Αντρεας12 έγραψε:
Βενζινη ειναι το αυτοκινητο. Οδηγο πολυ νορμαλ και στην εθνικη οταν βγενω δεν ξεπερναω τα 130. Μεσα στην πολη νορμαλ δεν τρεχω δεν στριβω δεν με ενδιαφερει η ταχυτητα. Ναι θα το κρατησω το αυτοκινητο γιατι δεν μου ζηταει τπτ οσο καιρο το εχω.
Αφού μιλάμε για ήπια οδήγηση, και αν οι διαδρομές σου δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικές όπως πχ. ορεινές ή/και με μεσαία-μεγάλα φορτία, δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από ότι φοράει από τη μάνα του. Το συνεργείο σου μπορεί να σε κατευθύνει αναλόγως, και να αγοράσεις μόνος σου ότι χρειάζεσαι για να σου τα περάσει.
Αν έχεις την έκδοση των 90 ίππων μπορείς να βρεις 2 δισκόπλακες αεριζόμενες με 40 έως 60 ευρώ (Ferodo, Valeo, Brembo, Bosch, Febi-Bilstein) και σετ καλά τακάκια μέχρι 40 ευρώ για να τα ταιριάξεις με τις δισκόπλακες που θα επιλέξεις. Αν έχεις την έκδοση των 75 ίππων σε υπερκαλύπτει ότι από αυτά ταιριάζει, μπορείς βέβαια να βρεις και φθηνότερα αλλά θα είναι μια καλή value for money αναβάθμιση να πας σε αεριζόμενες δισκόπλακες με την ευκαιρία της αλλαγής.
Δες εδώ, κατάστημα και φυσικό και ηλεκτρονικό, βάλε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου και θα σου βγάλει επιλογές:
https://www.getparts.gr/Azan Gorde έγραψε:
Ξεκάθαρα ebc. Ο Βαγγέλης (@bakevag) έβαλε πρόσφατα δίσκους -τακακια -Υγρά φρενων όλα ebc. Στείλε του μήνυμα και θα σου απαντήσει. Εγώ τα βάζω χρόνια σε όλα μου τα αυτοκίνητα. Τα θεωρώ από τα κορυφαία και με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμασμένα.
Σε EBC για να μη ξεφύγει πολύ σε συνολικό κόστος θα παει στη low badget "γκρι" σειρά, αλλά για αντίστοιχης κατηγορίας επιλογή πρέπει να πάει στην "πράσινη" σειρά που εκεί θα ανέβει αρκετά στο κόστος.
Δικαιολογείται να πάει σε τέτοιο κόστος με δεδομένο το προφίλ του συνδυασμού οδηγού-αυτοκινήτου-χρήσης;