Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
param
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στην εκκίνηση σε C3 2014 με κινητήρα BMW Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2022, 22:23 |
|
|
Καλησπέρα παιδιά. Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο C3 2014 1.4, 95HP με LPG landirenzo εργοστασιακό. Ιταλικό το αμάξι και πράγματι ήταν εργοστασιακό το αέριο.
Το παίρνω από την μάντρα, το πάω για γέμισμα και μόλις ξεκινάω βγάζει engine fault. Ξεκινάω για πίσω και μου λέει ο έμπορος-μηχανικός ότι είναι από την μπαταρία. Μου μηδενίζει το λάθος και φεύγω. Παρασκευή και Σάββατο είχα κάποια μικρά σκορτσαρισματα/διακοπές όταν το αυτοκίνητο ξεκινούσε το πρωι. Την Παρασκευή μπήκε σε αλλά το Σάββατο μόλις το ξεκίνησα με πέταξε μόνιμα στην βενζίνη και δε γυρνούσε στο υγραέριο ακόμα και μετά από ωρα. Την Κυριακή πάλι σκορτσαρισμα στην πρώτη και δευτέρα ταχύτητα, πάλι το πετάει μόνιμα στη βενζίνη και ταυτόχρονα βγήκε το σήμα του εγκεφάλου.
Σκέφτομαι έχει θέμα το αέριο οπότε πάω σε μηχανικό για το αέριο και μου λέει να αλλάξω τα 4 μπεκάκια του υγραερίου.350€. Ευχαριστώ δεν θα πάρω για την ώρα. Μου σβήνει και αυτός το λάθος.
Την επόμενη πάλι σήμα εγκεφάλου τώρα όμως το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και δεν πήγαινε πάνω από 50. Πολλαπλασιαστής τελικά. Σβήνουμε το λάθος ακόμα μια φορά.
Την επόμενη πάλι τα ίδια, μικρα σκορτσαρισματα και ψιλοδιακοπες στις μικρές ταχύτητες και παλι σήμα εγκεφάλου.
Πάω αντιπροσωπεία. Το λάθος τελικά που βγάζει είναι χάσιμο χρονισμού εκκεντροφόρου. Κάνουν χρονισμό, αλλάζουν βαλβίδες, καθαρίζουν την πλακέτα της ασφαλειοθήκης και μου λένε ο Θεός βοηθός με τη μηχανή της BMW που έμπλεξα. Ξανά την επόμενη μέρα, τα ίδια και πάλι εγκέφαλος. Μου λένε πως το πρωτόκολλο της Citroen σαν επόμενο βήμα δίνει την αλλαγή στο κεφαλάρι.
Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή καμιά καλή ιδέα τι μπορεί να φταίει; Είναι δυνατόν να είναι κεφαλάρι;Γιατί εγώ έχω κολλήσει ότι είναι ηλεκτρολογικό;
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ]