Συγγραφέας |
Μήνυμα |
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2021, 20:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3766
|
nonos έγραψε: Πολυ ωραιος ο grekoulis Οχι οτι δε το ξερουμε ιστορικα, αλλα απο τα μελη που βοηθανε και εχουν κατι να πουνε που αξιζει προσοχης παντοτε.. Γνωστο αλλα να δινουμε και τα ευσημα που και που Χρήστο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ο εθελοντισμός και η προσφορά μπορεί να έχει πολλές μορφές, δεν χρειαζεται να περναμε μονο τις γιαγιαδες απεναντι
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Pankon21
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 11:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2020, 09:18 Δημοσιεύσεις: 112
|
Δηλαδή, απ' ότι κατάλαβα, ένας αισθητήρας απλά δε λειτουργεί σωστά δίνει λάθος πληροφορία και αυτό στη συνέχεια καταστρέφει τη τρόμπα; Άρα αν αλλάξεις τον αισθητήρα όταν πρωτοεμφανιστεί το πρόβλημα λογικά η ζημιά δεν θα επεκταθεί. Άρα η στη citroen κοιμούνται ή λειτουργούν έτσι δολίως.
_________________ C4 1.4 XT (2007) C4 - CROSS 1.5 BLUEHDI 110 ps SHINE (2022)
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 13:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Lohias^ έγραψε: Με την επέμβαση στην ECU, ανέφερα παραπάνω ότι στην ουσία αφαιρείται η επέμβαση του συστήματος στον κινητήρα. Δηλαδή σταματούν να βγαίνουν τα μηνύματα βλάβης και η αδυναμία εκκίνησης του οχήματος. Το σύστημα λειτουργεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ (Όσο λειτουργεί όμως). Το ΚΤΕΟ δεν έχει λόγο να κόψει το αυτοκίνητο. Α! Ωραία Σταύρο! Το χρυσώσαμε πιο πολύ το χάπι... Από εκεί που "απλώς" γινότανε Euro 5 (...), τώρα λέμε ότι μισοδουλεύει κι ως Euro 6! Λάθος, ή από άγνοια ή ηθελημένα! Άπαξ και τα φτύσει η αντλία, ΔΕΝ ξαναδουλεύει. Κι όταν πλακώσει κι ο "επιστήμων", οριστικά off το SCR. Pankon21 έγραψε: Δηλαδή, απ' ότι κατάλαβα, ένας αισθητήρας απλά δε λειτουργεί σωστά δίνει λάθος πληροφορία και αυτό στη συνέχεια καταστρέφει τη τρόμπα; Άρα αν αλλάξεις τον αισθητήρα όταν πρωτοεμφανιστεί το πρόβλημα λογικά η ζημιά δεν θα επεκταθεί. Άρα η στη citroen κοιμούνται ή λειτουργούν έτσι δολίως. Όχι είναι πιο σύνθετα τα πράγματα. Έχουν τύχει κάποιες περιπτώσεις που χαλάει αισθητήρας NOx, τον αντικαθιστούν και γλυτώνουν. Το βασικό που οδηγεί σ' αυτή την ιλαροτραγωδία με αντικατάσταση όλου του δοχείου και 1200άρια, είναι απευθείας βλάβη της αντλίας. Έχουν βρει ότι σημαντικό ρόλο παίζουν, και οι κρυσταλλώσεις, και η διάβρωση μερών του συστήματος από το AdBlue. Έτσι υποτίθεται ότι βελτίωσαν το δοχείο, το οποίο στις νέες του εκδόσεις έχει, και βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά, και νέα αντλία που αντικαταστάθηκαν μεταλλικά μέρη με συνθετικά ανθεκτικά σε σχέση μ' αυτή των ετών 2014-2017. Επίσης, σημαντικό είναι το στρεσάρισμα της αντλίας από κακή λειτουργία της "αναπνοής" του δοχείου και δημιουργία φαινομένου vacuum. Η "αναπνοή" εξασφαλίζεται, είτε με ξεχωριστή βαλβίδα στο δοχείο, είτε συνήθως με βαλβίδα στην τάπα του στομίου πλήρωσης στις φθηνότερες υλοποιήσεις που το στόμιο βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ. Η τάπα των αρχικών δοχείων, άλλαξε το 2017-2018 με εσωτερική οδηγία προς τα σέρβις, με άλλη βελτιωμένη. Αλλά και πάλι, αν φράξει η βαλβίδα της, είτε από στεγνωμένο κρυσταλλωμένο AdBlue ( παραμένει κρυσταλλωμένη η ουρία και όταν στεγνώσει το AdBlue πάνω σε επιφάνειες, όχι μόνο όταν εκτεθεί σε χαμηλή θερμοκρασία!) είτε από βρομιές, πάλι δημιουργείται το φαινόμενο. Το vacuum, προκαλεί στρεβλώσεις και στο στεγανό διαμέρισμα αντλίας-ηλεκτρονικών, με εισχώρηση υγρασίας ή και διαρροές AdBlue εκεί. Η ευθύνη της PSA έγκειται στο ότι δεν έχει βρει οριστική λύση ώστε να προβεί σε ανάκληση, ούτε έστω έχει μελετήσει να εντάξει προληπτικά κάτι στο πρόγραμμα συντήρησης. Παρά μόνο, απαιτεί 1200άρια για μια πανάκριβη βλάβη κατασκευαστικής αιτίας, που όπως έχει αποδειχτεί μπορεί και να επαναλαμβάνεται. Και συμπληρώνει AdBlue σε κάθε τακτικό service, πρόκειται δεν πρόκειται να το χρειαστεί με τα χιλιόμετρα που κάνει ο πελάτης μέχρι το επόμενο service. Και αν περισσέψει κι από το δεκάλιτρο, του το πασάρει κιόλας, να το 'χει μισοχαλασμένο στο επόμενο service μετά από ένα χρόνο. Το Adblue, σε θερμοκρασίες -11 έως 30 βαθμούς, έχει ζωή 12 μήνες. Σε 35 και πάνω, 6 μήνες. Για καλύτερα, συστήνεται από 1 έως 25 max. Φανταζόμαστε πόσο φτάνει στα εκτεθειμένα δοχεία των αυτοκινήτων, χειμώνα-καλοκαίρι, και τι ποιότητας παλιό AdBlue μπορεί να έχουν μονίμως. Δυο κατατοπιστικά βίντεο, το πρώτο έχει αγγλικούς υπότιτλους. Στο δεύτερο που δεν έχει, προς το τέλος φαίνονται διαβρώσεις στα ηλεκτρονικά: https://www.youtube.com/watch?v=UmnpfIcHvlU https://www.youtube.com/watch?v=w2y2BHBcKE8
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν jalbanis για την δημοσίευση του/της: Pankon21, swstost
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 13:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3766
|
Φιλε jalbanis κανε διευκρινηση.
Αλλο πράμα ο αισθητηρας nox οξειδιου του αζωτου που λεμε, που δεν ειναι πανω στο δοχειο και αλλο πραμα ο αισθητηρας πιεσης της αντλιας που ειναι μεσα στο μηχανισμο διπλα στην αντλια.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Elias_K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 15:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 11:24 Δημοσιεύσεις: 172
|
Η εταιρεία προφανώς δεν έχει αγοράσει τα δικαιώματα απο τον σχεδιαστή-κατασκευαστή της δεξαμενής να επεμβαίνει μέσα στη μονάδα. Αλλιώς θα διέθετε στα συνεργεία της τη βιβλιογραφία, τα διαγνωστικά, τα ανταλλακτικά και εργαλεία που απαιτούνται. Αυτή τη συμφωνία έχει κάνει, για να πετύχει καλύτερη τιμή στο ανταλλακτικό απο τη μεριά της και ο προμηθευτής να παίρνει τις όποιες επιστροφές, να τις επισκευάζει και να τις ξαναπουλάει για καινούργιες. (win-win που λένε και στο χωριό μου ) Οσοι βλέπουμε στο utube να τα ανοίγουν και να τα μαστορεύουν τυπικά "παράνομοι" είναι, άσχετα αν δεν μπορεί να τεκμηριωθεί η "παρανομία". Μεταξύ εργοστασίων και προμηθευτών όμως με συμφωνίες εκατομμυρίων και στρατιές δικηγόρων να περιμένουν στη γωνία για να κάνουν αγωγές για παραβίαση συμφωνιών , πατεντών κλπ αυτά δεν γίνονται. Απ την άλλη όμως θα πρέπει η citroen να σεβαστεί τους πελάτες της, να καλύπτει τη ζημιά και να μην κάνει το κορόιδο κι όποιος τσιμπήσει και πληρώσει, τσίμπησε.
_________________ C3 aircross 110 BVM6 Shine
|
|
|
|
|
Pankon21
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 17:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2020, 09:18 Δημοσιεύσεις: 112
|
Ευχαριστώ για τη λεπτομερή ανάλυση. Άρα και γω που περιμένω το νέο C4 σε πετρέλαιο να αναμένω τα ίδια θέματα μιας και δε πιστεύω να άλλαξαν κάτι στην αντλία.
_________________ C4 1.4 XT (2007) C4 - CROSS 1.5 BLUEHDI 110 ps SHINE (2022)
|
|
|
|
|
Pankon21
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 19:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2020, 09:18 Δημοσιεύσεις: 112
|
jalbanis έγραψε: Ας μη προεξοφλούμε τίποτα, χαρείτε τα αυτοκίνητα και θα δείξει. Μέχρι στιγμής, ο κακός χαμός έχει γίνει με τα δικά μας τα παλιότερα από το 2014/15 έως το 2018, και σε κάποια C3 III/AC. Στα νεότερα που είναι σχεδιασμένα από λευκό χαρτί και παίζουν και σε υψηλότερες κατηγορίες τιμής, ίσως πήραν το μάθημα και έχουν επιλέξει και καλύτερες λύσεις. Στα νεότερα με τους 1.5 BlueHDI παίζει μεγάλο ρόλο και η προγραμματισμένη κατανάλωση AdBlue, είναι περίπου διπλάσια σε σχέση με τα παλιότερα. Αυτό το έκαναν και σε μας με τους 1.6 BlueHDI που αλλάξαμε δοχείο, με τον επαναπρογραμματισμό αύξησαν τη δόση, αλλά όχι τόσο πολύ. Καλά εννοείται πως θα το χαρώ.
_________________ C4 1.4 XT (2007) C4 - CROSS 1.5 BLUEHDI 110 ps SHINE (2022)
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2021, 11:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Σαν τεχνικός που έχει ασχοληθεί με βιομηχανικά ηλεκτρονικά, αυτοματισμούς, αισθητήρες κλπ, να πω ότι δεν ενδείκνυται πάντα η αντικατάσταση συγκεκριμένων εξαρτημάτων μέσα σε ένα σύστημα. Οι κύριοι λόγοι που αποτρέπουν την αντικατάσταση ή πιθανότατα θα οδηγήσουν στην αποτυχία της είναι : α. Το γνησιο εξάρτημα ήταν κατασκευασμένο με κάποιες προδιαγραφές από τις οποίες το ανταλλακτικό (σαν γενικής χρήσης ) αποκλίνει. β. Το γνήσιο εξάρτημα είναι "ταιριασμένο" (matched) με τα χαρακτηριστικά κάποιου άλλου εξαρτήματος στο σύστημα, οπότε το ανταλλακτικό (κατά πάσα πιθανότητα) αποκλίνει. γ. Το εξάρτημα έχει μνήμη, στην οποία είναι καταχωρημένες κάποιες τιμές για προσαρμογή της απόκρισής του, οπότε το ανταλλακτικό συμπεριφέρεται απρογραμμάτιστα.
Αν διαβάσουμε προσεκτικά το φυλλάδιο (το οποίο δεν είναι data sheet) του υλικού που δίνεται στο link , εύκολα θα δούμε : 1. στα γενικά χαρακτηριστικά "Custom calibration by conditioning IC" , πιθανόν σχετίζεται με τα δύο προηγούμενα (temperature - pressure compensation). 2. στα τεχνικά δεδομένα /pressure range θα δούμε διάφορες περιοχές (άρα διαφορετική έξοδο σε κάθε "μοντέλλο") 3. στα τεχνικά δεδομένα /Output voltage θα δουμε τρια πρωτόκολλα επικοινωνίας (γνωρίζουμε το πρωτόκολλο του συστήματος που μας ενδιαφέρει?).
Κατι που θα ήθελα να ξέρω (πληροφοριακά) :Αν γινει αντικατάσταση με γνήσιο (1200 ευρω) χρειάζεται να περάσει από lexia?
(Θέλει πολύ διάβασμα.)
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2021, 12:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
demkat1 έγραψε: Κατι που θα ήθελα να ξέρω (πληροφοριακά) :Αν γινει αντικατάσταση με γνήσιο (1200 ευρω) χρειάζεται να περάσει από lexia? Ναι, χρειάζεται για να εγκατασταθεί το νέο δοχείο, με λογισμικό το Diagbox για τις γενιές αυτοκινήτων που μιλάμε, δε νομίζω με Lexia.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
stakyr_7
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Σεπ 2021, 22:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01 Δημοσιεύσεις: 283
|
Επειδή ακόμη το έχω απορία... Εκτός από το adblue δοχείο υπάρχει στο Aircross και το κλασσικό eolys;
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος αγοράς δεξαμενής ουρίας για C3 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Δεκ 2021, 16:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Που να δεις τι γίνετε στα συνεργεία της Citroen αλλά και άλλων brands.
"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|