η ένδειξη service στο καντράν όπως και το σύμβολο του κινητήρα. Επίσης εμφανίστηκε η ένδειξη Risk of particle filter clogging.
Διαβάζω το manual επικοινωνώ με εξιδεικευμένο συνεργείο (το μυαλό μου πήγε στο dpf/fap φίλτρο). Πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο, μπήκε στη φύσα.
Αποτέλεσμα διάγνωσης : Βλάβη βοηθητικής αντλίας ψεκασμού πρόσθετου.
Ενημέρωση για το eolys, έχει υπόλοιπο 600ml. Θα χρειαστεί περίπου στις 140.000 'γέμισμα'.
Ανταλλακτικό 185€ + 40 εργασία και το C3 ξανά στους δρόμους.
Σημειώσεις :
Δεν κινούμε πολύ στην πόλη (από τα συνολικά χιλιόμετρα ένα 20-30% έχει γίνει στην Αθήνα).
Καύσιμο βάζω (τα τελευταία 60.000 χλμ) μόνο diesel Vpower από πρατήριο του δικτύου Shell.
Για το πρόσθετο δεν γνώριζα ότι υπήρχε καν (πλέον βάζω πρόσθετο καθαρισμού του dpf/fap, προληπτικά).
Όταν αγοράστηκε το όχημα, δεν γνώριζα για τις ενέργειες που μπορεί και πρέπει να ακολουθεί κάποιος κάτοχος Citroen diesel. Μέσα από το forum έμαθα ορισμένα πράγματα και πλέον τα εφαρμόζω ώστε να μην έχω, κατα το δυνατόν, άσχημες εκπλήξεις!
Λάδια του βάζω Mobil 5W-30 αντί για Total quartz ineo ecs και τα αλλάζω κάθε 10.000χλμ.
1ο post!
Στα 80.200χλμ οδηγώντας σε επαρχιακό δρόμο της Αττικής, ακούω ξαφνικά μια προειδοποιητική ηχητική ένδειξη και στη συνέχεια ανάβει μόνιμα η ένδειξη service στο καντράν όπως και το σύμβολο του κινητήρα. Επίσης εμφανίστηκε η ένδειξη Risk of particle filter clogging.
Διαβάζω το manual επικοινωνώ με εξιδεικευμένο συνεργείο (το μυαλό μου πήγε στο dpf/fap φίλτρο). Πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο, μπήκε στη φύσα.
Αποτέλεσμα διάγνωσης : Βλάβη βοηθητικής αντλίας ψεκασμού πρόσθετου.
Ενημέρωση για το eolys, έχει υπόλοιπο 600ml. Θα χρειαστεί περίπου στις 140.000 'γέμισμα'.
Ανταλλακτικό 185€ + 40 εργασία και το C3 ξανά στους δρόμους.
Σημειώσεις :
Δεν κινούμε πολύ στην πόλη (από τα συνολικά χιλιόμετρα ένα 20-30% έχει γίνει στην Αθήνα).
Καύσιμο βάζω (τα τελευταία 60.000 χλμ) μόνο diesel Vpower από πρατήριο του δικτύου Shell.
Για το πρόσθετο δεν γνώριζα ότι υπήρχε καν (πλέον βάζω πρόσθετο καθαρισμού του dpf/fap, προληπτικά).
Όταν αγοράστηκε το όχημα, δεν γνώριζα για τις ενέργειες που μπορεί και πρέπει να ακολουθεί κάποιος κάτοχος Citroen diesel. Μέσα από το forum έμαθα ορισμένα πράγματα και πλέον τα εφαρμόζω ώστε να μην έχω, κατα το δυνατόν, άσχημες εκπλήξεις!
Λάδια του βάζω Mobil 5W-30 αντί για Total quartz ineo ecs και τα αλλάζω κάθε 10.000χλμ.