Lazaros_K έγραψε:
Μιας και θα έχουμε για πρώτη φορά αυτοκίνητο με τούρμπο στην οικογένεια, δεν γνωρίζω τι χρειάζεται για να το έχω σε καλή κατάσταση.
Πρέπει κάθε φορά πριν σβήσω το αυτοκίνητο να το έχω στο ρελαντί για μισό λεπτό; Δεν θυμάμαι γιατί όμως...(Κάπου το είχα δει παλαιότερα)
Γενικά, θα εκτιμούσα συμβουλές για τα τούρμπο και το τί πρέπει να προσέχω .
Αυτό που περιγράφεις ίσχυε κυρίως στα τούρμπο μέχρι την δεκαετία του 90 και ειδικά αν υπήρχε μετατροπή με άλλη τουρμπίνα και δεν είχαν συνδεθεί τα λάδια ή τα νερά ή είχε σηκώσει περισσότερη πίεση η τουρμπίνα μέσω προγράμματος, μπαροβαλβίδας ή με άλλον τρόπο κι έτσι την βοηθούσαμε να κρυώσει ομαλά μετά από πολύ στροφάρισμα και θερμοκρασίες, αυτός ήταν και ο λόγος ύπαρξης του τούρμπο τάιμερ...
Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα με εργοστασιακό τούρμπο έχουν αντλία νερού για την τουρμπίνα για αυτόν το λόγο και δεν έχουν τόσο ανάγκη. Παρ'όλα αυτά η γνώμη μου είναι αν θες 2-3 λεπτά ή και παραπάνω πριν φτάσεις στον προορισμό σου να το πηγαίνεις κάπως πιο μαλακά...