Καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία..!!!
Τις προάλλες το C3 (1.1 2002) μας άφησε πασχαλιάτικα λόγω βεντιλατέρ:
Εν στάσει στο ρελαντί άρχισε να βγάζει καπνούς και παραφλού.
Κάηκε το βεντιλατέρ και έσκασε η κάτω τάπα στο ψυγείο. Το βεντιλατέρ
είχε αλλαχτεί προ οκταετίας με μεταχειρισμένο στα 190.000χλμ και τώρα
στα 345000χλμ έβγαλε πιστεύω τα λεφτά του με το παραπάνω
Τότε θυμάμαι όλοι οι παλιατζήδες ρωτούσαν απλά αν έχει μια ή δύο φύσες.
Τώρα μπαίνοντας στο car.gr συνειδητοποιώ ότι αυτά με δύο φύσες χωρίζονται
οπτικά τουλάχιστον σε αυτά που έχουν κουμπωμένο στις φύσες ένα γκρι
κυλινδρικό ρελέ και σε αυτά που δεν το έχουν όπως το δικό μας...
Και το παράξενο είναι ότι φαίνεται να μην έχει σχέση με τα κυβικά, την
χρονολογία ή την έκδοση με κλιματισμό ή ac καθώς οι αγγελίες έιχαν
απ΄όλα. Φυσικά το δικό μας ήταν το πιο ακριβό ενώ αυτό με το ρελέ το βρήκα
με 30€ δίπλα μας. Άρχισε το κλασικό ψάξιμο με part number, αγγλικά φόρουμ που
διάβασα κάτι περί αλλαγης ρύθμισης τύπου βεντιλατερ μέσω Λέξια καθώς έχει 3 τύπους:
απλό χωρίς κλιματισμό, με σκάλες και μεταβλητής ταχήτητας...
Φυσικά έλαβα σοβαρά και την άποψη των παλιατζήδων: εγώ αυτά πουλάω και δεν παραπονέθηκε
κανένας, βάλτο δουλεύει αλλα μπορεί να θέλει και καμία πατέντα. Επειδή
βιαζόμουνα πήρα το ρίσκο και έβαλα το φθηνό με ρελέ στα 30€.
Λοιπόν ενημερωτικά δουλέυει μια χαρά μην το ματιάξω
Ένας γνωστός με ίδιο C3 1.4 φορούσε εξαρχής την εκδοση με ρελέ αλλά μετά από
ένα τρακάρισμα του έβαλαν αυτό χωρίς με αποτέλεσμα το βεντιλατέρ να δουλεύει μεν αλλά
στο τέρμα δε! Τελικά το έφτιαξαν με τοποθέτηση της σωστής πλεξούδας (με ρελέ?).
Αν κάποιος ξέρει ακριβώς τι παίζει θα ήθελα πολύ να μάθω! Παραθέτω φωτό για έρευνα: