Θέμα δημοσίευσης: 2ο πρόβλημα μεταχειρισμένου (να τα 1000ασω)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:35
Καλησπέρα πάλι.Θα ήθελα για μια ακόμα φορά την βοήθεια σας.Μετά απο ενα άτσαλο ανέβασμα σε ένα πεζοδρόμια της μπροστινής και πίσω ρόδας με όπισθεν στην προσπάθεια μου να παρκάρω, το αμάξι μου έσβησε.Ύστερα ήταν νεκρό.Καμία ανταπόκριση ούτε ρέυμα ούτε τίποτα.Αφού το κατέβασα απο το πεζοδρόμιο(σπρώξιμο) στο πρώτο γύρισμα του κλειδιού έδινε ρέυμα, μολις άναβα τα φώτα έπεφτε πάλι.Εντωμεταξύ άναβε μία το λαμπάκι του abs και μια του airbag στο τσεκ του καντράν.Για να πάρει μπρος δεν συζητάω καμία ανταπόκριση ο κινητήρας και έσβηναν όλα τα ηλεκτρικά.Ευτυχώς είχε αρκετό ρεύμα να το κλειδώσω.Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να είναι?ασφάλεια μπαταρία?Το αμάξι πάντως πέρασε απο σερβις πρίν 3 βδομάδες απο εξουσιοδοτημένο.Ευχαριστώ προκαταβολικά.
smpokos
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 07:56
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31 Δημοσιεύσεις: 2112 Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
τσεκαρε τις ασφαλεις σου αρχικα μηπως παρατηρησεις κατι παραξενο, δες τους πολλους τις μπαταριας σου και επισης τσεκαρε οταν παρεις το αυτοκινητο σου αν εχει υγρα κοντα στους τροχους που ειναι στη μερια του πεζοδρομιου. αν παρατηρησεις υγρα μπορει να εσπασε κανενα σωληνακι φρενων αλλα παλι ειναι αρκετα τραβηγμενο(οποιος πεταξει ντοματα γι'αυτο που ειπα τον τουτ, υποθεσεις κανουμε). κατι αλλο που μου ερχετε στο μυαλο ειναι πως ισως κατι εγινε με τα βυσματα ειτε του bsi ειτε των μοναδων που ελεγχουν τα αντιστοιχα συστηματα που σου αναβουν τα λαμπακια, αν και αυτο ειναι απιθανο. ποιο πολλα θα σου πουνε οι διαδικτυακοι μηχανικοι μας
Το ότι ανάβοντας τα φώτα το έκανε να νεκρώνει σημαίνει ότι το ρεύμα δεν μπορεί να περάσει από κάπου στις απαιτούμενες "ποσότητες".
Αν (στην αρχή που έμεινε) δεν άναβε τίποτα, ούτε καν το ταμπλώ όταν γυρνούσες το κλειδί, είναι κάτι στην βασική ηλεκτρική τροφοδοσία του αυτοκινήτου. Δηλαδή οι πόλοι της μπαταρίας, η γείωση μπαταρίας-σασσί, μηχανής-σασσί. Τα καινούρια Citroen συνήθως έχουν ένα καλώδιο από τον αρνητικό πόλο στην μηχανή (στο σασμάν), και ένα ακόμα από το σασσί στο ίδιο σημείο. Ίσως να πρέπει να βγει η μπαταρία και το κουτί της για να το δεις. Αν αυτό το μπουλόνι χαλάρωσε τότε πάπαλα όλα... Δες επίσης στην ασφαλειοθήκη του μηχανοστασίου, όλη η θετική τροφοδοσία έρχεται από ένα καλώδιο από τον θετικό πόλο που είναι βιδωμένο σε μία "λάμα". Αν χαλαρώσει αυτό και δεν κάνει επαφή, επίσης τίποτα δεν θα ανάβει.
Μακάρι να είναι κάτι από αυτά. Αν και προκαλούν ολική νέκρωση, είναι εύκολο να επισκευαστούν (σφίξιμο). Όλα τα σφιξίματα με τους πόλους αποσυνδεδεμένους!
Στράτος
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2008, 21:54
Ευχαριστώ πολύ παιδιά.Αύριο το πάω συνεργείο και θα δω τι πραγματικά είναι.Η πλάκα πάντως είναι πως ο μεγαλύτερος μου φόβος στα μεταχειρισμένα ήταν μην μου κοστίσει καινούργιο με τις βλάβες και άριχσε πριν ακόμα κάνω 500 χιλ.
Στράτος
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2008, 01:07
Τελικά ευτυχώς ήταν μπαταρία.Την ακριβοπλήρωσα βέβαια λογο αντιπροσωπείας αλλα δεν πειράζει.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση