Συγγραφέας |
Μήνυμα |
panser
|
Θέμα δημοσίευσης: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 08:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Οκτ 2021, 08:32 Δημοσιεύσεις: 4
|
Καλημέρα σε όλους,]
έχω στη κατοχή μου ένα C3 του 2017 diesel 1.6. Σ ένα τυπικό έλεγχο στα υγρά του αυτοκινήτου, παρατήρησα ότι το αντιψυκτικό είχε μαυρίσει. Πήγα στο συνεργείο, το άδειασα, έγινε εξαέρωση και ύστερα γέμισα με G12 της Valeo.
Μετά από 20-25 χλμ παρατηρώ ότι το αντιψυκτικό έχει χάσει το ροζ του χρώμα και αρχίζει να σκουραίνει προς το μελιτζανί ξανά.
Συμβαίνει σε κάτοχο diesel κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 19:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Καλησπέρα και σε σένα! Πολύ ορθώς αλλάξατε παραφλού, πολύ λανθασμένα βάλατε το συγκεκριμένο προϊόν στον συγκεκριμένο κινητήρα. Και εσύ δεν ήξερες, το συνεργείο δεν ήξερε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας απαιτεί παραφλού προδιαγραφής PSA B71 5110; Κανένα Valeo παραφλού, δεν πληροί αυτή την προδιαγραφή. Μόνο πολύ συγκεκριμένα προϊόντα στην ελληνική αγορά. Επίσης, να επισημάνω πως το συγκεκριμένο προϊόν της Valeo που βάλατε, είναι κατά την άποψή μου, χαμηλής ποιότητος. Στην υπογραφή μου, θα δεις τι αυτοκίνητα έχω. Αυτό δε του 2017 (έχει ίδιο κινητήρα με το δικό σου!) Αυτό του 2013, έχει 255.000 χλμ., τα παραφλού του έχουν 160.000 χλμ. και 3 χρόνια, και είναι ακριβώς όπως τα έβαλα. Αυτό του 2017, έχει 180.000 χλμ., τα παραφλού του έχουν 60.000 χλμ. και 1,5 χρόνο, και είναι ακριβώς όπως τα έβαλα. Ψάξε το σωστό προϊόν. Ενδεικτικά, την προηγούμενη εβδομάδα, μου ήρθαν 10 λίτρα Valvoline Multi-Vehicle Coolant, το οποίο παρήγγειλα τηλεφωνικώς από το παρακάτω κατάστημα. Έχει έλλειψη, έκανε 2 βδομάδες να'ρθει και ήρθε σε περιορισμένη ποσότητα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Να είναι το RTU (Ready To Use - Έτοιμο Προς Χρήση) και ΟΧΙ αυτό που διαλύεται σε νερό (Concentrate). https://www.oilparts.gr/antipsiktika/718-valvoline-multi-vehicle-coolant-ready-to-use-5l.html
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
zetor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 19:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
|
Και γιατι οχι Βαγγελη τον θρυλο των αντιψυκτικων για τα citroen G12 organic της TOTAL; https://www.skroutz.gr/s/8351402/Total- ... 37-5L.htmlκαι γιατι να μην το παρουμε συμπηκνωμενο να φτιαξουμε ενα δυνατο κοκταιλ μονοι μας;
