Συγγραφέας |
Μήνυμα |
steve douglas
|
Θέμα δημοσίευσης: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 11:15 |
|
Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2020, 11:21 Δημοσιεύσεις: 5
|
Καλησπέρα προς όλους.
Μόλις με ενημέρωσαν ότι χάλασε η αντλία ουρίας με κόστος 1.200 €. Αφού γλύτωσα το εγκεφαλικό θέλω να ρωτήσω εάν κάποιος από εσάς έχει αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα για να πάρω μία γνώμη επιπλέον.
Ευχαριστώ
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 11:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
steve douglas έγραψε: Καλησπέρα προς όλους.
Μόλις με ενημέρωσαν ότι χάλασε η αντλία ουρίας με κόστος 1.200 €. Αφού γλύτωσα το εγκεφαλικό θέλω να ρωτήσω εάν κάποιος από εσάς έχει αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα για να πάρω μία γνώμη επιπλέον.
Ευχαριστώ Καλησπέρα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για εγκεφαλικό. Υπάρχουν δύο λύσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, που έχουν αναλυθεί εκτενώς Η πρώτη αφορά την διεκδίκηση της εγγύησης. Η PSA έχει δώσει μια κρυφή παράταση εγγύησης για το εν λόγω ανταλλακτικό, στα 5ετη/150.000χλμ. Αν στο περάσουν θα πληρώσεις μόνο εργατικά. Η δεύτερη τώρα αφορά στην κατάργηση του συστήματος (AdBlue off) με επέμβαση στην ECU. Η επέμβαση αυτή αφήνει το σύστημα επάνω, αλλά πλέον καταργούνται οι ενδείξεις προβλήματος, και η αδυναμία εκκίνησης του οχήματος. Εν ολίγοις, το σύστημα παραμένει επάνω, αλλά για την ECU παύει να υπάρχει, είτε δουλεύει είτε όχι. Ασφαλώς αυτή η επέμβαση θέτει ερωτήματα για τη νομιμότητά της. Επομένως γίνεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Sent from my LG V40 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 11:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
steve douglas έγραψε: Καλησπέρα προς όλους.
Μόλις με ενημέρωσαν ότι χάλασε η αντλία ουρίας με κόστος 1.200 €. Αφού γλύτωσα το εγκεφαλικό θέλω να ρωτήσω εάν κάποιος από εσάς έχει αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα για να πάρω μία γνώμη επιπλέον.
Ευχαριστώ Καλησπέρα και σε σένα, Δες κατ' αρχήν, αν δεν έχεις κλείσει 5ετία ή/και δεν έχεις ξεπεράσει τα 150000 χιλιόμετρα, η Citroen/PSA (...λέει ανεπισήμως) καλύπτει δωρεάν το δοχείο AdBlue (ουρίας, αυτό αλλάζει όλο, γιατί έχει φιξαρισμένη την αντλία) και πληρώνεις μόνο την εργασία, που κυμαίνεται βάσει των γνωστών περιπτώσεων στα 80-140 ευρώ. Δεν είναι κάτι που θα σου το πει αμέσως συνεργείο της Citroen, αλλά αν το επικαλεστείς "ζόρικα", το πετυχαίνεις. Είναι πασίγνωστη και πολύ εκτεταμένη στα μοντέλα αυτών των ετών βλάβη. Αν έχεις συμπληρώσει τα έτη/χιλιόμετρα που είπα, υπάρχει περίπτωση να το τραβήξεις στα άκρα επικαλούμενος τη συχνή βλάβη ευθύνης της PSA. Μη πας σε παράνομες και αντικοινωνικές ρυπογόνες "λύσεις" που προτείνονται με κατάργηση αυτού του συστήματος αντιρρύπανσης, πάντως... Δες, υπάρχει ολόκληρο τόπικ για το θέμα αυτό, με περιπτώσεις που επιμείναμε και πετύχαμε δωρεάν αντικατάσταση, αφιέρωσέ του χρόνο, εδώ: http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=14559&p=536871&sid=eb5c0ac7ccb5baa1765552ec6876114a&sid=eb5c0ac7ccb5baa1765552ec6876114a#p536871(Για τη ροή του θέματος, ανέβασε το ποστ σου και εκεί, και να συνεχίσουμε τη συζήτηση εκεί. Υπομονή, θάρρος, και περιμένουμε νέα σου! )
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 15:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Σταύρο, θα πω μόνο ότι έχει ξαναειπωθεί και από μένα και από άλλους: Δεν αποτελεί προσωπική επίθεση προς τον οποιοδήποτε συνομιλητή το να εκφράσω γνώμη πως τη βλέπω (δικαίως!) μια τέτοια ενέργεια._ Και ότι: Αυτό που μου έγραψες ως σύσταση, μπορεί οποιοσδήποτε αντικειμενικά να το εκλάβει (δικαίως!) ως συγκαλυμμένη απόπειρα λογοκρισίας.
