Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 21:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2020, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Azan Gorde έγραψε:
Ο Βαγγέλης είμαι σίγουρος θα με επιβεβαιώσει, ότι η περίφημη εργοστασιακή βαλβολίνη-μαγικό ζουμί "εφ'ορου ζωής" δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια τυπική βαλβολίνη mobil 75W https://www.mobil.com/en-gb/passenger-v ... oil-fe-75w.
Υπόψη ότι η total που χρησιμοποιεί ο Βαγγελης στην καινούργια τους c4 υπερκαλύπτει και την νεότερη προδιαγραφή της PSA Β712317 την οποία η mobil δεν καλύπτει προς το παρόν :thumb


Επιβεβαιώνω φυσικά, καλέ μου φίλε Παναγιώτη.
Όχι μόνο απλή, αλλά απλή και τόσο βασική με την παλιά προδιαγραφή της PSA και θα την άλλαζα άμεσα ακόμα και σε καινούριο αυτοκίνητο.

Και στα 2 C4 μου χρησιμοποιώ το Total TRANSMISSION GEAR 9 FE SAE 75W. Κούμπωμα όπισθεν να δείτε στους -11 το χειμώνα. Μόνη της μπαίνει.

Ενημερωτικά, την είχα βάλει και στο παλαιάς τεχνολογίας Picasso.
Βούτυρο. Όταν το πούλησα, είχα περίπου 30Κ με αυτές τις βαλβολίνες, κανένα θέμα.
Η Total αναφέρει ότι είναι πλήρως συμβατή και με τα παλιά κιβώτια της PSA.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μαρ 2021, 20:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Μια απορία παίδες, για να μην ανοίγω καινούργιο post. Η προδιαγραφή PSA B71 2330 υπερκαλύπτει τις 2316 κ 2317? Η προτείνεται σαν εναλλακτική? Έχω 70.000 kms νομίζω οτι πρέπει να αλλαχτούν άμεσα βαλβολίνες. Καμιά γνώμη για Liqui Moly MTF 75W-80?

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μαρ 2021, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Η Β71 2330, είναι αρκετά παλιότερη προδιαγραφή και είναι μόνο για ιξώδες 75W80.

Οι Β71 2316 και Β71 2317 είναι για ιξώδες 75W.

Στα χιλιόμετρά σου, θα ήταν συνετό να είχαν αλλαχθεί βαλβολίνες 2 φορές, ήδη.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μαρ 2021, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Κάθε 35.000 kms βαλβολίνη? Σε στροφές κινητήρα 2500 με 3500 diesel? Τι νόημα έχει τότε προδιαγραφή longlife μη πω και για lifetime once only? Όπως λένε και οι κατασκευαστές? Τα θεριά δηλαδή κάθε πότε πρέπει να αλλάζουν, κάθε 5.000 kms? (κουβέντα να γίνεται!) Το βιβλιαρακί του κατασκευαστή πάντως, το ελληνικό τουλάχιστον, είναι λειαν επιεικώς απαράδεκτο. Καμία αναφορά ούτε σε προδιαγραφές ούτε σε αλλάγή!

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πνευματάκι;! Χιουμοράκι;!
Καίτε δηλαδή κυρ ντόκτορ Βαγκ κάθε VAGίτης περισσότερο λαδάκι από το λαδάκι που βάζουμε κάθε μήνα στη σαλάτα όλοι μαζί όσοι συζητάμε εδώ, και ψειρίζουμε τα συν-πλην 2 λίτρα βαλβολινούλες των 30-40 ευρώ που λέμε να αλλάζουμε προληπτικά κάθε 35-40 χιλιάδες χιλιόμετρα;!
Ήμαρτον... :P

- "Κι αν είσαι παπάς, με την αράδα σου θα πας", είτε ζωάκια, είτε θεριά, με τα ανάλογα μέταλλα+ζουμιά πορεύονται, μέσες-άκρες ίδιες οι αράδες.
- Το "longlife" δεν είναι προδιαγραφή, είναι ένας χαρακτηρισμός, αρκετά αληθινός πια σε σχέση με τις βαλβολίνες κάποτε, και ολίγον τι ρεκλάμα.
- Το "lifetime" είναι, τρίπλα για το eco friendly, καρα-ρεκλάμα, και βαθιά στο μυαλό των κατασκευαστών λόγος εγγύησης προς διάρκεια κατοχής.
- Το βιβλιαράκι έχει εξοπλισμό+χρήση+βασικά, για τα δέοντα της συντήρησης ζητάμε και μας το δίνουν δωρεάν το πλάνο συντήρησης τυπωμένο.

:) :shift

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
ούτε χιούμορ ούτε πνεύμα. Απορίες μόνο!
Δεν ψειρίζω φίλος τίποτα. Μου κάνει απλά εντύπωση, σε σύγκριση πάντοτε και με τα άλλα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα!
Προσωπικά δεν καίω λάδια, ούτε κυριολεκτικά ούτε μεταφορικά! Για τους άλλους VAGίτες, δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να απαντήσω εκ μέρους τους!
Για το βιβλιαράκι θα διαφωνήσω, γιατί κατά τη γνώμη θα πρέπει να αναφέρει λεπτομερώς ποσότητες, προδιαγραφές κλπ. Όπως επίσης το σωστό θα ήταν όλες οι εταιρείες να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τυχόν αλλαγές σε προδιαγραφές αναλωσίμων. Εύκολο για την εποχή μας με τόσα μέσα επικοινωνίας.
Επίσης για τα μέταλλα+ζουμιά μην το απλοποιείς (κανα δυο γνώσεις, πέραν της ιατρικής, έχομεν) γιατί αν ήταν έτσι απλά θα βάζαμε λάδια κλπ ζουμιά όλα ίδια με 3 ευρό το λίτρο!
Το πλάνο συντήρησης, αν αναφέρεσαι σε αυτό της αντιπροσωπίας, ΔΕΝ λέει πουθενά για αλλαγή βαλβολίνης! Μόνο για έλεγχο αυτής!
Άσχετο, αλλά ο ιστότοπος greekcitroenclub εμφανίζεται ως 'ΜΗ ασφαλής'!

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το επίσημο πλάνο σέρβις δεν αλλάζει βαλβολίνη γιατι θεωρείται "εφ'όρου ζωής". Αρκετοί φίλοι εδω μέσα που είναι πολύ μερακλήδες προτείνουν αλλαγή οπως αναφέρει πιο πάνω και ο bakevang. Εγω προσωπικά χρονια τώρα ακολουθώ το πλάνο της Citroen και δεν ειχα ποτέ πρόβλημα με κιβώτιο. Απο τα πιο παλιά μέχρι τα πιο πρόσφατα C4-DS4. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός... Πάντως εγω οπου εχω ζητήσει σε επισημα και ημιεπισημα συνεργεια δεν μου την αλλάζουν στα χιλιομετρα που εχω (90000).

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Με το "Εφ' όρου ζωής" δεν ξέρω τι συμβαίνει φίλος. Από άποψη φυσικής και μόνο είναι αδύνατον ένα υγρό λίπανσης κινητών μερών να διατηρεί το ιξώδες του "εφ΄όρου ζωής"! Δυστυχώς σε εμένα ακούγεται ένα σφυριγματάκι στις 1500σαλ, με όλες τις ταχύτητες το κάνει, είχε ξεκινήσει πρώτα μόνο με τη 2η, οπότε σε πρώτη φάση θέλω να αλλάξω τις βαλβολίνες για να δω αν θα σταματήσει. Ότι και να λέει η αντιπροσωπεία θα τις άλλαζα στις 100.000 kms έτσι και αλλιώς. απλά τώρα θα αλλαχτούν λίγο νωρίτερα!

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Και πολύ καλά θα κάνεις! Μα και εγώ κάποια στιγμή θα τις αλλάξω αλλά οχι κάθε 40000...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μαρ 2021, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Νίκο, θα μου επιτρέψεις, επειδή δεν έχεις χιλιόμετρα, και επειδή εγώ έχω πολλά περισσότερα και μάλιστα με πολλά αμάξια και δη γαλλικά, να έχω έναν λόγο παραπάνω.

Θέλετε να έχετε ένα υγιές κιβώτιο;
Οι βαλβολίνες σας πρέπει να αλλάζουν ιδανικά κάθε 40.000 χλμ., το maximum ανά 60.000 χλμ.

Ο φίλος μας, ακούει ένα σφυριγματάκι και ΤΩΡΑ σκέφτεται ότι πρέπει να αλλάξει βαλβολίνες... Συγγνώμη που στο λέω, αλλά, είναι αργά! Και θα μου πεις; Φταίω εγώ; Και θα σου απαντήσω... Όχι, φταίει η Citroen. Όπως βλέπω όμως, είχες τη γνώση του να σκεφτείς ότι κανένα υγρό δεν είναι longlife.

Το πλάνο συντήρησης της Citroen ειδικά στο θέμα βαλβολίνης, είναι για τ' ανάθεμα. Δυστυχώς, για να πιάσουν εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων σαν πελάτες, προφανώς και προσπαθούν να μειώσουν τα κόστη συντήρησης και αφήνουν τη βαλβολίνη ως "longlife"...

Να τονίσω δη, ότι τα γαλλικά κιβώτια δεν είναι ούτε γερμανικά ούτε ιαπωνικά που αλλάζουν κάθε 100-120.000 χλμ βαλβολίνη. Όχι ότι εκείνα δεν χαλάνε ή δεν ακούγονται, αλλά έχουν "πλάνο συντήρησης" σ'εκείνα τα χιλιόμετρα.

Υ.Γ.1: Η ορυκτή βαλβολίνη 75W80 αν μείνει μέσα στο σασμάν για 100.000 χλμ., όταν θα βγει θα'ναι "πόσιμο νερό". Η συγκεκριμένη βαλβολίνη, δυστυχώς, ανεβάζει θερμοκρασίες και το ιξώδες της "σπάει" πάρα πολύ γρήγορα. Στο Picasso παλιότερα, την άλλαζα κάθε 30.000 χλμ. Και το σασμάν, άντεξε μέχρι τις 400.000 χλμ. Όχι πολλά, ε;

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Και πολύ καλά θα κάνεις! Μα και εγώ κάποια στιγμή θα τις αλλάξω αλλά οχι κάθε 40000...

Δίνεις έναν σκασμό λεφτά για άλλα πράγματα και "τσιγκουνεύεσαι" να δώσεις 29 ευρώ για 2 λίτρα βαλβολίνης στα 40Κ που τα κάνεις κάθε 4 χρόνια βρε Νίκο; Τι να πω; :hmm

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2021, 08:19 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Bαγγέλη μου, που δίνω ενα σκασμό λεφτά? Δεν εχω αλλάξει κάτι στο αυτοκίνητο και να εχω βάλει κάτι ακριβό, εκτός από λάστιχα.
Δεν τσιγκουνεύομαι τίποτα, αντιθέτως.
Για να ξέρεις, εχω επισημάνει δυο φορές και την επισημη κάθετη που πάω και στον ημιεπισημο γνωστό μου να μου αλλαξουν βαλβολίνη και αρνούνται...Τι να κάνω...να κάτσω να πλάκωθώ? Λεφτά θα πάρουν και δεν το κάνουν...εξήγησέ μου εσύ...Πας στην Ω και δεν κανουν τιποτα εκτος "by the book"...ε, δεν εχω χρόνο να καθομαι να μαλωνω με τον καθενα...δεν μπορει να ειναι ολοι τοσο συνωμοτικά συνεννοημένοι για να χαλανε τα κιβωτια και να χάνει σε "εικονα" η εταιρεια...Κάποιο τεχνικό λόγο θα εχει αυτη η βαλβολινη για να κρατάει τοσο πολύ...Πολύ καλά κάνεις εσυ που την αλλάζεις . Εμενα δεν μου την αλλάζουν οταν το ζητάω. Που να πάω? :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2021, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Χαρίζω τις βαλβολινες που είχα για το C4 B7 με κιβώτιο MCP εάν κάνουν σε κανένα. Θα ανεβάσω φωτό κάποια στιγμή όπως και από τα τακάκια που έχω και έχουν επάνω τους 9000χλμ. και αυτά χάρισμα. Το αμάξι ήταν του 2012 με τους μεγαλύτερους δίσκους από τα επόμενα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2021, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πάμε πάλι, μια φορά στο τόσο ας ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια, χρειάζεται αφού το φέρνει η συζήτηση και το φέρνουν και νέοι συζητητές.

Γι' αυτή τη "lifetime" διάρκεια ζωής, είναι απλή η εξήγηση, και συνεπακόλουθα απλή και για τη στάση των "επίσημων" που πατάνε στο "πλάνο".

Βάσει μελετών και δοκιμών εξέλιξης οι κατασκευαστές λιπαντικών έχουν φτάσει να μιλούν για βαλβολίνες που αντέχουν για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Βλέπουμε για επιβατικά και άλλα οχήματα, που κινούνται και στις πιο δυσμενείς συνθήκες των πόλεων, να δίνουν μέχρι 250 χιλιάδες χιλιόμετρα ή και παραπάνω κάποιοι. Και για φορτηγά και λεωφορεία που κινούνται ως επί το πλείστον στις πιο άνετες εκτός πόλεων διαδρομές, που επιπλέον έχουν και "βαρύτερους" μηχανισμούς μετάδοσης κίνησης, να δίνουν μέχρι και 500 χιλιάδες χιλιόμετρα ή και παραπάνω.
Ήδη, η τεχνολογία των λιπαντικών μακράς διάρκειας ζωής μετράει πάνω από μια 20ετία, εμφάνισης και συνεχούς εξέλιξης.

Ψέματα δεν λένε, η τεχνολογία προχωράει γοργά, αλλά από την άλλη δεν είναι η "αλήθεια" τους και αλήθεια για το μέσο χρήστη.
Πέρα από το ότι οι δοκιμές εξέλιξης όσο και να εμπεριέχουν όλη τη γκάμα συνθηκών παραμένουν εν πολλοίς "ιδανικά" εργαστηριακές, στη ζωή των λιπαντικών παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες που έχουν να κάνουν και με περιβαλλοντικές ιδιαιτερότητες και με τον κάθε χρήστη, πείρα, οδηγική ικανότητα, οδηγικό στυλ, επιμέλεια συντήρησης, αυξημένες ανάγκες σε φορτία, κίνηση κυρίως εντός πόλης, και λοιπά.

Εδώ, σε ότι αφορά τα επιβατικά της συζήτησής μας, έρχονται και κολλάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Λαμβάνοντας υπόψη τις διάφορες στατιστικές που υπολογίζουν πόσα χρόνια κρατάνε οι χρήστες τα αυτοκίνητα και πόσα χιλιόμετρα διανύουν κάθε χρόνο, θεωρούν ότι κατά μέσο όρο τα αυτοκίνητα θα έχουν διανύσει στα χέρια των χρηστών όσο τα κρατήσουν, τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα που υπάρχει και περιθώριο ασφαλείας ως προς τις θεωρητικές διάρκειες ζωής που δίνονται για τις βαλβολίνες.
Συνυπολογίζοντας και το μερίδιο αποκλειστικής (...με αστερίσκους και "ψιλά" γράμματα "αποκλειστικής"!) ευθύνης που αναλαμβάνουν βάσει των εγγυήσεων που δίνουν, με την υποχρεωτική βάσει νόμου διετή να είναι ένα τίποτα ως προς τους παραπάνω αριθμούς, και οι συνεπαγόμενοι αριθμοί για τις επιπλέον δικές τους (κυρίως έως 4-6 χρόνια) εγγυήσεις να είναι αρκετά χαμηλότερα από τα πάνω όρια, μιλούν για "lifetime" βαλβολίνες.
Και τα οφέλη είναι πολλαπλά, και μειώνουν σε σημαντικό βαθμό τα κόστη τους στα δίκτυά τους, και προσελκύουν πελάτες κάθε βαλαντίου, μεγάλη τέχνη η διαφήμιση και το χτίσιμο ονόματος, από μεμονωμένους αγοραστές έως εταιρικούς με στόλους αυτοκινήτων όπως είπε και ο Βαγγέλης.

Και τον γάιδαρο τον έχουν δεμένο οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

Όσο ένα αυτοκίνητο είναι εντός βασικής διετούς εγγύησης, ελάχιστες οι πιθανότητες να τους προκύψει βλάβη έστω και με απεριόριστα χιλιόμετρα. Κι αν ένα στα τόσα παθαίνει κάτι, δεν τους είναι τίποτα οικονομικά να το καλύψουν, άσε που αναλόγως την περίπτωση μπορεί και να πατήσουν σε "διαγνώσεις" και "ψιλά γράμματα" και να πληρώσει ο κάτοχος...
Όσο είναι στις δικές τους εκτεταμένες εγγυήσεις, που δίνονται κιόλας στην πλειονότητά τους με περιορισμό χιλιομέτρων, πάλι σχετικά μικρές είναι οι πιθανότητες να πάθει κάτι. Κι αν ένα στα τόσα παθαίνει πάλι από τα κέρδη θα το καλύψουν, συν ότι εδώ έχουν ακόμη περισσότερο υπέρ τους και τις "διαγνώσεις" και τα "ψιλά γράμματα", κι αν είναι και πληρωτέα η εκτεταμένη εγγύηση ακόμη καλύτερα, λίγο-πολύ έχει πληρώσει ήδη ο κάτοχος...
Μόλις βγει από την οποιαδήποτε εγγύηση ένα αυτοκίνητο, έχουν ένα σωρό περιθώρια ελιγμών, μέσα σ' αυτά είναι και το ότι αφήνουν τα συνεργεία των δικτύων τους να ενεργούν κατά τις δικές τους πολιτικές. Πράγμα που σημαίνει ότι ποντάρουν και στο ότι οι επιμελείς "ψείρες" ιδιοκτήτες κάπου θα βρουν να κάνουν αυτό που θέλουν αυτοί και να αλλάξουν και βαλβολίνες, κι ας μη το προβλέπει κανένα πλάνο.

