Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 02:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
agiorgitis έγραψε:
απαντάς στον εαυτό σού; :mrgreen
και του τα χώνεις κιόλας; :D


Τι να του κάνω αφου δεν βάζει μυαλό με τίποτα!
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά λιγο μετά την αλλαγη βαλβολίνης+ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ αρχισα να κάνω "λαδιές" οπου είχα παρκαρει. Τελικά την έβγαλα μάλλον φθηνά(30€) με μια τσιμούχα "ΜΠΡΙΖΝΤΕΡΕΚ" στο σασμάν-ημιαξόνιο...
Το ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ με έβγαλε ασπροπρόσωπο και στα πιο κρύα πρωινά: ΠΡΩΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΕΥ ΛΑΚΤΙΣΜΑΤΟΣ, ΑΤ-ΛΑΣΤ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Απρ 2013, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΧΛΜ ΞΑΝΑΛΕΩ: ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ! (ΓΙΑ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Προσωπική μου εμπειρία προσθήκης Motorkote σε κινητήρα C3 1.4 του 2004 είναι θετική. Από τότε που το έβαλα ο κινητήρας ξεκινάει πιο εύκολα ενώ είναι κρύος και είδα και μία μικρή διαφορά στην θερμοκρασία λειτουργίας (έχω βάλει δικό μου δείκτη θερμοκρασίας) 2-3 βαθμούς Celsius λιγότερους στις ίδιες συνθήκες λειτουργίας. Το δοκίμασα στο παπί μου Yamaha Crypton-R 2005 και εκεί είδα μεγάλη διαφορά σε κρύο ξεκίνημα μιας και παλιά για να πάρει μπροστά από 10 βαθμούς και κάτω μου έβγαζε την πίστη και τώρα παίρνει με την πρώτη και χωρίς γκάζι. Επίσης μου γλύκανε πολύ το σασμάν και τώρα κουμπώνουν πιο εύκολα και δεν μου πείραξε τους δίσκους σε αντίθεση με το Super Dynamic που είχα βάλει που 5.000 χλμ αφού το έβαλα μου πατινάρανε οι δίσκοι και όταν τους άλλαξα είδα πως δεν είχαν φαγωθεί. Αυτό που ξέρω για το Motorkote είναι πως δημιουργεί ένα φιλμ στις μεταλλικές επιφάνειες του κινητήρα με αποτέλεσμα να περιορίζει την τριβή μεταξύ τους και να μειώνει την θερμοκρασία. Προσωπικά το συνιστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2015, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Δεν ειμαι ειδικός αλλα με βαςη τη φυςικη,Εκει που υπαρχει τριβή τότε θα τρίβει και το φιλμ. Οτι μπορει να κανει το κανει γιατι αλλάζει το συνολικό ιξώδες του λαδιού,μειώνοντας τις τριβές μεταξυ των κινητών τμημάτων


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:18
Δημοσιεύσεις: 13
Το Motorkote δεν αναμειγνύεται με το λάδι, το αναφέρει πάνω στην συσκευασία και το διαπίστωσα και ο ίδιος πειραματικά όταν έριξα μια σταγόνα πάνω σε παλιά λάδια, οπότε δεν του αλλάζει και το ιξώδες. Ούτως η άλλως δεν θα είχε νόημα να του αλλάξει το ιξώδες γιατί το ιξώδες ορίζει το λεγόμενο ''πάχος'' του λαδιού, δηλαδή πόσο λεπτόρευστο ή παχύρεστο είναι σε ένα εύρος θερμοκρασιών. Το φιλμ αυτό κολλάει στα τοιχώματα του κινητήρα και φθείρεται προοδευτικά (για αυτό και χρειάζεται να ξαναβάλεις κάθε 20.000χλμ) και ο ο βασικός του ρόλος είναι να μειώσει την τριβή και κατ' επέκταση την φθορά κατά την εκκίνηση του κινητήρα που τα λάδια έχουν στραγγίσει στο κάρτερ και χρειάζεται κάποιος χρόνος λόγω της παροχής της αντλίας (αντλίες θετικής μετατόπισης) ώστε να ξαναφτάσουν στα κινητά μέρη του κινητήρα. Να έχεις υπόψη σου πως σε όλους τους κινητήρες έχουμε υδροδυναμική λίπανση το οποίο σημαίνει πως η πίεση σε συνδυασμό με το ιξώδες του λαδιού δεν επιτρέπουν να έρχονται σε επαφή τα μεταλλικά μέρη μεταξύ τους, αλλά αιωρούνται λόγο της πίεσης σε ένα πολύ λεπτό φιλμ λαδιού. Το Motorkote σου καλύπτει αυτό το κενό μέχρι τα μέρη του κινητήρα να φτάσουν στο στάδιο της υδροδυναμικής λίπανσης που είναι κατά την κρύα εκκίνηση και στην οποία οφείλεται το 70-80% της φυσιολογικής φθοράς του κινητήρα. Από άποψη τριβών στην κρύα εκκίνηση καλό είναι να περιμένεις 90 sec μέχρι να ξεκινήσεις το αυτοκίνητό σου στο ρελαντί χωρίς να μαρσάρεις αν θες να γλυτώσεις πρόωρη φθορά του κινητήρα. Για αυτό το λόγο και οι περισσότεροι που το έχουμε δοκιμάσει βλέπουμε μεγάλη διαφορά στην κρύα εκκίνηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
και ποσο εχει το μοτορκοτ? συνυστατε για κινητήρες από 250.000+ χωρις να και λαδι?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Δεκ 2011, 12:43
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: περιστερι
αυτο το βαζουμε μαζι με το λαδι στον κινητηρα απο οτι καταλαβα? κανει και για κινητηρες πετρελαιου? ρωταω γιατι δεν το ειχα ξαναδει και αν ειναι να βοηθαει να το βαλω και γω. αξιζει να μπει σε αμαξι 7μηνων με πετρελαιο? ευχαριστω!

_________________
C3 1.4 Hdi 2014 και στο νησι.... C5 1.8 2007...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Las ...κατατοπιστικοτατος...Εαν μπορω να συμπεράνω την μεγαλύτερη ωφέλεια την εχουμε στην έναρξη που ειναι κρύος ο κινητήρας,ενώ μετά αναλαμβάνει το λάδι την λίπανση.Επιπλεονη ωφέλεια αυτή οπως αναφέρεις θα πρεπει να παρέχεται σε όλους τους κινητήρες παλιούς και νέους γιατι οι περισσότερες εμπειρίες προέρχονται απο πεσμένους παλιούς.
Παρα πολλοί μαστοροι ομως μας αποτρέπουν απο τέτοιες κινήσεις και γενικά υπαρχει επιφυλακτικότητα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2015, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Orestis έγραψε:
Παρα πολλοί μαστοροι ομως μας αποτρέπουν απο τέτοιες κινήσεις και γενικά υπαρχει επιφυλακτικότητα.



Σωστά, η Σιτροεν τα απαγορευει αυτά

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μαρ 2015, 02:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Πριν 1500χλμ αλλάζω βαλβολίνες στις 60.000χλμ και το τσιράκι μου λέει: μια χαρά φαίνονται και οι παλιές... Ετσι για αλλαγή έφυγα απο τοταλ και έβαλα μοτουλ αλλά τα ιδια πάλι το σασμάν έσφιξε λιγουλάκι (διαβάστε και κανα παλιο ποστ μην κουράζουμε :)
Παραγγελία λοιπόν Μοτορκοτέ και με 120μλ στην τάπα υπερχείλισης (μαζί με ενα ωραιώτατο καθάρισμα πεταλούδας bytheway)
και το σασμάν έστρωσε στα πρωτα κιόλας χιλιόμετρα! Δεν συνεχίζω γιατι θα με κατηγορήσουν για Τοποθέτηση Προιόντος, αυθυποβολή κλπ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μαρ 2015, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30
Δημοσιεύσεις: 850
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Περιμένουμε και μελλοντικές εντυπώσεις και συμπεράσματα. Παλιά το είχα βάλει στα γρανάζια μετάδοσης στο gilera μου. Στο αμάξι φοβηθηκα αν και το τότε πόλο μου δεν είχε εχει θέμα ακόμα με το κιβώτιο.

Send from blue elephant ...

_________________
C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic
VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

MOTORKOTE -- slick 50
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
MOTORKOTE Λιπαντικά
Δ. Συζήτηση: Θεσσαλονίκης
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
MOTORKOTE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια