Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 17:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Θα ήθελα εμπειρίες από την χρήση του αντιτριβικού Motorkote σε μοτέρ 1.1 c3-2 ή γενικά του γκρουπ PSA KAI KYΡΙΩΣ ΣΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥ (η πρώτη κουμπώνει σαν καρφωτή όταν είναι κρύο).
PS. Χρησιμοποιώ λάδια TOTAL 15-50W και σκέφτομαι για αλλαγή σε AGIP μήπως μειωθεί η κατανάλωση λαδιου(σχεδόν 1lt στα 10.000χλμ).Έχω 108.000χλμ. hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιαν 2011, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Ώπα παιδιά ένας-ένας! Επειδή βλέπω μια έντονη αντιπαράθεση γύρω απο το θέμα που έθεσα λέω να απαντήσω εγώ στον εαυτό μου μετά από... τρια(3!) χρόνια και κάτι ψιλά(βρε πως περνάνε τα χρόνια τελικά). Έβαλα πριν 500χλμ 250 ml motorkote στο μοτέρ(ξερω είναι παραπάνω απο τα προτεινόμενα 3.2Χ60=192ml) και 120ml στο σασμάν χθες. Ειναι εύκολο να βρείτε την τρύπα(!) εξαερώσεως του(!) εάν βγάλετε ολοκληρο τον "παπά" του φίλτρου αέρος(1 σφιγκτήρας στο injection και μια πλαστικη "βιδα" μισης στροφής στο πλαι του):
Εικόνα

Μέχρι στιγμής όντως ο κινητηρας είναι λιγο "σφιχτός" αλλά έχει αρχίσει να γλυκαίνει ξανά σιγά-σιγά. Το δε σασμάν γλύκανε ήδη στα πρώτα 100χλμ και κυρίως το δύσκολο κούμπωμα της πρώτης στα κρύα πρωινά. I'll keep you informed, so stay tuned!

(M)PS. απο τα 120.000χλμ έως τα 165.000χλμ βάζω Agip Sint 2000 10w40 και η κατανάλωση λαδιού έπεσε περιπου στα 750ml/10.000χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιαν 2011, 01:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
οσον αφορα το Motorkote δεν το γνωρίαω αρα δεν εκφέρω και γνωμη αλλά εχοντας τον ιδιο κινητήρα σε C2 αναφέρω οτι με τα Total που βάζει από την μάνα του εμένα μου καίει περίπου 250ml στα 100χλμ γι αυτο και δεν του δινω σημασία...κάνω περίπου 20000χλμ το χρόνο και είμαι ηδη στα 86000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιαν 2011, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
με ηδιο μοτερ της γηνεκας το c3 δεν εχει καταναλωση λαδιου αλα βαζω total quartz 10w/40 οπως και το berlingo με το ηδιο λιπαντικο.το σαζμαν δεν εχει καθολου την αισθηση που λες σε κανενα απο τα 2 και μου κανει εντηπωση.μιμπως να κοιταξεις καθολου το σημπλεκτη σου?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Ιαν 2011, 02:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Δεν νομιζω να είναι ο συμπλέκτης, μάλλον για βαλβολίνες πάω(45.000χλμ). Μόνο σοβαρές προτάσεις! Μέχρι και τα 90.000χλμ δεν έκαιγε σταγόνα λάδι(TOTAL 10W40) ώσπου ανέβηκα στα Τζουμέρκα με πεθερικά, μπαγκάζια, αιρκοντίσιον και 1η-2α για κανά 1,5 ώρες και τα σχετικά... Μετά το ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ έβαλα και.. υγραέριο! Σα να πήρα φόρα τελικά...
Πρώτες εντυπώσεις: Στην Εγνατία με 4 άτομα+αποσκευές+ρεζερβα+γεμάτο βενζίνη-υγραέριο και μέση ταχύτητα 135χλμ κατανάλωση 8.5(πετρογκάζ) ενώ σε επαρχιακή οδό με 80-90 6.1(πετρογκάζ). Σχεδόν καμία διαφορά στην απόδοση :nos . Almost :ot :salute .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Ιαν 2011, 07:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δοκιμασε τις βαλβολινες που προτινει ο μανθος yacco να δεις ισως και να στρωσει.αλα με 1.1 τετοιο φορτιο μαλον του πεταξες τα ματακια λιγο!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 01:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
STATUS UPDATE: Μετά απο 5.000χλμ με ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ κατανάλωση λαδιού ίδια(βενζίνη δεν ξέρω-καιω lpg), θόρυβος κινητηρα ίδιος(τρακτερ δλδ) και σασμάν ελαφρώς πιο θετικό αλλά μπορεί να είναι και αυθυποβολή!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιατί το έβαλες αυτό το πράγμα μέσα?
Για να μειωθεί ο θόρυβος?
Για να μην καίει λάδια?
Για να "γλυκάνει" ο λεβιές των ταχυτήτων?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
M.M έγραψε:
Γιατί το έβαλες αυτό το πράγμα μέσα?
1. Για να μειωθεί ο θόρυβος?
2. Για να μην καίει λάδια?
3. Για να "γλυκάνει" ο λεβιές των ταχυτήτων?

Εντάξει το καταλάβαμε ότι είσαι αντίθετος με τα πρόσθετα :guns
1. ναι 2. γιατί όχι? 3. ΝΑΙ! και 4. για τις βαλβίδες λόγω υγραερίου.
ΥΓ. και εγώ είμαι επιφυλακτικός με τα πρόσθετα αλλά για το συγκεκριμένο διάβασα
μόνο θετικά σχόλια, οπότε λογω παλαιότητας του Σιτροέν είπα να το "ρισκάρω"..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Δε θα σου κάνει τίποτε το motorcote, αν έχεις χάλια βαλβολίνες κ το μοτέρ σου καίει ήδη λάδια..
Βάλε παχύτερα λάδια (απλά ορυκτέλαια) τα συνθετικά καίγονται ευκολότερα σε πεσμένους κινητήρες, κ βαλβολίνες επώνυμες μήπως σώσεις το σασμάν σου. Για να εντοπίσεις από που σου καίει λάδια (από βαλβίδες ή πιστόνια) κάνε μία συμπιεσομέτρηση να δεις σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας σου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Tο ξαναλέω με απλά λόγια: η πρώτη κουμπώνει με "κλωτσιες" στα κρυα πρωινά από τότε που όταν ήταν καινούριο και έχω δοκιμάσει και βαλβολίνες elf και πρόσθετο pro-tec με λιγοστα αποτελέσματα(κάτι μου λέει ότι φταίει ο μοχλός τελικά και όχι το κιβώτιο...). Επίσης ΔΕΝ το έβαλα για να μην καιει λάδια, βάζω 10W40 και στα 10.000χλμ καίει λιγότερο από λίτρο, οπότε με ένα 4λιτρο είμαι ΟΚ. Άσε που πολλοί λένε ότι κάνει καλό και στις βαλβίδες λογω υγραερίου.
Συμπιεσομέτρηση ίσως σε καμιά 30.000χλμ στο "μεγάλο" γιατί τις αλλαγές τις κάνω μόνος μου(δεν περίμενα το ΔΝΤ!). Πεσμένος κινητηρας? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ: Τις προάλλες σπίνιαρε σχεδόν στο ρελαντί!(εντάξει με πιάσατε - θέλω καινούρια λάστιχα...)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Οκτ 2011, 00:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Οκτ 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 9
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Πως πάει με το LPG? Φαντάζομαι θα έχεις άποψη μετά από τόσο καιρό... Πόσο κόστησε;
Αν θες βάλε και καμιά φωτό από την LPG εγκατάσταση...

_________________
ΠΑΡΕ TURBO ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Στην Ελλάδα έχουν άποψη ακόμη και όσοι δεν έχουν όχι υγραέριο αλλά ούτε και αυτοκίνητο! :)
Μετά απο 16.000χλμ θα πω ένα "ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ..."
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: 30-40% ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ+ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ
ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΟΝΔΡΙΟΙ ΚΑΙ "ΨΕΙΡΕΣ" ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ!!!
(ρεταρισματα,λαμπακια και 18χρονα τσιράκια να μαθαίνουν στο αυτοκίνητο σας υπο τις υποδείξεις του αρχιμάστορα γκουρού που μέχρι χθες χρησιμοποιούσε το διαγνωστικό μόνο για να σβήνει τα λαμπάκια... Να φανταστείτε οτι εγω που δεν έχω αφήσει αυτοκίνητο μόνο του ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ, στην μετατροπή το έδωσα και το παρέλαβα ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ για να μην δω τον βιασμό του. Οι φίλοι μου ακόμα δεν με πιστεύουν!). Κόστος 1030€. Όπως έγραψα και σε άλλο θέμα έβαλα ένα liqui moly για φλαντζες και τσιμούχες και εδώ και 900χλμ δεν έκαψε σταγόνα! Άλλαξα και βαλβολινες (TOTAL BV 75/80) 1740ml+160ml MOTORKOTE και ξαναγλύκανε λιγάκι το σασμάν, αλλά θα κρίνω στα κρύα στα σίγουρα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Η χωρητικότητα της βαλβολίνης δεν είναι 1900ml? Ανοίγοντας την πάνω τάπα(από κάτω οχι της υπερχείλισης κάτω απο το φίλτρο αέρα) του σασμάν έτρεξαν περίπου 200ml βαλβολίνης. Είχε παραπάνω δηλαδή?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Νοέμ 2011, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
alemao έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Η χωρητικότητα της βαλβολίνης δεν είναι 1900ml? Ανοίγοντας την πάνω τάπα(από κάτω οχι της υπερχείλισης κάτω απο το φίλτρο αέρα) του σασμάν έτρεξαν περίπου 200ml βαλβολίνης. Είχε παραπάνω δηλαδή?

Ναι ρε #!$$!#!$$! αφού στην αλλαγή των αμορτισερ είχε χάσει λιγο και σου συμπληρώσανε από πάνω...
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MOTORKOTE ΣΕ C3 1.1 ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Νοέμ 2011, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
απαντάς στον εαυτό σού; :mrgreen
και του τα χώνεις κιόλας; :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

MOTORKOTE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 40
MOTORKOTE -- slick 50
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
MOTORKOTE Λιπαντικά
Δ. Συζήτηση: Θεσσαλονίκης
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