ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Bαγγέλη μου, που δίνω ενα σκασμό λεφτά? Δεν εχω αλλάξει κάτι στο αυτοκίνητο και να εχω βάλει κάτι ακριβό, εκτός από λάστιχα.
Δεν τσιγκουνεύομαι τίποτα, αντιθέτως.
Για να ξέρεις, εχω επισημάνει δυο φορές και την επισημη κάθετη που πάω και στον ημιεπισημο γνωστό μου να μου αλλαξουν βαλβολίνη και αρνούνται...Τι να κάνω...να κάτσω να πλάκωθώ? Λεφτά θα πάρουν και δεν το κάνουν...εξήγησέ μου εσύ...Πας στην Ω και δεν κανουν τιποτα εκτος "by the book"...ε, δεν εχω χρόνο να καθομαι να μαλωνω με τον καθενα...δεν μπορει να ειναι ολοι τοσο συνωμοτικά συνεννοημένοι για να χαλανε τα κιβωτια και να χάνει σε "εικονα" η εταιρεια...Κάποιο τεχνικό λόγο θα εχει αυτη η βαλβολινη για να κρατάει τοσο πολύ...Πολύ καλά κάνεις εσυ που την αλλάζεις . Εμενα δεν μου την αλλάζουν οταν το ζητάω. Που να πάω?
Νίκο, αναφερόμουν σε όλα τα πάγιο έξοδά σου (της καθημερινότητας - και σίγουρα και δικά μας) όχι αποκλειστικά στου αυτοκινήτου σου.
Τι να κάνεις; Δεν είναι δουλειά μου να σου πω αλλά... Παίρνεις 2 λίτρα βαλβολίνη και τους τα πηγαίνεις. Να αλλαχθεί παρακαλώ. Τέλος.
Ερώτηση: Μιλάς με μηχανικό ή μιλάς με τον κουστουμάτο στην υποδοχή για το τι θα αλλαχθεί στο σέρβις; Γιατί αν μιλάς με τον κουστουμάτο, είσαι λάθος.
Υ.Γ.1: Προφανώς και δεν με αφορά το θέμα της δικής σου βαλβολίνης. Αλλά... επειδή εγώ είχα Picasso 480.000 χλμ. (1 αλλαγή σασμάν κοντά στις 400Κ), ένα C4 με το ημί-αυτόματο στις 236.000 και ένα C4 χειροκίνητο με 160.000, θεωρώ ότι έχω καλύτερη εμπειρία όσον αφορά το θέμα της συντήρησης.
Υ.Γ.2: Έπρεπε να δεις, τις βαλβολίνες από το ημί-αυτόματο όταν αλλάχθηκαν πρώτη φορά στις 95.000 χλμ. Ήταν στην κατοχή του προηγούμενου. Και όλα τα χιλιόμετρα τα έγραφε σε υπερ-αστικό περιβάλλον. Βγάλε και τις δικές σου και πες μας εντυπώσεις. Πες μας και το κορυφαίο σχόλιο του μηχανικού που θα τις αλλάξει, επίσης.
Υ.Γ.3: ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα MCP που δεν άλλαξαν ΠΟΤΕ βαλβολίνες, +/- στις 200.000 χλμ., "χτυπούσαν". Επισκευή κιβωτίου - σετ συμπλέκτη - τσιμουχάκια και άλλες βλακείες, έβγαινε ένα κουστουμάκι (σε ανεπίσημο!) κοντά στα 1600-1800 ευρώ!
Μάστορας: Λογικό είναι, δεν άλλαξε ποτέ βαλβολίνες. Πελάτης: Γιατί δεν τις άλλαζες; Μάστορας: Η Citroen λέει είναι ότι είναι for life.
Και μετά σας φταίνε τα γαλλικά και μπλα μπλα μπλα!
Υ.Γ.4: Στο δικό μου επίσημο, αν μιλήσω στην υποδοχή, βαλβολίνες δεν αλλάζουμε, μόνο κατ'απαίτηση κάποιας εργασίας ή κατ'απαίτηση κάποιου πελάτη. Αν μιλήσω με μηχανικό, κάθε 60.000 βαλβολίνες. For life βαλβολίνη δεν υπάρχει.