Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dilated
|
Θέμα δημοσίευσης: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 11:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Αύγ 2021, 10:58 Δημοσιεύσεις: 5
|
Γεια χαρά. Αντιμετώπισα το εξής πριν 3 ημέρες. Σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ανέβαινα σε ένα ημιορεινο χωριό και σε μια ήπια δεξιά ανηφορική στροφή «κλείδωσε» το τιμόνι μου δεξιά. Δεν είχα καθόλου έλεγχο, πλακώθηκα στα φρένα (πήγαινα με 40 km/h) και σταμάτησα μερικά εκατοστά από τον γκρεμό (με το 4 ετών παιδί μέσα στο αυτοκίνητο). Αφού σταμάτησα και χωρίς να σβήσει ο κινητήρας, μετά από 2-3 δευτερόλεπτα, το τιμόνι επανηλθε. Οδήγησα 2 χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο χωριό και φώναξα οδική να το πάρει καθώς δεν ένιωθα ασφαλης να μπω ξανά μέσα στο αυτοκίνητο. Περιμένω να πάει στη Citroen στην Αθήνα να μου πουν τι έχει γίνει. Έχει συμβεί σε κάποιον;
|
|
|
|
|
stakyr_7
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 11:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01 Δημοσιεύσεις: 275
|
Μου θυμίζει το θέμα με τις κρεμαγιερες αλλά μην το λάβεις υπόψιν μια σκέψη μόνο κάνω... Ευτυχώς δεν προέκυψαν τίποτα χειρότερα και πολύ σωστά έπραξες με την οδική.
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 12:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1082
|
Όταν λες κλείδωσε εννοείς όπως όταν με σβηστό κινητήρα και βγαλμένο το κλειδί, πας να στρίψεις και κλειδώνει;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
dilated
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 13:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Αύγ 2021, 10:58 Δημοσιεύσεις: 5
|
Ναι, κλείδωσε εντελώς δεν ήταν απλώς «βαρύ». Δεν πήγαινε ούτε δεξιά ούτε αριστερά.
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 14:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1082
|
Αυτό το παθαίνει σπάνια το φιατ panda μου. Κολλάει το ηλεκτρικό μοτέρ του τιμονιού και γίνεται πέτρα. Εσβηνα, άναβα και φτιαχνόταν.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2022, 15:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Αν δε δούλευε το μοτέρ θα μπορούσες να το στρίψεις με δύναμη. Ίσως κόλλησε ο αισθητήρας ροπής και έδινε εντολή στο μοτέρ να κρατήσει το τιμόνι εκεί που ήταν.
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2022, 19:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση; Θα πρέπει να προσέξεις πολύ αυτά που θα σου πουν στο συνεργείο. Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλεις και δικηγόρο. Τέτοια θέματα σε καινούργια αυτοκίνητα είναι αδικαιολόγητα
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2022, 09:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
daskalos έγραψε: Το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση; Θα πρέπει να προσέξεις πολύ αυτά που θα σου πουν στο συνεργείο. Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλεις και δικηγόρο. Τέτοια θέματα σε καινούργια αυτοκίνητα είναι αδικαιολόγητα Όχι μόνο αδικαιολόγητα, εγώ θα έλεγα ανεπίτρεπτα. Προβλήματα με συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου μπορεί/πρέπει να είναι λόγος μη αποδοχής - επιστροφής του οχήματος.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
dilated
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2022, 09:14 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Αύγ 2021, 10:58 Δημοσιεύσεις: 5
|
Το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση (δεν έχει κλείσει χρόνο ακόμα) και είναι leasing (εταιρική παροχή). Περιμένω ακόμα να φτάσει το αυτοκίνητο μέσω της οδικής από την επαρχία στο συνεργείο στην Αθήνα ώστε να δω τι θα μου πουν. Από το τι θα μου πουν θα εξαρτηθεί και το πως θα κινηθώ, αλλά προφανώς, δε νιώθω άνετα με το να μπω στο ίδιο αυτοκίνητο, ειδικά αν απαντήσουν με γενικότητες για το τι συνέβει.
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2022, 15:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Oσο αυξάνονται τα ηλεκτρονικα στα αυτοκινητα τετοια προβλήματα δυστυχώς θα εμφανιζονται...Το θεμα ειναι να λύνονται και να μην γινονται βέβαια επικίνδυνα. Ειδικά για υποσυστήματα που εχουν θεμα την ασφάλεια θα έπρεπε τα ηλεκτρονικά να είναι διπλά, οπως στα αεροπλάνα. Αλλά βέβαια τοτε θα ηταν πανάκριβα... Αν τους βγαίνει ακριβό, τότε να μην το βάλουν καθόλου, και να μην παίζουν με τη ζωή του κόσμου.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2022, 06:31 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
daskalos έγραψε: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Oσο αυξάνονται τα ηλεκτρονικα στα αυτοκινητα τετοια προβλήματα δυστυχώς θα εμφανιζονται...Το θεμα ειναι να λύνονται και να μην γινονται βέβαια επικίνδυνα. Ειδικά για υποσυστήματα που εχουν θεμα την ασφάλεια θα έπρεπε τα ηλεκτρονικά να είναι διπλά, οπως στα αεροπλάνα. Αλλά βέβαια τοτε θα ηταν πανάκριβα... Αν τους βγαίνει ακριβό, τότε να μην το βάλουν καθόλου, και να μην παίζουν με τη ζωή του κόσμου. Απολύτως σύμφωνος. Μόνο που και τα αεροπλάνα με τα διπλά συστήματα, ακόμα πέφτουν...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ 2022, 15:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
με τα ηλεκτρονικα δεν εχετε δει τιποτας ακομα.....μιας και στην 5ετια επανω οταν θα αρχισουν να σκανε ενα ενα τα προληματα εκει να σε δω που θα λες τι χαλασε τωρα.....και να σου λενε ολη η μοναδα αλλαγη και να χρειαστεις 2 3 τετοιες το χρονο...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2022, 06:53 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Tα αυτοκινητα πλέον τα φτιάχνουν για 5 χρόνια, ειτε μας αρεσει, ειτε οχι. Απλως εμεις ειμαστε φτωχοι και θελουμε να τα κραταμε 20 χρονια και χωρις προβλήματα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Αύγ 2022, 10:52 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ... Ειδικά για υποσυστήματα που εχουν θεμα την ασφάλεια θα έπρεπε τα ηλεκτρονικά να είναι διπλά, οπως στα αεροπλάνα. ... θα πω την άποψή μου σαν ασχολούμενος με βιομηχανικούς αυτοματισμούς. Στα αεροπλάνα το διπλό σύστημα δεν είναι απλά ένα κύριο και ένα εφεδρικό που δουλεύουν παράλληλα. Εκεί ο πιλότος στον προ πτήσεως έλεγχο, έχει δοκιμάσει και επιβεβαιώσει την καλή λειτουργία και των δύο συστημάτων και το εφεδρικό γίνεται "κύριο" με εντολή του πιλότου αν διαπιστωθεί ότι το κύριο αποκλίνει από το εφεδρικό αλλά ΚΑΙ συντρέχουν άλλοι παράγοντες (κατά την πτήση check list). Γιατί, ποιός λέει ότι χάλασε το κύριο και όχι το εφεδρικό? Σε ειδικές περιπτώσεις υπάρχει άλλο σύστημα που δίνει στιγμιαίες εντολές και παρακολουθεί την απόκριση του κάθε ενός (από τα δύο ή τρία) οπότε αποφασίζεται "σε πραγματικό χρόνο " ποιό λειτουργεί και ποιό όχι και δίνονται σχετικές οδηγίες στον πιλότο.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε demkat1 για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|