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 20:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Όπως προανέφερα, είναι πολύ σημαντική η χρήση παραφλού (έτοιμου προς χρήση προϊόντος) με την πιστοποίηση PSA B71 5110. Το παραπάνω προϊόν ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ την παραπάνω προδιαγραφή, άρα αμέσως απορρίπτεται από την λίστα υποψήφιων προϊόντων. Όσον αφορά γιατί προτιμάμε το έτοιμο προς χρήση και όχι το συμπυκνωμένο, δεν θα σου απαντήσω εγώ (αν και τα ξέρω!), θα σου παραθέσω τα λόγια του γκουρού μου, και ας μην γράφει πλέον εδώ μέσα. Η δημοσίευση είναι από 17 Δεκεμβρίου 2011. Tzakos έγραψε: Το κύκλωμα ψύξης είναι ένα απο τα τρία ζωτικότερα συστήματα του αυτοκινήτου μας.Δεν του δίνουμε όμως την σημασία που του αρμόζει,με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλά προβλήματα. Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά,ένα καλό ψυκτικό υγρό,οφείλει να απάγει γρήγορα την θερμοκρασία και να προστατεύει τον κινητήρα μας απο την οξείδωση και την διάβρωση.Να έχει υψηλό σημείο βρασμού,ώστε να μην δημιουργούνται ατμοί οι οποίοι λειτουργούν σαν μονωτές των φυσαλίδων. Οι κατηγορίες των ψυκτικών είναι τρείς,αυτά που περιέχουν αιθυλενογλυκόλη,αυτά που περιέχουν προπυλενογλυκόλη και τα συνθετικά(υβριδικά). Προσωπική μου άποψη,χρησιμοποιούμε πάντα προιόν που περιέχει προπυλενογλυκόλη,ή προιόν συνθετικό.Δεν βάζουμε προιόν στον κινητήρα μας που να χρειάζεται μίξη με νερό,γιατί όσο καλές ιδιότητες και να έχει,θα τις χάσει με το πέρασμα των μηνών απο συστολή-διαστολή. Στην καλύτερη των περιπτώσεων χρησιμοποιούμε συνθετικό ψυκτικό,με μακροζωία(4 χρόνια),που να μην ηλεκτρολύεται,να είναι βιοδιασπώμενο και να έχει ουδέτερο PH. Με λίγα λόγια βάζουμε κάτι που να έχει σημείο βρασμού τους 140 βαθμούς,να είναι -35 βαθμούς,να έχει χρόνο ψύξης απο 14 έως 16 λεπτά,με εξίσου καλό χρόνο απαγωγής της θερμότητας. Χρίστο,αν δεν σε κάλυψα,εδω είμαι....... Υ.Γ.: Θρύλος των αντιψυκτικών για τα Citroen G12 τα organic της Total; ΜΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ! Ξεκολλήστε πια μ'αυτή την Total. Και εγώ τη χρησιμοποιώ πλέον (λάδια & βαλβολίνες) αλλά δεν κάνω κι έτσι. PSA δεν σημαίνει Total, πλέον. Αν δεις χαρακτηριστικά, είναι πολύ χαμηλής ποιότητας, εξίσου με τα Valeo. Δεν θα τα έβαζα ποτέ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
zetor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 21:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
|
μου εξηψες την περιεργεια και οντως η total δεν πληρει την προδιαγραφη αλλά και κανενα αλλο απο τα 150 αντιψυκτικα που κοιταξα πλην ενος του δικου σου . Βαγγελη κατι δεν μου στεκεται καλα .
Και για ναχουμε καλο ρωτημα γιατι δεν βαζεις yaccoο πια;
Οσο για το νερο στα συμπηκνωμενα , υπαρχουν 2 σχολες , οι μεν βρυσης και οι δε απιονισμενο και ακρη δεν βγαζεις . εχεις αρχισει να ριχνεις στο μοτερ σου motorcote σιγα σιγα;
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 21:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Κάτι δεν σου στέκεται καλά, για τα 150 απλά, χαμηλής ποιότητος αντιψυκτικά που κοίταξες. Τα ψυκτικά μέσα (παραφλού & αντιψυκτικά) που πληρούν την προδιαγραφή, είναι από τα περιζήτητα πάνω-πάνω ράφια και κοστίζουν κάτι παραπάνω.
