Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 06:21 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα σβησίματος C3 1.1 2002 - Help!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Καταρχήν να χαιρετήσω τα μέλη του φόρουμ μιας και είναι το πρώτο μου post! Στο προκείμενο: το φίλτατο c3 1.1 2002 μετά από 100.000 χλμ άρχισε να σβήνει περιστασιακά σε χαμηλές στροφές (κατω από 1500) κυρίως σε άφημα και απότομο πάτημα του γκαζιού. Εντάξει η βενζίνη είπα θα είναι και έβαλα καθαριστικό protec και v-power αλλά μάταια. Το φαινόμενο εντάθηκε και μάλιστα και σε "γρήγορες" εκκινήσεις μόλις έβαζα 2αρα και κρέμαγε το μοτέρ. Άρχισε να αναβοσβήνει και το λαμπάκι της μηχανής άλλοτε συνοδευόμενο με μπιπ και καποιες φορές μόνιμα αναμμένο. Μπήκε στον εγκέφαλο όπου εδειχνε κάθε φορά τα ίδια σφάλματα: 1. κατεστραμμένη βαλβίδα διακοπής καυσίμου και 2. μπεκ Νο4 υπερβολικά μεγάλη πίεση καυσίμου ή κατι τετοιο τέλος πάντων. Αλλάχτηκαν και τα 4 μπεκ(360


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
χμ περιεργα πραγματα .

στο συνεργειο εκει στην Ξανθη τι λενε ?

αμα δεν τα καταφερει εκει ο Θωδορος σκουρα τα πραγμτατα .

μπουζι ποτε αλλαξες τελευταια φορα ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 01:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
τον αισθητηρα υποπιεσης τον ειδαν?κατι τετοια εκανε κ το δικο μου κ ειχε καμμενο αισθητηρα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 01:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Σεπ 2007, 14:58
Δημοσιεύσεις: 68
Τοποθεσία: ATHENS
O καταλυτης και ο αισθητηρας λαμδα ειναι οκ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Μπουζί άλλαξα στα 60.000 και η επόμενη αλλαγή στα 120.000 αλλά μου είπαν οτι δεν έχει σχέση όπως και ο αισθητήρας λ που υποψιαζόμουν. Αισθητήρας υποπίεσης? Που βρίσκεται αυτός και πως μοιάζει? Κόστος? Είχε ποτέ κανείς πρόβλημα με το φίλτρο στην αντλία βενζίνης που δεν το αλλάζουν ποτε?(!)
Ps: Δεν πηγαίνω πλέον στο official σερβις για ευνόητους(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ειναι στην εισαγωγη πανω!οταν μου ειχε καει το αμαξι εσβηνε μονο του κ οταν πατουσα το γκαζι σαν να μουλαρωνε το αμαξι κ εδινε μετα απο λιγο αλλοτε πηγενε καλα αλλοτε χαλια αλλα το σβησιμο ηταν στανταρ!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Οκτ 2007, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
:shock: :shock:
εχεις 40000 χλμ τα ιδια μπουζι?? δε παμε καλα.. εγω τα ειχα 25000 και οταν τα αλλαξα ηταν καταμαυρα.. πηγαινε να τα αλλαξεις οπωσδηποτε... μην δινεις σημασια στο τι λεει το βιβλιαρακι... μονο τα ιριδιου κρατανε τοσο...

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2007, 17:18 
Άβαταρ μέλους
Θέμα συνδετήρων πρέπει να είναι Γιάννη. Κάτι κάπου δεν πατάει καλά, αφού έστρωσε με την αλλάγή της πλεξούδας. Εκτός κι αν ήταν τυχαία η βελτίωση που προεκυψε από την αλλαγή της. Πολύ πιθανό να είναι και ο αισθητήρας στην εισαγωγή αλλά αυτός αν δεν κάνω λάθος έχει δικό του κύκλωμα, δεν είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ.

Τα μπεκ γιατί τα άλλαξες; Συνήθως μόνο καθάρισμά θέλουν. Τα κράτησες τα παλιά; hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2007, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
και εγω ανα 30.000 τα αλλαζω τα μπουζι .

δες και τον αισθητηρα που λεει ο γιαννης σερρες

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Δεν είπα οτι ο αισθητήρας είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ. Βρίσκεται πάνω και αριστερά από το καπάκι βαλβίδων και είναι μια μαύρη πλαστική φίσα. Οσο για τα μπουζί επειδή και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 60.000χλμ για αλλαγή, μετά απο συζήτηση με τον μηχανικό καταλήξαμε οτι το πιο πιθανό ηταν να κανει κομπιάσματα, αρρυθμίες, ασταθή ρελαντι, αυξημένα καυσαέρια-κατανάλωση κλπ. ΤΙΠΟΤΑ απο ολα αυτά δεν συμβαίνει και το μυαλό μου έχει κολλήσει στο φίλτρο βενζινης του accent μου(βάζουμε από τα ιδια πρατήρια) που ειχε βγάλει αρκετή "λάσπη". Ετσι με τα πολλά έπεισα το μηχανικό στο κοντινό σέρβις να λύσουμε και την αντλια βενζίνης. Ισως να αλλάξουμε και τα μπουζί. Τα μπεκ τα αλλαξα με νέα και κατόπιν αποτυχίας ξαναβάλαμε τα παλιά. Και κάτι άσχετο: Motorkote εχει βάλει κανείς σε 1100?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
κάτι τέτοιο έιχα κ εγω οταν πήρα το c2... Σε χαμηλές στροφές το αμάξι δεν πήγεναι βήμα και για να στρώσει έπρεπε να πατήσω τέρμα γκάζι...(κ πάλι παιζόταν) .. Σε κατηφόρες δε ... απο ταχύτητα σε νεκρό ... το στροφομετρο έπεφτε με την μια στο 0 ..και η μηχανή έσβηνε.

Με τα πολλά αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής στην εγγύηση και απο τότε ολα ρολόϊ.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
γενικα ειναι σημαδι οτι εχει προβλημα με τον σπινθηρα!!!
τωρα το αν ειναι πολλαπλασιαστης ,αισθητηρας,μπουζι, εγκεφαλος κτλ
το βλεπει ο μηχανικος κ αν δεν φενετε πουθενα ξεκινανε οι αλαγες απο τα φθηνα π.χ. μπουζι προς τα ακριβα πολλαπλασιαστης κ βαλε μεχρι να γινει η βλαβη!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Απρ 2013, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
alemao έγραψε:
Δεν είπα οτι ο αισθητήρας είναι στην πλεξούδα με τα μπεκ. Βρίσκεται πάνω και αριστερά από το καπάκι βαλβίδων και είναι μια μαύρη πλαστική φίσα. Οσο για τα μπουζί επειδή και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 60.000χλμ για αλλαγή, μετά απο συζήτηση με τον μηχανικό καταλήξαμε οτι το πιο πιθανό ηταν να κανει κομπιάσματα, αρρυθμίες, ασταθή ρελαντι, αυξημένα καυσαέρια-κατανάλωση κλπ. ΤΙΠΟΤΑ απο ολα αυτά δεν συμβαίνει και το μυαλό μου έχει κολλήσει στο φίλτρο βενζινης του accent μου(βάζουμε από τα ιδια πρατήρια) που ειχε βγάλει αρκετή "λάσπη". Ετσι με τα πολλά έπεισα το μηχανικό στο κοντινό σέρβις να λύσουμε και την αντλια βενζίνης. Ισως να αλλάξουμε και τα μπουζί. Τα μπεκ τα αλλαξα με νέα και κατόπιν αποτυχίας ξαναβάλαμε τα παλιά. Και κάτι άσχετο: Motorkote εχει βάλει κανείς σε 1100?


Ναι Μιχάλη μου έβαλα εγώ και είμαι εντυπωσιασμένος! Για την ιστορία το μοτέρ "έστρωσε" σιγά-σιγά απο μόνο του μετά από 6μήνες-10.000χλμ ενώ και η αντλία βενζίνης δεν βγήκε ποτέ. Προσοχή στους κομπογιανιτες μάστορες που προσπαθουν να πουλήσουν ή απλά να μάθουν πάνω στην κασίδα μας: όπως και πριν 6 χρόνια κάποιοι ήθελαν να δώσω 500€ για το ΤΙΠΟΤΑ, έτσι και σήμερα φιλος με c3 1.4 2003 που ταλαιπωρειται με διαφορα θέματα(ανεβοκατεβαζει θερμοκρασιες, παιζει τρελα το ρελαντι και και και) εχει πληρωσει εκατοντάδες ευρώ αλλα κάθε φορα που στρωνει κατι στραβώνει αλλο! και αντε καλά να πληρώνεις πχ μπουζι 34€ αντι 10-12€ αλλα να μην ξερουν να καθαρίσουν μια πεταλούδα-μοτερ ρελαντι και να σου λενε ότι θέλει κανούρια 200€? ΟΤΙΝΑΝΑΙ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σβησίματος C3 1.1 2002 - Help!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Απρ 2013, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Έρχεται πάσχα και είπες να αναστήσεις όλα τα αρχαία θέματα; :D


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Προβλημα σε Citroen c5 του 2005
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα σε ZX 1.4i '94
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: dancaer69
Απαντήσεις: 4
προβλημα ηλεκτρικών σε c4 1600 toy 2009
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Πρόβλημα Θερμοκρασίας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: CK-XSARA00
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