Και αυτά, για αυτοκίνητα σε πρώτο χέρι, και με ιδιοκτήτες που συνεχίζουν και μετά την εγγύηση τη συντήρηση στα "επίσημα" δίκτυα.
Αν φύγει από τον 1ο ιδιοκτήτη το αυτοκίνητο, ή που θα ξαναπεράσει από τις αντιπροσωπείες τους ως ανταλλαγή και τότε να δεις πως το ξεζουμίζουν (αναλόγως και του ιστορικού του πάντα) και του βάζουν όλα τα ζουμιά του κουτιού για να μην ακούσουν κιχ από τον επόμενο ιδιοκτήτη, ή που θα πουληθεί εκτός των δικτύων τους και δεν θέλουν πια να ξέρουν ότι υπήρχε και υπάρχει ότι κι αν πάθει...

Και δεν τα συγκεκριμενοποιώ αυτά για τη δική μας Citroen (...DS, PSA) γιατί τα ίδια κάνουν όλοι, μπορεί να έχουν πλάνο για αλλαγή βαλβολίνων Γερμανοί-Γιαπωνέζοι-κλπ, αλλά παίζουν κατά το δοκούν κατά περίπτωση στα μοντέλα τους και τα "lifetime" πάνε σύννεφο κι από δαύτους.

Αυτά είναι τα "longlife" της περίπτωσης που συζητάμε, κι έτσι γίνονται και "lifetime"... Συμπέρασμα...
Όσο είμαστε εντός της οποιασδήποτε εγγύησης, αν έχουμε επιλέξει συγκεκριμένο συνεργείο του "επίσημου" επειδή έτσι εξυπηρετούμαστε καλύτερα κοντά στη διαμονή μας, και αυτό το συνεργείο κρατάει απαράβατα τέτοιο πλάνο, είμαστε τόσο εφησυχασμένοι όσο χρειάζεται για να τους φέρουμε κατακέφαλα τα "longlife" και τα "lifetime" έτσι και μας προκύψει κάτι...
Όταν βγούμε από την οποιαδήποτε εγγύηση, επιμένουμε να γίνει αυτό που θεωρούμε εμείς σωστό, κι αν χρειάζεται αλλάζουμε συνεργείο, κάπου θα βρούμε ένα σωστό εξειδικευμένο για τη μάρκα μας, είτε "επίσημο" του δικτύου είτε ανεξάρτητο, τα συνεργεία ούτε μοναδικά στον κόσμο είναι ούτε απαραίτητα "lifetime"...

jalbanis έγραψε:
Πνευματάκι;! Χιουμοράκι;!
Καίτε δηλαδή κυρ ντόκτορ Βαγκ κάθε VAGίτης περισσότερο λαδάκι από το λαδάκι που βάζουμε κάθε μήνα στη σαλάτα όλοι μαζί όσοι συζητάμε εδώ, και ψειρίζουμε τα συν-πλην 2 λίτρα βαλβολινούλες των 30-40 ευρώ που λέμε να αλλάζουμε προληπτικά κάθε 35-40 χιλιάδες χιλιόμετρα;!
Ήμαρτον... :P

Γιατρέ, χιούμορ έκανα, χωρίς καμία "περίεργη" διάθεση, μη το πάρεις ούτε προσωπικά ούτε στραβά, κι αν ήταν ατυχές συγγνώμη... :)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2021, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Άντεξε κανένας να το διαβάσει όλο;; [emoji23] Άλλαξε ρε Νίκο βαλβολινες να γλυτωσουμε απ' τα σεντόνια [emoji23][emoji23]
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ? C3 του 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2021, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Eμένα δεν εχει βαλβολίνες. Είναι ηλεκτρικό μιάς σχέσης.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 32 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

πρόβλημα με τρόμπα βένζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: vasilisc5
Απαντήσεις: 49
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΚΛΗΡΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chsevdas
Απαντήσεις: 2
προβλημα θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: dimitriosnas
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια