Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xaralam
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 15:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιαν 2020, 16:54 Δημοσιεύσεις: 13
|
Καλησπερα σας. Έχω το 1.4 hdi 68hp πετρέλαιο του 2014. Στα 140.000 άλλαξα προληπτικά βαλβολίνες . Ξαφνικά πριν 1 μήνα και ενώ το αμάξι είναι στα 158000 ο λεβιες ταχυτήτων όταν το αμάξι είναι κρύο πχ το πρωί είναι πολύ βαρύς είτε σβηστό είτα αναμένο. Οι ταχύτητες κούμπωναν κανονικά . Μετά από 10 λεπτά οδήγησης ο λεβιες γίνεται βούτυρο . Το πήγα ξανά σε άλλο συνεργείο και επειδή άρχισε να πατινάρει ο δίσκος αλλάξαμε δίσκο πλατό και αλλάξαμε και βαλβολίνες . Το πρόβλημα όμως παραμένει ίδιο . Δηλαδή όταν το αμάξι είναι κρύο ο λεβιες είναι πολύ βαρύς καθόλη την διάρκεια της διαδρομής αλλαγής σχεσης . Στα 10 λεπτά οδήγησης όλα είναι φυσιολογικά και καλύτερα από όταν ήταν μαμά . Έχει κανεις καμία ιδέα ? Ευχαριστω
|
|
|
|
|
Elias_K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 12:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 11:24 Δημοσιεύσεις: 171
|
Τι βαλβολίνη μπήκε;; Σίγουρα αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής;;
_________________ C3 aircross 110 BVM6 Shine
|
|
|
|
|
xaralam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 13:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιαν 2020, 16:54 Δημοσιεύσεις: 13
|
Elias_K έγραψε: Τι βαλβολίνη μπήκε;; Σίγουρα αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής;; Σύμφωνα με το πρώτο συνεργείο ναι . Σύμφωνα με το δεύτερο που έγινε και η αλλαγή δίσκου πλατό επίσης ναι . Το πρόβλημα παρουσιάστηκε πριν αλλάξω δίσκο πλατό δηλαδή πριν πάω στο δεύτερο συνεργείο . Υποψιάζομαι ότι μάλλον ο πρώτος έβαλε ότι ήθελε . Επίσης ο μηχανικός που άλλαξε δίσκο πλατό τσέκαρε και τον λεβιέ από ότι μου είπε τις ντίζες αν κατάλαβα καλά και ήταν οκ . Το πρόβλημα όμως δεν έχει λυθεί .
|
|
|
|
|
Elias_K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 14:44 |
|
Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 11:24 Δημοσιεύσεις: 171
|
Αφου έχεις αμφιβολίες λοιπόν βρες τις σωστές βαλβολίνες και κάνε μια αλλαγή πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο. Ισως κάποιος φιλος απο το forum που έχει περισσότερες γνώσεις μπορεί να προτείνει κατι ποιό συγκεκριμένο.
_________________ C3 aircross 110 BVM6 Shine
|
|
|
|
|
xaralam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 15:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιαν 2020, 16:54 Δημοσιεύσεις: 13
|
Elias_K έγραψε: Αφου έχεις αμφιβολίες λοιπόν βρες τις σωστές βαλβολίνες και κάνε μια αλλαγή πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο. Ισως κάποιος φιλος απο το forum που έχει περισσότερες γνώσεις μπορεί να προτείνει κατι ποιό συγκεκριμένο. Φίλε μου ευχαριστώ για το ενδιαφέρον έχω αλλάξει είδη βαλβολίνες εκεί που έκανα αλλαγή δίσκο πλατό αλλά τίποτα .
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 18:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
xaralam έγραψε: Στα 140.000 άλλαξα προληπτικά βαλβολίνες . Μεγάλο φάουλ. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ αλλαγή βαλβολίνης στα 140Κ; Κατά την άποψή μου, έπρεπε να είχες αλλάξει ήδη 3 φορές και στα 160Κ να πήγαινες για 4η. Αλλαγή βαλβολίνης κάθε 40Κ. xaralam έγραψε: Το πρόβλημα όμως παραμένει ίδιο . Δηλαδή όταν το αμάξι είναι κρύο ο λεβιες είναι πολύ βαρύς καθόλη την διάρκεια της διαδρομής αλλαγής σχεσης . Στα 10 λεπτά οδήγησης όλα είναι φυσιολογικά και καλύτερα από όταν ήταν μαμά . Έχει κανεις καμία ιδέα ? Το πρόβλημά σου παραμένει, γιατί δεν ήταν το σετ συμπλέκτη. Το πρόβλημά σου είναι οι ντίζες του κιβωτίου. Έχουν ταλαιπωρηθεί και χρήζουν αλλαγής. Σχετικά κοστοβόρο ανταλλακτικό και βρίσκεις κυρίως μόνο γνήσιο. Αν είναι aftermarket θα είναι χαμηλής ποιότητος. Όσο για τις βαλβολίνες, ΚΑΝΟΝΙΚΑ, φοράει βαλβολίνη 75W με πιστοποίηση PSA B71 2316 & PSA B71 2317. Αμφιβάλλω αν έχουν βάλει κάτι τέτοιο. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις 75W80 με πιστοποίηση PSA B71 2330. Αν δεν έχεις κάτι από αυτά, ΑΜΕΣΑ αλλαγή με σωστή βαλβολίνη. Είναι ευαίσθητα τα κιβώτια της PSA σε κάτι τέτοια.......
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 20:45 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Bαγγέλη σιγουρα το εχουμε συζητησει και σε άλλη ενοτητα αλλα αφου ο κατασκευαστης λεει οτι δεν χρειαζονται αλλαγη οι βαλβολινες , αν δεν εχω προβλημα γιατι να τις αλλάξω? Εγω στα 90000κμ δεν εχω αλλαξει...παντως το κιβωτιο δουλευει σχεδον οπως καινουργιο...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 21:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Νίκο καλυτερα κάνε μια αλλαγή, δεν είναι τρελό το κόστος ούτε και τόσο περιοδικό. Μιλάμε για μια στο τόσο. Οι κατασκευαστές λένε και για αλλαγές λαδιών ανά 25 και 30 χιλιάδες, τους εμπιστεύεσαι;; Σε αμάξι που πληρώσαμε όλοι με πολύ ιδρώτα; Τα ανακοινώνουν τόσο αραιά ή ποτέ για να δείξουν καλό περιβαλλοντικό προφίλ τους... Όσο πιο αραιά τόσο μεγαλύτερη την έχουν ένα πράμα... Τόσο πιο πράσινοι...
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
xaralam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 21:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιαν 2020, 16:54 Δημοσιεύσεις: 13
|
bakevang έγραψε: xaralam έγραψε: Στα 140.000 άλλαξα προληπτικά βαλβολίνες . Μεγάλο φάουλ. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ αλλαγή βαλβολίνης στα 140Κ; Κατά την άποψή μου, έπρεπε να είχες αλλάξει ήδη 3 φορές και στα 160Κ να πήγαινες για 4η. Αλλαγή βαλβολίνης κάθε 40Κ. xaralam έγραψε: Το πρόβλημα όμως παραμένει ίδιο . Δηλαδή όταν το αμάξι είναι κρύο ο λεβιες είναι πολύ βαρύς καθόλη την διάρκεια της διαδρομής αλλαγής σχεσης . Στα 10 λεπτά οδήγησης όλα είναι φυσιολογικά και καλύτερα από όταν ήταν μαμά . Έχει κανεις καμία ιδέα ? Το πρόβλημά σου παραμένει, γιατί δεν ήταν το σετ συμπλέκτη. Το πρόβλημά σου είναι οι ντίζες του κιβωτίου. Έχουν ταλαιπωρηθεί και χρήζουν αλλαγής. Σχετικά κοστοβόρο ανταλλακτικό και βρίσκεις κυρίως μόνο γνήσιο. Αν είναι aftermarket θα είναι χαμηλής ποιότητος. Όσο για τις βαλβολίνες, ΚΑΝΟΝΙΚΑ, φοράει βαλβολίνη 75W με πιστοποίηση PSA B71 2316 & PSA B71 2317. Αμφιβάλλω αν έχουν βάλει κάτι τέτοιο. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις 75W80 με πιστοποίηση PSA B71 2330. Αν δεν έχεις κάτι από αυτά, ΑΜΕΣΑ αλλαγή με σωστή βαλβολίνη. Είναι ευαίσθητα τα κιβώτια της PSA σε κάτι τέτοια....... Καλησπερα το αμάξι πήγαινε στην Citroen μέχρι τα 100000χλμ όποτε φαντάζομαι θα έκαναν τα προβλεπόμενα . Τις ντιζες τις κοίταξε ο μηχανικός που άλλαξε δίσκο και μου είπε ότι είναι οκ . Τώρα τι να πω και μάλιστα μου είπε ότι έβαλε σωστές βαλβολίνες και το τσέκαρε με την Citroen . Από την Citroen του είπαν ότι φταίει μάλλον βαλβολίνη που έβαλε ο προηγούμενος και ότι κανονικά θέλει λύσιμο το σασμάν και καθάρισμα τα σιχρονιζε κτλ . Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως όταν οδηγήσω 10 λεπτά το αμάξι είναι καλύτερο από μαμά .