Οποιοσδήποτε λογικός αδυνατεί να καταλάβει ότι το παράνομες και αντικοινωνικές ρυπογόνες "λύσεις" είναι προσωπική επίθεση κι όχι γνώμη. Και μαζί, βλέποντας τα παραπάνω, μπορεί να υποθέσει ότι κάποιοι δεν θέλουν να εκτεθεί η ανεύθυνη συμπεριφορά της PSA, σε κανένα τόπικ.
Δεν αναφέρθηκα σε σένα, δεν θα το εκτρέψω με "τεχνικά" ή "μάγισσες", θεωρώ ότι: σιωπούμε κι ο λόγος ανήκει στο φίλο steve douglas.
Και κλείνω με την πραγματική ουσία, πάντα ήρεμος και ευγενικός, μένοντας στο εξής κατά το δυνατόν σιωπηλός, λέγοντας ότι ελπίζω... ...να μη πάει από κανέναν το τόπικ τεχνηέντως σε πινγκ-πονγκ για να εκτραπεί η συζήτηση, όπως άλλες φορές με τα γνωστά επακόλουθα. ...να μη καταλήξει σε προειδοποίηση σε μένα για ban αν τελικά πάει, γιατί δεν θα συντρέχει κανένας λόγος, παρά μόνο σχέδιο λογοκρισίας. ...τελικά να μη πάει έτσι, ας παρέμβουν οι admins να πουν, τι βλέπουν, ποιός και με τι σκοπό μιλάει, και σε ποιόν ανήκει για την ώρα ο λόγος.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 16:52 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Γιάννη μου έχεις κάθε δικαίωμα να εκφράσεις γνώμη, όπως και ο καθένας μας εδώ. Αλλά κανείς μας δεν μπορεί να θεωρεί ότι έχει δικαίωμα να προσβάλλει τον άλλο για τις επιλογές του..
Εγώ για παράδειγμα, όταν κάποιοι με ρωτάνε για το AdBlue λέω την ΓΝΩΜΗ μου για τις επιλογές που έχει κάποιος. Α) πληρωμή βλάβης 1200€ Β) προσπάθεια εισαγωγής σε εγγύηση εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις με κόστος 80-140€ Γ) Κατάργηση του συστήματος με κόστος 200-300€.
Κάθε μία από τις επιλογές έχει τα θετικά και τα αρνητικά της.
Α): Μεγάλο κόστος και αμφιβολία ΕΞΆΛΕΙΨΗΣ της βλάβης. Είναι δηλαδή σα να λέμε σε κάποιον "δώσε 1200€, και κρατά άλλα 1200€ στην άκρη γιατί μάλλον θα σου χρειαστούν ξανά". Είμαι ψεύτης; Υπάρχει μέλος εδώ με αμάξι με 70.000χλμ που πλήρωσε μια φορά την βλάβη και πριν λίγες μέρες του χτύπησε ΞΑΝΑ την πόρτα. Πες μου τις πιθανότητες ο άνθρωπος αυτός να τα ξαναδώσει.
