Είναι η κλασσική διαρροή λαδιού που εμφανίζουν αυτοί οι πετρελαιοκινητήρες σε κάποια χιλιόμετρα.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, ούτε αυτανάφλεξης. Δεν είναι πετρέλαια. Λάδια είναι. Οπότε να είσαι ήσυχος.
Αν το συνεργείο σου τα μασάει, σημαίνει ότι δεν ξέρει τι του γίνεται και δεν γνωρίζει αυτή την κλασσική περίπτωση διαρροής λαδιού από το καπάκι των βαλβίδων.
Η επισκευή παρόλα αυτά, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ.
Για να γίνει επισκευή σε εκείνο το σημείο, απαιτείται να βγει το σετ χρονισμού, βγαίνουν και οι εκκεντροφόροι και μετά το άνω μέρος κινητήρα αποτελείται από δύο καπάκια.
Η συνήθης διαρροή είναι από το κάτω.
Αν δεν έχεις αλλάξει προσφάτως σετ χρονισμού με αντλία και νερά και δεδομένου ότι πλησιάζει, τα αλλάζεις και αυτά για να μην ξηλώνεις καπάκια ξανά και ξανά.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Τεράστιο παράγοντα επιτυχημένου αποτελέσματος αποτελεί ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!
- Στο BlueHDi μου, εμφάνισε τη βλάβη αυτή στις 160.000 χλμ. Ο μηχανικός που το ανέλαβε, δεν ήταν και πολύ μερακλής, ούτε και είχε πολλή όρεξη για δουλειά Κοινώς, μας ξεπέταξε. Έλα όμως που άρχισε να χάνει ξανά λάδια από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα από το 1ο πάνω καπάκι (το μαύρο πλαστικό). Και αυτό, γιατί δεν ασχολήθηκε να το ξεπλύνει σωστά ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ, να φύγουν παντελώς τα παλιά λάδια, να στεγνώσει και να εφαρμόσει ξανά η καινούρια κόλλα. Οπότε, βγάλαμε ότι είναι στραβό το μαύρο πλαστικό καπάκι, παραγγείλαμε καινούριο (~120 ευρώ) και τοποθετήθηκε χωρίς επιπλέον χρέωση μιας και είναι ~10 βίδες.
- Στο e-HDi μου, εμφάνισε τη βλάβη στις 255.000 χλμ. Ο μηχανικός που το ανέλαβε και όρεξη είχε και μερακλής ήταν και έχω γράψει 8.000 χλμ. από το σέρβις και είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ ο κινητήρας μου.
Και επειδή τα έχω συζητήσει, τα έχω δει με τα μάτια μου να γίνονται και έχω ρίξει "πολύ καντήλι" σε τεμπέλη μηχανικό που ΠΑΝΤΑ έπαιρνε 20ρικο στην τσέπη από μένα για ένα απλό σέρβις και δεν ασχολείται, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ! Αν στα μασάει, φύγε μακριά!
Υ.Γ.: Θα χρειαστείς σετ τσιμούχες καπακιού βαλβίδων, σετ τσιμούχες εκκεντροφόρων και κτλ.
Περιμένω νεότερα!
Καλή τύχη!