Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alemao
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα σβησίματος C3 1.1 2002 - Help! Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 21:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: xanthi
|
Καταρχήν να χαιρετήσω τα μέλη του φόρουμ μιας και είναι το πρώτο μου post! Στο προκείμενο: το φίλτατο c3 1.1 2002 μετά από 100.000 χλμ άρχισε να σβήνει περιστασιακά σε χαμηλές στροφές (κατω από 1500) κυρίως σε άφημα και απότομο πάτημα του γκαζιού. Εντάξει η βενζίνη είπα θα είναι και έβαλα καθαριστικό protec και v-power αλλά μάταια. Το φαινόμενο εντάθηκε και μάλιστα και σε "γρήγορες" εκκινήσεις μόλις έβαζα 2αρα και κρέμαγε το μοτέρ. Άρχισε να αναβοσβήνει και το λαμπάκι της μηχανής άλλοτε συνοδευόμενο με μπιπ και καποιες φορές μόνιμα αναμμένο. Μπήκε στον εγκέφαλο όπου εδειχνε κάθε φορά τα ίδια σφάλματα: 1. κατεστραμμένη βαλβίδα διακοπής καυσίμου και 2. μπεκ Νο4 υπερβολικά μεγάλη πίεση καυσίμου ή κατι τετοιο τέλος πάντων. Αλλάχτηκαν και τα 4 μπεκ(360
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 22:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
χμ περιεργα πραγματα .
στο συνεργειο εκει στην Ξανθη τι λενε ?
αμα δεν τα καταφερει εκει ο Θωδορος σκουρα τα πραγμτατα .
μπουζι ποτε αλλαξες τελευταια φορα ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
PPZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 01:56 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Σεπ 2007, 14:58 Δημοσιεύσεις: 68 Τοποθεσία: ATHENS
|
O καταλυτης και ο αισθητηρας λαμδα ειναι οκ?
|
|
|
|
|
alemao
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: xanthi
|
Μπουζί άλλαξα στα 60.000 και η επόμενη αλλαγή στα 120.000 αλλά μου είπαν οτι δεν έχει σχέση όπως και ο αισθητήρας λ που υποψιαζόμουν. Αισθητήρας υποπίεσης? Που βρίσκεται αυτός και πως μοιάζει? Κόστος? Είχε ποτέ κανείς πρόβλημα με το φίλτρο στην αντλία βενζίνης που δεν το αλλάζουν ποτε?(!)
Ps: Δεν πηγαίνω πλέον στο official σερβις για ευνόητους(
|
|
|
|
|
raptor
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2007, 17:18 |
|
|
Θέμα συνδετήρων πρέπει να είναι Γιάννη. Κάτι κάπου δεν πατάει καλά, αφού έστρωσε με την αλλάγή της πλεξούδας. Εκτός κι αν ήταν τυχαία η βελτίωση που προεκυψε από την αλλαγή της. Πολύ πιθανό να είναι και ο αισθητήρας στην εισαγωγή αλλά αυτός αν δεν κάνω λάθος έχει δικό του κύκλωμα, δεν είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ.
Τα μπεκ γιατί τα άλλαξες; Συνήθως μόνο καθάρισμά θέλουν. Τα κράτησες τα παλιά;
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2007, 00:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
και εγω ανα 30.000 τα αλλαζω τα μπουζι .
δες και τον αισθητηρα που λεει ο γιαννης σερρες
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
alemao
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 19:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: xanthi
|
Δεν είπα οτι ο αισθητήρας είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ. Βρίσκεται πάνω και αριστερά από το καπάκι βαλβίδων και είναι μια μαύρη πλαστική φίσα. Οσο για τα μπουζί επειδή και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 60.000χλμ για αλλαγή, μετά απο συζήτηση με τον μηχανικό καταλήξαμε οτι το πιο πιθανό ηταν να κανει κομπιάσματα, αρρυθμίες, ασταθή ρελαντι, αυξημένα καυσαέρια-κατανάλωση κλπ. ΤΙΠΟΤΑ απο ολα αυτά δεν συμβαίνει και το μυαλό μου έχει κολλήσει στο φίλτρο βενζινης του accent μου(βάζουμε από τα ιδια πρατήρια) που ειχε βγάλει αρκετή "λάσπη". Ετσι με τα πολλά έπεισα το μηχανικό στο κοντινό σέρβις να λύσουμε και την αντλια βενζίνης. Ισως να αλλάξουμε και τα μπουζί. Τα μπεκ τα αλλαξα με νέα και κατόπιν αποτυχίας ξαναβάλαμε τα παλιά. Και κάτι άσχετο: Motorkote εχει βάλει κανείς σε 1100?
|
|
|
|
|
alemao
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Απρ 2013, 23:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: xanthi
|
alemao έγραψε: Δεν είπα οτι ο αισθητήρας είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ. Βρίσκεται πάνω και αριστερά από το καπάκι βαλβίδων και είναι μια μαύρη πλαστική φίσα. Οσο για τα μπουζί επειδή και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 60.000χλμ για αλλαγή, μετά απο συζήτηση με τον μηχανικό καταλήξαμε οτι το πιο πιθανό ηταν να κανει κομπιάσματα, αρρυθμίες, ασταθή ρελαντι, αυξημένα καυσαέρια-κατανάλωση κλπ. ΤΙΠΟΤΑ απο ολα αυτά δεν συμβαίνει και το μυαλό μου έχει κολλήσει στο φίλτρο βενζινης του accent μου(βάζουμε από τα ιδια πρατήρια) που ειχε βγάλει αρκετή "λάσπη". Ετσι με τα πολλά έπεισα το μηχανικό στο κοντινό σέρβις να λύσουμε και την αντλια βενζίνης. Ισως να αλλάξουμε και τα μπουζί. Τα μπεκ τα αλλαξα με νέα και κατόπιν αποτυχίας ξαναβάλαμε τα παλιά. Και κάτι άσχετο: Motorkote εχει βάλει κανείς σε 1100? Ναι Μιχάλη μου έβαλα εγώ και είμαι εντυπωσιασμένος! Για την ιστορία το μοτέρ "έστρωσε" σιγά-σιγά απο μόνο του μετά από 6μήνες-10.000χλμ ενώ και η αντλία βενζίνης δεν βγήκε ποτέ. Προσοχή στους κομπογιανιτες μάστορες που προσπαθουν να πουλήσουν ή απλά να μάθουν πάνω στην κασίδα μας: όπως και πριν 6 χρόνια κάποιοι ήθελαν να δώσω 500€ για το ΤΙΠΟΤΑ, έτσι και σήμερα φιλος με c3 1.4 2003 που ταλαιπωρειται με διαφορα θέματα(ανεβοκατεβαζει θερμοκρασιες, παιζει τρελα το ρελαντι και και και) εχει πληρωσει εκατοντάδες ευρώ αλλα κάθε φορα που στρωνει κατι στραβώνει αλλο! και αντε καλά να πληρώνεις πχ μπουζι 34€ αντι 10-12€ αλλα να μην ξερουν να καθαρίσουν μια πεταλούδα-μοτερ ρελαντι και να σου λενε ότι θέλει κανούρια 200€? ΟΤΙΝΑΝΑΙ!!!
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|