Β) ΕΓΓΥΗΣΗ. Έχουμε δει τα τραγελαφικά που συμβαίνουν. Άλλοι το δέχονται, άλλοι όχι, επικρατεί ένα ΜΠΑΧΑΛΟ. Αρνητικό σε αυτό; Η μη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών από τη μαμά PSA. Θετικό ότι παίρνεις μια παράταση σε όλο αυτό, ελπίζοντας και σε ένα θαύμα να μη σου παρουσιαστεί στο μέλλον. Προσωπικά όμως αν με κάλυπταν οι όροι το κυνηγούσα.
Γ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ SCR. Θεωρείται μια παράνομη επέμβαση, γιατί το αμάξι μας πλέον θα εκπέμπει 3-5gr/100km παραπάνω CO2. Οποιοσδήποτε λοιπόν ιδιοκτήτης ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ την ΕΥΘΥΝΗ μιας τέτοιας επέμβασης, πρέπει να γνωρίζει και τις πιθανές συνέπειες. Βέβαια, θεωρώ αστείο να ασχοληθούν με το AdBlue (θα ήταν σα να σε σταματαγαν να ελέγξουν αν φοράς την εργοστασιακή διάσταση ελαστικών και ζαντών) την στιγμή που γύρω τα περισσότερα euro4 και euro5 ξεφορτώνονται τα DPF το ένα μετά το άλλο και η καπνα πάει σύννεφο (διαθέτω και σχετικές φωτογραφίες για όποιον ενδιαφέρεται να δει τι σημαίνει η αφαίρεση του DPF). Το θετικό της λύσης είναι ότι ξεμπερδευεις μια και καλή με τις ηλιθιότητες της PSA (γιατί περί αυτού πρόκειται) και ότι δεν έχεις αναμονή.
Αυτά λοιπόν γράφονται σε ένα φόρουμ. Για να ολοκληρώσω την κουβέντα. Αν με ρωτήσει φίλος για το AdBlue, θα τον συμβουλεύσω να κυνηγήσει την εγγύηση. Και όσο μπορεί να επιμείνει. Αν του κλείσουν την πόρτα, η επόμενη επιλογή του είναι να δώσει 1200€ αλλάζοντας την δεξαμενή και ελπίζοντας σε νέα εγγύηση ανταλλακτικού. Αν δε του περισσεύουν τόσα χρήματα η επόμενη επιλογή του είναι να καταργήσει το σύστημα με 200-300€. Αυτές είναι οι λύσεις. Δε συμφωνώ με πώληση οχημάτων κλπ. Είναι κρίμα να χαλάσει την διάθεσή μας για ένα κατά τα άλλα υπέροχο όχημα και κινητήρα, μια τέτοια λεπτομέρεια. ΛΥΝΕΤΑΙ. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Όταν όμως θα με ρωτήσει κάποιος για το DPF. Είμαι κάθετος στην ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ. Θα κάνω ότι μπορώ να βάλω ανακατασκευασμένο ή καινούριο. Ασχέτως της βλάβης στο γενικό περιβάλλον (που είναι ένα παραμύθι μεγάλο και τρανό όταν ασχολούμαστε με τα ιδιωτικά αυτοκίνητα), μυρίζει περισσότερο στις κρύες εκκινήσεις, ενώ ο καπνός από πίσω για μένα είναι πολύ ενοχλητικός, αντιαισθητικος και προβληματικός για το περιβάλλον μιας πόλης. Από την άλλη αν αποφασίσει να το βγάλει, ε δε θα του κόψω και την καλημέρα, ούτε θα τον αποκαλώ "δολοφόνο των παιδιών μου". Πρόβλημά του, όπως και πρόβλημά του το να το περάσει από ΚΤΕΟ, τώρα που έχουν την ευθύνη να φωτογραφηθεί το DPF (οκ όλοι ξέρουμε, αλλά κάποια στιγμή θα σας πω μια ωραία ιστορία για το "έλα μωρέ όλοι το κάνουν, κανείς δεν ασχολείται").
Τώρα τα υπόλοιπα που λες περί λογοκρισίας, είναι τουλάχιστον τραγικά και αποτελούν δικό σου προϊόν μυθοπλασίας ή κάποια εικασία που κάνεις. Η λογοκρισία είναι όταν θες να παρουσιάσεις μόνο μια πλευρά ενός ζητήματος και αποκρύπτεις την άλλη. Ξεκάθαρα σε όλα μου τα μηνύματα αναφέρομαι σε ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Όσο τώρα αφορά τις προειδοποιήσεις έχουν να κάνουν με προσωπικές επιθέσεις και χαρακτηρισμούς σε άλλα μέλη και καμιά σχέση δεν έχουν με απόψεις που εκφράζονται. Έχεις δικαίωμα να έχεις οποιαδήποτε άποψη, αλλά να την εκφράζεις με τρόπο που δεν προσβάλλονται προσωπικά άλλα μέλη. Αυτά.
Sent from my LG V40 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Lohias^ για την δημοσίευση του/της: vagelisfil, Κωστας Παπ.
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 17:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Να θέσω με την σειρά μου και μια ακόμα παράμετρο….την οικονομική και αυτό αφορά το dpf και όχι το δοχείο ούριας. Η εκτιμώμενη ζωή του ανάλογα την χρήση είναι 150κ χλμ και πάνω. Αναλογιστείτε πόσα χρήματα έχετε γλυτώσει σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο στα ίδια χλμ και δώστε τα χρήματα και αλλάξτε το. Μην το σκέφτεστε, αφορά την υγεία όλων μας.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kostask για την δημοσίευση του/της: nonos
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 17:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Σταύρο, μιας και ανέφερες λάθος κάτι βασικότατο και κομβικότατο της όλης ιστορίας, να το επισημάνω: ΔΕΝ υπάρχει καμία "προσπάθεια εισαγωγής σε εγγύηση εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις με κόστος 80-140€"... Υπάρχει προσπάθεια να βρούμε το δίκιο μας, απαιτώντας να αναλάβουν τις ευθύνες τους για βλάβη συχνή πέρα από κάθε κόστος χρήσης. Σ' αυτό το πλαίσιο, επικαλούμαστε κι όσες κατά καιρούς "σιωπηρές" εγγυήσεις και επεκτάσεις εγγυήσεων έχουν πει οι ίδιοι ότι κάνουν ως "κίνηση καλής θέλησης". Εκτός και θεωρείς μάταιο (!!!) να δει ο φίλος αυτό με τα 5 έτη / 150000 km, που ίσως είναι εντός και να έχει ήδη σωθεί! Κι αν μας πουν "δεν τηρείτε τις προϋποθέσεις", υπάρχει τρόπος και για πιο άκρα εκ μέρους μας, αρκεί να το θέλουμε και να αντέχουμε την επίπονη διαδικασία. Σεβαστό κι όποιος δεν το αντέξει και αποφασίσει να πληρώσει για επισκευή, εννοείται. ΔΕΝ τους αναγνωρίζουμε "προϋποθέσεις", αυθαίρετες είναι άλλωστε για τέτοια κατασκευαστικής προέλευσης βλάβη, που ίσως και να ξαναβγεί. Όλα έχουν ειπωθεί από παθόντες με το νί και με το σίγμα εκεί στο τόπικ της βλάβης, που παρέπεμψα και τον φίλο.Όποιος πάει κι ασχοληθεί σοβαρά εκεί να το μελετήσει, θα λάβει όλες τις απαντήσεις για όλα αυτά που λες ως προς τη βλάβη. Πάτε! Τίποτα άλλο δεν θα πω, για τίποτα από τα υπόλοιπα που λες, είτε περί βλάβης είτε τ' άλλα... Δεν χρειάζεται... kostask έγραψε: Να θέσω με την σειρά μου και μια ακόμα παράμετρο….την οικονομική και αυτό αφορά το dpf και όχι το δοχείο ούριας. Η εκτιμώμενη ζωή του ανάλογα την χρήση είναι 150κ χλμ και πάνω. Αναλογιστείτε πόσα χρήματα έχετε γλυτώσει σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο στα ίδια χλμ και δώστε τα χρήματα και αλλάξτε το. Μην το σκέφτεστε, αφορά την υγεία όλων μας. ...ακριβώς το ίδιο, ανεξαρτήτως των μεμονωμένων ανά περίπτωση μετρήσεων, αφορά την υγεία η μαζική κατάργηση SCR!