Motorkote, στον κινητήρα μου; Στο πετρέλαιο Motorkote; Για ποιον λόγο; Ούτε στο Picasso δεν έβαζα που είναι 470.000 χλμ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
zetor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 22:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
|
loipon βρηκα αλλο 1 της michelin . και σε παρακαλω δωσε μου μια λιστα απο αυτα τα καλα να διαλεξω και γω ο καψερος , δεν με νοιαζει κοστολογιο εξ αλλου τα τοταλ το ιδιο με το δικο σου εκαναν Μπα παραξενο ουτε η motul εχει τι διαολο σημβαινει αυτοι οι γαλλοι λαδαδες δεν μπορουν να πετυχουν προδιαγραφες γαλλικων εταιρειων ; Το μοτερ βεβαια εχει σχεδιαστει απο την ford , και υπαρχουν απο ολες τις εταιρειες αντιψυκτικα με τις προδιαγραφες της Ford . Εδω χρειαζεται ο Ηρακλης Πουαρω.
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 23:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
grekoulis έγραψε: https://www.mpmoil.nl/iq/products/86000CPC/coolant-premium-longlife-40%C2%B0c-citro%C3%ABn-peugeot-ready-to-use
Ποιοτης εξαιρετικη. Τιμαι προσιται Με πολύ χαμηλό σημείο βρασμού... Αμ δε! Ξέρεις τι φοράω και είμαι σιγουρότατος ότι το εγκρίνεις! Και ξέρεις ότι κάνει και 6 ευρώ το λίτρο! Οπότε.... για μένα τουλάχιστον, ήταν μονόδρομος! zetor έγραψε: loipon βρηκα αλλο 1 της michelin . και σε παρακαλω δωσε μου μια λιστα απο αυτα τα καλα να διαλεξω και γω ο καψερος , δεν με νοιαζει κοστολογιο εξ αλλου τα τοταλ το ιδιο με το δικο σου εκαναν Μπα παραξενο ουτε η motul εχει τι διαολο σημβαινει αυτοι οι γαλλοι λαδαδες δεν μπορουν να πετυχουν προδιαγραφες γαλλικων εταιρειων ; Το μοτερ βεβαια εχει σχεδιαστει απο την ford , και υπαρχουν απο ολες τις εταιρειες αντιψυκτικα με τις προδιαγραφες της Ford . Εδω χρειαζεται ο Ηρακλης Πουαρω. Motul: https://www.motul.com/df/en/products/inugel-5110Total: https://www.chollet.fr/wchollet/produit/complt-auto/entretien/total-lr-special-psa-37c-1l-xrp2737-xpr31085.htmlLiqui Moly: https://products.liqui-moly.com/kfs-33-5.html?___store=limo_b2b_com_el&___from_store=limo_b2b_com_aeΌλες έχουν. Είτε παραφλού είτε αντιψυκτικό. Το κακό με όλες τις παραπάνω, είναι όμως ότι έχουν σημείο βρασμού τους 108 βαθμούς. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό - Valvoline: https://pisheets.valvoline.com/#/valvoline-multi-vehicle-coolant-rtuΑγορασμένο από εδώ: https://www.oilparts.gr/antipsiktika/71 ... se-5l.htmlΣημείο βρασμού 128 βαθμοί. Θα μου πείτε, τι τους θέλω τόσους βαθμούς; Τους θες! Καλοκαιράκι ήταν, Ιούλιος μήνας θυμάμαι (εξωτερική θερμοκρασία 37 βαθμοί), ο αδερφός μου στη θέση του συνοδηγού, 5:30 τ'απόγευμα, καμία 150-160 στο κοντέρ και 700 χιλιόμετρα να υπολείπονται για να δούμε τους γονείς μας, αν θυμάμαι καλά. Ανηφόρα, όχι καμιά τρελή. Είχα κουμπωμένο και το OBD να δω πως τα πάει τ'αμάξι με τις θερμοκρασίες. Ο αδερφός μου: Βαγγέλη, τ'αμάξι έχει 100 βαθμούς. Έχει κοκκινήσει η θερμοκρασία εδώ. Στα επόμενα 300 μέτρα... Βαγγέλη, 106 βαθμούς λέει εδώ. Θα το κάψεις. Τελικά το C4, έφτασε μέχρι τους 106. Επιβίωσε! Γιατί είχε καλό παραφλού.zetor έγραψε: εξ αλλου τα τοταλ το ιδιο με το δικο σου εκαναν Μη με γράφετε τέτοια, γιατί με ανεβάζετε την πίεση! Όχι, δεν έκαναν το ίδιο. Δεν είναι όλα τα παραφλού ίδια. Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια. Υπάρχει λόγος που έχει πιστοποιηθεί γι'αυτό. Μην με λέτε αποφθέγματα του μπάρμπα-Μήτσου της γειτονιάς!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Τελευταία επεξεργασία από bakevang και Πέμ 14 Οκτ 2021, 23:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ 2021, 23:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
150C ειναι χαμηλο το σημειο βρασμου?
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
panser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2021, 07:34 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Οκτ 2021, 08:32 Δημοσιεύσεις: 4
|
Καλή σας μέρα,
σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες και κατατοπιστικότατες απαντήσεις σας! Οπότε όπως καταλαβαίνω, μου προτείνετε με τη 1η ευκαιρία να αντικαταστήσω και πάλι το αντιψυκτικό με κάποιο από αυτά που αναφέρθηκαν και πληρούν τις προδιαγραφές..
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2021, 08:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
grekoulis έγραψε: 150C ειναι χαμηλο το σημειο βρασμου? Τώρα είδα το καινούριο TDS. Γράφει 124 βαθμούς. Μέχρι την προηγούμενη βδομάδα που έψαχνα το παλιό TDS έλεγε 108 βαθμούς και γι'αυτό το είχα απορρίψει.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
zetor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2021, 09:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
|
Ωραια συζητηση παιδια Κατ αρχας να δηλωσω ασχετος με το θεμα που πιστευα οτι total organic G12 και πορτοκαλι χρωμα ειναι το καλυτερο και αυτο συνιστα η σιτροεν , και δεν το εψαξα παρακατω . συνοψιζουμε ΤΟΤΑL Αυτο που εβαλε ο Βαγγελης το TOTAL LIQUIDE DE REFROIDISSEMENT SPECIAL PSA -37°C δεν πουλιεται πουθενα απ οτι βλεπω , μονο Γαλλια απο μπουτικ της τοταλ με 5.95ε το λιτρο στα data sheet δεν βρηκα το σημειο βρασμου Το coolelf auto supra -37 reedy to use που μας πουλανε το Boiling point ειναι 108C Το Glaself auto supra συμπυκνωμενο που εφτιαχνα εγω το Boiling point ειναι 110C.
MPM Oλλανδικο παρακαλω που εβαλε ο Γιωργος COOLANT PREMIUM LONGLIFE -40°C CITROËN / PEUGEOT READY TO USE το Boiling point ειναι 124 C.
VALVOLINE , VALVOLINE MULTI-VEHICLE RTU ANTIFREEZE COOLANT η προτιμηση του προσφιλους Ευαγγελου το Boiling point ειναι 128 C.
LIQUI MOLY που εβαλε παλι ο βαγγελης ειναι συμπηκνωμενο και σε αραιωση 50/50 φανταζομαι εχει το Boiling point ειναι 178 C. ειναι δυνατον; ενω panagia μου Flash point 124 °C τι στο καλο αναφλεγεται;
ΜΟΤUL INUGEL 5110 κι αυτο ο Βαγγελης Ready to use PSA cooling liquid Boiling Point 109°C
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Γιωργο grekoulis απο που το αγοραζουμε;
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
|
|
|
|
|
zetor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2021, 09:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
|
Ρε σεις τωρα ειδα οτι υπαρχει θεμα ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ νομιζω οτι ολα τα ποστ πρεπει να μεταφερθουν εκει .
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|