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 22:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Bαγγέλη σιγουρα το εχουμε συζητησει και σε άλλη ενοτητα αλλα αφου ο κατασκευαστης λεει οτι δεν χρειαζονται αλλαγη οι βαλβολινες , αν δεν εχω προβλημα γιατι να τις αλλάξω? Εγω στα 90000κμ δεν εχω αλλαξει...παντως το κιβωτιο δουλευει σχεδον οπως καινουργιο... Νίκο μου, άσε αυτά τα... "εφόσον ο κατασκευαστής λέει..", στην παρούσα φάση, δεν ταιριάζει. Ένα υγρό, δεν γίνεται να διατηρήσει τις ιδιότητές του για όλη του τη ζωή. Η βαλβολίνη ειδικά, σπάει στις πρώτες 20Κ. Τρανό παράδειγμα, της ευφυείας της Citroen αποδεικνύεται από το δικό μου C4 e-HDi MCP. Το ημί-αυτόματο 6άρι κιβώτιο, δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ αλλαγή στις βαλβολίνες. ΟΛΑ τα κιβώτια, λίγο μετά τις 200Κ πήγαιναν για επιδιόρθωση. ΟΛΑ. Χωρίς εξαίρεση. Εγώ είμαι ανόητος που του αλλάζω βαλβολίνες κάθε 40Κ και δίνω 39 ευρώ για την 75W. Η Citroen είναι έξυπνη. Υ.Γ.: Μου φαίνεται τόσο περίεργο Νίκο που σε άλλο posts με εκθειάζεις για τις γνώσεις μου πάνω στη συντήρηση του αυτοκινήτου και πόσο μάλλον σε λάδια και κτλ. και σε κάτι τέτοια ποστ γράφεις εκφράσεις που ξεκινούν με το "ο κατασκευαστής..." ενώ ξέρεις καταβάθος ότι είναι λάθος αυτό που προτείνει!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 09:11 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Βαγγέλη δεν εισαι ανόητος! Κάνεις αυτο που πιστευεις οτι ειναι το πιο σωστο για το αυτοκινητο σου. Ουτε η ερώτηση μου είχε την παραμικρή υπόνοια να αμφισβητήσει τις γνώσεις σου επάνω στη συντηρηση τις οποιες ακομα επικροτώ. Κουβέντα κάνω. Επίσης και το δικο μου κιβωτιο εχει βαλβολινες που ο κατασκευαστης λεει οτι ειναι για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. Σημερα έδωσα το αμαξι για το service των 90000km στον φιλο και γειτονα Χρυσικό που εχει την Autorepar στο Λ.Θηβών. Του εχω τυφλή εμπιστοσυνη για τις γνωσεις του και την τεχνικη του καταρτιση γιατι διαβαζει και ενημερωνεται συνεχεια και ηταν για πολλα χρονια τεχνικος προισταμενος στη Citroen Hellas και στον Χανιαδακη. Του ειπα για βαλβολινες και μου απαντησε : "Nίκο μην κοροιδευομαστε και μεταξυ μας, η εργοστασιακη βαλβολινη ειναι για εφ'ορου ζωής. Οταν ερθει η ωρα να αλλάξεις δισκο-πλατω το ξανασυζητάμε". Λες οτι αλλάζεις βαλβολινες καθε 40000km. Δικαίωμα σου και καλα κανεις. Εγω θελω να ακολουθω τις οδηγιες του "κακου και πονηρου" κατασκευαστη. Οδηγω απο το 1987 δικα μου αυτοκινητα και παντα ακολουθουσα πιστα τις οδηγίες του "κακου" κατασκευαστη. Ποτέ δεν είχα προβλημα με λαδια και βαλβολινες σε κανενα αυτοκινητο μου. Βεβαια δεν κανω τα δικα σου τα χιλιομετρα και ισως για αυτο να την εβγαλα καθαρη μεχρι τωρα. Η λογικη μου ειναι του μετρου και οχι της υπερβολής στη συντηρηση. Δηλαδη γιατι να μην δεχθω οτι μπορει να υπάρχει βαλβολινη που ειναι πολυ υψηλης ποιοτητας και την βαζει ο κατασκευαστης για να ανεβασει την αξιοπιστια ενος μοντελου και για να καταφερει να εχεις μια φθηνοτερη συντηρηση?
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 10:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Εγώ σου λέω ότι" κάθε Χρυσικός" κάνει λάθος όταν λέει ότι μια βαλβολινη είναι εφ όρου ζωης και δε το κάνει από δόλο. Έτσι μεν λέει η citroen αλλά ούτε εγώ συμφωνώ.Δε μπορεί ένα έλαιο να κρατήσει για άπειρη χρήση. Θα κράταγες βαλβολινες κιβωτίου 250.000km??? Και εδώ ερχόμαστε σε κάτι άλλο. Μη προσπαθείτε να απαντατε σε άλλο μέλος χωρίς να μπαίνετε στη θεση-χρηση που κάνει. Το δεύτερο κομμάτι της απάντησης σου δε μου λέει τίποτα από τη στιγμή που άλλαζες αυτοκίνητο βάσει υπογραφής κάθε 3-7 χρόνια και (απ' όσο ξέρω) ποτέ δεν έγραφες πολλά ετήσια χιλιόμετρα και έδινες πρακτικά καινούργια αυτοκίνητα στον επόμενο. Δε μπορεί ο Βαγγέλης με τα χιλιόμετρα που κάνει να κρατάει βαλβολινες εφ όρου ζωής... Απλά δε γινεται. Υ.Γ. Έβγαλα βαλβολινες 75-80 από τη zx το καλοκαίρι με 50.000km κατά προσέγγιση και απ' αυτό που έβλεπα και έπιανα ηθελε αλλαγή. Υ.Γ. Γενικώς ποσταρισματα με "επικλήσεις στις αυθεντίες" δε μου λένε τίποτα, στα όρια του κλισέ. Υ.Γ. Επί της ευκαιρίας σε διάβασα αλλού ότι λιπανες τσιμουχες με wd-40. Δεν έγινε και τίποτα με μια φορά αλλά δε κάνει για αυτή τη δουλειά. Υπάρχουν ειδικά σπρέι σιλικόνης για τη χρήση αυτη Και Νίκο θερμή παράκληση να μη το πάρεις πάλι προσωπικά , δε βρίσκω και το λόγο Μ ένα τέτοιο ποστ. Ακόμα και άλλες στιγμές που νομίζεις ότι ειρωνεύονται, είναι απλά ο τρόπος μου να καυτητιασω κάτι.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 11:17 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Χρήστο, ξερω οτι με σιλικονη κανουν τις τσιμουχες. Απλα δεν ειχα κεινη τη στιγμη . Ειχα wd-40 και επειδη ηθελα να ασχοληθω με κατι το εκανα με αυτο. Δεν θα το κανω συνεχεια. Λιπανση τσιμουχες κανω 1-2 φορες το χρονο. Οσο για τις αυθεντιες...εμπιστευομαι καποιους ανθρωπους που γνωριζω οτι δεν σκεπτονται με δολο απεναντι μου. Γνωριζω και εγω αρκετα πραγματα απο την εμπειρια μου με την τεχνολογια του αυτοκινητου 33 χρονια που εχω δικα μου αυτοκινητα και απο πιο παλια που απλα διαβαζα περιοδικα και ασχολιομουν με τα αμαξια του πατερα στην εφηβεια. Σαφως και η γνωμη μου ειναι υποκειμενικη γιατι αναφερεται στα χιλιομετρα που κανω εγω και οχι σε αυτα που κανει ο Βαγγέλης. Αν εκανα 100000km το χρονο, ναι θα αλλαζα τα παντα 2 και 3 φορες. Καμμια παρεξηγηση. Κουβεντα κάνουμε. Υ.Γ. Αλλαζα αυτοκινητα καθε 7-8 χρονια με μαξιμουμ χιλιομετρα 150000km. Ναι , οντως ο επομενος το επαιρνε σαν καινουργιο. Τωρα λογω συνθηκων η DS4 θα μεινει για πολλά ακομα χρονια μαζι μου. Θα κανω τη συντηρηση που οριζει ο κατασκευαστης και θα βλεπουμε στην πορεια τι θα βγαζει απο προβληματα.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 19:15 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
Ο Βαγγέλης είμαι σίγουρος θα με επιβεβαιώσει, ότι η περίφημη εργοστασιακή βαλβολίνη-μαγικό ζουμί "εφ'ορου ζωής" δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια τυπική βαλβολίνη mobil 75W https://www.mobil.com/en-gb/passenger-v ... oil-fe-75w. Υπόψη ότι η total που χρησιμοποιεί ο Βαγγελης στην καινούργια τους c4 υπερκαλύπτει και την νεότερη προδιαγραφή της PSA Β712317 την οποία η mobil δεν καλύπτει προς το παρόν
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|