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
ross
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 19:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 07 Απρ 2013, 09:22 Δημοσιεύσεις: 73
|
Σε περίπτωση κατάργησης ας πούμε Του συστήματος adblue μέσω επεμβασης στην ECU τι γίνεται με το κτεο; Αργά ή γρήγορα κάποιος που προχώρησε σε αυτή την λύση (με ή χωρίς αστερίσκο) θα χρειαστεί να περάσει ΚΤΕΟ
Στάλθηκε από το Mi 9T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 20:24 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
ross έγραψε: Σε περίπτωση κατάργησης ας πούμε Του συστήματος adblue μέσω επεμβασης στην ECU τι γίνεται με το κτεο; Αργά ή γρήγορα κάποιος που προχώρησε σε αυτή την λύση (με ή χωρίς αστερίσκο) θα χρειαστεί να περάσει ΚΤΕΟ
Στάλθηκε από το Mi 9T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Με την επέμβαση στην ECU, ανέφερα παραπάνω ότι στην ουσία αφαιρείται η επέμβαση του συστήματος στον κινητήρα. Δηλαδή σταματούν να βγαίνουν τα μηνύματα βλάβης και η αδυναμία εκκίνησης του οχήματος. Το σύστημα λειτουργεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ (Όσο λειτουργεί όμως). Το ΚΤΕΟ δεν έχει λόγο να κόψει το αυτοκίνητο. Sent from my LG V40 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Elias_K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 22:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 11:24 Δημοσιεύσεις: 171
|
Είναι περίεργο πάντως πως ένα τόσο ακριβό ανταλλακτικό με τέτοια συχνότητα βλαβών δεν έχει ασχοληθεί κάποιος να το επισκευάζει. (Βρήκα στο utube κάποιον μάλλον Ισπανό που τα επισκευάζει με 300 ευρώ -1 χρόνο εγγύηση ή 400 ευρώ -2 χρόνια εγγύηση: https://www.youtube.com/watch?v=HGT8d7ipU1M ) Για όποιον ενδιαφέρεται και του αρέσουν τα τεχνικά, τα παρακάτω βίντεο (έχει και αγγλικούς υπότιτλους) περιγράφει αναλυτικά το σύστημα: https://www.youtube.com/watch?v=HGT8d7ipU1Mβασικό συμπέρασμα ότι οι κρύσταλλοι δημιουργούν τα προβλήματα, ίσως είναι καλή ιδέα να μην αφήνεις το δοχείο να αδειάζει. Ένα νέο υλικό που δε θα κρυσταλλώνει τόσο εύκολα πιθανόν να είναι η λύση στο πρόβλημα.
_________________ C3 aircross 110 BVM6 Shine
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 23:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Λοιπον ειμαι ακομα στην φαση της μελέτης αλλά αφου το κοινό ζητάει απεγνωσμενα πληροφόρηση μοιράζομαι μαζί σας τα αποτελεσματα της εως τωρα ερευνας Εν τάχει : 1. Το προβλημα ισως (παντα ισως στην επιστημη) σε τρεις λόγους α) Σε προβληματικό μπεκ. β) Στο μοτέρ-αντλια γ) Στην αντισταση που κραταει ζεστο το υγρό. Συνισταται ελεγχος του μοτερ για να δουμε ποσο υγρο ψεκαζει Εδω αναφερεται η διαδικασια στα Ιταλικα τα οποια ομιλω και καταλαβαινω Δεν ειναι τιποτα δυσκολο και με την μεταφραση ψιλοβγαινει νοημα https://www.riparando.it/tutorial/impia ... e/2017/11/Οι μελετητες λένε οτι μπορεί το πρόβλημα στην βλάβη για χαμηλη πίεση να μην υφίσταται πραγματικα δηλαδή η πιεση να ειναι σωστή αλλά αποτυγχάνει κοινως τα παιζει ενα σκατουλακι που ειναι αισθητηρας που μετρα την πιεση. Ανατολικου μπλοκ επιστημονες (οπως παντα πρωτοι στην πατεντα_) μελετησαν με ακριβεια την πιεση και τις τασεις στο μοτερ και κατεληξαν οτι πολλες φορές φταιε αυτο ακριβως Ο αισθητηρας γραφει επανω εναν αριθμό. Ιδου τα ευρηματα του ανατολικου: If this helps someone, I was probably able to locate the direct cause of the P20E8 error (low urea pressure). The previous speakers mentioned that they tested the pump "briefly" and in my case the pump also works with this connection. I delved into the topic a bit and prepared a "test kit" connecting, apart from the pump itself, also a pressure sensor and a solenoid (shut-off solenoid valve). Unfortunately, despite the fact that the pressure appears physically after switching on the set, the voltage does not change at the output of the pressure sensor, remaining at a constant value of 0.420 V - I have a good reason to believe that this is the whole fault with this module. The sensor number is 12678102. Connection: black - ground, red - + 5V, yellow - OUT. The sensor itself looks like Chinese similar to MAP sensors, which also experience similar failures. The funniest thing is that you can not buy this sensor, but you can try to look for something similar, Αυτος ο αισθητηρας λοιπον ειναι ο https://www.eltekgroup.it/p/pressure-sensor-21Δεν πωλειται πουθενα και το εργοστασιο που μιλησα μου ειπε κυριε μου εαν θελετε να αγορασετε θα πρεπει παραγγειλετε μεγαλη ποσοτητα πχ 1000 κομματια κτλπ. Αντε καλά λεω Ομως η Bosch βγαζει εναν σχετικα ιδιο-οπτικα μοιαζει- θελει ακομα ψαξιμο αν ταιριαζει κατι. https://www.aliexpress.com/item/33037617041.htmlΕπισης λενε οτι ο κινεζος έχει ήδη σε παραγωγη μοτερακι αντλιας αλλα δεν εχω βρει αριθμο-ποιος που και τι. Επομενως, καποιος μερακλης μπορει να ψαχτει και να κανει και δουλεια αν ειναι επαγγελματιας να αρχισει τις ανακατασκευες Υπαρχει ενας ισπανος που πουλαει ολο το μηχανισμο για 425 Ευρω και δεν χρειαζεται να αγοραζεις τα 1200 της εδω citroen https://www.ebay.de/itm/224546409024Τι πως που και γιατι δεν ξερω αλλα ειναι μια καποια λυσις (οπως και οι βαρβαροι κατα Καβαφη) Αυτα εν συντομια τα της ερευνης μου η οποια συνεχιζεται. Γαμω τον κοβιντ μου που δεν θα παω φρανκφουρτη που εχει automechanica που ειναι παγκοσμια εκθεση ανταλλακτικου και εκει θα εβλεπα πολλα και διαφορα....
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν grekoulis για την δημοσίευση του/της: Pankon21, Κωστας Παπ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2021, 09:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πολυ ωραιος ο grekoulis Οχι οτι δε το ξερουμε ιστορικα, αλλα απο τα μελη που βοηθανε και εχουν κατι να πουνε που αξιζει προσοχης παντοτε.. Γνωστο αλλα να δινουμε και τα ευσημα που και που
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2021, 11:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Όπως τα λέει ο grekoulis είναι σε ότι αφορά τις βλάβες. Κατά εμέ δεν υπάρχει θέμα κρυσταλλοποίησης σε νορμάλ περιπτώσεις αφού το υγρό κρυσταλοποιηται σε συγκεκριμένους βαθμούς υπό του μηδενός.
Στάλθηκε από το Lenovo TB-X304F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|